Mijn vriend is vanochtend al even binnen gewipt. Hij moest toevallig zelf bloed laten prikken. Tja ligt ook aan de verpleging of ze er moeilijk over doen dat iemand buiten het normale bezoekuur komt. Heb weer niet super geslapen. Mijn darmen waren heel erg van slag. Had gisterenavond nog lactulose genomen. En daardoor begon mijn buik ook weer over geprikkeld te raken. Dus heb weer tot 1 uur wakker gelegen. En was om half 5 een uur wakker en toen om 8.00 weer. Ach ja je moet er wat voor over hebben.
Jeanetju zulay heeft kan soms 2 verschillende schema's hebben Schema 1 08.00tot10:00 slapen 12.30tot13.30 slapen 16.00 tot 18.00 slapen 21:00-21:30 naar bed Of 10.00tot12:00 slapen 16.00tot18:00 slapen 20.00-20:30 naar bed Maar als ik zie dat ze echt moe is gaat ze ook eerder naar bed. Maar dit gebeurd meestal niet ik krijg haar dan ook niet eerder in bed doe ik dat wel dan blijft ze net zo lang huilen tot ik haar kom halen. Dus om 19:00 naar bed zit er voor haar en ons nier meer in helaas. Soms maak ik me wel zorgen dat ze pas zo laat gaat slapen of ze dan wel voldoende slaap krijgt maar dan tel ik de uren bij elkaar op dan slaapt ze gemiddeld toch 15-16 uur per 24 uur en dat is toch normaal voor bijna 8 maanden? Mijn vriend en ik hebben dan niet echt veel maar aan onze avond maar ze is gewoon zo vrolijk en lekker aanhet speleb dus we genieten ervan dat ze savonds nog fff met ons is. Maar ligt ze eerder in bed vindn we dat ook heel fijn ff tijd met zn 2tjes hhahaha Liefs
Lovely: Nou, pittig 4 dagen! Maar wel fijn dat je aan de slag kunt. Je zal je meisie wel missen! Babykwes: Volgens mij hebben wij dezelfde box. Hihi! Leuke fotos hoor! Chivay: Ik blijf volgend jaar gewoon weer lekker in mijn eigen klasje. En ja roans haar is nu goed aant groeien. Ik doe er altijd babygel in van zwitsal, dan blijft het zo leuk overeind staan. Heeft Oona ook een beetje last van verlatingsangst? Ik vind het stiekem wel leuk hoor dat hij me niet missen kan! Zwemmen: Bij ons mag je met wagen en al het zwembad binnen, ideaal! Alicia: Nou dat schiet lekker op Het is altijd een hele klus, je huis schilderen. Knap hoor dat je dat allemaal zelf doet. De achtertuin is bijna klaar. Het gras ligt erin en morgen ga ik de planten planten! Het schema van Roan 8.00 u Papje 210 + 7 en 5 schepjes bambix 9.30 10.30u Slapen 10.30 u koekje, soepstengel of rijstwafel met een beetje water of sap 12.00 u Brood met boter en beleg 12.30 u fles 180 + 6 13.00 u Slapen (meestal tot 15.00 15.30u) 15.30 u Fruit 17.00 u Warm eten met een toetje 18.30 u in bad 19.00 u Fles 180 + 6 19.15 u Naar bed (Hij slaapt dan tot de volgende ochtend 7.00 uur)
Zulay der schema 07:30 210+7 + 3of5 scheppen ligt er of ze fles of bordje pap krijgt Slapen 10:00 fruit + water 12:00 180+6 + brood met beleg Slapen 14.00 koekje water 15:30 180+6 slapen 18:30 avond eten +water 19.00 bad 21.00 naar bed tot volgende ochtend half 8 Liefs
Zulay begint zich ineens aan dingen op te trekken vooral via ons trekt ze zich om hoor!!! Schrok ervan dat word ook maar bedje en box omlaag doen gaat veeelste snel. Liefs
Ff update: Verloskundige is vanmiddag geweest. Ben gelukkig niet positief getest op een een of andere vaginale bacterie. Dus hoef niet profylactisch aan de antibiotica. Mocht ik nu bevallen. Verder heb ik nog steeds absolute bedrust. Misschien dat ik morgen iets meer mag gaan bewegen. Als ik zondag naar huis mag. Dan wordt het thuis ook absolute bed/bank rust. Het voordeel van zo'n zh is. Dat ze hier alles voor je doen. En thuis zul je toch het een en ander zelf moeten doen. En je bent gewoon aan je huis gekluisterd. Ze willen echt dat die baby tot 38/39 weken blijft zitten. Heb verder nog een groei echo gehad. Maar ze kon het hoofdje niet meten omdat het te laag zat. Wel de buikomtrek en het botje in de bovenbenen. En dat klopte met een termijn van 31 weken. Ze dacht als het hoofd ook een normale omtrek had. Dat het gewicht nu rond de 1710 gram ligt. Dat is trouwens precies het gewicht waar mijn vriendin toen met 34 weken mee is bevallen. Dat is ook goedgekomen. Dus tja. Had het vanmiddag wel even moeilijk. Was beetje emotioneel. Ben het gewoon beetje beu. Je weet waar je het voor doet. Maar het is allemaal ineens zo snel gegaan. Oja ctg van vanochtend was prima, geen harde buiken, prima hartslag.
@ Babykwes, ow ja dat is waar maar bij de puckababy heb je de mini daar kunnen de handjes uit maar is tocht strakker dan een gewone slaapzak. Ook heb je de puckababybag volgens mij zorgt die ook nog voor geborgenheid.
@Kirin. fijn dat het er wel geod uitziet. bedrust lijkkt me hel erg,maar wat je zegt,je weet waaar je het voor doet. Als je in eider geval de 37 weken maar haalt. Sterkte meid. @Sammie. Je husi schilderen is inderdaad een hele klus. Gelukkig vinden we het leuk om in ons huis te klussen en je doet het ook echt voor jezelf,dus dat scheelt. Ik heb ook d etidj nu ik niet meer werk en het scheelt ook heel veel geld,want ik vidn het niet normaal wat je moet betalen als je een schilder laat komen. Leuk plantjes zetten. Knapt de tuin altijd van op. @babykwes. ik zal snel nog een foto plaatsen van Nina.
he meiden, wanneer kregen jullie kindjes tanden? Ik weet dat dat meestal pas is bij 5/6 maanden maar Luuk is al vanaf maandag niet helemaal fit dinsdag had hij geen koorts dus toch maar voor zijn prikjes gegaan daar had hij na 2 uur als koorts van terwijl dat normaal pas na een uur of 5 is. Nu had hij vandaag nog steeds verhoging en huilt soms zo overstuur wil dan niet drinken enz. Ook slaapt hij moeilijk terwijl dat de laatste week eigenlijk super goed ging. Ook heeft hij nu elke dag en soms 2 keer perdag een flinke poepluier dacht dat komt van de babymassage maar nu voelde ik vanavond in zijn mond en voel 2 puntjes en zie ze ook hij kwijlt ook enorm dus ben erg benieuwd of het idd tandjes zijn hoelang duurt het voordat ze doorkomen?
@jeanetjuh aahh arme luuk nu al tandjes kan nog wel lang duren voor ze echt door zijn ik voelde bij julian ook al heel vroeg 2 puntjes maar duurde nog vrij lang voor ze echt door waren het kan natuurlijk wel pijn doen bij hem, ik geef julian als hij echt last heeft een zetpilletje voor de nacht en ik gebruik dentinox werkt best goed maar druppels vna vsm schijnen ook erg goed te werken volgens mij geeft alicia dat aan nina en verder lekker een bijtring half uurtje in de koelkast is ook fijn sterkte!! puckababy zal ik is na kijken dank je @lovey knap van zulay zeg!! gaat echt hard ineens en voor je het weet staan ze in bed (zoals ik julian vorige week trof) zou dus toch maar snel bedje en dingen omlaag gaan zette @sammie hebben we dezelfde box? toevallig vind het een fijn ding zonder la er onder wij hebben een kat en daar gaat toch allemaal haren en zo in zitten nou volgens mij krijgt julian echt ergens een tand of kies kan hem nog niet echt ontdekken maar hij is de hele dag al aan het jengelen heb er dus nu maar een zetpilletje in gedaan want er zit hem iets flink dwars en dat vind ik dan ook weer zielig voor mn mannetje hij gaat zo lekker naar bedje hoop zo dat hij een beetje rustig slaapt vanacht straks lekker x-factor finale kijken zijn er meer die het volgen? fijne avond meiden liefs
@ babykwes, oke ben benieuwd of ze dan nu ook al doorkomen heb mijn man net even om vsm druppels gestuurd. ow ja dank je voor de tip zal morgen even een bijtring halen. Hopelijk hebben jullie vannacht weer eens een rustige nacht ga voor je duimen!!
@ Pluisje.. Hoe gaat het nu met je?? Hoe was de partnercursus?? Raar idee hè als je officiele verlof in gaat? Ik zat ook vroeger thuis ivm bekkenklachten en vond het toch wel speciaal dat officiele verlof... Wat balen van je zwangerschapsmasker zeg.. Hopelijk trekt hij snel en goed weg... Ik ben totaal geen zonaanbidder... Met mijn gaat het prima!! Voel me goed, en met me rug gaat het ook wel iets beter. Het wordt natuurlijk wel al zwaarder maar ja dat hoort erbij. Heb wel nu al 2 dagen slecht geslapen, we zien wel wat er vanacht weer gebeurt. De partneravond was erg gezell, en leuk. En natuurlijk erg leerzaam voor ons allebei. Hopelijk heeft me vriend er wat aan als de bevalling echt gaat beginnen. Zeker een raar idee dat volgende week me verlof in gaat, het gaat allemaal zo snel. Ik geniet nog steeds volop van alle bewegingen in me buik. Dus kan me niet voor stellen dat ik straks een baby heb. En ja ik ben wel een echt zonopzoeker, lekker bruin worden! Maar ik denk er nu wel meer aan, meer kan ik er ook niet aan doen. Bedankt voor je belangstelling! liefs van pluisje
Chivay, nog steeds geen tandjes te zien maar wel alle symptomen die daar bij horen, ben wel erg benieuwd wanneer ze nu komen. De leidsters op het kdv kunnen ze nog steeds niet uit elkaar houden terwijl ik het verschil heel goed zie. Ik kijk trouwens ook regelmatig op jouw hyves en de hyves van de andere meiden hier. Heerlijke foto's om naar te kijken, Elize heeft trouwens 3 dagen geleden zelf van rug naar buik gerold! Verder heeft ze het niet meer gedaan maar er begint een beetje schot in te komen. Verder weer teveel gedaan vandaag....poetsen, boodschappen, meiden verzorgd en nu uitgeput op de bank
@JEanetjuh. Hier kreeg Nina haar eerste tand net voor ze 6 maanden was. Eerst een puntje erdoor. vervolgens zag je elke dag meer van de tand en daarna duurde het wel 'n paar weken voor hij echt helemaal in volle lengte stond. Ik gaf Nina druppels van VSM die hielpen haar echt goed en is homeopatisch. Ook heb ik twee bijtringen:1 in de koelkast en de ander bij Nina. Sterkte ermee. @Babykwes. Wij volegn geen xfactor. Ik ben wel een beetj eklaar met al die muziekprogramma's. Wij kijken veel meer naar dansprogramma's. Op het moment zijn we alle afleveringen van prison break en hawai5o aan het kijken. Weet niet hoe je dat schrijft. Hoe heeft Julian geslapen? Heir even een eigewijze Nina. Is constant aan de rand vand e boz aan het schrapen en als ik er wat van zeg,gaat zeheel zielig huilen. En daarna weer gewoon proberen. Het opveoden is begonnen
He meiden Alicia hahah ik ken dat, als ik tegen kim nee zeg, gaat ze soms keihard janken hahah. Ze hebben het gauw door he Kirin jeetje meid, lijkt me ook erg en saai, absolute bedrust. Knuffel, gelukkig was de scan goed en alles Jeanetjuh wow dan is ie er vroeg bij zeg met tandjes,kim was 9 maanden, en is er nog steeds maar 1 Jane wat goed zeg toch omgerold, dan gaat ze steeds wel een stapje verder Ben vandaag weer begonnen met Folium slikken, toch gek, weer zo beginnen. Ik moet morgen en ma ook werken, behh. Vies weer he. Kim ligt al 2 uur te pitten, dat is nooit meer smiddags xxx
@ Carpe, ow spannend zeg nu alweer aan de folium nog even en je kunt de pil weer door spoelen wij wachten echt nog zeker 2 jaar ook omdat we zo tobben met Luuk wil nu echt alle tijd in hem kunnen steken en mijn man gaat vanaf september nog 2 jaar een opleiding doen daarna is hij helemaal klaar met school en lijkt me het leuk om voor een 2e te gaan. Lekker zeg dat Kim even slaapt heb je even tijd voor jezelf. @ Alicia, Ja ik zie hier ook 2 puntjes al kwam ik vandaag onze kraamverzorgster tegen in de stad en zei voelde niks en het leek haar sterk maar ik zie en voel het wel haha vanavond eens aan mijn man vragen of hij het ziet het zijn wel zijn boven tanden terwijl het meestal onder begint maar goed er zijn altijd uitzonderingen. Ik heb vandaag ook bijtringen gekocht en gisteren heeft mijn man de druppeltjes van vsm nog gehaald. Hopelijk is hij er snel vanaf want hij wil nu ook snachts weer een fles
goedemorgen meiden @carpe wooww spannend allemaal voor je hoor krijg er gewoon kriebels van ben ook benieuwd of je weer zo snel zwanger bent lekker zeg dat kim even lag te slapen @jeanetjuh hoe is het vanacht gegaan? @alicia ik krijg hier ook commentaar als ik nee zeg geweldig toch alleen julian gaat niet huilen behalve als hij echt moe is nou meiden helaas was het vrijdagnacht weer een groot drama hier hij werd om half 3 wakker en uiteindelijk om half 6 toch maar weer bij ons gelegd en toen geslapen tot kwart voor 9 gisteravond weer ruim een uur aan het krijsen geweest maar wel daarna super geslapen geen 1x wakker geweest tot vanmorgen half 8!! wij bedachten ons ineens dat hij sinds maandag geen nutriton meer in zn fles heeft en daardoor misschien zo slecht sliep gister dus wel nutriton in zn fles gedaan en super geslapen zou het nou echt daardoor komen?? heel apart fijne pinksteren meiden liefs
Bedankt voor alle reacties de laatste paar dagen! Ik ben gelukkig weer thuis! Wel met absolute bed/bank rust. Mag nog net in huis naar het toilet en mag nog net koken. Maar dan hebben we het wel gehad. Volgende week moet ik op controle komen bij de gynaecoloog. En als het dan nog steeds rustig blijft, mag ik langzaam aan wat meer gaan bewegen. En misschien weer stukje gaan autorijden. Zodat ik ook even uit huis kan.
Hee meiden Babykwes wat naar zeg die nachten, kan je geen tips geven. Heb je de nutriton nu weer gegeven? Kirin fijn weer thuis zeg, toch beter. Gelukkig mag je nog koken, kan je nog iets doen Op een terrasje wat gedronken, en gewerkt vanmorgen. Verder niet veel te melden xxx