Ik weet nog steeds niks. Verloskundige is nog steeds niet geweest. Het ligt hier helemaal vol. En er zijn allemaal spoed bevallingen. Dus wacht rustig af.
Kirin heel veel succes en ik hoop dat er snel iemand bij je komt kijken zodat ervoor jou ook meer duidelijkheid is. Je bent tich niet alleen daar? Je vriend is toch bij om je gezelschap te houden anders word het zo saai en lang wachten. Liefs
Kirin jeetje dat is wel een beetje vroeg hoor. Hopelijk blijft jullie kindje nog even een paar weken zitten. Carpe wat spannend 10 juli weer stoppen met de pil Ben benieuwd of het weer zo snel raak is. En 1 juli de sleutel. Alles al uitgezocht qua meubels enz? Jeanetjuh ik had een gastouder. En daar moest ik minimale uren afspreken en maximaal. Ik had gezegd minimaal 16 en maximaal bijvoorbeeld 60 in de maand. Dat ging erg makkelijk bij ons. Wat raar dat je perse 39 uur moet afnemen, terwijl het ook nog hartstikke duur is. Loveley me wat een leuke foto's! Echt zo schattig Hetzelfde geld voor Roan wat heeft hij een mooie ondeugende uitstraling Nou hier was het vannacht raak. Liz werd om het uur wakker. Lag ze scheef in bed, op de buik weer vast met de beentjes tussen de spijltjes (ondanks slaapzak) weer huilen pfffff erg zwaar als je er om zes uur ook uit moet. Hebben meer kindjes van jullie dat rond deze leeftijd? Misschien sprongetje of tandjes? En wat zouden jullie doen hele tijd er heen lopen en weer goed leggen of op een gegeven moment laten huilen, want wil ook niet dat het gewenning word. Ook word Liz de laatste tijd ontzettend vroeg wakker tussen half zes en zes uur Nou ja we wachten vannacht wel weer af. Banne hoe gaat het met jou? Al een beetje gewend aan het moederschap? Groot gelijk dat als de borstvoeding niet loopt dat je er mee stopt. Heb je weer een paar foto's Ben erg nieuwsschierig En toen wist ik het niet meer. Morgen nog werken en dan een dagje vrij en dan eerste pinksterdag weer werken. Valt dus wel mee. Volgende week lekker vakantie 12 dagen vrij Kan niet wachten
Jeanetjuh helaas niks gewonnen, de jongens hadden gewonnen dus een cadeaubon van 136 euro van man @ work door m'n neus geboord. Omkleden zwemmen, in ons zwembad hebben ze weinig omkleed faciliteiten voor babys dus allemaal erg onhandig. Kirin sterkte meid, hoop dat je nog even de kleine binnen houd Weer leuke foto's voorbij zien komen ..... Verder gaat alles goed hier, er zitten alleen tandjes aan te komen dus de nachten zijn niet altijd even goed. Vorige week hebben ze de zesde ziekte gehad maar dat is over gelukkig. Tot spreeks weer meiden
hey meiden ben een paar dagen niet geweest en wat is er veel geschreven voel me net een dweil hier ook al weken slapeloze nachten zie 2 ondertanden zitten die door gaan komen. @ kirin meid sterkte. @ alicia leuk dat nina loopt. @ chantal hier hetzelfde verhaal het is echt vermoeiend. @ lovely leuke schattige foto's sorry dames weet het niet meer
hey meiden @kirin hoe gaat het nu met je?? @loveley leuke fotos wat een mooi meisje is zulay toch!! @alicia ow heeft nina het ook door op de billen vallen haha stuk handiger als ze dat zelf kunnen ik denk dat het ineens langs de tafel lopen en zo misschien wat veel waren ofzo weet het ook niet verder heeft hij al een paar dagen heel slecht gepoept en dus nu 2x lactulose gehad en daarnet met kleren en al onder de douche gestaan het liep langs zn benen zn broek uit hopelijk was dat het en gaat het vanacht beter @jeanetjuh ja tis een geluksvogel he hij slaapt heel wisselend overdag meestal 2x anderhalf uur soms meer soms minder gelukkig dat het met luuk weer beter gaat @carpe nee ik hoef gelukkig niet te werken dat zou ik denk echt niet trekken heb echt diep respect voor jullie en alle mamas die werken!!! @chantal he vervelend dat liz vanacht zo gespookt heeft ik weet er alles van! en jij dan nog werken ook ppfff heb even voor je in het grote boek gekeken het zou heel goed de 8 1/5 maaden sprong kunnen zijn die duurt ongeveer een week of 3/4 is best een heftige helaas volgens het cb hier is het ook verlatingsangst deze leeftijd ongeveer dus vooral niet toe geven maar das makkelijker gezegd als gedaan ik leg julian niet eens meer goed ik doe zo snel mogelijk zn speen er in popje bij hem aai over zn koppie en een kusje niks zeggen dat is volgens mijn cb het beste en volhouden maar echt probeer je eigen gevoel te luisteren die weet het beste maar zwaar is het even wel sterkte!!! zo julian heeft vanmorgen van 9 tot 10 geslapen vond ik veeeeeel te kort dus ben zelf om kwart over 10 naar bed gegaan julian lekker naast me gelegd en gewoon tot half 2 geslapen allebei schrok me rot haha maar goed we hadden het nodig denk vanavond voor het eerst bietjes voor hem gemaakt haha hij vond het me daar lekker joh zal is een foto laten zien fijne avond meiden liefs
Het is hier heel erg druk. Dus er was eigenlijk geen tijd voor ons. Mij en mijn buurvrouw. De verloskundige is uiteindelijk om 17.15 eindelijk geweest. Werd tijd. Zat al vanaf vanochtend daar op te wachten. Het plan van aanpak is nu. Baarmoedermond rustig houden zodat er geen weeën optreden. Ben gisteren begonnen met adalat 120 mg. En ben nu aan het afbouwen vandaag 90 gehad, morgen 60 en zaterdag 30 en zondag niks meer. Als het dan goed gaat. Wordt ik langzaam aan gemobiliseerd en mag ik misschien zondag of maandag naar huis. Met waarschijnlijk wel absolute bedrust. En weinig beweging. Longrijpings spuit hoefde toch maar 2 keer en geen 3 keer. Kreeg dexamethason omdat de celestone niet te leveren is. Ik mag alleen maar liggen. Wel naar het toilet en nog net douchen. Als ik het maar zittend doe. Op zich zijn de harde buiken af genomen. Tijdens douchen voelde ik wel wat meer druk. Maar het was niet meer zo hard als gisteren. Tja wat is nu de conclusie. Weten we niet. Het kan zijn dat ik over een week of 2 weken bevallen ben. Maar het zou ook nog tot 42 weken kunnen duren. Er is niks van te zeggen. Heb vandaag 1 ctg gehad die was goed. Krijg nog een groei echo morgen of overmorgen. Heb verder nog wel veel hoofdpijn. Maar dat kan aan de adalat liggen. Krijg wel Paracetamol ervoor. Dus tja we zullen zien he. Het is even lastig om op alles te reageren via telefoon. Dit was al zo'n lap text. Maar lees alles hoor. Bedankt voor jullie medeleven. Vriend mag alleen in bezoekuur komen. Maar heb wel een buurvrouw die redelijk spraakzaam is. En wij bellen, sms'en hier samen wat af.
babykwes wat een mooie blauwe oogjes!!!!En idd gewoon naar je eigen gevoel luisteren dat is het beste als ze helemaal in paniek raken kan je ze toch niet laten liggen, dus dan maar uit bed ach we moeten er wat voor over hebben. Thnx dames voor jullie complimentjes Zulay gaat pas om 20.30-21.30 slapen dus ben de hele dag lekker met haar bezig ze slaapt wel hoor tussen den middag om 16.00-16.30 tot 18.00-18.30 samen met mij ( helaas zal dit de laaste week zijn wat zal ik dat missen)maar als ze om 20.30 naar bed gaat slaapt ze wel tot 07.30-08.30 dus eigelijk mag ik niet klagen. Maar ik weet hoe vermoeiend het kan zijn dus rust goed uit wanneer het kan dames succes liefs
Heyhey! Kom ook weer mijn neus laten zien.. @ Kirin... Jee wat een verhaal zeg... Hopelijk blijft alles rustig! Hoe voel jij je? Zou je er gerust onder zijn om naar huis te gaan met bedrust?? Hopelijk blijft jullie kleine man nog lekker een week of 6 minimaal zitten! @ Pluisje.. Hoe gaat het nu met je?? Hoe was de partnercursus?? Raar idee hè als je officiele verlof in gaat? Ik zat ook vroeger thuis ivm bekkenklachten en vond het toch wel speciaal dat officiele verlof... Wat balen van je zwangerschapsmasker zeg.. Hopelijk trekt hij snel en goed weg... Ik ben totaal geen zonaanbidder... @ Jeanetjuh.. Wat fijn dat de babymassage zo goed is bevallen! Hier ook.. Heb het daarna niet meer officieel met olie thuis gedaan.. maar maak nog wel steeds gebruik van de technieken bij het insmeren voor haar eczeem.. Scheelt een hoop ellende voor Oona @ Sammie... Hoe gaat t bij jullie?? Enne welke groep krijg je volgend jaar? is alles al rond en duidelijk?? Wat een leuke foto's weer! Echt een stoere vent zo met dat haar geweldig @ Alicia.. Ohh wat handig van die stoel in de badkamer bij jullie in het zwembad! Geloof niet dat ze dat hier hebben... Wat goed zeg al dat stappen van Nina... Weer tijd voor een foto spammen ???? @ Mereli.. Wat een mooie meid zeg!!! Fijn dat het ritme van de morgen een beetje aan het komen is... Hoe gaat het nu? Heb je die dentalspeen nog geprobeerd waar Carpe Diem het over had?? Hier ook nog steeds dentalspeentjes, echt een uitkomst! Oei wat een verhaal van je zus... Hoe gaat het nu? Spannend hoor.. @ Lovely Me... Tjeee 32 uur werken! Dat zal idd wel even wennen zijn zo na 10 mnd! Fijn dat je er zin in hebt! En wat een super leuke foto's weer van Zulay.. Wat een mooie meid zeg.. Die allstars Briljant.. Oona had de zwarte maar is helaas eruit gegroeit... toch maar eens nieuwe halen... Nog gefeliciteerd met je vriend.. Wat vond hij van z'n cadeau? @ Banne.. Leuk dat je ook mee wil bij de meeting!! Wat goed dat Emily alweer boven haar geboortegewicht zit! Hoe gaat het met het haar laten bepalen van het ritme? Werkt het? En hoe gaat het met jou?? Nog last van de wond?? Nog helemaal vrede met het overstappen op de fles? Vond die knoop doorhakken toen zo moeilijk terwijl ik van te voren zei me niet in alle bochten te gaan wringen... Nou ik lag flink in de knoop uiteindelijk @ CarpeD... Ohh wat leuk dat wijzen! Oona lijkt dat nu ook een beetje te gaan doen.. Leuke leeftijd dit hè... Gaat ineens zo snel met alles... Spelen wordt zo anders... Super idee van dat fotoboekje.. Voor Oona haal ik wel eens van die boekjes met gezichten uit de bieb... razend interessant vind ze dat.. maar dit is natuurlijk nog veel leuker! Hoeveel foto's heb je er nu in? Stop je er steeds bij of gewoon meteen iedereen erin?? Spannend zeg.. bijna 1 en 10 juli... ben heel benieuwd! @ Babykwes... Ohh wat gaat Julian toch hard zeg!! Jammer dat het weer een drama-nacht was... Fijn dat het niet huilen was.. maar toch! Hoe doe je dat dan? Laat je hem en of blijf je bij hem?? Nog een beetje kunnen slapen net? Hihi prachtige foto's weer... die bietjes Hij heeft nog beschaafd gegeten.. Oona zou het echt tot in haar haar hebben zitten @ Chantal.. Wel herkenbaar hoor! Heeft Oona ook een hele periode gedaan zo in de nacht.. we hebben zelfs een paar keer met een flesje gezeten weer! Gelukkig was dat na een tijdje weer over.. Hoe gaat het verder bij jullie?? @ Jane.. Ohhh komen de tandjes eraan?! Hier nog niets te bekennen... Fijn dat ze wel weer helemaal opgeknapt zijn van de 6de ziekte... Hoe gaat het verder met je meiden? Kunnen ze op bv het kdv ze al uit elkaar houden?? ik zit wel eens naar de foto's op hyves te kijken maar nee hoor zie het echt niet zonder naar de naam te kijken haha @ Missy.. Hoe gaat het verder behalve de tandjes en de slapeloze nachten?? Jovi lekker aan het ontwikkelen verder?? @ Verlatingsangst.. Zag het ergens voorbij komen.. Dat viert hier nu hoogtij... kamer uitlopen, of me al omdraaien zorgt meteen voor een kreet of huilen... Ben dus vaak aan het zingen en doorpraten als ik even uit beeld loop haha... Werkt best redelijk.. Ook erg lachen.. Als mijn vriend en ik tegelijk met haar bezig zijn, en 1 van ons loopt weg precies hetzelfde Verwend aapje wil 200% aandacht haha.... Ben dus ook maar veel kiekeboe met haar aan het spelen nu.. elke keer maar weer de bevestiging dat ik echt wel terug kom... @ Zwemmen... Gaat hier iemand ook alleen met hun ukkie zwemmen?? Wil straks in de zomervakantie ook wel eens naar het zwemmen op de dinsdag, maar dan moet ik dus zonder mijn vriend.. eerst met de maxicosi ging dat wel.. total loss kan ik haar daar in leggen.. maar dat past dus niet meer... Hoe doen jullie dat dan met omkleden e.d? Zoooo... Flinke lap test maar ik ben weer bij Oona gaat de laatste tijd zo ontzettend hard... Ze heeft de vooruit gevonden... Klapt in haar handjes, legt ze vaak ook op haar hoofd daarna Kan blazen op haar toeter.. Qua spelen gaat ze ook nu met reuzen sprongen... ze probeert een toren te maken van haar blokjes... stopt alles in haar emmertje... wil dat ik ook alles even vasthoud maar wil het dan ook graag weer terug Kletsen doet ze als de beste... ze probeert nu 'hap' tijdens het eten te zeggen als ze het toch wel weer tijd vind voor een nieuw stukje... roept mama als ze zielig is Ook heeft ze het 'echte' troost zoeken door.. ze komt dan echt in onze hals gekropen met haar gezichtje.. Zo lief!! Ook slaat ze nu vaak haar armpjes om onze hals als ze net wakker is.. echt even knuffelen.. Ze kan ook echt niet meer zonder haar blauwe knuffelpopje... die heeft ze altijd tegen haar neus/wang aan met het slapen.. owowow wat kun je toch gek/trots/verliefd zijn op zo'n kleintje Zelf ondertussen weer zekerheid qua werk.. Ik heb nu een vervangersbaan tot 1 augustus.. en nu voor het nieuwe schooljaar ook weer werk aangeboden gekregen.. dit keer in 1 klas ipv 3! Erg fijn dus! Vanmorgen nog even heerlijk gevingerverfd met Oona... Mijn vriend is op vaderdag jarig.. 3x nix dus... dus a.s zondag doen wij het maar als verrassing een weekje eerder... Zo.. bedtijd!
@Lovelyme. Leuke foto's. Zeker in het zwembadje. LEuk die zwempakjes en bikins die ze hebben voor die kleintjes he. @Sammie. leuk foto's van Roan. Word ook al were groot. Stoer mannetje hoor. Met het schilderen vordert het. Moet nog voordeur en garagedeur op de begane grond en dan kan ik naar de eerrste verdieping. Zolder heb ik al gedaan dus schiet op. Jullie de tuin al klaar? @Babykwes. Ja ben blij dat Nina nu zelf weer naar de grond komt. Sinds gister gaat ze netjes door de knieen en laatz ich dan op haar knietjes zakken,dus dat is nog beter. Kan me vorostellen dat Julian daar last van had. Is best veel wat ze allemaal ineesn kunnen. Wat een leuke foto's weer van hem. En nog zo'n kaal koppie,leif. Bij Nina beginnen de haren nu echt te groeien,kan ik af en tyoe een schuifje erin doen @Kirin. Wta een teostand zeg. Hopelijk duurt het nog even voor je bevalt. Nu inderadad het kamerthje nog afmaken,al zal de kleine eerst nog wel in het ziekenhusi moeten blijven als ze te vroeg word geboren. Wat raar dat je vriend alleen tijdens bezoekuren mag komen. Vind dit wel een ander geval. Vind dat partners wel moegen komen en verder rust. Sterkte in eider geval.
goedemorgen meiden @kirin jeetje meid hoop echt dat de kleine nog een tijdje blijft zitten! hoe is de nacht gegaan @alicia ja dat is wel fijn dat ze doorhebben dat ze door hun knieen moeten scheelt me een hoop angst haha zn haar is nu wel flink aan het groeien hoor maar tis echt super blond dus op fotos zie je het bijna niet leuk zeg dat nina een speldje in kan vind ik altijd zo schattig staan bij die kleine meisjes ik vind dat je maar weer is een fotootje moet spammen van je kleine tante @chantal hoe is het met liz gegaan vanacht? @sammie julian doet het echt kruipen ook niet hoor denk ook niet dat hij het echt meer gaat doen hij komt nu ook vooruit en hij wil toch alleen maar staan nu haha ach als ze zich maar vermaken toch @chivay heee wat knap van oona die blokken stapelen tuurlijk ben je dan zo trots he als moeder vind wel dat oona gelijk heeft 200% aandacht!! dat verlatingsangst speelt hier ook erg idd de hele dag doorpraten en kiekeboe spelen julian zn bedje staat aan ons voeteneind nog maar ik probeer hem wel echt te laten liggen in bed en te troosten meestal gaat het redelijk maar net als vanacht was het echt weer krijsen ja dan leg ik hem bij me want man lief moet ook om 6 uur beginnen dus ja het is maar een beetje aan rommelen voor vanacht zet ik weer een klein flesje klaar mocht hij weer zo doen dan maar een fles ik weet het anders ook niet ppff vanacht weer een drama helaas hij werd om tien voor 3 wakker en wil alleen maar springen in bed snap er niks van maar hebb hem uiteindelijk om 5 uur bij mij gelegd en toen gelukkig nog geslapen tot 8 uur heb ook de osteopaat maar weer gebeld ben benieuwd als hij straks terug belt liefs
Ben een tijdje niet geweest. Maar hier gaat alles goed. Pim groeit als kool en doet het verder helemaal super. Groente en fruit gaan redelijk. Beetje druk de laatste tijd. Werk en ben druk bezig met mijn creativiteiten. En daar gaat heel veel tijd inzitten. Dus heb niet bijgelezen. Zag alleen dat er iemand in het zh lag. Is nog wel een beetje te vroeg hoor om te bevallen met 31 weken. Hopen dat het nog even blijft zitten. Ik duim voor je. Weet zelf wat het is om te vroeg te bevallen. Ben met Joep met 34 weken bevallen. Verder eigenlijk niet veel te melden hier.
@ Chivay, ik had het daar ook erg moeilijk mee vond het zo bijzonder en als ik dan nu andere vrouwen zie waarbij het wel lukt voel ik me soms best een beetje jaloers. Maar soms heb je gewoon geen keus he. Wat leuk dat Oona nu zo snel gaat maar vind het soms zelf wel eens te snel gaan heb je nog steeds het gevoel dat het er bij 1 blijft? @ babykwes, wat balen zeg weer zo'n nacht heb je welleens geprobeerd om hem in te bakeren? Hopelijk kan je snel weer terecht bij de osteopaat. Sterkte ermee en hopelijk kan je vanmiddag nog wat bij slapen. @ Lovelyme, wat slaapt zulay weinig zeg slaapt ze sochtends ook niks meer? En savonds pas zo laat naar bed is ze dan niet helemaal op? Liefs
op het cb vonden ze zijn nek nog niet zo heel sterk nou vind het zelf best meevallen Bekijk bijlage 158297
@jeanetjuh woooww wat een leuke fotos en wat is hij alweer veranderd!! volgens mij gaat dat best goed met zn nek ze kunnen af en toe zo zeuren he inbakenen kan niet meer volgens mij hij draait al alle kanten op das gevaarlijk dan toch?