Dames, Even snel, ben ontzettend moe. Babykwes: Meid, wat eng. Hopelijk is het niks ergs, maar wel goed dat ze er goed naar gaan kijken. Banne: Fijn dat Emily zo goed gegroeid is!!!! Carpe: Knap dat Kim alles al aanwijst. Dan is het echt bijna baby-af he?
Meiden klopt helemaal! Elize links en Naomi rechts. Elize is zwaarder en heeft iets meer haar. Maar op de ene foto moet ik zelf ook goed kijken en op de andere zijn ze soms zo compleet verschillend. Babykwes hoe gaat het met jou? Banne wat fijn dat het allemaal goed gaat, lekker genieten nu. Carpe, ti's druk geworden met een baby in huis hè. Kim al bijna geen baby meer maar een dreumes. Bijna de eerste verjaardag in dit topic! Verder ben ik het weer kwijt....
@Banne, fijn dat Emily zo goed groeit. Met de voedingen van Rosalie ben ik ook een beetje aan het experimenteren om te zien of ze 's nachts wat langer wil doorslapen. Zoals anderen al zeiden slaapt ze overdag in de wagen beneden of in haar wieg in haar eigen kamertje met de gordijnen open en 's nachts in haar wieg bij ons op de kamer. Rosalie krijgt nu 7 voedingen per dag. Ik probeer de nachtvoeding uit te stellen tot 4 uur. Ze krijgt zo rond 4 uur 's morgens haar eerste flesje er laat ongeveer 3-3,5 uur tussen de voedingen zodat ik rond 23 uur het laatste flesje kan geven. Schema ongeveer: 4:00 7:00 moet echt, want moet om 8:00 weg om de oudste naar school te brengen. 10:30 13:30 17:00 20:00 23:00 Als ze eerder dan 4:00 wakker wordt probeer ik het een beetje te rekken met een speentje. @babykwes, dat is schrikken zeg. Hopelijk zijn ze er snel achter wat het is en is het niets ernstig. Sterkte meid. @carpe, het is best druk zo met een kindje he. Leuk he als ze weer iets nieuws kunnen. Verder weet ik het niet meer. Vandaag met Rosalie naar het cb geweest om haar te wegen. Ze weegt nu 3895, dat is precies 300 meer dan haar geboorte gewicht, gaat dus allemaal goed. Vandaag is ook Veerle weer begonnen met zwemles na een periode van stop ivm haar eczeem. Ze was er wel weer aan toe. Ze kon na school niet wachten om naar zwemles te gaan. De gebroken nachten beginnen me nu wel een beetje op te breken. Ook omdat ik door de weeks toch optijd ook uit bed moet om de oudste naar school te brengen. Gelukkig hoeft ze nog maar 2 weken naar school en dan begint de vakantie, kan ik wat langer blijven liggen of het lekker rustig aan doen 's morgens.
@Banne. Wat fijnj dat Emily zo goed gegroeid is. En 2 cm gegroeid,ook veel hoor. Ik kqn je geen tips geven wat betreft het doorslapen. Nina sliep vanaf dag 4 al door,dus hier heel veel geluk. Wij gaven wel net als Chivay zie heel duidelijk het dag en nacgt ritme aan door bijv verduisteren 's nachts en pyama aan. Overdag regelde Nina het eigelijk ook zelf. Ik gaf haar wel altijd na 4 uur veodinge en liet haar daar overheen gaan omdat duidelijk naar die 4 uur te werken. Nina houdt ons inderdaad wel bezig. ik moet er wel heel erg om lachen,geweldig zo'n actief kind. Ze is precies haar vader als kind zijnde. Zelf heeft ze de grootste schik en het gaat ook niet gevaarlijk dus we laten haar maar. ze klimt en klautret gewoon erg graag. Vandaar dat we haar met de vferjaardag ook een klimhuisje met glijbaan geven. @Chivay. Ja dat was inderdaad een foto waard alleen hebben we het nog niet avst kunne leggen. Als ze de camera ziet stopt ze. Fijn zo'n lieve schoonmoeder. Ik heb daar ook geluk mee gehad. Al is mijn schoonmoeder niet heel handig qua verzorging,lijkt het een beetje verleerd te zijn. Maar verder helemaal super. @Babykwes. Hoe gaat het met je? Ik hoop dat je al wat meer weet na de MRI. Heel veel sterkte. Ik denk aan je. Wij hebben gister ene heel leuk loopwagentje voor Nina besteld. Ze wil nu alleen maar lopen en zit alleen maar aan onze spullen,dus tijd voor iets nieuws. Het is een soort van rollator voorop zit dan allerlei speelgoed en ze kan er dan ook achter lopen. Wij vonden hem erg leuk,ben benieuwd wat Nina vindt.
Ik zou nog wat fot's plaatsen,dus bij deze. Hier is Nina heerlijk in de tuin aan het spelen. Bekijk bijlage 160115
@ Babykwes, hoe is het met je? @ Alicia, wat een heerlijk kind is Nina echt een boefje haha Leuk dat ze zo op haar vader lijkt kwa karakter. He meiden ik heb het idee dat Luuk gewoon honger heeft en daardoor de laatste dagen helemaal overstuur huilt tussen door mijn schema is 6.30 - 7.00 11.30 - 12.00 15.00 - 15.30 18.30 - 19.00 Nu komt hij de laatste dagen echt al rond half 11 om zijn tweede fles misschien wil hij toch weer meer flessen zou dit kunnen? Hebben jullie dit ook welleens gehad? Of zou ik hem toch weer rond 21.00 een fles moeten geven? Maar dan moet ik hem echt wakker maken. Alle tips zijn welkom Liefs
Banne: Tja een ritme vinden. Roan kwam de eerste weken om de drie uur en later om de 4 uur. Dan gaven we zijn flesje. Wij gaven de laatste fles eerst om middernacht en later hebben we dat langzaam aan naar voren geschoven naar 23.00 uur. Het is een beetje uitproberen. En net als je denkt dat je het ritme lekker te pakken hebt, verandert alles weer. Volg vooral je gevoel en wat jullie zelf prettig vinden. Fijn dat je meisje het zo goed doet! Babykwes: Fijn dat je al zo snel terecht kunt. Sterkte en succes. Alicia: Geweldige fotos van Nina. Echt een ondeugend koppie!
@babykwes: Hopelijk is het niks ernstigs. Ik ga voor je duimen. @Alicia: Wat een lieve foto's. @Carpe: Kim is ook al groot zeg. En leuk dat ze dingen echt al begint te herkennen. Is voor mij een beetje raar. Omdat ik weinig mensen ken die al kindjes hebben. En ik nog steeds zwanger ben. Ego: Nou ben gisteren op controle geweest bij de gynaecoloog. Ze heeft de cervix niet opnieuw opgemeten. Dat vond ze niet noodzakelijk. Ze zegt hij was 2,6. en dat is goed. We gaan het niet irriteren daar. Ze vind het al een mijlpaal dat ik de 32 weken heb gehaald. En ze vind dat ik meer mag mobiliseren. Hoef niet meer volledige rust te houden. Maar moet het wel rustig aan blijven doen. Maar mag wel weer autorijden en lopen. En dan zelf aanvoelen wat er gebeurt. Tot 34 weken blijf ik onder controle in het ziekenhuis en daarna wordt ik weer terug gestuurd naar de 1e lijn. Ze zegt er zijn 3 mijlpalen. 32/34/37 weken. 32: mag je in het streekziekenhuis bevallen, 34 komt er nog wel een kinderarts aan te pas maar op zich zijn er niet zoveel problemen meer, 37: noemen ze gewoon lekker op tijd. Maar als het nu komt is het niet de grootste ramp ter wereld. Mocht er toch weer veel harde buiken en beginnende weeen optreden. Gaan ze niet opnieuw longrijpings spuiten of weeen remmers geven. Dat was het beleid wat ze nu voeren. Dus vandaag ben ik even wezen lunchen op mijn werk. En nu doe ik weer rustig aan.
Luuk had dus idd honger erg zielig en ik maar denken wat is er nu nog met hem aan de hand hij had geen koorts meer spruw is weg. Heb hem vandaag een fles extra gegeven en sliep vandaag zonder problemen. En nu ligt hij nog heerlijk in de box te spelen dus kan hij de avond fles van half 7 tussen half 8 en 8 uur krijgen heerlijk zeg
waaauw alicia prachtige foto's! Zover zijn ze hier echt nog niet...maar vindt dat nog niet zo heel erg hoor. Dubbel alles in de gaten houden,die tijd gaat zeker komen dus daar ben ik me vast op aan het voorbereiden Jeanetjuh fijn dat je het probleem gevonden hebt. ff snel wat bijgelezen
kirin: Fijn dat je weer wat meer mag doen, al is het maar eventjes de deur uit. jeanetjuh: misschien heeft hij een sprongetje, dat hij tijdelijk wat vaker wil drinken. gisteren en vandaag gewerkt, morgen ben ik jarig niet veel plannen, aangezien we vorige week al een groot feest hebben gehad voor mijn man, geen zin in nog een keer al die troep. zondag is het natuurlijk vaderdag en zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd, dus gaan we met zijn allen uit eten, dus we hebben wel een gezellig weekend voor de boeg!
Morgen meiden Pff was al kwart over 5 wakker, kan ik eens uitslapen Banne, hier kwam pas een ritme met een maand of 4 volgens mij. Mereli lijkt me ook pittig, dacht je smorgens al op pad moet voor de oudste. Gelukkig heeft ze bijna vakantie Babykwes, hoe gaat het met je, weet je al meer? Alicia leuke fotos van Nina, herken Kim echt erin. Die staat ook zo aan haar eetstoel, en gaat ze heel druk bewegen Heb je de loopwagen van chico besteld toevallig? Die hebben wij, met blokjes enzo, kim speelt er vaak mee Kirin fijn dat je toch weer iets mag gaan doen, lijkt me zo saai anders Jeanetjuh, zijn het ook niet weinig flessen al? Volgens mij kreeg kim er nog 5, tot een maand of 6 dacht ik De meeting, had er nog niets over gezegt, maar denk niet dat het wat wordt. Straks zo druk met het huis Ik kijk wel wat jullie gaan doen en wanneer, kan ik altijd nog besluiten mee te gaan kwebbel van harte gefeliciteerd, hiep hiep hoera xxx
@ Carpe, ja klopt maar een tijdje geleden wilde hij er echt geen 5 meer dan dronk hij ze niet leeg en deed moeilijk en nu weer wel haha
@Carpe. Dus Kim staat ook graag bij haar stoel. Nina vindt voorla haar stole leuk omdat ze heeft ontdekt dat ze zich daaraan kan optrekken. We hebben inderdaad de loopwagen van chicco besteld met de blokjes erin. Gister is die bezorgd. Ze vindt voorla de ballen erg leuk. Hefet er nog niet achter gelopen,maar moet eerst even dat ding leren kennen. Nina loopt en staat ook niet bij vreemden in huis,blijkbaar gene vertrouwen daarin dan. @Jeanetjuh. Fijn dat je het hebt gevonden en Luukl weer tevreden is. Ik vidn het inderdaad ook weinig flessen. Nian had toen nog 5 flessen. Heb het eens nagekeken. Bij ons gaat dat na gewicht hoeveel een kindje mag hebben. Nina lijkt qua bewegen voorla op mijn vriend,die zat vroeegr ook geen 10 sec stil en ze moesten hem met z'n tweeen verschonen. Dat moeten we bij nina ook weleens ,die blijft niet stil liggen. Qua karakter weet ze nu al precies wat ze wil en is een doorzetter,dat hebben wij allebei wel,dus kan daarin nog nietz eggen op wie ze lijkt. Kun jij al zien op wie Luuk lijkt? @Kwebbel. nina is inderdaad een dondersteen. ik vidn het gewelidig. je kunt alleen niet zomaar bij iedereen op bezoek,want ze breekt de hele boel af,hihi. Hoe gaat het met Jelmer? Hij bewoog ook alw at te tijgeren he? ook alles onveilig aan het maken nu? @Kirin. Fijn dat je weer even het huis uit mag. Lijkt me verschrikelijk om hele dagen te moeten blijven liggen. het is natuurlijkw el voor het geode doel zullen we maar zeggen,maar je had het je wel anders voorgesteld he. @Jane. Ieder kind ontwikklet zich in zijn/haar eiegn tempo. Komt vanzelf bij jouw meiden. Ik zou er inderdaad nog even van genieten,want voor je het weet moet je vanalles wegzetten en moet je ze constant in degaten houden. Ik kan op het moemnt niet veel doen als Nina wakker is. Samen stofzuigen lukt nog wel,maar het gaat sneller als ik het doe als ze in bed ligt. Hoe gaat het met de dames? @Banne. Hoe gaat het bij jullie? En met jullie mooie meisje? @Babykwes. heb je al nieuws over wat er met je is of moet je nog wachten? En hoe gaat het met julain? Nian heeft gister haar nieuwe loopwagen gekregen. Vind hem erg leuk,vooral de ballen en het muziekje wat eruit komt.
Ik heb eidnelijk het plaatje kunnen vastleggen dat Nina aan het keukenkastje hangt. Ziet er toch niet uit he. Net ene klein aapje. Als ze wat groter is en bij de bovenste reep kan,zal ze haar voeten wel op de onderste zetten en het aanrecht opklimmen. Ze verzint wel elke keer iets Bekijk bijlage 160314
Alicia: Ik vind het ook heerlijk als ze lekker ondeugend zijn, hoort erbij! Jelmer tijgert idd de hele kamer door nu, hij gaat steeds sneller, echt oppassen geblazen nu. Gisteren had hij ook ineens in de box met beide handen de bovenkant te pakken en probeerde hij zichzelf op te trekken, dus de box moet ook naar beneden. Dan gaat het ineens snel allemaal.