Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
  2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    lieve meiden bedankjt voor jullie reactie.
    Ik had gister een tampon in en er zat roze aan... vooralsnog is het niet losgebarste.. ben dus officieel overtijd nu.... voor t eerst!!
    Ik durf nu ook geen tampon in te doen, mijn ervaring leert dat het meestal wel zo een pijn doet dat ik vanzelf doorheb wanneer t begint!

3. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeanetjuh wat een scheetje zeg .

wendyr oooooo ik wou dat je zwanger was hopelijk innestelingsbloeding .

zo ga zo voetbal kijken met een hele groep dus gezellig .

morgen nog een dagje werken en dan hebben we vakantie heerlijk heb er zin in .

groetjes sandra

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wenrich: dan duim ik nog even verder voor jullie ;) Wanneer ga je testen als het niet doorbreekt?

Jeanetjuh: Wat een vrolijke foto's :D Lekker ding!!

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik hoop het ook meiden...

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ wen, dan blijf ik voor je duimen.

@ Kwebbel, Jelmer is ook een heerlijk ventje

8. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente

Ga je nog testen dan??
    Hoop voor je dat het raak is.

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    morgen of woensdag.. durf eigenlijk niet..r aar toch?

Ik had het vandaag MOETEN worden..d at het uitblijft is al raar.. tot op heden werd ik het rond 11 uur.. nu niks...

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik duim heel hard mee dat je een posi test mag hebben.

Spam: wat een leuke spam weer zeg! Meer meer meer....heerlijk om naar te kijken.

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jeanetjuh. Wat een heerlijk mannetje en wat ziet hij er tevreden uit. Wat fijn dat hij het zo goed doet op die voeding doet. Kan me voorstellen dat je hier ontzettend van geniet.

@Wendyenr. Oh meid wat spannend. Ik vidn toch best positief wat ik zo van je lees. Beetje roze verlies kan gewoon alks je zwanger bent en het feit dat het niet doorbreekt vind ik ook een goed teken dus ik duim gewoon nog even door.

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, ja het is echt genieten elke dag weer:D en hij slaapt zelfs sinds vandaag in een gewone slaapzak we zijn al even aan het proberen maar sinds vandaag echt over en het gaat super dus niet meer inbakeren:)

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ohhhhhh Wen... Tjeee ik ben gewoon ineens kei zenuwachtig ook! Pff Ik hoop het zo voor jullie.... (Herken het ook heel erg.. ik heb 1 druppel roodverlies gehad.. en had toen al mezelf op rood gezet)

Ik duim heel hard voor je!!!

Meiden even uit mijn hoofd.. Druk weekend gehad!

@ Alicia...
    Hier is de paté ook al een hele tijd niet meer te vinden helaas.. Oona heeft het dus ook nog niet gehad.. Heb je toevallig een natuurwinkel in de buurt? Dan kun je ook Tartex proberen.. Dat krijgt Oona nu af en toe.. Ook een vegetarische paté... Vind dat zelf ook erg lekker..

@ Kwebbel..
    Komt je man weer bijna thuis?? Wat een leuke foto van Jelmer!

@ Jeanetjuh...
    Wat een leuke foto's! Wat een vent is het al zeg!

Zoo..
    Hier een heel leuk weekend gehad..
    Zaterdag kwamen er 6 meiden + kids van het juli/aug forum waar ik ook veel meetyp hier... We zouden eigelijk naar een park hier in Utrecht gaan maar door de koude wind uiteindelijk hier thuis afgesproken.. Super om die kids zo samen bezig te zien..
    Wat een verschillen ook!! Sommige staan al, lopen mee aan de hand, kruipen volop... Anderen zijn weer lekker aan het kletsen, klappen... dat soort dingen.. Heerlijk! We vonden het ook allemaal erg leuk en gaan nu proberen vaker af te spreken..

Vandaag op kraamvisite geweest bij Yassin.. Hij is ondertussen een maandje jong en weegt nu dus evenveel als Oona bij haar geboorte! (Was echt een ukkie) Ohhhh wat gek om weer zo'n kleintje in mijn armen te hebben... Kan me haast niet voorstellen dat Oona zo klein is geweest...
    Luiertaart vonden ze ook erg leuk... echt een mooi mannetje.. Oona keek ook haar ogen uit.. vond hem maar wat interessant :D

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja niet alleen een beetje roze op tampon, ook last van gas/boeren, moe, hoofdpijn en moodswings. Pijn in mijn borsten is bijna helemaal weg... alleen beetje beurs gevoel aan de zijkant en mn tepels...

oh en mn onderrug irriteerd me zo nu en dan ff...

meiden zal het dan echt?
    Ik probeer t testen tot woensdag uit te stellen...

15. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Goedemorgen meiden!

@Wenenr, Oh meid wat spannend voor jullie! Tot op heden dus nog niet ongi?! De duimen draaien hier ook nog volop door! Ik hoop het zo! Net als Chivay ben ik er ook zenuwachtig van! Haha
    Knap als je het testen kan uitstellen! Ik zou dat niet meer kunnen, na nod...

@Spam, wat een leuke foto's weer!

@Jeanetjeh, Luuk wordt ook al groot zeg! Kan me voorstellen dat je volop geniet nu het zo goed gaat.

Vandaag weer op controle om 11:30. Ben benieuwd. De kleine was gisteren weer erg rustig. Nu heeft ze dat wel vaker een dagje, maar elke keer denk ik bij mezelf "beweeg toch weer eens"! Gisteravond wel weer wat bewogen gelukkig. Op dit soort dagen hoop ik altijd dat ze snel ter wereld komt!

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    whahah sorry dat jullie zo zenuwachtig voor mij zijn :p nogsteeds geen ongi te bekennen hier!!! :D mijn lief heeft zoiets van wacht tot eind van de week, ben je het dan nog niet weet je genoeg toch?

17. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Pfffffff, wachten tot eind van de week??? Dat zou ik al helemaal niet kunnen!! Mannen zijn daar altijd zo makkelijk in... hahaha
    Maar super dat je nog niet ongi bent!!!

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm ik heb net toch een test gedaan... negatief.. misschien toch nog te vroeg getest?

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wenenr: ik had 1 dag na NOD echt een tuurstreepje, nauwelijks zichtbaar, pas 3 dagen na NOD had ik een test waarvan je kon zeggen dat hij positief was. wat voor test heb je gedaan?

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    kv 2 v 5 euro. helaas wel weeig gevoel in mijn buik op t moment en roze verlies...

Deel Deze Pagina