Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Heel begrijpoelijk dat je niet reageert op iedereen hier. Doe maar rustig aan. Heel veel sterkte voor vandaag. Ik denk aan je.

@jane. Ja Nian legt wel snel contact maar is ook heel duidelijk in wie ze niet leuk vind ;) Als ze 2,5 jaar is ,gaat ze naar de peuterspeelzaal. dat vinden wij hele belangrijk.
    Wat een leuke foto van jullie twee. Is links nu Naomi en rechts Elize?

@Banne. FIjn dat je al een beetje een ritme hebt. Heb je weleens geprobeert om een knuffel met het luchtje van jou bij haar in bed te leggen? En bij Nina hielp het geod om haar bedje iets voor te verwarmen. Of Emily in bad te doen voor het slapen gaan zodat ze extra moe is.
    ik ben erg benieuwd naar de glinlach van jullie mooie meisje.
    Ja flauw he dat mensen niet zwaaien. Ik doe dat altijd als kidneren zwaaien. Vind het juistv lief als ze dat doen.

@Jeanetjuh. Fijn dat jullie geslaagd zijn voor een keuken.

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Ik reageer effe snel, ga zo even op tuk. Ben erg moe en nu kan ik nog even lekker rustig aan doen. Heb wel bij gelezen hoor.
    Maar me ogen vallen bijna dicht. Alles gaat voor de rest prima hier, morgen nog maar 5 weken. Tijd dringt nu echt, spannend hoor meiden. Ik weet helemaal niet wat me te wachten staat kwa bevalling. Maar ja ik geloof op me lichaam en dat alles goed komt!

liefs van pluisje

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Pluisje: Heel veel succes met de laatste loodjes! Lekker nog even genieten van de rust.

Babykwes: Heel veel sterkte vandaag!

Jeanetjuh: Leuk, een nieuwe keuken!

Jane: Wat een mooie meiden heb je toch! En zie nu ook goed de verschillen, leuk!

Jaaaaaa....Jelmer heeft zijn eerste zwemdiploma binnen ;) De foto's staan op hyves!
    Nu is hij helemaal uitgeteld, hij slaapt al vanaf 11:00 haha....

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ babykwes, hoe is het gegaan? Hopelijk ben je gewoon weer thuis.

@ Alicia, ja wat flauw zeg ik vind dat ook altijd heel erg lief:)

@ kwebbel, wat leuk zijn 1e zwemdiploma:D

Liefs

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia klopt helemaal :) op de ene foto zie je geen verschil en de andere zijn ze weer compleet anders.

En als Nina straks naar de peuterspeelzaal gaat dan zal ze er zeker beter van worden. Ze vinden het vaak zelf ook erg leuk en dat is ook belangrijk.

Pluisje lekker rustig aan doen meid, mijn meiden zijn met 35 weken geboren dus dat zou morgen zijn in jouw geval. Maar laat die kleine uk nog maar lekker even zitten. Ik verwacht nu nog geen buddynieuws hoor ;)

Kwebbel wat heb je leuke zwemfotos op je Hyves!

6. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane. Kijk dan had ik het goed. ik heb het idee dat Elize wat vrijer is op de foto's en Naomi wat terughoudender.
    Hoe bedoel dat je Nina beter zal worden van de peuterspeelzaal? Ik denk dat ze het nu al heel goed doet. Ik zie het als iets extras. Ook om vast voor het na school gaan in ritme te komen. Het gaat mij niet zo zeer om het spelen met andere kidneren want dat doet ze nu ook al.

@Jeanetjuh. Wat heb je voor kleur keuekn besteld?

@Kwebbel. eluk een zwemdiploma. Wat moest hij daar voor doen?

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Alicia: Hij moest laten zien dat hij spetteren kan, kopje onder, een ballon achterna zwemmen, van de kant af "springen", op zijn buik en rug drijven. Alles gebeurt aan de hand van liedjes.

8. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ babykwes ik hoop dat alles goed is gegaan, ik schrok toen ik je verhaal las.

@ kwebbel nog gefeliciteerd met je verjaardag. super dat jelmer zn diploma heeft gehaald.

@ alicia wat een ondeugende meid is nina hahhaha geweldig;)

@ jeanetjuh leuk een nieuwe keuken.

@ banne mooie dochter hoor!

@ meeting ik weet nog niet zeker of we meegaan.

hier gaat alles goed jovi heeft in 1 dag 2 tandjes gekregen:$
    op het cb vonden ze hem een pittig mannetje, hij wil zoveel en kan het nog niet.

9. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben Jeffrey de vriend van babykwes.

Hier een beetje nieuws van babykwes.

Donderdag hebben ze op de mri witte vlekken in haar hoofd gezien wat duidt op een onsteking.

Na vandaag zijn ze er nog niet achter om welk soort ontsteking het gaat dus na een paar uitslagen van het hersenvocht en op verhalen gebaseerd van Bernice is ze opgenomen voor 2 nachten om 3x 100 ml prednison over 3 dagen aan een infuus te krijgen om toch eventueel die ontsteking tegen te gaan en zodat ze hopelijk beter te been gaat worden en om de artsen te helpen met het stellen van een diagnose en om dingen uit te sluiten.

verder weten we nog niks,de rest van de uitslagen van het hersenvocht horen we pas over 2 weken en veel bloeduitslagen denk ik in de loop van de week.
    Nu maar hopen dat die ontsteking meevalt.

tot zover het nieuws wat wij ook weten ik zal morgen nog ff een updatje posten.

veel liefs van Bernice en groetjes van mij.

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, wat erg zeg hopelijk voel je je toch snel beter. Heel erg veel sterkte.

Liefs en een dikke knuffel

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Babykwes wat schrikken zeg:( Hopelijk vallen de andere uitslagen mee en helpt de prednisolon voor de ontsteking. Heeel veel sterkte!

Pluisje geniet nog maar even van je rust. Straks is het compleet voorbij;)

Alicia Liz gaat straks ook naar de peuterspeelzaal. Hier doet bijna iedereen dat vanaf twee jaar kunnen ze dan 1 ochtend en vanaf 2.5 2 ochtenden. Liz is niet het enigste oppas kindje bij mijn tante maar vind het toch belangrijk dat ze ook met andere kinderen leert spelen en in een groep leert functioneren.

Missyf jeetje 2 tanden in 1 dag. Heeft hij er veel last van gehad?

Dames weekendje weg was echt super:D Helaas is het alweer voorbij:( Liz heeft zich ook echt voorbeeldig gedragen. Alleen vannacht was het thuis mis. Half twaalf kwam ze tot half 1 toen weer om half vijf en half zes. Pfffff dan is zo'n nacht wel zwaar. Ze slaapt nu sinds kort in snooz. Ze ging s'nachts iedere keer op haar buik draaien en huilen, terwijl ze wel terug kan draaien en dit is wel een ideaal ding, want nu kan ze niet meer op haar buik draaien.

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Jeetje meid,ik schrikl ervan. hopelijk komen ze er snel achter wat voor ontsteking het is en kunnen ze je gericht gaan behandelen. Poeh 2 nachten in het ziekenhuis,wat zul je je kleine mannetje missen. ik wil je heel veel sterkte wensen en denk aan je.
    Jeffrey ook heel veel sterkteen fijn dat je ons op de hoogte wil houden.

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Wat een weer vandaag. hopleijk word het nog droog. Wil nog even naar het centrum wat nieuwe shirtjes voor Nina kopen. Met dit weer moet je vanalles in de kast hebben he.
    Nina heeft het kruipen helemaal ontdekt. Kruipt de hele dagh door. Als ze op d ehouten vloer beneden kruipt,trekt ze haar onderlichaam er zo achteraan. Kruipt ze boven op de vloerbedekking,dan kruipt ze echt ,haar benen doen dan ook mee ;)

14. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

babykweb@ wat een vreselijk naar nieuws, hopelijk ben je snel weer thuis. Thuis hersteld een mens toch wel sneller, lekker in haar eigen omgeving bij je mannen. Meid heel veel beterschap, en hopelijk horen we weer snel van je!!

jane@ ik ga er ook niet vanuit hoor dat de kleine al binnenkort komt. Ik geniet heerlijk nog samen met me katjes van de rust!

alicia@ gaat de tijd snel he met nina, voor je het weet beginnen ze overal op te staan. Bij ons is het trouwens nu droog, misschien bij jullie ook wel. Kan je toch nog effe de stad in.

chantal@ je weekendje zit er alweer op. Het dagelijkse leven gaat weer door. Hopelijk slaapt ze vanacht lekker weer door voor jullie.

kwebbel@ nog gefeliciteerd met het zwemdiploma van je zoontje! Ik vind het toch wel belangerijk hoor een zwemdiploma, je weet ten nimmer nooit wat er gebeuren kan buiten.

Hier gaat alles prima, ja erg vermoeid. Maar dat hoort er bij, lekker rustig aan doen en alles in een tempo lager. Ik ben vanochtend naar de kapper geweest, ik heb me haar weer heerlijk kort in laagjes laten knippen. Hele verandering, maar ben er gelukkig heel blij mee!!
    Morgen komen ze van de kraamzorg, het zal mijn benieuwen allemaal.

liefs van pluisje

15. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey lieve meiden

heb even een laptop kunnen scoren en gelukkig hebben ze hier in het zh gratis internet dus scheelt wel een klein beetje dan;)
    verder is het echt verschrikkelijk heb gister de hele avond moeten huilen en ik blijf ook steeds huilen ppff wat mis ik mn kind zeg echt vreselijk gewoon:(
    gelukkig mogen hij en mijn vriend de hele dag door langs komen dus dat is ergens weer fijn

verder waren de uitslagen niet echt positief helaas ik zag dat jeff al wat had laten weten de lieverd:D
    wat hij al vertelde hebben ze ontstekingen gezien in mijn hoofd het kan van alles zijn maar waar ze nu het meeste aan denken is ms of een hersenontsteking
    dat was dus wel ff schrikken gister toen ze dat zeiden
    de reden dat ze me op wilden nemen is omdat het best een flinke dosis prednison is wat ik nu krijg en ze weten niet hoe ik daar op reageer (tot nu toe goed) dus willen ze me goed in de gaten houden, ook willen ze nog wat onderzoeken doen en dat gaat makkelijker als ik hier lig en dat is ook weer logisch
    de officiele uitslag van die punctie hebben ze pas over 2 weken dus het blijft wel een beetje gissen
    maar we blijven positief het had altijd erger gekund, begrijp me goed dit is ook zwaar kl*te maar ben al lang blij dat het niet iets van een hersentumor ofzo is

nou dat was het weer even van mijn kant ga nu proberen even me ogen dicht te doen ben gebroken er ligt er naast me 1 alleen maar tv te kijken die hoor ik gewoon door de koptelefoon heen en op de kamer naast me ligt een man alleen maar om de zuster te schreeuwen ppff wordt helemaal zenuwadhtig van die vent haha bllijven lachen toch

liefs

16. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Babykwes, Jeetje meid dat is toch enorm schrikken! Ze moeten je natuurlijk op diverse mogelijkheden voorbereiden. Vervelend dat je in het ziekenhuis moet blijven. Kan me voorstellen dat je je mannen enorm mist! Gelukkig mogen je man en Julian wel steeds langskomen. Wat ontzettend lief van Jeffrey dat hij ons op de hoogte heeft gehouden! Gelukkig kun je nu zelf ook op internet in het ziekenhuis. Ik zou ook gek worden van die mensen daar! Hopelijk mag je snel weer naar huis.. Sterkte meid! Knuffel!

@Alicia, bedankt voor de tips. Voorverwarmen heb ik geprobeerd maar dat hielp niet. Een knuffel of doek met mijn luchtje zal ik ook nog eens proberen. Het gekke is dat ze tegen mij aan in bed wel in slaap valt, maar als ik half op haar bedje (we hebben een co-sleeper) lig met mijn hoofd naast het hare dan heeft dat niet hetzelfde effect.. Het is me het dametje wel hoor! Hahaha
    Ach ja, hopelijk gaat het met de tijd wel beter.

Ben je nog geslaagd met winkelen?

@Jelmer, gefeliciteerd met je eerste zwemdiploma!! :D

@Jeanetjeh, wat fijn dat jullie meteen geslaagd zijn voor de keuken!

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Jeetje MS een optie en hersenontsteking. Ik heb nog nooit van hersenontsteking gehoord of bedoel je hersenvliesontsteking?
    Ik hoop dat de medicatie effect heeft en je snel naar huis mag. kan me voorstellen dat je Julian ontzettend mist. Heb je geen mooie foto voor op je nachtkastje?
    Hele veel sterkte en een knuf van hier.

@Banne. Hihi wat een dametje. Weet nu al precies dat ze het liefste bij har mama is. Kamer verduisteren,heb je dat al geprobeert?
    Ik heb nog even wat kunne kopen ja. Nina moet een maatje groter qua shirts,heb nu veel met korte mouwen maar met dit weer is lange mouwen wel nodig. Jammer genoeg niet veel meer met lange mouwen te vinden,maar we hebben nog wat.

18. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Babykwes kan me voorstellen dat je ervan schrok:( Ms of hersenvliesontsteking zijn nou niet dagelijkse dingen. Hopelijk valt het allemaal mee. Kan me heel goed voorstellen dat je Julian en je man/vriend erg mist. Net wat Alicia zegt misschien een foto van hun op je nachtkastje? En fijn dat ze de gehele dag mogen langskomen. Dat scheelt alweer iets.

Alicia idd met dit weer lange mouw. Ik keek van de week ook maar hier is bijna niets meer te krijgen. Werk nu maar met korte mouw en een vestje er over heen. Weet het anders ook niet.

Kwebbelsnoes nog gefeliciteerd met je verjaardag! Was ik helemaal vergeten te zeggen. En wat leuk dat Jelmer zijn zwemdiploma heeft gekregen:) Echt grappig! Ik ga in september ook weer beginnen met babyzwemmen. Dat stopt altijd tijdelijk in de zomer hier. Liz vond het ook altijd erg leuk om te zwemmen. Ben van plan om deze week nog eventjes met haar te gaan zwemmen.

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Babykwes jeetje meid wat schrikken, en ms of een hersenontsteking pff wat erg, en je mannetje missen. Ik duim voor je dat alles meevalt

Kwebbel goed zijn 1 e zwendiploma zeg

Alicia wij gaan Kim ook als ze 2 jaar en 4 maanden is ofzo naar de peuterpeelzaal brengen. Als we verhuisd zijn maar is gaan kijken en inschrijven

Pluisje lekker naar de kapper geweest, schiet nu ook al op he bij jou, spannend hoor

Net met Kim naar cb geweest, weer prikjes gehad.
    Ze was 76,5 cm, en 10,1 kilo.
    Was netje zei ze, ze hoort bij gemiddeld/de langeren.

Gisteren was Kim heel erg gevallen,ze stond aan de stoel, en inees klapt ie achterover, ik kon niets meer doen.
    Stoel bovenop haar hoofd. Gelijk een hele bult, en paars, en erg gehuild. Zo zielig. Gelukkig geen last gehad verder.
    Ik schrok wel zeg.

xxx

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline jeetje wat schrikken:( Zielig he als zo'n kleintje pijn heeft.
    Liz weegt nu al 10 kilo. Het is een flinke meid;)

Deel Deze Pagina