Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kirin wat fijn dat het weer wat beter gaat:) Hopelijk blijft ukkie nog even een paar weekjes zitten en mag jij over een weekje wat meer bewegen.

Babykwes fijn dat Julian weer goed sliep. Zou het dan toch door de nutriton komen? Denk het wel.

Jeanetjuh hoe gaat het met Luuk? Helpen de druppels en de bijtring?

Hier ook nog steeds dat Liz een paar keer per nacht komt. Ze slaapt gelukkig wel verder als we even haar speentje erin doen, maar wil het niet aanwennen. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Gelukkig ben ik morgen wel vrij. Scheelt een hoop;)

Vandaag ook gewerkt tot half vier en daarna bij ons bbq met schoonfamilie en familie. Was gezellig. Vanavond lekker op tijd naar bed:)

2. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@kirin
    fijn dat je je beter voelt en thuis is toch altijd iets lekkerder ook al mag je niks doen:(
    laat je maar flink verwenenn en hopelijk blijft de kleine dan nog ff zitten!

@carpe
    ja gisteravond zn laatste fles nutriton gegeven en geen 1x wakker geweest gewoon!
    dus ben echt heel benieuwd hoe het vanacht gaat

@chantal
    liz ook nog aan het spoken snachts echt zwaar is dat he maar 1 troost het is tijdelijk het gaat over;) zit hem gewoon in die vervelende rot sprong:x
    ja ik heb ook een kleine hoop dat het door de nutriton komt zou wel heel apart zijn omdat er verder niks in zit alleen om te verdikken maar goed we zullen zien vanacht
    hopelijk slaapt liz ook gewoon lekker door vanacht

fijne avond nog en allemaal een goeie nachtrust toegewenst:D
    liefs

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, nutriton kan ook zorgen voor een meer verzadigd gevoel dus wie weet hopelijk blijft het zo goed gaan. En misschien komt het maagzuur toch wel weer wat omhoog bij hem zonder de nutriton.

Hier zijn we gister avond om 20.00 naar de hap geweest met Luuk hij wilde vanaf 1.00 niks meer drinken en om 19.00 begon hij echt helemaal overstuur te gillen en we kregen hem bijna niet rustig. Nu heeft hij een soort spruw achter in zijn keel en dat veroorzaakt veel keelpijn zo zielig nu medicijnen en hij mag 3 paracetamol perdag vandaag ging het gelukkig al iets beter.

Liefs

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    even een vraagje heeft er hier iemand de Beaba babycook? Zit er over te denken om hem straks te kopen maar wil even weten of het echt een meerwaarde heeft:)

5. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @jeanetjuh
    ahh die arme luuk:(
    heeft hiij dan ook weer beter gedronken vandaag? hopelijk gaat het snel over die spruw
    geef hem maar een extra dikke knuffel dan
    ik had ook al zitten denken dat het zuur misschien weer omhoog kwam en het toch een verzadigder gevoel geeft voorlopig ligt hij nu heerlijk te slapen zonder protest
    hoop zo dat hij weer lekker slaapt vanacht

liefs

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeetje jeanetjuh das even schrikken, hoop dat hij er snel vanaf is.

Nachten, hier gaan ze gelukkig weer goed alleen zijn ze tussen 06.00 en 06.30 uur wakker ZUCHT voorheen pas 07.00 uur.

Verder ben ik echt aan het genieten, ondanks alle drukte nog steeds op m'n verlate roze wolk.

Carpe wat spannend weer zeg, ben benieuwd of je weer meteen posi test in de 1ste ronde

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: Ik heb een babycook en ik ben er heel erg blij mee! Vooral de eerste periode dat hij hapjes kreeg veel gebruikt. Sinds een paar weken gebruik ik hem wat minder omdat Jelmer meestal met de pot mee eet.

Kirin: Fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk mag je vanaf volgende week weer wat meer doen.

Verder heb ik wel bij gelezen hoor, maar ben het alweer kwijt.

heb een flinke griep te pakken helaas.

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Meeting
    Wie willen er mee?
    Kwebbelsnoes - Tiel
    San84- gelderland bij harderwijk in de buurt
    Jane1983 - Nijmegen
    Chivay - Utrecht
    Jeanetjuh - Zeeland
    Wen1975 - Zuid-Holland
    wenr- Gelderland of Zuid-Holland ( ouders wonen daar)
    Eveline - Den Bosch/Tilburg
    Merel - Zuid-Holland bij Rotterdam in de buurt
    Banne77 - Arnhem

Suggesties activiteit?
    Park (evt. met kinderboerderij)

Suggesties data?
    Zaterdag 6 augustus
    Zaterdag 13 augustus
    Zaterdag 20 augustus
    Zaterdag 27 augustus

Willen jullie doorgeven welke zaterdag jullie voorkeur heeft, dan kunnen we concrete plannen gaan maken!

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, wat fijn dat je nu zo geniet, lekker blijven doen want voor jou zal dit niet meer terug komen he. Of denken jullie daar al anders over? Hier is Luuk ook rond 6.00 wakker :x

@ babykwes, hoe is je nacht gegaan? Hij drinkt nu alweer veel beter gelukkig.

Liefs

10. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@kwebbel
    balen dat je ziek ben:(
    beterschap en ziek lekker uit!

@jeanetjuh
    gelukkig dat luuk weer goed drinkt is toch ff schrikken he zo'n kleintje
    de nacht is wederom goed gegaan julian lag 1x flink te dromen en kwam er niet echt uit dus toch even wakker gemaakt en half uurtje bij papa gezeten en daarna weer lekker gaan slapen:D

@kirin
    hoe gaat het bij jou???

hier vanacht weer een goeie nacht gelukkig
    julian lag wel een keer echt flink te dromen en kwam er niet echt uit dus toch maar even wakker gemaakt en een half uurtje bij papa gezeten daarna weer lekker gaan slapen tot vanmorgen half 6;) het is denk ook te licht in die kamer dus meneer stond weer te feesten in bed haha toch maar even nog bij ons lekker in bed gelegd en geslapen tot 8 uur heerlijk:D

fijne dag meiden
    liefs

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, dat is fijn zeg nu komen jullie ook lekker bij.

Nou wij hebben weer wat nieuws Luuk wil op zijn buik slapen zucht... we hebben van alles geprobeer hij ging niet slapen was weer helemaal overstuur toen legden we hem op zijn buik en was binnen een paar seconden vertrokken vind het alleen zelf niet fijn omdat het natuurlijk afgeraden wordt. Wat denken jullie? Zijn er hiet meer buikslapers?

Heb wel meteen even op marktplaats gezocht naar een nannycare.

Liefs

12. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @jeanetjuh
    ach ja sommige kinderen zijn echte buikslapers julian slaapt ook op zn buik en zelfs ik vind t nog wel is eng;)
    zoontje van mijn vriendin ook (is van 16 april) en zij hebben een aerosleep matras werkt goed zeggen ze
    misschien is dat wat?
    maar even een feitje: de grootste oorzaak van wiegendood is oververhitting
    maar begrijp je helemaal hoor

liefs

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #553 Alicia78, 13 jun 2011
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
    @Babykes. Fijn dat Julian weer ene geode nacht had. Nutriton heeft inderdaad wel een vol gevoel,dus zou bst kunnen wat je zegt. Je zou het uit kunnen proberen door hem wat meert in de fles te doen en dan zonder Nutriton.
    En lekker uitgeslapen met z'ndrietjes. Heerlijk lijkt me dat. Nina doet daar niet aan. Die klimt over ons hem ,klautert over het bed heen en duikt naar de grond,ook een manier van smaen zijn ;)

@Jeanetjuh. Ah Luuk spruw,wat zielig. hopelijk terkt het snel weg.
    Wat betreft het op de buik slapen. Nina slaapt ook regelmaig op de buik. Ik vind dat geen probleem,ze gaat zelf zo liggen en kan ook weer terug. Bij Luuk daarintegen zou ik er wat voorzichtiger mee zijn. Hij kan nog niet van buik naar rig draaien en het is dan de vraag wat hij doet op het moment dat hij et zijn gezichtje in het matras ligt. Ik zou kijken naar hoe stevig hij in zijn nekje is en anders zoor een zijligging kiezen.

Hier de pinksterdagen weer gehad. Gister uit eten met de schoonfamilie ter ere van de verjaardag van mijn schoonmoeder en vandaag naar mijn ouders vast voor vaderdag. Dan hebben we volgende week heerlijk met z'n drietjes vaderdag.
    Nina heeft weer iets nieuws bedacht. Gaat nu staan bij de kidnerstoel en trekt zch dan aan de rand van het zitje op en gaat met de benen naar achter hangen,echt een clown is ze nu. We lachen ons kapot m haar,terkt ook altidj waar ze is de aandacht van idereen.

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, Luuk weet te goed wat hij wil als hij op zijn buik wil en we leggen hem anders dan wordt hij echt woest ik heb een nannycare van mijn broertje te leen als hij niet ademt gaat die meteen op alarm. Dus dat is een fijn idee. Maar wilde hij weer wel op zijn zei het is me er eentje hoor haha. En Nina zo te lezen ook haha wat een schatje he.

@ Babykwes, snap dat je het nu soms nog niks vind maar als julian het fijn vind is het goed he en hij kan zich gelukkig al lekker omdraaien. Ja voor een aerosleep ben ik ook aan het kijken voor in zijn grote bed, hij slaapt nog in de wieg nu. Ja idd dat klopt daar let ik altijd goed op.

Liefs

15. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden...

Ik heb even bijgelezen...wat wordt er toch veel gekletst!:D

buikslapen:
    Roan begint s'ochtends(héél)vroeg vaak een beetje te draaien. Hij draait dan per ongeluk van zijn zij op zijn buik en is dan te moe om zelf terug te draaien. Hij huilt dan niet echt, maar piept een beetje. Ik leg hem dan weer even goed en dan slaapt meneer weer rustig verder.

Kirin:
    Fijn dat je weer thuis bent. Probeer de weken nog even door te komen. Hopelijk blijft de kleine nog een tijdje zitten.

Zaterdag bij het babyzwemmen zo'n naar verhaal gehoord. Bij de overburen van iemand was een baby (bijna) gestikt in zijn eigen spuug en die ochtend hals over kop met ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ik weet niet hoe het is afgelopen, maar het blijft steeds in mijn hoofd rondspoken. Gek hé? Ik ken die mensen niet eens.

Ook spoken er steeds horrorscenario's door mijn hoofd. Wat als wij er niet meer zijn, wat moet er dan van Roan terecht komen...of wat als roan ziek wordt/dood gaat...wat moeten wij dan?
    Hebben jullie dat ook?
    Ik ben wel nuchter genoeg dat ik het van me af kan zetten hoor, maar soms komt zo'n gedachte even naar boven. zeker na zo'n verhaal.

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @sammie
    he bah wat een naar verhaal zeg kan me helemaal voorstellen dat je dan meteen over dat soort dingen na denkt heel normaal heb ik ook heel erg
    wij gaan over 4 weken met de auto naar spanje en ik vroeg me ook af wat gebeurt er nou als ons iets overkomt en julian over blijft ofzo (wij zijn niet getrouwd) dus om mezelf gerust te stellen gaan we geregistreerd partnerschap doen 4 juli zodat we allemaal hetzelfde heten en op papier gezet een soort testamentje dat als dat gebeurt julian naar mijn zus gaat zodat de opas en omas daar geen gezeur over kunnen krijgen
    wordt ik toch weer iets rustiger van;)
    sterkte in ieder geval

@alicia
    dat uitslapen ja heerlijk echt genieten hoor hij kruipt dan ook echt lekker tegen me aan dan wacht ik tot hij weer slaapt en leg ik hem weer echt in het midden anders vind ik het toch link maar met mijn arm over hem heen blijft hij helemaal op zn buik liggen en gat pas draaien als hij wakker wordt en ik dan dus ook
    haha die nina mooi he hoe ze zo overal alle aandacht krijgen en stelen:D
    wel knap trouwens dat ze dat zo doet met haar benen die gaat later op turnen:p

liefs

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jeanetjuh. Fijn dat je dat ding van je broer kan lenen. Ik zou het ook eng vinden als hij op zijn buik ligt gezien zijn leeftijd.
    Haha ook al een eiegmn willetje,wel leuk he.

@Sammie. he wat een naar verhaal. Kan me je reactie wel voortsellen. Ik heb dat ook weleens hoor. Lijkgt mij zo erg dat Nina zonder een van ons moet opgroeien,je wilt haar toch zelf het beste geven. Het enigste wat je denk ik kan doen is regelen dat er iemand voor Roan zorgt als jullie wat overkomt en dat vastleggen en zelf voorzichtig zijn. ik merk bij mezelf sinds wij Nina hebben dat ik vele rustiger auto rijd. Ook zou ik met Nina geen geen massadrukte opzoeken,zoals de Nijmeegse vierdaagse,veel te druk voor zo'n kleintje. Verder kun je niet zoveel;gezone leven is denk ik het enige en proberen er niet te veel bij stil te staan.

@BAbykwes. Leuk geregistreerd patnerschap. Ook een mooie datum uitgekozen; mijn verjaardag. Gezellig hoor samen in bed. Dat kan hier al lang niet meer.
    Turnen ja dat zou maar zo kunnen ;)

Hier zijn we aan het bedenken wat we Nina kunne geven voor de verjaardag. We willen een schommel geven. nu hebben we een heel leuk huisje gezien met een schommel eraan en die willen we nabouwen. Is een houten huisje met ene schuin dak. Trapje eraan om erin te kunnen en glijbaan aan de voorkant. Dan balk die aan zijkant van huis vastgemaakt gaat worden en daar een schommel aan. Lijkt me helemaal leuk. We willen dat huisje dan aug of zo gaan maken en de schommel geven met de verjaardag en met kerst dan de glijbaan,daar is ze nu nog wat te klein voor,al met ik zeggen dat ze het trapje al wel op komt.

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Zoals het er nu naar uitziet ga ik helaas niet meer zwanger worden...vindt het wel jammer want vond zwanger zijn geweldig.

Betreft meeting...ik kijk even mee en probeer me wel te schikken. De vakantie is hier nog niet gepland. Dus als ik kan kom ik sowieso, lijkt me erg leuk

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    nog even spammen

20. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden,

Zo eindelijk even tijd om te reageren!
    Ik heb wel steeds alles bijgelezen maar had geen puf/tijd om te reageren...
    Maar er komt meer regelmaat hier! Emily drinkt nu goed. We zijn helemaal overgestapt op de difrax flessen en dat gaat erg goed. Ze bepaalt nu zelf de tijden en drinkt ook steeds meer per keer! Woensdag ga ik haar weer wegen bij het consultatiebureau, eens kijken of ze veel is aangekomen.
    Ik voel me zelf ook steeds beter. Ik kan al een wat grotere wandeling maken met onze hond gelukkig. Het is erg fijn om even de deur uit te kunnen.

@Kirin, Wat fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk blijft de kleine nog een aantal weken zitten!

@Sammie, heel begrijpelijk dat die gedachtes soms door je hoofd gaan! Ik denk dat iedere ouder zich dat weleens afvraagt..
    Wat een leuke foto's weer van Roan! Het is zo'n vrolijk ventje!

@Alicia, dat is een mooi kado voor jullie ondernemende Nina! Erg leuk om elke keer te lezen wat ze nu weer heeft ontdekt wat ze kan doen! haha

@Jeanetjeh, wat naar dat Luuk weer spruw heeft! Hopelijk is het snel over! Hoe is het vandaag met hem?
    En een buikslaper.. Lijkt me best eng in het begin! Gelukkig heb je een Nannycare kunnen lenen.

En toen wist ik het niet meer...
    Sorry dames ik zal proberen wat vaker te reageren!

Deel Deze Pagina