Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Heej meiden..!

Schaam Schaam wat ben ik lang niet geweest.. heb het best wel druk.. sorry sorry sorry..

Hoe gaat het met jullie..?
    Heb niet alles bij gelezen want het was 20 paginas pfffffff hahhaha..
    Word zoveel gekletst..

@babykwes.
    jou verhaal viel me op .. mygod Lieve babykwes schrok me rot toen ik het las..!
    Mooi dat de dokters zo eerlijk zijn daar heb je ook recht op ..
    En je kleine mannetje ook nog koorts..!
    Heel veel sterkte met je verder onderzoeken ..
    Zoals ik lag heb je een vriend die je heel erg steun en je kleine mannetje natuurlijk..
    Sterkte meid..!!
    Dikke kus..!

Verder heb ik niet veel gelezen..
    Zal proberen nu wat meer hier te zijn..

Laatste nieuws hier is dat Bjurn een RedressieHELMPJE moet..
    Hij heeft helaas nog een te plat hoofd zodat het vanzelf over gaat me vriend en ik hebben veel over gepraat en besloten om het toch te doen voor hem.. vind het verschrikkelijk kon wel janken..!
    Maar heeeeel veel positieve reacties dus dat is wel fijn..!
    Vrijdag meeting gehad en kregen we te horen dat we eerst na de kinderarts moesten voor een verwijzing/goedkeuring helm.. ik na het ziekenhuis om afspraak te maken moest ik een verwijzing van de huisarts om een verwijzing kan ik pas dinsdag halen en donderdag afspraak bij kinder arts zooo man wat een gedoe.. mijn fysio heeft haar werk slecht gedaan ze had veel eerder moeten zeggen en ook moeten zeggen dat we een verwijzing van kinderarts moesten voor dat we een helm konden laten maken .. maar ja gelukkig was deze man zo aardig om wel de meting te doen dus als ik bij de kinder arts ben geweest kan ik gelijk door bellen en bestel hij het gelijk dus over 2.5 week heeft onze kleine man een helmpje..!!

Zo dit is eerst mijn verhaal even word vervolgd..!:D

Zal proberen weer wat mee te lezen..!

Kus voor all...

2. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    even spammen :d

3. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    tijd voor een 2e kapper bezoekje.. hihi..
    ff met babygel verhoogd:D

4. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Meeting helmpje..

Bjurn was zoo lief hij vond het helmaal niet erg en heeft zich prima vermaakt in dit stoeltje..
    Voorbeeld baby zei de man haha..

5. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Hoi Meiden,

Even snel een berichtje van mij. Heb al een poosje niets van me laten horen.

Van de week is onze fietskar aangekomen. Nu kan ik ook lekker op de fiets weg. Rosalie en een kindje in de fietskar en 1 achterop, hoef ik niet meer iedere keer met de auto.

Rosalie heeft laatste 2 nachten doorgeslapen, maar vannacht toch weer een flesje om 4 uur.

Ik ga nu snel naar Rosalie, want volgens mij heeft ze krampjes. Hopelijk kan ik de volgende keer reageren op jullie en zal ik weer eens wat foto's spammen.

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Eventjes snel!

Zie net babynieuws op hyves!! Kirin's mannetje had toch te veel haast! Dit staat op hyves (volledige naam even weggehaald omdat ik niet weet of Kirin wil dat dat hier komt te staan)

----------------
    Hallo iedereen, ik wil even laten weten. Dat Koen en ik vandaag na een hele snelle bevalling ouders zijn geworden van een zoon Jens. Hij weegt 2130. Geboren met 33 weken 4 dagen. Hij ligt in de couveuse. En maakt het naar omstandigheden goed.
    ---------------

Kirin van harte proficiat met jullie zoon! Hopelijk mag hij snel mee naar huis!!

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    FF snel.... Kirin proficiat met jullie zoon! Ti's even pittig die ziekenhuisperiode denk aan jezelf hĆØ. Verder lekker genieten meid

8. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Dank je wel chivay. Zal morgen proberen een update te doen. Na omstandigheden hier alles okƩ!

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kirin, gefeliciteerd met jullie zoontje Jens. En idd denk ook aan jezelf.

@ Girlie, ahh wat zielig voor bjurn maar het is voor het goede doel he. Lieve foto's van je mannetje:)

10. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    @kirin zoow wat vroeg..!!van harte gefeliciteerd vanaf deze kant met Jenz..!! Dat zal wel heel raar zo toch nog onverwacht zoo vroeg.. !

@jeanetjuh.. Ja vind het ook zielig .. Doe het echt voor hem en hoop dat hij me later dankbaar is..!
    Vast wel..!

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Ven snel bijgelzen. Was ff niet geweest.

@Banne. Wat fijn dat Emily zo geod heeft geslapen. Hopelijk zet dat door. Bij veel kinderen helpt het idneraad om ze 's avond sin bad te doen. met dit warme weer ook wel lekker fris even.
    Wat 'n leuke foto's weer. En wat een mooi grietje. Nina slaapt ook altidj met een knuffeltje. Ze legt die meestal over haar hoofd heen. Ik maak me daar niet zo druk over. Ze legt hem er zelf op dus kan hem er ook weer af halen.

@Babykwes. Hoe gaat het met jou? Zit er wat vooruitgang in.
    En met Julian. Is hij weer beter?

@Jane. Fijn dat de meiden zo geod slapen. Ik vind het ook nisk als Nina bij ons op de kamer ligt. hebben wij laatst ook gedaan met een weekendje weg,maar je hoort inderdaad elk zuchtje. ik kan daar niet van slapen. Thuis hebben we ook geen babyfoon aan staan als we gaan slapen.

@Sammie. Oh heerlijk bijna op vakantie. ik heb adar ook zo'n zin in. vorig jaar hebben we gene zomervakantie gehad omdat toen nina is gebore dus wij hebben ni extra veel zin. Wij gaan ook naar frankrijk. Net wat je zegt;je kunt onderweg net zo vaak stoppen als je wilt en dan zal het best lukken. Hoe lang moeten jullie rijden? Wij 5 uur. Wij gana naar Centerparcs,lekker alles in het huisje klaar staan voor Nina,leek ons nu wel ideaal.

@Girllie. hebben jullie geod dat je wel voor het helpje hebt gekozen. ik heb al meerdere keren een kindje verzorgt op het kdv met een helmpje en de kinderen zijn daar zo handig mee. Werkt eieglijk net zo als een spreidbroekje. Mischien nu wel even behelpen maar straks hij een mooi rond bolletje. Ik denk dat hij daar als jongetje later met een kort kapsel heel blij mee is. Mijn nichtej heeft het nietr gedaan bij haar zoontje en je kunt het zo goed zien met zijn kortgeknipte haar en nu is het te laat om er nog wat ana te doen.

@Kirin. van harte gefelicteerd met jullie zoon jens. Nog een Jens erbij,leuk. Poeh wel even schrikken lijkt me zo vroeg,maar gelukkig gaat alles geod. Hopleijk mag hij snel de couveuse uit en daarna lekker mee naar huis. Geniet van jullie mannetje.

Gister hier buurt feest gehad. Een stuk gefietst met vragen en daarna boerengolf. Was erg leuk. 's Avonds bbq. Nina niet meegnomen op de fiets,achteraf ook wel blij want ik ben hartstikke verbrand. Was ook zo warm. Nina wel mee naar de bbq. Ze heeft alleen maar met haar tas gespeeld en voor de rest had ze nergesn aandacht voor.
    Zo meteen naar de verjaardag van mijn broertje. En dan nog ff lekker rsutig samen voor het weekend weer voorbij is.
    Fijne dag allemaal.

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen allemaal,

Kirin: Gefeliciteerd met jullie zoontje Jens!

Girllie: Goed dat je voor het helmpje gekozen hebt, zelf hebben de kleintjes er geen last van en later heeft hij er alleen maar baat bij.

Sammie: Lekker hoor, bijna vakantie! Ben benieuwd hoe het kamperen gaat bevallen.

Hier: Jelmer is al 3 dagen niet zichzelf, veel huilen en alleen maar bij mij willen zijn, hij hangt echt als een aapje aan me. Van het weekend zijn zijn eerste 2 tanden doorgekomen, dus daar heeft hij gewoon ontzettend last van.

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Kirin, Van harte met de geboorte van jullie zoon Jens!! Fijn dat alles goed gaat met hem en jullie! Hopelijk mag hij snel uit de couveuse. Sterkte de komende periode in het ziekenhuis. Maar vooral genieten van de kleine man!

@Jeanetjeh, normaal ligt de knuffel niet zo vlak voor haar gezicht maar aan de bovenkant van haar hoofd tegen haar voorhoofd. Het enige wat ze nu doet is haar hoofd draaien dus naar mijn idee kan er niks gebeuren..

@Girlie, Vervelend dat Bjurn een helmpje krijgt! Maar waarschijnlijk is het voor jullie vervelender dan voor hemzelf! En het is zeker de juiste keuze! Hebben ze al gezegd hoe lang hij hem moet dragen?
    Leuke foto's van Bjurn!! Een mooi mannetje!

@Mereli, wat lekker dat je nu weer kan gaan fietsen! Ik ben juist blij dat ik weer mag autotrijden! haha
    Ben benieuwd naar de foto's van Rosalie!!

@Vakantie, ik heb daar ook enorm veel zin in! Helaas zit het er voor ons niet in dit jaar.. Maar volgend jaar maart/april willen we weer naar CuraƧao! Dus dat is een goed vooruitzicht!

@Doorslapen, het is even op pauze denk ik.. Emily heeft volgens mij wat last van diarree! Zo zielig, ongeveer voor en na iedere voeding heeft ze een flinke luier vol. Vandaag was het zelfs groen?! Maar wel weer wat dikker dus het zal de goede kant wel weer opgaan. Ze drinkt in ieder geval goed.
    Verder is ze ook niet ziek ervan volgens mij. Maar ja, doorslapen terwijl je net gepoept hebt dat zit er niet in.
    Maar met het in slaap komen doet ze het nog steeds fantastisch!
    Ze begint nu ook steeds vaker te lachen! Zo schattig! Alleen lijkt ze wel op Elize en Naomi, zodra de camera in de buurt is lacht ze niet meer! Haha

Wat een heerlijk weer vandaag! Straks maar eens lekker wandelen! Wat was ik hier aan toe zeg, zomerse temperaturen! Eens kijken of we wat meer kleur kunnen krijgen! :D

14. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@kirin
    GEFELICITEERD met jullie zoon! hij had echt haast joh gelukkig gaat het goed met hem

@girrlie
    leuke fotos van je mannetje zeg wat wordt hij alweer groot!
    wel even balen van het helmpje maar ze schijnen er weinig last van te hebben als ik het zo hoor
    bedankt voor je lieve reactie!

@banne
    leuke fotos ook van emily wat een mooi meisje is het zeg!
    en fijn dat ze nu zo goed slaapt heerlijk toch geniet er van meid!

@alicia
    leuk zo'n buurtfeest en wat heerlijk dat nina zich zo kan vermaken met haar tas haha
    hier ook weer een beetje beter vandaag het gaat langzaam maar vooruit gelukkig

@sammie
    heerlijk naar frankrijk leuk hoor op een camping
    wij gaan over 2 weken naar spanje nog iets verder rijden moet zeggen dat ik er wel een beetje tegen op zie nu maar we doen het rustig aan dus moet vast goed komen
    ben zo benieuwd hoe ze het vinden in een tent/caravan

@kwebbel
    ahh jelmer ook niet in zn hum misschien nog een tandje er achter aan?

@all
    hier gaat het steeds een beetje beter met mij het gaat me veel te langzaam dat wel maar goed moet geduld hebben geloof ik;)

vrijdag heeft de ha nog even naar julian gekeken kon niks ontdekken dus waarschijnlijk echt een kies of iets
    alleen had hij smiddags wel 39.9 dus toch maar een zetpilletje gegeven arm kind
    zaterdag was de koorts weer bijna weg ineens en sinds gister zit hij helemaal onder de vlekken het is geen gezicht haha dus het zal de 6e ziekte zijn, zou nog iets van waterpokken kunnen zijn maar dat denk ik niet zal is zoeken naar blaasjes als hij straks wakker wordt ligt al 2 uurtjs te slapen
    niet zo raar want het is weer elke nacht drama nu :(

fijne dag meiden wat een hitte heerlijk:D
    liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal

15. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    me buikschildering!

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, fijn dat het iets beter met je gaat. Ben je nu ook onder behandeling bij een ms vpk?
    Balen zeg dat de nachten weer niet lekker gaan, wel fijn dat de koorts nu weg is.

@ Kwebbel, ik dacht dat als de tandjes door waren dat dan de problemen over waren maar niet dus. Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter.

@ Banne, wat zielig voor emily hopelijk is ze er weer snel vanaf. Wel fijn dat ze goed drinkt zeker met dit weer ze drogen zo uit.

@ Alicia, hier werd het gisteren pas rond 6 uur mooi weer maar begreep dat in de rest van het land heel de dag de zon scheen. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.

@ Sammie, heerlijk bijna vakantie.

Hier is het echt bloedheet je kan niet buiten komen dus we blijven lekker binnen vandaag.

Vanavond ga ik Luuk gewoon bambix naturel (rijstebloem) geven ik heb de vp van het cb eerst gebeld zei vond het goed maar vond dat ik de dietist even moest bellen nou die is 2 weken op vakantie toen heb ik de ka gebeld deze is 3 weken op vakantie dus ik ga het vanavond gewoon proberen. Het kan dat hij wat moeilijker zou poepen maar ik wilde stoppen met de lactulose omdat hij goed poept nu sinds de babymassage maar ik blijf het nu nog even doen even kijken hoe het gaat. Zijn jullie begonnen met 1, 2 of 3 lepels erin? En ik gebruik difrax flessen welke speen doen jullie er dan op?

Liefs

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Pluisje, wat mooi:D echt leuk. En je buik is ook flink gegroeid zeg:$

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Pluisje: Gaaf zeg, die buikschildering!!!

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb vanmiddag een badje opgezet voor Jelmer in de tuin, met een heel klein laagje water er in.
    Dacht dat hij het misschien een kwartiertje leuk zou vinden, maar uiteindelijk heeft hij bijna een uur in het water liggen spelen :D

Bekijk bijlage 162578

20. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Kwebbel, wat een leuke foto van Jelmer in het badje! Hij heeft het echt naar z'n zin zo te zien!

@Pluisje, mooie buikschildering zeg!
    Hoe is het nu met je? Nog verder met je vriend erover gesproken?

@Jeanejteh, groot gelijk dat je alvast gaat beginnen! Als je op al die vakanties moet wachten... Wat raar trouwens dat er geen vervanging is?!

Deel Deze Pagina