Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Babykwes gelukkig weer thuis, hoe voel je je nu?

sammie fijn die autostoel overgenomen, dat zijn altijd leuke dingen.

Ik had op marktplaats een activiteitentafel van chicco gekocht, voor 10 euro. Staan nu nog nieuw voor 60 euro.
    Echt een leuk ding,is vanaf 1 jaar, kunnen ze ook aan staan

Zo ben nu is 2 dagen vrij, heerlijk. Van mijn meisje genieten.
    Heb haar net al lekker onder de douche gehad, sinds kort zit ze gewoon op haar kont in de douchebak, met haar eendjes te spelen, zo leuk.
    Ze vindt het geweldig onder de douche

xxx

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, dat is een mooi koopje idd. Wij hebben de maxicosi tobi al staan was ook een koopje en je kan hem maar hebben deze is voor in de auto bij mijn man.

@ Carpe, heerlijk 2 dagen vrij ik ook:)

He meiden hier waren er toch meer die een laag ferritine hadden? Ik heb nu al maanden ferro tabletten maar het blijft laag en ben zo vreselijk moe ben het nu ook echt beu aan het raken dat ik zo weinig energie heb. Hebben jullie nog andere vitamines erbij genomen?

Liefs

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Wat fijn dat je weer thuis bent,. heb je weer goed geslapen?
    En MS waarschijnlijjk,jeetje dat is niet niks. je kunt er inderdaad oud mee worden,maar wel een pittige uitslag. Hel veel sterkte.

@Banne. Nina heeft eieglijk eieglijk pecies gedronken wat ze mag hebben. Nou zit er geen stop op,ze eet en drinkt alles wat e krijgt en altijd alles op,maar we houden gewoon de hoeveelheden aan en daar gaat ze akkoord mee ;)
    balen van het slapen. En bij jullie op de kamer zodat e jullie hoort?

@Carpe. Leuk zo'n tafle,hebben wij ook nog naar gekeken.
    Hihi Kim op de billen onder de douche. Dat redden wij niet bij Nina. Zij kruipt dan de hele badkamer door. Dus altijd in bad. Wat dan wil zeggen dat ze konstant aan de rand staat. Nina zit echt geen 5 sec stil,is altijd in beweging.

Zo gan eens even een in bad doen. Nina heeft weer iets nieuws. Ze wil geen brood meer eten. Ze kokhalst erbij alsof het heel vies is. Ze kan echt voor dramaqueen door dan. Dus nu eet mevrouw tussen de middag een beschuitje. Jaja,dan vraag je jeook fa he ;)

4. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

effe een ego berichtje van mijn.

Gister was het intakegesprek van de kraamzorg, alles verliep vlekkeloos en goed. Ik tevree en weer blij wachtend op me vriend om alles te vertellen.
    Toen kwam meneer thuis, dus ik alles in kleuren maanenschijn vertellen. Ook dat na dat de kraamzorg weg is, dat hulp altijd lekker is van andere. Toen zei hij, maar je dacht toch niet dat ik een hele week thuis ga zitten voor je he? Ik ga gewoon te klussen en me eigen dingen doen. Me ogen begonnen te tranen, en dacht ga snel wat anders doen. Dit gesprek is nu beiendingd. Wat moet ik ermee?? Snapt ie het niet, dat straks alles anders gaat?? Of wil hij zijn eigen leven niet veranderen? De hele avond niet zoveel meer gezegd, hij heeft het zelf niet door, maar ik heb wel heel rot geslapen hierdoor.
    Moet ik het maar naast me neerleggen?? En zie wel wie er me komt helpen als de kleine er is.
    Sorry ik reageer vanmiddag wel weer even op iedereen, ben gewoon een beetje van de rel.

liefs van pluisje

5. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden,

heb ik me daar toch heerlijk geslapen naast mn eigen mannetjes:D
    julian werd om kwart voor 6 wakker die heb ik gelijk lekker naast me neer gelegd en tot half 9 geslapen echt genieten!
    heb momenteel wel wat last van bijwerkingen had ik nog niet gehad heb flinke pijn in mn maag steeds en doordat ik dus al 4 dagen geen pil geslikt heb nu ook nog lekker ongi ppff
    maar goed het kan altijd erger hoor positief blijven;)

@sammie
    ach lief van je! idd heb ik super lieve mannen die me er echt wel doorheen slepen dat scheelt echt
    al kreeg ik in bed wel ff de klap gisteravond

@jeanetjuh
    er is ook nog een drankje voor je ijzer schijnt ook heel goed te helpen (is wel vies hoor) floradix dacht ik misschien helpt dat?

@alicia
    ja heb wel aardig geslapen gelukkig er ik niks lekkerders als je eigen bed he:) dank je wel
    haha die nina alleen voor beschuit komt ze er uit:p

@banne
    he wat zielig dat emily moeite heeft met slapen heb je miss al een doekje of iets met jouw geur bij haar liggen? wil ook wel is helpen
    en idd zolang ze niet boven die liter drinken kan het geen kwaad heb wel is gelezen dat babys eten wat ze nodig hebben en niet meer dus ze zal het nodig hebben

@carpe
    lekker 2 dagen vrij en van je meisje genieten heerlijk:D
    voel me wel ietsje beter sinds gister dus medicijnen lijken aan te gaan slaan hopelijk zet het snel door en kan ik snel weer een beetje normaal lopen

gisteravond had julian 39.3 ppff nog nooit zo hoog gehad vind t toch een soort van eng eigenlijk maar hij is niet suf of iets gelukkig
    vanmorgen uit bed ook al 39.0 jeetje arm ventje dus hij ligt alweer te slapen
    volgens de dokters assistente (die moest ik bellen om mn dokter in te lichten) mocht ik het aan kijken tot de 40.3 en dan bellen tenzij hij suf wordt dan eerder natuurlijk

sinds gister lijkt de prednison aan te gaan slaan kan ook nog wel een paar dagen duren zeiden ze dus ben benieuwd hopelijk blijft het zo doorzetten

fijne dag meiden en nogmaals bedankt voor al jullie lieve reacties!!
    liefs

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, ow wat heerlijk lekker met je mannen geslapen.
    Ik vind het zo knap hoe je hiermee om gaat volgens mij ben je enorm sterk?! Ahh vind dat ook best hoog maar de ha zal het wel weten he. Hopelijk zakt het weer snel.

Liefs

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Babykwes...
    Pff wat een heftig verhaal zeg... erg fijn dat de artsen gewoon eerlijk zijn! Wat goed dat je er zo sterk onder blijft en positieve dingen zoekt! Heel veel sterkte!!
    Wat naar dat net nu Julian ziek is ook! Hopelijk knapt hij snel op.... Erg fijn dat je weer thuis bent..
    Hoe gaat het met je vriend? voor hem natuurlijk ook heel heftig dit alles..

@ Jeanetjuh...
    Ik ben nu over de helft van een nieuwe kuur.. dit keer bruistabletten voor 2 maanden 1 per dag (LosFerron)
    Omdat ik zo misselijk werd van de andere kuur nu deze... over 2 weken weer bloed prikken.. ben benieuwd.. geen idee hoe t nu is. Nog wel steeds veel moe..

@ Alicia...
    Hahhahaa die nina met haar beschuitje.. ;) Zomaar ineens dat ze niet meer wilde? of zag je het al aankomen??

@ CarpeD..
    Lekker 2 dagen vrij! Heerlijk is dat..
    Leuk dat Kim zo onder de douche zit... Oona is ook helemaal weg van douchen en badderen.. In bad gaan we vaak samen, of met een klein laagje water en dan op haar buik... onder de douche samen met papa... maar ons bad is te glad helaas om zelf te zitten.. denk dat ik nog eens ga kijken voor zo'n badzitje..

@ Banne..
    Wat jammer dat het slapen weer zo moeizaam gaat! Babykwes scheef het al... iets met jou geur?... Oona sliep al heel snel beter als ze iets vast kon houden... toen gaven we haar een blauw knuffelspookje (gekregen bij de vk) en sindsdien houd ze dat vast met slapen...

@ Pluisje..
    wat vervelend zo'n reactie... toch maar aangeven denk ik? Hints worden toch niet begrepen... alleen eerlijk zijn over je eigen gevoel en wat je verwacht/denkt/hoopt gewoon uitspreken!

Tnxss all voor de leuke reacties op de sollicitatie :)
    Morgen mag ik al op gesprek.. meteen 'smorgens..
    Gelukkig is het op school zelf, want ik moet ook gewoon werken... straks dus even mijn leidinggevende bellen dat ik even uit de klas weg moet.. haha ben benieuwd hoe ze reageert...

Nu 2 lekkere dagen met Oontje... al 2 dagen een ideaal ritme heeft ze.. Heerlijk... Vanmorgen om 06.30 een heel 'fijn' luiercadeautje gehad.. en toen was ze nog zo moe dat ik haar weer teruggelegd heb... sliep ze gewoon nog tot 9 uur!
    En ondertussen ligt ze weer ;) Slaapkop!

Nog even mijn kleine stuiterbal spammen...
    Na het eten nog een paar druifjes na (Ze zit tijdens het filmpje nog lekker te kauwen).. en toen ging marcel stofzuigen... Nu is Oona dus helemaal hoteldebotel op dat ding haha..
    YouTube - ‪Oona & de stofzuiger‬‏

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, ow jij bent er dus ook nog steeds niet vanaf. Zucht.. ik ben het echt enorm beu wil me zo graag weer eens wat fitter voelen. Die bruistabletten zijn die ook beter of maakt dat niet uit? Anders zal ik dat ook nog eens aan de huisarts vragen. Ik heb 3 maanden in mijn zwangerschap ferro gebruikt en nu ook alweer bijna 4 maanden dus schiet ook nog niet echt op.
    Gebruik jij verder nog iets van extra vitaminen?

Liefs

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Pluisje: Wat vervelend dat hij zo reageert. Ik zou het toch duidelijk tegen hem zeggen, dat een bevalling niet niks is en dat je zijn hulp echt wel nodig gaat hebben.

Babykwes: Fijn dat je lekker hebt geslapen thuis, maar wat sneu dat Julian ziek is. Hopelijk knapt hij snel op.

Werd ik net gebeld door een kdv waar ik in maart al had gesolliciteerd, of ik nog interesse had en of ik op gesprek wil komen :D Dus dinsdag sollicitatiegesprek voor 27 uur in de week!

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chivay en Jeanetjuh: Wat vervelend dat jullie zo'n last hebben van ijzertekort, ik heb het de eerste maanden na de bevalling ook erg gehad en je voelt je dan echt niet fit. Hopelijk gaat het snel beter.
    Wat mij altijd wel goed hielp was 's ochtends beginnen met een vitamine C-bruistablet, dan had ik net wat meer energie. Het helpt niet tegen het ijzertekort, maar het geeft net wat extra puf.

11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Chivay, wat een leuk filmpje van jullie stuiterbal! Haha

@Babykwes, ah gelukkig weer thuis geslapen bij je mannen! Ik vind het echt knap hoe positief je hier toch mee omgaat! Respect hoor!
    Veel sterkte met de kleine man! Hopelijk zakt zijn koorts snel weg..

@Pluisje, wat een stomme reactie van jouw vriend zeg! Wat al is gezegd inderdaad maar aangeven hoe jij erover denkt! Misschien verandert hij vanzelf als de kleine er is... Dan wordt het voor sommige mannen pas werkelijkheid hè! En anders red je het ook wel in je eentje hoor! Niet te moeilijk over denken. jij bent dan lekker samen met de kleine meid!
    Ik was in ieder geval blij dat de kraamzorg weg was en ik lekker weer m'n gang kon gaan. Mijn man was die week natuurlijk wel vrij met hemelvaart, maar ik deed alsnog bijna alles wat op de verzorging van Emily aankwam. Het huishouden deed hij omdat ik dat niet mocht en kon doen.
    Komt vast goed meid!

@Ijzer, hier ook aan de ijzertabletten! Mijn hb was 4,7 na de bevalling. Ik heb geen idee hoeveel het nu is. Maar ik voel me niet extreem moe. Wel heb ik heel veel haaruitval en ik hoop dat dat ook met het ijzertekort te maken heeft...
    Misschien Roosvicee ferro een idee? Is wel smerig om te drinken vind ik.

@Slapen, Emily slaapt overdag in haar eigen kamer en 's nachts naast mij. We hebben een "aanschuif-wiegje" (co-sleeper) dus ze weet dat wij daar zijn.
    gisteravond en vannacht was het ook weer raak. Ze werd om half 4 wakker en uiteindelijk sliep ze rond half 6 pas weer...
    Het lastige vind ik dat ik haar moet verschonen eerst, daar wordt ze al erg wakker van. Ook al heb ik weinig licht aan. Dan krijgt ze de fles en afgelopen nacht poept ze dus tijdens de fles weer een luier vol! Dus weer verschonen en dan is ze helemaal wakker en wil alleen maar rondkijken.

Overdag slaapt ze heel erg goed! Alleen 's avonds en 's nachts is vaak een drama.
    Ik ga nu proberen om haar overdag wat meer wakker te laten zijn. En haar dan 's avonds in bad te doen. Eens kijken hoe ze dat vind.

In ieder geval bedankt voor alle tips meiden!! Ik zal er zeker wat van proberen!

@Alicia, hahaha Nina de dramaqueen! Geweldig! Al hoop ik voor jullie dat ze dat niet blijft doen met het eten...

12. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Kwebbel, wat goed dat je een sollicitiatiegesprek hebt!! Heel veel succes alvast!
    Vitamine c bevordert de opname van ijzer dus misschien helpt dat ook wel inderdaad!

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jeanetjuh / ijzer..
    Ik slik ook altijd multivitamine capsules van de etos.. (speciaal voor vegetariers met extra b12) Maar die vitC extra is ook nog niet zo'n verkeerd idee... misschien ga ik dat ook weer eens doen..

Die bruistabletten zijn geloof ik niet direct beter dan de gewone tabletjes.. maar omdat ik zo ontzettend misselijk werd ervan heb ik deze gekregen.. Helaas ook niet zonder misselijkheid.. Officieel moet het een half uur voor het eten.. ik doe het nu een half uur na het eten.. Nadeel is dat het dan minder goed opgenomen wordt dus ik ben erg benieuwd of het voldoende is..

@ Banne..
    Absoluut! Mijn ijzertekort kwam juist aan het licht door haaruitval.. Ik loop nu bij de dermatoloog voor het ijzertekort haha.. beetje vreemde combi ;)

@ Kwebbel..
    Ohh wat fijn weer op gesprek! Succes!

14. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kwebbelsnoes wat fijn dat je weer op sollicitatiegesprek mag:) En ook nog eens voor 27 uur. Dat is een mooi aantal. Ik werk zelf 26 uur per week en vind het prima te combineren.

Babykwes wat heerlijk he weer thuis bij je mannen. Lekker van genieten. Wel een pittig bericht wat je te verwerken krijgt:( Vind het heel erg knap dat je er zo positief mee om gaat. En er zo sterk instaat.

Pluisje kan me voorstellen dat je het niet zo leuk vond wat je vriend zei. Zou ook mijn gevoel uitspreken. Mannen zijn vaak na de bevalling veel meer bezig met het vader zijn. Hopelijk is dat met jou man ook zo. Hij moet zich wel gaan realiseren dat zijn leven heel erg gaat veranderen. Qua verzorging zou ik me niet zo naar maken. Je red dat echt wel in je eentje. Tenminste ik had geen extra hulp nodig.

Banne lastig is dat he als ze zo moeilijk in slaap komt. Net wat je zegt misschien helpt het wel om s'avonds Emily in bad te doen. Liz word er altijd erg moe van en helemaal ontspannen.

Zo dames weet niet wat me overkomt. Liz heeft vanmorgen tot kwart over acht geslapen. De afgelopen 2 dagen slaapt madam heerlijk uit. Vind het heel erg fijn. Jeanetjuh ik had ook een te laag HB had ook ferro gekregen en dat heeft wel geholpen bleek uit de bloedtest, maar ben eigenlijk al sinds de bevalling erg moe terwijl mijn hb niet meer te laag is. Ik denk dat het komt, omdat je leven zo intens veranderd en dan ook nog je werk en combi kind waar je aan moet wennen enz. Ik zou als je straks weer bloed laat prikken je ha om raad vragen.

Chivay trouwens super leuk filmpje. Grappig he hoe enthousiast ze over een stofzuigen bijvoorbeeld kunnen zijn:)

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Wat heerlijk met z'n drietjes in bed. Kan me voorstellen dat het super fijn is om weer bij je mannen te zijn.
    Hoe voel je je nu? Komt het gevoel al weer iets terug?
    Hihi,inderdaad voor beschuit komt Nina er niet uit.

@Chivay. Wat super van je gesprek. Spannend hoor. En op dezelfde school,hoef je niet nog 'n keer te wennen ergens anders.
    Ja het brood eten begon steeds minder te worden. Ze at nog alleen maar de korstjes en daarna begon ze daar bij te kokhalzen. Het is een echte dramaqueen,ze heeft weleens vakler dat ze wat bedenkt. Soms heeft ze een dag dat ze ineens iets niet meer lust wat ze normaal heerlijk vind,maar dan wil ze het ineens niet en de dag ernaar eet ze het weer. Vreemd,maar goed we trappen er niet in en gaan haar niet iets naders voorzetten. Ze houdt ons wel bezig ,het kleine boefje.
    Wat een leuk flimpje van oona. geweldig. ik denk alleen niet dat je vriend er ver kwam met het stofzuigen,zo vaak hij hem aan en uit zette;)

@Hulp na bevalling. Wat een rare opmerking. je kiest toch samen voor een kindje. Dat neem ik dan aan. En je wil als vader zijnde toch ook na de geboorte je kind leren kennen en bij hem/haar zijn. Ik zou gewoon willen dat hij even thuis zou zijn als de kraam weg gaat,mits dat geregld kan worden op het werk. je moet zelf ook herstellen an de bevalling en kan niet meteen alles,althans dat was bij mij zo. ik vidn het een vreemde opmerking. Vraag me straks af hoe hij over sporten,uitgaan en dat soort dingen denkt. Er gaat tenslotte wel wat veranderen met een kind.

Wat een heerlijk weertje. Lekker in de tuin gewerkt,ff weer bijhouden. Voordeur geverft. We balen dat er zo veel regen word verspelt telens,daardoor kunnen we geen steiger laten komen en boven verder gaan. Hopelijk volgende week betere voorspellingen.

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Pluisje, wat een rare reactie van je man. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie relatie is maar ik zou dat echt niet pikken je kiest samen voor een kind. Ik ken dit ook helemaal niet want wij hebben echt een super relatie ook nu met Luuk, maar zou er zeker met hem over praten.

@ Banne, ik ken je verhaal helemaal Luuk had precies het zelfde als hij gepoept had en moest hem dan verschonen dan was hij klaar wakker:x maar als ze alleen een plas luier heeft is het misschien een tip om haar niet te verschonen als ze door gaat slapen kan de luier het ook aan snachts moet je zo weinig mogelijk aan haar doen en des te eerder slapen ze door. Ook werkte het bij ons heel erg goed toen we Luuk gewoon ook snachts op zijn eigen kamer lieten slapen hij sliep toen echt veel beter.
    En haaruitval heeft met de verandering van je hormonen te maken heb er ook enorm veel last van.

@ Kwebbel, wat leuk hopelijk wordt het wat.

@ Chantal, wat heerlijk dat liz zo goed slaapt nu.

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Heb even snel bijgelezen maar verder geen tijd meer om te reageren, morgen gaan we naar Center Parcs en maandag op de terugweg pakken we een dagje efteling met de ah korting.

Tot spreek meiden

18. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Bedankt voor alle reactie´s!! En sorry dat ik gistermiddag niet gereageerd heb op jullie. Maar ik was bij de verloskundige en de kleine groeit niet goed denk ze. Nu moet ik volgende week terug komen, en dan hoor ik wanneer ik een echo krijg. Er spookte even van alles door me hoofd gister. Wat zouden ze gaan doen als de baby te klein is????
    Dus was even een rare middag/avond zo voor me. Maar vandaag ben ik er weer! Ik kan toch niet meer doen dan afwachten, en de baby trappelt goed dus dat is ook wel een lekker gevoel.

jane@ een hele fijne vakantie toe gewenst!!

Jeanetjuh@ onze relatie is vrijwel goed denk ik zelf. We hebben bijna nooit ruzie en laten elkaar goed in je waarde. Met sommige dingen wordt je het helaas nooit eens. Maar misschien net zoals banne@ al zegt veranderd ie zodra de baby eris! En anders redt ik me zelf wel net zoals chantal@ al zegt.

Alicia78@ het is wel grappig dat je dat zegt hoe ie denkt over zijn sport. Volgens hem veranderd er niks. Hij doet aan autocross, en dat is zo 7a8 keer per jaar op zondag altijd in de zomer! Dus dat houdt gewoon in dat ik dan alleen ben met de kleine, het is niet anders. Dat is ook 1 punt wat ie gelijk heeft gezegd, ik ga niet me crossen opzeggen voor een kind. Ik leg me hier gewoon bij neer, hij moet dan niet raar op kijken als het echt een moederskindje wordt:p.

Vandaag een mooie dag toe gewenst voor iedereen!! En hopelijk met veel zon! en weinig regenen.

liefs van pluisje

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Pluisje: Wat vervelend dat de baby misschien niet goed groeit. Ben benieuwd hoe en wat verder.
    En wat betreft je man, tuurlijk hoeft hij niet zijn hobby's op te geven, zolang hij zich maar realiseert dat het leven wel behoorlijk verandert met een kind. Ik ben ook veel alleen met Jelmer, omdat mijn man ook vaak in het weekend werk, maar dat maakt hij dan op een andere dag weer goed.
    Dit weekend en volgend weekend staat hij iedere avond achter de bar bij het Betuws Spektakel, een festival hier in de buurt, dit doet hij al jaren en dat is nu niet anders en dat is ook niet erg. En dat maakt zijn band met Jelmer echt niet minder. Belangrijkst is dat het wel in goed overleg gaat en dat hij ook tijd neemt met de kleine en jou ook af en toe tijd voor jezelf gunt.

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jane: Veel plezier!! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina