@ Babykwes, wat schrikken meid. Toen je vrijdag zei dat ze ook een lumbaalpunctie wilde doen wist ik al dat er een kans was dat er wittevlekken op je mri waren gezien en dat dat idd kan duiden op ms of een ontsteking soms is het fijn medische kennis maar vaak ook niet. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en hoop heel erg voor je dat het gewoon een ontsteking is. En wat zul je je mannetje idd missen, wel fijn dat ze zo veel langs mogen komen. Dikke knuffel en liefs
Alicia wat ik bedoel te zeggen dat het een goede maar ook leerzame ervaring is voor Nina ondanks dat ze al goed contacten zoekt. Ze kan er alleen maar beter/nog socialer van worden, ik denk dat het ook een goede voorbereiding is voordat ze straks naar school gaat. Ik bedoel het in ieder geval niet verkeer hoor Jeetje babykwes ik schrik wel hoor, dikke knuffel en sterkte. Houd ons op de hoogte. Carpe oei dat zou ik ook schrikken vinden zeg, geef Kim maar een dikk knuffel.
@ Carpe, ahhh wat schrikken van Kim hoe gaat het nu? @ Chantal, heerlijk dat je zo genoten hebt en dat liz het zo goed gedaan heeft wel jammer van afgelopen nacht Hier heeft Luuk het duimen ondenkt echt super hij is nu veel meer tevreden Bekijk bijlage 161235
@CArpe. Ja altijd zielig he als je klientje valt. Nina valt op het moment weinig maar er was een tijd datz e ook regelmatig viel,alleen huilt zij bijna nooit,het is echt ene harde. Misschien is VSM zalf Arniflor wat voor jullie. Dat krijg je geen blauwe plek of bult,ideaal. Ik moet nog even kijken naar welk peuterspeelzaal we Nina willen doen. Die bij ons in de plaats vallen bijna allemaal onder mijn oude leidinggevende en daar wil ik Nina absoluut niet bij hebben,dus de keus is beperkt. Fijn adt Kim weer 'goedgekeurd' is op het bureau. 10 kilo al. Nina was laatst net iets meer dan 8 kilo. Ze is ook wel een lichtgewicht,maar ze vonden haar ook wel super beweeglijk ,dus wel logisch. @Chantal. Ik heb nog wat bij ter Stal kunne krijgen. Als je wat vind is hetw el meteen in de opruiming @jane. Ik vatte het ook niet verkeerd op ,maar vroeg me af wat je bedoelde. Ik zie het ook als aanvulling en soort oefening vast voor school. @JEanetjuh. Wat een leuke foto's weer. geweldig om hem zo lachend te zien na de moeilijke tijd met hem. gat alles nu weer geod?
@ Alicia, het gaat nu echt heel erg goed dus echt genieten. Nu hij duimt is huilt hij ook veel minder
Jeanetjuh: Wat schattig dat duimpje! Wat ziet hij er heerlijk vrolijk uit!! Carpe: Oei, ik heb ook Arniflor in huis gehaald, want Jelmer is ook nogal wild op het moment en stoot zijn hoofd regelmatig. Babykwes: Wat heftig allemaal! Hopelijk kunnen ze je goed behandelen en ben je snel weer op de been. Hier: Alles zijn gangetje, Jelmer wordt steeds actiever, tijgert steeds sneller. Ook heb ik vandaag een rietjesbeker voor Jelmer gekocht om te proberen en dat werkt dus wel, hij heeft vandaag een hele beker diksap op!
@ Babykwes... Tjeee zeg wat een onzekerheid.. Wat moeilijk zeg.. Heel veel sterkte! Niet nix al die namen en mogelijkheden die genoemt worden.. Hopelijk slaat de prednison snel aan! Fijn dat je mannen de hele dag door mogen komen!!! Heel veel sterkte!! @ Carpe.. He jakkie das schrikken zo'n val.. Ik ben ook van de arniflor... Maar vooral voor mezelf nog haha.. ben enorm onhandig en krijg heel snel blauwe plekken.. @ Jeanetjuh.. Wat fijn dat dat duimpje zo lekker werkt Ziet er ookzo lief uit.. Wat een leuke foto's ook weer.. Sorry rest eventjes kwijt.. Ben weer doodop van 2 dagen werken.. Nu weer WoDo-weekend... samen met Oona weer bijkomen! Wel erg leuk... Ze belde me vandaag op dat ik uitgekozen ben om op sollici-gesprek te komen! Ik weet dat er 30 brieven binnen zijn gekomen... (this interne vacature, maar ook extern zijn ze aan het werven) dus wel heel leuk om daaruit gekozen te zijn.. aan hun tijdsplanning voor de gesprekken te zien zijn er 4 a 5 uitgekozen!
Chivay wat leuk dat je bent uitgekozen Zegt toch wel iets over je kwaliteiten als lerares. Jeanetjuh wat een schattige foto's van Luuk! Wat een knap kereltje. Vooral die met dat duimpje in de mond. Mag je zeker trots op zijn en fijn dat hij nu minder huilt. Alicia dan zal ik ook nog eens bij ter Stal kijken. Ben daar namelijk nog niet geweest. Bedankt voor de tip! Hier heeft Liz gisteren van half acht tot vanmorgen tien voor acht geslapen. Echt HEERLIJK Vannacht is ze niet eens gekomen alleen gisteravond 2 keer huilen, maar goed liever als wij nog wakker zijn dan als wij al in dromenland zijn. Ben ook meteen een stuk uitgeruster
Goedemorgen! @Babykwes, hoe is het met je? De nacht een beetje goed doorgekomen? @Alicia, gisteren toch maar een puckababy gehaald om eens te kijken hoe ze daarmee in slaap valt. Ze gaf wat commentaar (want ze houdt ervan om haar armen vrij te bewegen volgens mij..) en wil nog steeds niet meteen slapen maar daarna moest ik haar rond 23:30 wakker maken voor de laatste fles! Vervolgens na de voeding haar in de puckababy een beetje richting slapen gewiegd en mevrouw heeft geslapen tot 4:45! Echt heerlijk! Net in bad gedaan en nu is ze zonder huilend commentaar gaan slapen! Hopelijk houdt ze dit vol! haha Fijn dat je toch nog geslaagd bent. Ik heb laatst nog een leuk broekje van Noppies en een shirtje gescoord bij de prenatal. Maar inderdaad alles is korte mouw! Misschien ga ik straks nog even de stad in. Even in de uitverkoop kijken. @San, hoe is het met jou? Hoe was jullie huwelijksreis? Of heb je dat al verteld hier... Zijn jullie nu ook weer volop bezig om zwanger te worden? @Carpe, Dat is schrikken dat Kim zo gevallen is! Hoe gaat het nu met haar? @Jeanetjeh, wat een leuke foto's! Vooral die met zijn duimpje! Emily vindt haar duim ook soms bij toeval. Alleen beweegt ze dan weer ongecontroleerd met haar armen waardoor ze 'm weer kwijt is. haha @Chantal, wat heerlijk dat Liz zo lang geslapen heeft!! Echt genieten voor jullie! @Chivay, wat goed dat je bent uitgekozen voor het sollicitatiegesprek! Dat zegt toch wel veel als er ook extern gewerfd wordt! Wanneer is het gesprek? Alvast heel veel succes! Hier dus een hele goede nacht gehad met de puckababy! Ik hoop dat ze dit doorzet en de nacht snel doorslaapt want eigenlijk drinkt ze nu teveel! Nooit gedacht dat onze slechte drinker zo gulzig kon worden! Hahaha Volgens het consultatiebureau mag ze ongeveer 600 cc per dag. Emily zit nu al vaak boven de 700! Straks maar eens vragen hoe strak ik me aan die 600 moet houden. Vind het ook vervelend als ze duidelijk honger heeft om haar te laten huilen tot het tijd is voor een voeding... En als ik minder geef per keer dan wordt ze gewoon weer eerder wakker. Hoeveel tijd waren jullie kleintjes wakker tussen de voedingen? Of gingen ze meteen weer naar bed na de fles/borst?
hoi lieve meiden als eerste bedankt voor al jullie lieve reacties doet me echt heel goed!! vanacht zowaaar een soort van lekker geslapen dankzij de oordopjes van de zuster gister kwam mn neuroloog nog even praten hij is heel eerlijk tegen me geweest (heel fijn!) dat ze toch echt denken dat het ms is gezien mijn voor geschiedenis en leeftijd en nog wat andere dingen lijkt dit er het meest op het zou nog iets van een vaatontsteking kunnen zijn of heel misschien een hersen ontsteking geen hersenvliesontsteking! maar dat denken ze eigenlijk niet nu is het alleen dan afwachten wat voor vorm van ms het dan zou zijn en hoe ze dan gaan behandelen maar je kan er 100 mee worden dus moet vast goed komen we blijven posietief! kan ook nog gerust een 2e kindje krijgen gelukkig heb ik toch gelijk naar gevraagd zat me gewoon dwars! ach we wachten het maar af het is gelukkig niet iets van een tumor of iets daar ben ik al heel blij om! ik moet straks nog even naar de oogarts daar kunnen ze ook weer dingen in vinden schijnt en dan vanmiddag mn laatste predison en dan na het eten eindelijk naar huis jeejjj prednison lijkt zelfs iets aan te slaan nu ben vanmorgen zelf even naar buiten gewaggeld haha was eigenlijk alweer iets teveel van het goeie maar heb geen rust in mn lijf meiden lief dat jullie zo met ons meeleven heel fijn is dat BEDANKT!! ga snel even proberen een uurtje te slapen voor ik weer opgehaald word fijne dag liefs en een dikke kus voor jullie allemaal en voor al jullie lieve en mooie kindjes!!!
Babykwes jeetje misschien ms, is ook wat meis. gelukkig weet je nu wel een beetje wat het is. Lekker straks weer naar huis meid Banne, kim dronk ook altijd veel te veel, ik gaf maar gewoon als ze echt hongerig leek, en het is vanzelf goedgekomen. Kim hield dat niet, op wat cb voorschreef, en anders continu huilen. Fijn dat de puckababy hielp Jeanetjuh wat een leuke fotos, lief met dat duimpje ook Chivay wat goed zeg dat ze jou hebben uitgekozen Chantal wow, 14 uur geslapen achter elkaar, echt lang zeg, lekker Met Kim gaat het wel weer, bult trekt al weg. Heb idd arniflor in huis. Zometeen weer avonddienst, en dan 2 dagen vrij. Nog een week, dan de sleutel, gaat hard nu zeg xxxx
@ babykwes, wat fijn dat de neuroloog zo eerlijk tegen je is geweest. Er is idd goed mee te leven maar het is niet niks. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen. @ Banne, ook aan de puckababy hier werkte het echt super goed. 700 dat is best veel idd hier krijgt Luuk nu rond de 800 maar hij wil echt niet meer. Je hebt ook voeding voor hongerige baby's @ Chivay, dat is fijn zeg wanneer heb je je gesprek? Bedankt voor jullie lieve reacties op de foto's
@Babykwes, waarschijnlijk ms, pfff lijkt me toch best moeilijk om te horen! Wel fijn als artsen gewoon eerlijk tegen je zijn! En lekker weer naar huis, wat fijn voor je! Weer lekker samen met je mannen slapen! Geniet daarvan en inderdaad maar zo positief mogelijk blijven. Sterkte nog meid! @Jeanetjeh, op dit moment is het weer drama met in slaap komen, zelfs met de puckababy. Dus ik vraag me alweer af of ie wel echt werkt.. Maar goed, we houden vol. Emily is echt van snel tevreden nu naar "hongerig" gegaan! haha, ik verwacht eigenlijk dat er binnenkort wel een fles afgaat en dan zit ze wel weer goed. Volgens cb was het geen probleem. Ze woog trouwens 4400 dus dat is hartstikke goed na een maand. @Carpe, Kim ook vaak teveel.. Goed om te weten! Kim is absoluut niet dik. Bijna de sleutel van jullie huis, spannend hoor!
Hier ook wel eens wat meer gegeven hoor maar later overgestapt naar forte, nu weer terug naar standaard maar ik krijg er soms veel te weinig in. De meeste babies regelen het vaak zelf wel en geven aan wanneer ze voldaan zijn (uitzonderingen daargelaten) Je moet wel oppassen dat je sowieso nooit over 1 liter gaat want dat is weer slecht voor de nieren.
hey meiden kom even snel zeggen dat ik lekker thuis ben was ook wel echt tijd want julian had vanavond 39.3 hij miste echt zn moeder denk ga nu lekker mn eigen bedje in dicht bij mn mannen truste meiden liefs
Lieve Babykwes, Meisje...Ik zit met tranen in mijn ogen je verhalen te lezen. Dit moet echt een klap voor je zijn. Zeker in deze fase van je leven. Fijn dat de artsen eerlijk tegen je zijn, dat is beter dan dat ze er omheen draaien. Je weet waar je aan toe bent min of meer. Gelukkig heb je een lieve man (als ik het zo lees) die je door dik en dun steunt en een geweldig kind! Geniet van ze....je zal ze wel gemist hebben! Hou de moed erin.... liefs Sammie
Kwebbel: O leuk dat diplomazwemmen. Ik zou met Roan ook gaan maar helaas hadden we een sterfgeval in de familie (oom van mijn man) dus kon het niet doorgaan ivm de crematie. Foto: Ik zag weer hele leuke en ondeugende foto's voorbij komen. Altijd leuk! Ik had vandaag een mooi koopje. Een autostoel van Römer zo goed als nieuw overgekocht van kennissen. 75 euro! Goeie deal toch? Zij hadden hem voor hun kleindochter gekocht, maar het kind heeft er haast niet in gezeten. Nou wij zijn er blij mee!