Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    #481 lillyenco, 8 jun 2011
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
    ik lees op hyves over pluis dat ze in t ziekenhuis ligt... aan de longrijpingsspuiten en weeenremmers...

2. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Oh jeetje!!!! Nou hoop dat de beeb nog wel even wilt blijven zitten!!
    Heel veel succes pluisje!!

Liefs

3. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Het is niet pluis maar Kirin! ;)

Na een week van veel harde buiken 's avonds en overdag gisteren heb ik de verloskundige gebeld. Die wilde mij voor de zekerheid zien. Die vond het in 1e instantie niet zo verontrustend en omdat ik hem weinig voel bewegen wilde ze voor de zekerheid een ctg maten maken. Maar uiteindelijk ging ze ook een inwendig onderzoek doen. En toen lag ik tegen het plafond van de pijn. Bloedde ook meteen. Blijkbaar staat mijn baarmoedermond al een klein stukje open en dat hoort niet met 31 weken. En het uiteinde was 2,6 cm. Weet niet wat het normaal hoort te zijn. Maar dit is wel verkort. Dus heb nu absolute bedrust, longrijpings spuiten en tabletten om weeën te remmen. Ik heb niet echt weeën maar due harde buiken hebben meer veroorzaakt dan de bedoeling was. Maar als ze echt gingen denken dat ik al ging bevallen had ik niet meer in dit ziekenhuis gelegen. Want hier is geen nicu. En je mag pas vanaf 32 weken hier bevallen.

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Jane leuke fotos van het zwemmen zeg

jeanetjuh lekker mannetje is luuk, hoe was de babymassage?

Mereli leuke foto van je meisje, knappe baby

Lovely wow zwaar zeg 32 uur werken, heb al moeite met 26 af en toe

Banne wat een geruststelling dat de gehoortest goed was zeg, super.
    Gaat het verder? Je mannetje aant werk?

Sammie wat een leuke foto,knap binkie in zijn rode overhemd

Kirin jeetje, wel even schrikken. Hoop dat de kleine nog een tijdje blijft zitten

Nu eindelijk 2 dagen vrij, dat is lang geleden.
    Had dinsdag avonddienst, en gisteren weer dagdienst, dat is ook niks, kleine meisje dan ook zo lang missen.
    Zat ook nog dinsdagochtend met mannetje bij de spoedpost, met tennisen op bal gesprongen, kon niet meer op enkel staan.
    Fotos gemaakt, niks gebroken gelukkig, gekeusd of iets.

Met Kimmie alles goed, wijst overal naar, wat ze wil hebben.
    Misschien een leuk idee voor anderen, heb zon plastic fotomapje, met allemaal fotos van ons, oma, katten enz.
    Kan toch niks aan stuk gaan, omdat het zon plastic insteekmap is.
    Ze vind het geweldig.

xxx

5. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@kirin
    jeetje wat schrikken! hopelijk helpen de weeenremmers en blijft de kleine nog even zitten
    rustig aan en sterkte meid!

@sammie
    wat een super leuke fotos van roan:D

@jeanetjuh
    ik doe er eigenlijk niet echt iets mee alleen julian krijgt regelmatig een massage:D
    heerlijk toch dat luuk het lekker vond hoe gaat het nu met hem?

@carpe
    lekker even genieten van je 2 vrije dagen!
    gelukkig heeft je man niks gebroken
    leuk idee van het fotomapje ga ik ook is in elkaar zetten:D

@mereli
    wat een verhaal van je zusje! gaat niet meevallen dat ze het alleen wil doen wel knap van haar

@alicia
    ow gelukkig dat jullie geen last hadden van het water ik moest meteen aan je denken toen ik dat zag dacht oooo daar woont nina ook haha
    tja ik blijf ook maar gewoon naar bed gaan huishouden komt wel weer haha

@chivay
    alles goed bij jullie?

sinds gister gaat julian ineens lopen aan de tafel en overstappen naar de bank, hij stond zelfs even los uit zn flesje water te drinken!!
    gaat zo snel ineens echt baby af:(

vanacht wel weer een drama nacht gehad helaas
    julian werd wakker toen wij naar bed gingen en dacht meteen heey gezellig feestje haha alleen heeft hij dat wel bijna de hele nacht vol gehouden met staan in zn bedje en kletsen;)
    gelukkig niet dat huilen dus viel mee alleen ga ik zo maar weer met hem mee terug naar bed;)

fijne dag meiden
    liefs

6. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Mereli. Jeetje is wat van je zus. Lijkt me hel pittiug om alleen een kind op te voeden en alles erbij. En dat ze niet eens weet wie de vader is,poeh ook niet niks. Wil ze dat wel laten onderzoeken/

@Kirin. Oh wat schrikken. Hopleijk blijft de kleine nog even zitten. Dit si wel hel vroeg.

@Babykwwes. lief dat je aan ons dacht,maar wij hebben maar gewoon regen gehad.
    Balen dat Julian weer wakker was vanacht. Wat vreemd toch. Heeft hij de laatste tijd veel nieuwe dingen gezien?
    Wat goed dat hij ook overstapt van tafel naar bank. Wat ben je dan trots he.

Nina heeft gister geleert om zelf weer te gaan zitten als ze bij tafle staat. Scheelt heel wat vallen en haar neerzetten. Ze is helemaal trots op zichzelf.

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kirin, dat is even schrikken zeg. Hopelijk blijft jullie kleintje nog een aantal weken zitten. Sterkte!

@ Carpe, de babymassage is heerlijk vind het echt een aanrader Luuk poept nu sinds dinsdag ook elke dag :$ en hij werd er helemaal rustig van. Geniet van je vrije dagen en van Kim.

@ Babykwes, dan treft julian het. Ow wat balen zeg dat hij weer zo gespookt heeft hopelijk kun je vandaag overdag bijslapen. Slaapt Julian overdag nog veel? Met Luuk gaat het prima hij heeft nogal last van zijn prikjes gehad koorts enzo maar vanmorgen was het gelukkig weer weg heb hem net lekker gebadderd en gemasseerd hij vind het zo lekker:)

Liefs

8. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de leuke reacties op de foto's van roan. Altijd leuk om te horen!:D

Kirin:
    Dat is schrikken meid....
    Luister maar goed naar de artsen en neem je rust. Hopelijk blijft jullie kleine rakker nog even zitten waar die zit. Hoe gaat het met je man? hij zal ook wel geschrokken zijn.

Babykwes:
    Applaus voor Julian!!!!
    Wat knap...en al helemaal zelf. Roan vindt het stappen en staan ook helemaal geweldig, maar hij kan dat nog niet zelf hoor. Al vraag ik me wel af of hij ooit nog gaat kruipen.....dadelijk loopt hij eerder dan dat hij kruipen kan...!!

Mereli:
    Wat een mooi meisje.
    Jeetje, een spannend verhaal van je zus. Lijkt wel een soap (als ik dat zeggen mag) Ik ben ook benieuwd of ze wil achterhalen wie de vader is. Al snap ik wel dat ze de kleine wil houden. Woont ze bij jullie of jullie ouders in de buurt? Dat scheelt natuurlijk ook.

Banne:
    Ik ben erg benieuwd naar een foto van jullie meiske!;)
    Gaat alles goed?

Carpe:
    Leuk idee...zo'n fotomapje! ga ik ook doen! Geniet van je vrije dagen.
    Binnenkort de sleutel toch? Of duurt dat nog even?
    Heb je al bedacht wanneer je weer voor een tweede gaat?

Alicia:
    Knap hoor wat Nina allemaal al kan.
    Hoe is het met het schilderwerk?

Jeanetjuh:
    Wat fijn dat Luuk helemaal rustig wordt van de massage. Misschien helpt diet ook wel een beetje mee dat hij zich lekkerder in zijn vel voelt.

Kwebbel:
    Hoe bevalt je nieuwe baan?

Ben net bij het CB geweest.Hij groeit precies met de lijn mee, dus dat is prima! Hij weegt nu 8855 gram en is 72 lang.

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sammie fijn dat alles goed was bij het cb. Ja, 10 juli slik ik mijn laatste pil, schiet op he. 1 juli krijgen we de sleutel

Jeanetjuh goed zeg die babymassage. Ga je dat elke week doe? of was het eenmalig?

babykwes, pff wat zwaar zeg je nacht. Je hebt geen baan toch? Gelukkig maar. Als je zo zou moeten werken, zo echt erg zijn

xxx

10. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @ sammie: mijn vriend is wel geschrokken. Gelukkig hadden we afgelopen weekend het kamertje behangen en het bedje in elkaar gezet. We moesten nog wel een matrasje kopen. En wat kleine dingen doen. Maar we zijn een heel eind.

Tja en we hebben allbei heel slecht geslapen. Hij thuis en ik hier. Maar hij heeft geregeld dat hij vandaag eerder naar huis kan zodat hij op bezoek kan komen vanmiddag.

11. Heftig Kirin!!
    heel veel succes verder, hopelijk zwakt het allemaal weer af, die harde buiken. Want ze kunnen je toch ook geen weken aan de weeënremmers laten, wel dan?

Sammie, wat een geweldige foto van Roan, die eerste, zo leuk van boven met een big smile :)

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, wat een super leuke foto's en wat een lekker smoeltje heeft roan heerlijk om naar te kijken:)

@ carpe, het is 4 keer daarna moeten we het zelf doen;) heb het vandaag ook zelf gedaan hij vind het echt lekker. 1 juli de sleutel het gaat opschieten:D en 10 juli alweer je laatste pil leuk hoor echt spannend weer. Vind je het nu anders als bij de eerste?

@ Wen, wanneer had jij ook alweer die test in het z'huis met Jenz? Wij moeten 5 en 11 augustus.

Zijn er hier meiden met een gastouder? Ik vraag me af wat het minimum aantal uur is wat je daar moet afnemen. Luuk gaat nu af en toe naar het kdv daar is het minimum aantal uur 39 maar wij komen daar absloluut niet aan vind dat best zonde dus nu vraag ik me af hoe dat met een gastouder is.

Liefs

13. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Kirin heel veel succes en doe rustig aan! En dan hopen dat je kleintje toch nog wel een paar weken lekker bij mama blijft zitten.

carpe wat spannend 1 juli de sleutel 10 juli stoppen met de pil!! spannend.

sammie wat fijn dat alles goed was bij het Cb.

14. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
  15. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
  16. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
  17. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kirin:
    Ik kan me het helemaal voorstellen. Je bent toch een beetje ongerust. En voor je vriend helemaal, hij maakt zich zorgen om jullie allebei! Moet je in het zkh blijven of mag je als alles stabiel is naar huis?

@carpe:
    Nou, het is zo 1 juli! Moeten jullie veel klussen?
    En 10 juli weer stoppen met de pil. Ik ben benieuwd of het dan net zo spannend is als bij de eerste. Zal het weer in ronde 1 raak zijn? Ik krijg helemaal kriebels in mijn buik als ik eraan denk. Het lijkt me zo leuk om weer zwanger te worden, al wachten wij nog even...haha:D

@Lovely:
    Ach, wat een scheetje is ze toch! Die foto in het badje...hihi! Wat heeft ze een mooie bikini! Dat eendje heeft Roan ook...er horen er nog drie bij, toch?
    Wanneer moet jij weer aan het werk? Jij had toch ook een nieuwe baan?

18. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluisje1985 - 17 nov - ronde 4 - 1e kindje Clomid 100 mg= ZWANGER uitgerekend op 26 juli 2011(Meisje)
    Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 10 augustus 2011 (jongen)
    San84-ronde ???? nod 8-03-2011
    Wendyenrichard - na 3 weken puregon spuiten, op 01 mei inseminatie! NOD= 15-05-2011

Geboren:
    CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010-
    Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 -
    Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Magic - 5 oktober 2010 -
    Anouk - 6 pond en .. cm.
    Kwebbelsnoes
    - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Miekje28 - 6 november 2010 -
    Sofie - 2930 gram en ?? cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm
    Missyf - 6 januari 2011 -
    Jovi - 3720 gram en 51 cm
    Jeanetjeh - 1 maart 2011 -
    Luuk - 3425 gram en 46 cm
    Banne - 22 mei 2011 -
    Emily - 3785 gram en 51 cm.
    Mereli - 26 mei 2011 -
    Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm.
    Nbroen – 4 juni 2011 –
    Meila Esmee – 3480 gram en .. cm.

Vlindertjes:
    Wendy - 9 weken (26-12-2007*)
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh- 5,5 week
    Ingie-5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Nbroen – Chivay

Pluisje - Jane

19. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Sammie ja leuk he die bikini thnx. Er horen idd nog 3 eendjes bij maar die lagen aan de andere kant hahha. Ik begin 14 juni met werken 4 dagen van 9 tot half 6. Dat zal wel ff wennen worden maar heb er echt zin in!

Liefs

20. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    kirin@ Heel veel sterkte, en hopen dat het snel goed gaat met de kleine en met jou!! De baby moet nog even lekker blijven zitten hoor!

Deel Deze Pagina