hee meiden jane, een fijn weekend, is zeker dat tweelingweekend. En leuk daarna nog efteling. Pluisje ik vind het echt een rare reactie van mijn vriend zeg. Als mijn man zo zou doen zou ik heel boos zijn. Hij had juist 3 weken vrij vanaf de geboorte van Kim, om mij te helpen. Hopenlijk groeit de kleine toch goed, ik duim voor je Chantal wat heerlijk dat ze nu zo doorslaapt zeg Chivay wat een leuk filmpje van Oona Babykwes gelukkig lijkt het wat beter te gaan, en dat de medicijnen aanslaan. Erg voor je zeg allemaal, knuffel Alicia, Kim wil sinds een week ook bijna geen brood meer. Ze steekt haar tong helemaal eruit, zodat het stukje brood uit haar mond valt. De ene dag gaat het beter dan de andere dag, ik denk zal wel een periode zijn weer. San, weet iemand hoe het met haar gaat? Al tijdje niks gehoord toch? Of heb ik wat gemist Vandaag nog lekker vrij, zo de weekboodschapjes doen. Het regende hier net, en onweer, niks aan. Jaaa nog een weekje, en dan de sleutel xx
@ Jane, veel plezier lekker genieten!! Jullie hebben heerlijk weer dus dat moet goed komen. @ Pluisje, vervelend dat je meisje niet zo goed groeit. Moet je nu rust houden of dat niet?
@JAne. leuk een weekendje weg. geniet er maar lekker van. @Pluisje. Tja iedereen heeft tijd voor zichzelf nodig, dat is ook belangrijk, maar ik vidn het raar dat je vriend zijn sport zo balngrijk maakt. Niks is mooier dan tijd met je kind. Ik zou hier ook niet mee akkoord gaan. Mijn vriend had vakantie nadat Nina was geboren en dat heb ik niet hoeven vragen,dat wilde hij zelf. het ligt natuurlijk ook aan wat voor bevalling je hebt,maar ik zou erop staan dat hij in ieder geval vrij ging aanvragen. @Carpe. Ik denk ook dat het een fase is en schenk er maar niet tevele aandacht aan. gaat wel weer over. Als ze een beschuitje eet,vind ik het ook prima. Mevrouw doet ook graag een beetje uitproberen nu. bijna de sleutel van jullie huisje he,leuk. @San. Ze is heir inderdaad al even niet geweest. ben ook benieuwd heo het met haar gaat. @Wendyenr. Hoe gaat het met jou? Ben je weer begonnen met de medicijnen of toch nog even een stop? @Babykwes., hoe gaat het met jou? heb je al wat meer gevoel terug? Volgens mij krijgen we vandaag weer slecht weer. Het waait hier hard en word donker. Ik wilde vanmiddag og wel even met nina fietsen. Nou,we zien het wel even.
Pluisje mijn mam gaat iedere zarerdag voetballen van 1 tot zeven. Heb ik helemaal geen problemen mee als er zomer of winter stop is dan is ook iedere zaterdag voor ons gezinnetje of voor mijzelf als ik eens wat wil doen. Zo kun je dat prima overleggen met elkaar. Ik denk dat je vriend eerst moet zien hoe het is als de kleine er is. Gaat helemaal goed komen! @Brood eten. Hier met moeite iedere keer maar een paar stukjes. Zou ik dan tussen de middag bambix bij in de fles moeten doen? Ze is er echt niet dol op. Verder eet ze de warme maaltijd goed. Wat zkuden jullie doen? Jane heel veel plezier met je gezinnetje. Geniet er lekker van!
hoi meiden, @pluisje jeetje wat raar van je vriend zeg zou ik ook boos om worden! maar hij zal vast wel veranderen als de kleine er is mannen beseffen dat volgens mij niet zo tot dat ze dat kleintje in hun armen hebben en wat naar ook dat de kleine niet goed lijkt te groeien hopelijk houden ze je goed in de gaten hou je rustig meis sterkte!! @alicia het lijkt weer een stukje beter te gaan gelukkig heb niet meer dat dooie gevoel in mn voet steeds en de kracht komt ook langzaam beetje bij beetje terug gelukkig! hopelijk kun je nog even fietsen vanmiddag hier klaart het aardig op nu @jane fijn weekend geniet er van! @carpe jeetje bijna al de sleutel gaat snel zeg leuk leuk leuk @chantal in het begin at julian ook steeds maar een paar stukjes brood en ineens hele boterham er in komt vanzelf gewoon blijven aanbieden denk misschien kan je is iets anders op brood doen ofzo? @chivay ja het is echt heftig allemaal we krijgen wel steeds meer het besef nu maar we hebben gelukkig veel aan elkaar vriendlief doet het echt super ben zo trots op hem! gisteravond had julian 39.5 bah vind t toch niks hoor hij heeft er verder niks van hij is gewoon vrolijk wel iets rustiger natuurlijk (ook wel ff lekker haha) en veel slapen maar hij lijkt weinig last te hebben voor de nacht maar gewoon een zetpil gegeven vind 39.5 wel aan de hoge kant en net voor het slapen weer 39.5 ppff we moeten straks naar de ha om wat dingen door te spreken misschien dat ik gelijk ff aan hem vraag of hij naar julian kijkt we zijn er dan toch dat positieve ja ik kan het uitleggen ik heb een nichtje gehad die 7 jaar was met een hersentumor en die heeft de 8 jaar niet gehaald dus dat zat heel erg in mijn hoofd ja en dan valt al het andere mee voor mijn idee vandaar positief blijven toch het had altijd erger gekund fijne dag meiden liefs
Hoi meiden, Ik heb even vulg bijgelezen. Kwebbel: een sollicitatiegesprek! dat is goed nieuws! Babykwes: Fijn dat je nu lekker bij julian kan zijn nu hij koorts heeft. Dat geknuffel met z'n moeder maakt hem vast snel weer beter! Pluisje: Ach...mannen! Mijn man is de eerste week na de bevalling een halve week thuis gebleven en hij heeft twee dagen gewerkt. Die week daarna heeft ie een week vakantie opgenomen. Het is ook maar net wat jullie zelf fijn vinden. De één heeft genoeg aan de twee vrije dagen die er voor staan en de ander neemt drie weken vakantie op. En dat je vriend wil blijven crossen vind ik niet meer dan normaal. Dat is iets van hem, jij zult ook iets hebben wat je wilt blijven doen. wacht nou maar tot de kleine spruit er is.....dat wordt het echt voor hem!
@Chantal. Ik zou het blijven proberen. Op een gegeven moment willen ze opeens. Nina heeft juist altijd geod brood gegeten en stopt er nu opeens mee. Wij bieden nu geen pap aan ,dat is iets wat ze 's ochtends krijgt. We zijn ook bang dat wanneer we tussen de middag ook pap krijgt,ze na 2x op een dag pap,ook daar henoeg van krijgt. @babykwes. Wat fijn dat het gevoel iets terug keert. Hopelijk krijg je snel je kracht terug. Wat is nu de verdere behandeling van jou? Wat fijn dat je vriend het zo geod doet. In moeilijke tijden zie je altijd wat je aan elkaar hebt he. Ah Julian ziek. Hopelijk niks ernstigs. mischien last van het weer. Dan is het warm en dan weer koud,kunnen kleintjes nog weleens last van hebben. Wat erg van je nichtje. Jeetje voor haar ouders echt ene nachtmerrie. Snap jouw denkwijze nu ook beter. We hebben nog even kunnen fietsen. Waren net op tidj weer thuis.Nu regent het weer.
Babykwes hoop dat Julian ook snel opknapt zeg Chantal ik zou idd ook volhouden . Kim at ook al 2 boterhammen, en nu net aan 1. Ik blijf toch brood geven, ze moet er maar aan wennen. Wat heb je allemaal al op brood gedaan? xxx
Hey meiden, Ik heb even snel alle reactie´s gelezen, dank jullie wel. Maar ja met onze relatie is gelukkig niks mis mee, want ik ben al echt 5 jaar gelukkig met hem! Dus ik denk ook dat alles goed komt zodra de kleine er is. Kwa groei moet ik het dus rustig afwachten tot volgende week donderdag, dan hoor ik pas wanneer ik voor echo moet. Ze heb niet gezegd dat ik rustiger aan moet doen ofzo. Daar ben ik wel een beetje bang voor, dat ze na de echo zeggen dat ik bedrust moet nemen. Maar we wachten het wel af, kan toch niet meer doen. Ik heb morgen onverwachts een buikschildering!!! Er hing een briefje bij de verloskundige proefpersonen gezocht en gratis, dus dacht kan altijd effe bellen. En nu komt ze morgen middag, leuk he! Dus zal savonds en anders zondag even een leuke foto showen hier!! fijne avond iedereen liefs van pluisje
@ Pluisje, ow wat leuk zeg ben erg benieuwd. @ Babykwes, ja idd dan snap ik je nu ook wel. Hoe was het bij de ha? @ Alicia, heb je nog kunnen fietsen? Hier was het echt heerlijk weer we hebben heerlijk gewandeld met mijn broertje en schoonzusje en hun kindje en mijn moeder was erg gezellig. Liefs
@Jeanetjuh. ja we hebben nog kunnen fietsen. Was lekker weer en toen we thusi kwamen begon het te regenen,dus net geluk gehad. De komenden 3 dagen word het helemaal lekke he,daarna weer regen. @Babykwes. Hoe gaat het met Julian? Heeft hij geod geslapen? Hier alles geod. Nina heeft uitgeslapen toit half 9,ebn ik niet van haar gewent. Nu zo lekker in bad. Het regeet heir de hele ochtedn alweer. Heb wel zin ineen beetje zon. De komende dagen zittenw e goed,daarna weer regen. Dat schiet niet echt op met schilderen buiten,maar ja,komt vanzelf een keer klaar.
@Pluisje, wat vervelend dat de kleine misschien wat achter loopt qua groei. Hoe is ze daar ineens achter gekomen? Vind het eigenlijk best laat, je hoeft nog maar 5 weken... Leuk een buikschildering! Ben erg benieuwd! @Jane, je bent al vertrokken... Dus hoe was het weekend en de efteling? @Alicia, ik ben ook heel erg toe aan zon! Gelukkig vanaf morgen, maar helaas volgende week weer regen... Hopelijk schiet je dan ook een beetje op met het schilderwerk. En ach, deze zomer zal het in ieder geval klaar zijn! Nina lekker uitgeslapen! Wat een leuke verrassing voor jullie. @Babykwes, wat naar dat Julian ziekjes is! Hoe is het vandaag met hem en met jou? Snap nu inderdaad waardoor je er zo positief in staat. Dat moet echt een klap geweest zijn voor de familie. Moet je toch niet aan denken, zo jong! @All, hier is een wonder! Ik kan Emily sinds donderdag "wakker" in haar bed leggen en mevrouw valt vanzelf in slaap... Soms moppert ze nog een beetje, soms ligt ze rond te kijken maar ze is rustig!!! Ik ben zo blij! Chivay, ze ligt in een puckababy dus een knuffel vasthouden kan niet maar ik zet er nu 1 tegen haar hoofdje aan. Ik weet niet of ze daardoor rustiger in haar bedje ligt of dat het toeval is... Maar dat ga ik nog niet uitproberen. haha Afgelopen nacht was helemaal bizar. gisteravond rond 20:45 de fles gegeven, rond half 10 weer in bed gelegd. Ik ging rond half 12 naar bed en dacht ze zal over een uurtje wel komen.... Wordt ze pas om 4:30 wakker! Ik wist niet wat me overkwam! Een beetje verkeerde tijden maar toch heeft ze wel lang geslapen! Alicia, we hebben haar gisteren voor het eerst 's avonds in bad gedaan. Wie weet heeft dat wel weer geholpen voor het doorslapen! Dus meiden, bedankt voor alle tips!! Het lijkt te werken! Dit is haar nieuwe manier van slapen...
Haar papa was naar de Timberland store voor zichzelf maar kon deze schoenen voor zijn dochter niet laten staan... (ze zijn nog wel een beetje te groot..)
@ Banne, hier werkt de puckababy ook echt geweldig Luuk sliep er zo mee door echt ideaal. Vind je dat knuffeltje niet eng zo bij haar hoofdje?? Wat een leuke foto's weer en een erg leuk truitje
Banne wat een super mooi meisje Fijn dat ze afgelopen nacht zo goed geslapen heeft! Echt top. Ik denk dat het wel door het badje komt. Gewoon weer proberen vanavond. Kwebbelsnoes gefeliciteerd met je 1- jarig huwelijk. Zag dat je leuke dingen gaat doen vanavond.
Meiden heb ff snel bijgelezen op m'n iPhone .... Toch een beetje verslaafd aan jullie verhalen. Hier gaat alles goed, de eerste nacht is super gegaan van 19.00 tot 07.00 uur zonder wakker te worden. Moest zelf wel even wennen aan hun geluidjes aangezien ze normaal op hun eigen kamer slapen en nu liggen we met z'n viertjes op een kamer. Carpe het tweelingenweekend is 30 september en we twijfelen nog of we daarheen gaan. Eerst maar eens zien waar en wanneer we op vakantie gaan. Verder hebben we gister bij Naomi haar eerste tandje (onderin) ontdekt.
@ Jane, wat fijn dat de meiden zo lekker slapen. Ja ik heb dat ook toen Luuk ziek was sliep hij bij ons maar ik heb erg onrustig geslapen toen je hoort andere dingen dan normaal he. Wat leuk het eerste tandje heeft ze er geen last van gehad? Veel plezier nog he. @ Wen, even een vraag voor jou krijg Jenz al een papfles? Ik heb het idee dat Luuk hem nodig heeft maar bij allergie raden ze het natuurlijk af om voor 6 maanden te beginnen met bijvoeding maar hij word nu steeds vroeger wakker en heeft dan echt wel honger. Liefs
Pluisje: Wat leuk een buikschildering. En gratis nog wel! Je moet echt een paar fotos plaatsen hoor! Banne: Roan vindt het ook heerlijk om met zijn vriendje (een difraxknuffel) tegen zijn hoofd aan in slaap te vallen. Dit doet hij al van baby af aan. Nu kan hij er ook lekker mee in zijn oogjes wrijven. En wat een slaapkopje is Emily!! Heerlijk voor papa en mama! Jane: Nou ik kan je de hand geven hoor. Wij slapen nog steeds met de babyfoon aan. Al staat ie nu wel op de zachtste stand .Als we hem per ongeluk vergeten om zacht te zetten hoor ik ook ieder zuchtje ik kan dan niet slapen en moet hem echt zachter zetten. Helaas kan dat niet als ze op je kamer liggen!!!haha!! Kwebbel: Nog gefeliciteerd met je trouwdag. Heb je nog iets leuks gedaan? Nou meiden, nog één week werken en dan heb ik vakantie. Afgelopen week hebben we een vakantie geboekt. We gaan naar Frankrijk (Vendee) op een camping in een kant en klare bungalowtent. Een hele reis met Roan, maar we zien het helemaal zitten. En met de auto kun je zo vaak stoppen als je wilt. Kan hij er gelijk aan wennen want als het bevalt gaan we volgend jaar nog een stukje verder!