Hier echt heel benieuwd wanneer de eerste baby weer geboren wordt. Verder weer heel veel leuke foto's voorbij zien komen! Fijn weekend meiden
hoi dames , was zo druk dat jullie erbij inschoten . sorry. ja begin al zenuwachtig te worden hoor maar bijna alles is geregeld . groetjes san
@Eveline. Fijn dat het zo geod gaat met Femke. Kan me vorostellen dat je druk bent met 2 kindjes en 36 uur werken. Hoe agat het nu met je man? Werkt hij nog bij dezelfde baas? @San. Spannend hoor. Nog 6 dagen,echt aftellen nu. Wat moet je nog regelen dan? @Wen. Het si ook niet niks de start die jullie hebben gehad met jullie mannetje. Probeer er inderdaad maar veel over te praten,dat helpt anders komt het later nog weer terug. Wel heel fijn dat het nu zo goed gaat. Hopelijk kunnen jullie nu ook onbezorgd genieten van jullie zoontje. Zo Nina weer in bad geweest. Ze vindt hete rg leuk om overd e bodem van het bad te glijden. Ook ligt ze regelmatig op haar rug om flink met haar beneb te kunnen trappen. Ik zit dan dus achetr een ahnddoek,want ben anders helemaal nat Het is rustig hier vandaag. Allemaal leukle dingen aan het doen nu het weekend is. Mijn vriend moet nog tot 18 uru en dan hebben wij ook weekend. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen dames, Wendy: Kan me goed voorstellen dat het er nu allemaal uit komt, al die tijd heb je je groot moeten houden voor Jenz. Hopelijk lucht het praten op. San: Wauwie, over een weekje ben je gewoon getrouwd Spannend hoor, als het goed is wordt het in de loop van de week weer beter weer, ik hoop het voor jullie! Alicia: Heerlijk dat gespetter in bad, hier word ik ook altijd kletsnat als Jelmer in bad zit, die kan er ook wat van. Hier: Pffff....Nog een dag of 2 dan komt manlief weer thuis, mis hem wel heel erg zeg en heb echt groot respect gekregen voor de alleenstaande moeders, ik vind een week al erg pittig, je staat er toch alleen voor en hebt niet even iemand om op terug te vallen. Vanmiddag heb ik nog een afscheidsborrel van mijn oude werk voor mijn afscheid, geregeld door mijn lieve (ex)collega's. Ik neem Jelmer wel mee, want heb geen oppas. Hopelijk blijft het droog zodat we lekker buiten op het terras kunnen zitten. Morgen komt mijn beste vriendin met man en kids, zij wonen in Hengelo, dus we zien elkaar veels te weinig, ben blij ze weer te zien.
nog effe snel bij gelezen! Want ik ga zo eten en dan gaan we lekker op stap met ze 2!! Iedereen een heel fijn weekend toe gewenst!! heel veel liefs van pluisje
Ja, dat schiet dus ook nog steeds allemaal niet op... hij 'werkt' nog steeds bij dezelfde baas. Zit nu al een half jaar compleet thuis, daarvoor een half jaar halve dagen gewerkt. Ondertussen gaat z'n baas echt naar de rechter stappen om ontslag aan te vragen, maar er zit tot nu toe nog weinig vaart in de zaak. Misschien zou het beter zijn als het gewoon maar klaar zou zijn. Nouja, hij probeert toch wel bezig te blijven, heeft ondertussen wel een eigen bedrijfje opgestart waar ie af en toe wat voor kan doen (te weinig naar z'n zin, als ie steeds Jelle en Femke om zich heen heeft )
Alweer flink geklets in deel 6!!!haha Alicia: Het is geen vegetarische leverworst maar paté. Ze zitten per twee verpakt in ronde kuipjes. Ze verkopen het gewoon in de supermarkt bij de zonnatura producten (die staan vaak allemaal bij elkaar) Als je ze vindt ben ik benieuwd wat Nina ervan vindt, Roan is er gek op! Eveline: Leuk om weer van van je te horen, en wat is Femke gegroeid! Ze lijkt steeds meer op haar grote broer. Gaat het verder goed met jullie? Wendy: Heel begrijpelijk dat nu het goed met Jenz gaat bij jou alles eruit komt. Het is ook niet niks wat jullie aleemaal meegemaakt hebben. Fijn dat je er over kunt praten. En wij hebben ook zo'n mannetje dat heel graag wil staan vanaf een maand of drie. Nu springt en hupst hij er ook bij, al denk ik wel dat hij eerst nog gaat kruipen! San: Aftellen!!!!!! pluisje: Mooi kamertje!!! Vanmorgen weer gezwommen met Roan. Hij staat in het zwembad al bekend als de spetterkoning! Dikke pret heeft ie elke keer, zo leuk! vanmiddag gaan we papa aanmoedigen, die moet voetballen en kan kampioen worden vandaag!
@Eveline. Verevelend dat het met het werk nog steeds niet opschiet. Misschien wel beter dat ze het ontslag gaan aanvragen. Het schiet zo ook niet op en de werksfeer zal nu ook wel zodanig zijn dat terug komen niet mogelijk is. Misxchein houdt hij er nog een leuk bedrag aan over en kan hij zo weer verder. Al blijft de situatie natuurlijk wel vervelend. Hoe gaat het met jou? Lijkt me voor jou ook pittig en ook nu moet jij het alleen verdienen. @Sammie. Oke pate dus. Ik wis dat het van zonnatura was,maar kan het niet vinden. Coop heeft het niet en ook Plus en Super de Boer niet,dus vraag me af hoe jij eraan komt. @Wendyenr. Hoe gat het met jou? Morgen je NOD. Ik duim voor je.
@ Wendy, fijn om weer wat van je te horen. Logisch dat alles eruit komt laat je emoties maar de vrije loop het moet er toch allemaal uit het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt met jullie kleine mannetje. Het is nu een heerlijk ventje om te zien. Ook erg fijn dat het nu allemaal zo goed met hem gaat. Geniet je er wel van?? @ Sammie, heerlijk zwemmen kan niet wachten om ook lekker te gaan zwemmen met Luuk vind hem nu nog te klein. @ Kwebbel, ik moet er niet aan denken om zolang zonder mijn man te zijn. Gelukkig heb je wel wat afleinding. @ Wenrich, ik ga heel hard voor je duimen. Hoe gaat het met je? Liefs
wenrich: vorige rondes had je voor NOD toch al wat rozeverlies? nu niet? opgeblazen buik kan ook een symptoom zijn van zwangerschap.
lieve meiden, helaas is t niet gelukt, ik heb al roze verlies... ik denk dat het morgen gewoon doorzet. Nu dus weer flink aan de lijn... om alles weer op het juiste spoor te zetten, ben door hormonen 20 kg aangekomen in 5 mnd tijd en ben dr klaar mee, nu MOET het eraf.. morgen even kijken wel dieet ik ga volgen.. ik denk dat we in sept oid weer gaan beginnen.... ( als we zolang kunnen wachten) ik ben me sowieso aan t inlezen voor adoptie, al is dat financieel gezien nu even niet te doen...
@ Wenrich, ik vind het zo erg voor jullie ook ik zit met tranen in mijn ogen. Het is jullie zo gegund. Sterkte meid. Dikke knuffel