Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Carpe: Dank je wel!

Kan me voorstellen dat je dan erg druk bent met de verhuizing, maar als je het toch ziet zitten, kun je altijd nog komen!

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Meeting 27 augustus!!!
    Wie willen er mee?
    Kwebbelsnoes - Tiel
    San84- gelderland bij harderwijk in de buurt
    Jane1983 - Nijmegen
    Chivay - Utrecht
    Jeanetjuh - Zeeland
    Wen1975 - Zuid-Holland
    wenr- Gelderland of Zuid-Holland ( ouders wonen daar)
    Eveline - Den Bosch/Tilburg
    Merel - Zuid-Holland bij Rotterdam in de buurt
    Banne77 - Arnhem

Suggesties activiteit?
    Park (evt. met kinderboerderij)

Dames ik zet hem op 27 augustus!

Nog ideeën voor wat we gaan doen???

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, gefelicteerd. ik zal eens na gaan denken :) en wat wordt de locatie?

Het is vandaag precies een jaar geleden dan ik een positieve test in mijn handen had wat gaat het snel he:$

Liefs

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Qua locatie, Utrecht is heel centraal maar als ik kijk naar waar iedereen vandaan komt, is Arnhem/Nijmegen ook nog een mogelijkheid. Alleen blijft het voor Jeanetjuh net zo ver denk ik. En voor Wen75 en Merel is Arnhem/Nijmegen ook wat verder.

5. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

sorry sorry dat ik nog niks van me heb laten horen niet zo netjes van me:(
    nou de mri vond ik echt vreselijk (ik ben claustrofobisch) jeetje ik ga nog liever 10x bevallen!
    er was gezegd we bellen als we iets verontrustend zien maar je moet maandag naar de neuroloog dus als ze niks hebben gezien hoor je maandag de uitslag
    dus ik dacht vrrijdag nou als ze niet bellen is het iig niet ernstig of iets maar helaas om kwart over 3 mn telefoon, ze gaan me maandag opnemen om een lumbaalpunctie te doen, is een soort ruggenprik waarmee ze dan hersenvocht aftappen om te controleren
    ppfff niemand zegt waarom alleen maar dat het standaard bij het onderzoek zit nou sorry hadden ze dat dan niet meteen kunnen zeggen nu ga ik me nog een soort van zorgen maken ook
    maar goed maandag 10 in hetzh en als de uitslagen goed zijn mag ik gewoon smiddags weer naar huis

ik heb nog steeds niet echt controle over mn linker arm en been kan niet eens mn eigen kind goed verzorgen baal er flink van natuurlijk
    gelukkig is papa lekker thuis en hij doet het natuurlijk super goed!

ik heb niet alles bijgelezen meiden sorry ik heb ook totaal geen energie heel raar

zodra ik maandag iets weet laat ik het gelijk horen tenzij ik toch in het zh moet blijven ik heb daar dan geen laptop denk

fijne dag en weekend meidne
    liefs

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Merel, bedankt voor de tip! Ik heb vannacht geprobeerd de tijd te rekken en dat is gelukt! Gisteravond om 22:45 de laatste fles en ze heeft tot 3:45 geslapen! Ik ben helemaal trots! haha En daarna kwam ze om 7 uur weer. Dus erg netjes!
    Heb je nog wat foto's van Rosalie? Ik ben erg benieuwd hoe ze er nu uitziet!

@Chivay, dat doekje bij het litteken werkt goed inderdaad! Ik hoop dat Emily ook vanzelf de nachtfles zal laten staan...

@Alicia, wat een geweldige foto! Ze is echt enorm ondernemend! Hartstikke leuk om elke keer te zien en te lezen! haha
    Hier gaat het goed, Emily is een vrij makkelijk kindje alleen het in slaap vallen is vaak een drama. Als ze eenmaal slaapt kan ik vanalles doen, zelfs haar overtillen in de maxicosi en de deur uitgaan. Dan slaapt mevrouw gewoon door. Maar ik zit ook weleens 's nachts dik 1,5 uur te proberen om haar weer in bed te krijgen! Maar goed, zodra ze de nachtfles laat staan is dat ook opgelost natuurlijk.

@Babykwes, Ik heb daar ook zo'n hekel aan als ze iets niet direct vertellen! Wij hebben ook dat soort dingen meegemaakt met Emily in het ziekenhuis! Heel irritant want je gaat je inderdaad toch zorgen maken! Hopelijk is het inderdaad gewoon standaard en zijn ze vergeten het tegen je te zeggen. Maar je zit er wel mooi mee zo in het weekend! Sterkte ermee!

@Kwebbel, VAN HARTE MET JE VERJAARDAG! Nog leuke kado's gehad?
    Ik vind Arnhem/Nijmegen een goed plan! ;):p

@Jeanetjeh, jeee precies een jaar geleden een positieve test! Dat gaat inderdaad hard zeg! Nu heb je een prachtige zoon en ben je druk met ritme en regelmaat! haha:D

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, idd haha. Wat goed dat emily het zo goed gedaan heeft vannacht.

@ Babykwes, getsie zeg een lumbaalpunctie. En vreemd dat ze niet zeggen waarvoor wat dat hoort niet standaard bij een MRI scan zou er ook niet echt blij van worden. Nou heel erg veel succes en sterkte maandag.

Liefs

8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dames even snel een berichtje ben een weekendje weg naar egmons aan zee. Ik wilde even kijken hoe het met jou ging babykwes. Wat schrik k ken allemaal hopelijk mag je maandag gewoon weer naar huis ern komt dit ales gewoon door de stress.

Jane leke foto van jou meiden. Word het voor jou al wat minder druk of nog een beetje hetzelfde?

Alicia wat e en klauter die van jou.echt super om te zien.

Hier zwaait liz nu als we zeggen hallo en doeiii.zo grappig om te zien. Ook zit ze nu ann is ze bezig met achteruit kruipen.

Wat betreft de meeting. Ik weet het nog niet. Ik bekijk hetkort van tevoren als jullie dat goed vinden.

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia het gaat hier verder super! Mag echt niet klagen met twee makkelijke meiden. Ik vindt dit echt een leuke tijd met ontdekken etc. En ik smelt soms echt nu ze interactie met elkaar hebben, elkaar handjes geven, lachen naar elkaar in bed etc etc ze reageren nu op elkaar en dat is echt zo leuk.

Meeting vooralsnog kan ik 27 augustus als er geen vakantie tussendoor komt of ik plotseling een keer wordt ingeroosterd op zaterdag. Het is bij ons dan tenslotte hoogseizoen.

Chantal het is nog wel druk maar meer georganiseerd dan toen ze baby waren, we hebben nu regelmaat en dat scheelt zoveel.

Volgende week gaan we voor het eerst een weekendje weg naar centerparcs de kempervennen met de meiden. Ben heel benieuwd, we hebben een vip huisje en we gaan met mijn ouders en m'n zusje en aanhang. Heeft iemand een idee of de kwaliteit matrassen in cp wat is? Anders neem ik ze mee van thuis.

10. Kwebbelsnoes, gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Op 27 augustus moet ik werken, dus ik ga niet mee naar de meeting helaas.

Babykwes, heftig wat ik allemaal lees van je! Beterschap joh, hopelijk is snel duidelijk waardoor het komt...

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Even uit mijn blote bolletje vandaag:

@ Babykwes...
    Pffff wat een verhaal zeg.. Heel veel sterkte maandag!!! Hopelijk blijkt het allemaal het zekere voor het onzekere en mag je maandag gewoon weer lekker naar huis..! Fijn dat je vriend thuis is nu ook!

@ Banne..
    Fijn hè zo'n doekje... Valt niet op en verdeeld de druk mooi :) Hoe gaat het met je man? Hij al helemaal in het ritme?

@ Kwebbel...
    Gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke dag gehad??
    Utrecht/Arnhem mij maakt het hiet uit :D (Arhnem moet ik wel kijken of mijn slaapkoppie dat trekt.. maar dat moet ik tegen die tijd bekijken)
    Hier in Utrecht wel een aantal leuke parken.. Griftpark is bv erg leuk... dieren, grote speeltuin..... Dicht bij mij (20 min lopen) zit park Transwijk.. Ook met veel dieren & grote weides.. In Houten dicht bij Utrecht heb je bv Ballorig (Wel druk op een zaterdag) maar een grote ballenbak en springkussen zijn natuurlijk altijd erg leuk! Ook vind ik het prima om eventueel bij slecht weer Plan B te zijn.. Vorige meeting is ook hier thuis geeindigd ivm slecht weer..

@ Jeanetjuh..
    Ohh alweer een jaar geleden.. wat gaat dat hard!
    Ik kijk ook best veel terug... jaar geleden begonnen mijn bekkenklachten, kwam ik thuis te zitten, lag ik in t zh.... gebeurde zoveel die laatste weken.. raar om weer te herbeleven zo!

@ Alicia..
    Hahaha wauw wat een gave foto's!
    Heerlijk ondernemend meissie ;)
    Hier is het precies andersom.. Mijn schoonmoeder weet wel van aanpakken en had alles zo weer onder de knie.. Mijn moeder is juist nog wat onhandiger qua verzorging ;) Is wel weer aan het komen.. maar bv ritmes/eten e.d heeft ze altijd graag dat we dat uitgebreid opschrijven..

Zooo... Vandaag even de stad in geweest..
    inclusief regenhoes :( blehhh wat een vies weer!

Oona begint nu vaak te wijzen en roept dan 'da' of 'di'
    Zo leuk :D Vooral haar grote lamaze-octopus en de keuken wijst ze veel naar....
    Als ze iets laat vallen zeggen wij vaak: ohoh! en zij doet dat nu vaak na met 'ahah' ;)

Nog 2 weekjes en dan heb ik weer zomervakantie..
    Das wel lastig zo met het kdv.. vind het zonde om haar 6 weken niet te laten gaan zeg maar... maar ga haar ook zeker niet 3 dagen per week laten gaan.. Misschien toch eens verdiepen in een gastouder.. iemand die bv schoolgaande kinderen heeft die daardoor qua vakanties ook aan school gebonden is..
    Iemand ervaring hiermee? Hoe pak ik dat aan?

Morgen is Marcel jarig.. beetje visite :) Verder lekker rustig dagje..

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, gefeliciteerd met Marcel. Ja wij hebben dat probleem ook bij het kdv ik ga Luuk niet wegbrengen als we thuis zijn maar je moet wel betalen Luuk ging maar 2 keer in de maand terwijl we 39 uur betalen nu hebben we het stop gezet vanaf half augustus en gaan opzoek naar een gastouder die is zoiezo flexibeler en je mag de ene maan bijv 30 uur de andere 40 het minimale is wel 34 per maand bij ons. Maar je kan je uren gewoon beter indelen.

Wij gaan zo op keukenjacht:D

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Jeetje ik schrik er wel weer van. Kan misschien wel standaard zijn maar lijkt me ook niet datz e het overbodig doen. Ik duim voor je meid,dat het goed afloopt. heb je al wat meer gevoel terug of blijft het hetzelfde?

@Banne. hihi geniet dan nog maar ven van de verhalen van Nina. Voor je het weet gat jullie meisje ook de kamer rond.
    Wat vervelend dat je zo'n moeite hebt om Emily in slaap te krijgen. Wat heb je al geprobeert? Mischien kunnen we met je meedenken.

@Jane. Kan me voorstellen dat je geniet van de interactie van je 2 meiden onderling. Nina vindt andere kinderen ook zo leuk. Ik vidn het erg leuk om haar te zien spelen met haar buurmeisje. We hebben een buurmeisje van 6 jaar en die komt regelmatig spelen. Nina begint al te zwaaien en te lachen als ze in de deuropening staat. Nu Nina niet naar een kdv gaat zorg ik dat ze regelmatig kan spelen met een ander kindje.

@Chivay. Ja het blijft echt leuk hier met Nina en ze houdt ons scherp ;) Grappig dat Oona zich dan weer met andere dingen bezig houd,zo zie je dat ieder kindje zich anders en in eigen tempo ontwikkelt.

Heir weer nieuwe ontwikkeling. Nina kruipt sinds gister. Had dat niet meer verwacht.Ze is zo snel met tijgeren dat ik dacht dat ze dat zou overslaan,maar is toch nog gaan kruipen.
    Ook zit ze hele dagen te zwaaien. Als ze iets hoort zwaait ze al. Wat ik dan wel heel flauw vind ,is dat bijna niemand terug zwaait. Je ziet mensen dan zo kijken,maar terug zwaaien ho maar. ik kan me daar een beetje aan ergeren,zij hebben toch zelf ook kleine kinderen gehad.
    Wat een weer vandaag. Niet echt leuk voor vaderdag. Mijn vriend was helemaal blij met zijn cadeaus. Nina had leuk geverfd voor hem met een gedicht erbij. Toch bijzonder zo'n eerste vaderdag en moederdag.

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Babykwes balen zeg van die lumbaalpunctie, gek dat ze dat niet van tevoren hadden gezegt, je maakt je dan toch zorgen.
    Ik duim voor je dat er niets is

Jane leuk zeg een weekendje cp, bedoel je matrasjes van het kinderbedje?
    Ik vond het vrij dun, maar kim heeft er prima op geslapen.
    Bedje was wel gammel, kon je zo heen en weer bewegen:D

Chivay gefeliciteerd met marcel. Leuk dat Oona ook overal naar wijst, lief he

Alicia leuk cadeautje voor vaderdag. Sneu he als mensen dan niet terugzwaaien, heb ik ook wel eens met Kim

Kwebbel was je nog verwent gisteren?

Ik had vanmorgen een lekker ontbijtje gemaakt voor mijn mannetje.
    Had hem een foto van kim in een lijst gegeven, voor op zijn werk.
    En nog een mooie portmonnee.
    Daarna zijn we gaan zwemmen, kim heeft genoten, was ook een lesje bij, met liedjes zingen.
    Vanmiddag gaan we even kijken bij mijn broer zijn paarden, vind ze ook altijd erg mooi.
    Wat een vies weer he, weinig aan.

xxxx

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemiddag dames,

Rustige verjaardag gehad. Wel leuke cadeautjes gehad. Van manlief een nieuwe draagdoek, van Jelmer een pannenlap met zijn handje erop, van mijn ouders een wijnkoeler en een boek en van mijn schoonouders een spel voor de Wii en geld.

Voor vaderdag had Jelmer een sleutelrekje gemaakt op het kdv die hij met zijn vingertjes beschilderd heeft. Zelf had ik een statief voor de fotocamera voor hem gekocht, wilde hij graag hebben.

Vanavond uit eten met mijn familie omdat mijn ouders 30 jaar getrouwd zijn!

Alicia: Ah leuk, dat kruipen en zwaaien. Jelmer zit sinds een paar dagen ook de hele tijd te zwaaien, echt zo schattig!

Jane: Ik had toen we een midweekje weg gingen ons eigen campingbedje mee genomen en dat was maar goed ook want het bedje wat in het huisje stond, stond op instorten.

Chivay: Er zijn verschillende sites waar je naar gastouders kunt zoeken. 4Kids Gastouderbureau - Gastouderopvang op maat in heel Nederland! - home,

Homepage | Flexmoeders,

Oppas en hulp aan huis vind je bij Regeltante - Regeltante.nl,

Oppas gezocht?

Ook op marktplaats bieden gastouders zich soms aan, maar daar zou ik mee oppassen, op de andere sites (behalve zoekoppas) zijn alle gastouders gecontroleerd.

16. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Even snel..

@Jane, kan me voorstellen dat je geniet van de interactie tussen jullie meiden! Lijkt me erg leuk om te zien.

@Chivay, Gefeliciteerd met Marcel!
    Mijn man heeft nog niet echt een ritme wat betreft Emily. Ik doe het meeste met Emily eigenlijk, dus bij mij zit er toch wel een bepaald ritme in. Maar goed, in huis mag ik ook nog niet veel doen dus dat doet hij. Hij kan er ook niet zo goed tegen als ze hard krijst, bijvoorbeeld bij het verschonen van de pamper! Haha

Wat grappig dat Oona jullie al napraat met sommige dingen! Mijn moeder zei vroeger "och" als ik mijn knuffel liet vallen. Die knuffel heeft sindsdien de naam Och! haha

@Alicia, Ik hou haar soms op de arm en loop rond. Soms ligt ze bij een van ons op de borst/buik en dan valt ze lekker in slaap. Maar zodra ze haar eigen matras raakt dan gaan de ogen weer open. Leggen we haar van de borst/buik naast ons in ons bed dan slaapt madam lekker door! Het is me d'r eentje hoor! Ach ja, afgelopen nacht heeft ze het weer heel goed gedaan, dus het komt vast goed. Ook met het in slaap vallen... Hoop ik! :D

Nina toch aan het kruipen! Leuk hoor! Wat raar dat mensen niet terug zwaaien! Ik vind dat juist leuk als een klein kindje dat doet!

@Jeanetjeh, en hoe was de keukenjacht, zijn jullie geslaagd?

@All, hier vandaag een super ritme! Hopelijk is dit een blijvertje! Haha
    Als we haar in bad doen krijgen we trouwens sinds een paar dagen de mooiste glimlach van Emily! Zo leuk! Nu nog proberen om die een keer op de foto te krijgen...

Mijn vader vandaag een fotolijstje (in de vorm van een boomstam met uitgesneden hart voor de foto) gegeven met een foto van Emily. Daarin gekerfd "voor Opa". Hij was er helemaal blij mee. Afgelopen vrijdag heeft hij Emily voor het eerst vast gehouden. Daarvoor durfde hij dat niet zo goed, hij vond haar te klein.. Maar nu vind hij het helemaal geweldig.

Mijn man heb ik een parfum kado gedaan, die hij graag wilde hebben.
    Ik had nog het idee om iets samen met Emily te maken, maar dat is helaas niet gelukt omdat ik niet zo makkelijk de deur uit kan. Maar ach dat doen we volgend jaar wel!

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ vaderdag, ik heb een muismat gemaakt met foto van Luuk en een hele leuke beker met allemaal foto's en nog een mooi shirtje met papa's boefje.

Daarna zijn we voor een keuken wezen kijken en hebben er meteen maar een gekocht;) we zijn gewoon meteen geslaagd en nog voor minder dan we dachten en veel meer luxe dus echt top:D

18. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

hier een niet zo leuke vaderdag helaas heb van de week niet echt veel tijd gehad om wat te kopen:( had gelukkig nog wel een foto van mij en julian als sleutelhanger maar meer niet mn vriend vond het natuurlijk niet erg maar vond het zelf zo jammer ach hij krijgt gewoon een verlaat vaderdag kado;)

hier nog steeds niet veel verandering mn been en arm voelen zo zwaar zelfs het typen kost me veel kracht echt heel raar maar goed het is afwachten morgen
    al moet ik zeggen dat ik hem nu wel begin te knijpen hoor had tijdens mn bevalling geen ruggenprik nodig ik helemaal blij maar nu krijg ik hem alsnog;)

sorry dat ik even niet zo netjes reageer maar heb er echt geen kracht voor
    zodra ik iets weet kom ik het gelijk melden jullie zijn toch ook een soort van steun en toeverlaat geworden
    nogmaals bedankt voor al jullie lieve reacties:)

fijne avond meiden
    liefs

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia dan is het toch ook goed voor Nina als ze veel in contact komt met andere kindjes. Komt echt wel goed :D Die snelle dame van jullie maakt denk ik ook wel snel contacten.

Meiden bedankt voor jullie reacties over de matrasjes...sta nu nog even in dubio wat ik ga doen.

Nog even snel een foto van vandaag spammen

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, heel veel sterkte vandaag!! Ik denk aan je.

@ Jane, wat een leuke foto nu zie ik wel verschil maar wie wie is haha;)

@ Banne, heerlijk zo'n goed ritme. En ja we zijn geslaagd voor de keuken:D

Deel Deze Pagina