Pluisje: Ik vond het heel fijn om in het ziekenhuis te bevallen. Ik wilde dat ook al. Maar tijdens de weeën bleef de verpleegkundige er ook heel de tijd bij. En ik had yoga gedaan en daardoor kon ik de ademhaling wel heel goed opvangen. Maar misschien dat jouw vriend je wel heel goed ondersteunt? Er wordt inderdaad weinig gekletst. Maar iedereen heeft het vast heel erg druk met de kindjes. ego: Zo en toen was ik weer thuis. Wel raar zo ineens. We komen aanrijden staat de kraamverzorgster al bij de deur. Tja heel gesprek met haar gehad. Ze is nu aan het stofzuigen en ze gaat me straks helpen met kolven. Met Jens gaat het goed. Hij had geen saturatiedips meer laten zien. De kinderarts had geen bijzonderheden. Hij had al 2 keer uit een flesje gedronken. Verder heb ik hem ruim een uur vastgehad. Alleen kreeg er wel enorme stuwing van. Mijn bh was helemaal nat. Verder had de kinderarts het er al over dat hij misschien over een aantal dagen als hij zich goed warm kan houden naar een gewoon bedje mag. Dus allemaal heel positief. Vanavond gaan we weer terug om weer te buidelen
hey meiden ik heb alles bijgelezen maar of ik het kan onthouden @chantal ik wordt ook soms uitgelachen door julian en soms krijg ik zelfs commentaar en zegt hij uhhh meneer is het dan duidelijk niet met me eens ze weten het echt wel maar of ze het begrijpen ik weet het niet tot die tijd blijven we dus gewoon doorgaan met nee nee niet doen pas op denk er om haha @alicia geregistreerd partnerschap dat heb je goed onthouden op jouw verjaardag toch? we gaan het gewoon doen ik voel me elke dag een stukje beter dus we zijn wel toe aan een klein "feestje" heb net de taart besteld las ik het nou goed dat nina een paar stapjes deed? julian ook van de week een stapje hij schrok er zo van dat hij meteen weer ging zitten haha @kirin wat een klein lief poppetje zeg en die luier foto echt leuk fijn dat jens het zo goed doet en hij bijna al naar een gewoon bedje mag heerlijk voor jullie! en ik weet niet meer of ik je gefeliciteerd had sorry sorry maar als nog gefeliciteerd!!! @carpe vandaag de sleutle toch?? GEFELICITEERD!!! nu lekker klussen en snel er in @pluisje balen dat je vriend zo weinig interesse toont probeer anders met hem te praten dit schiet ook niet op probeer wel vertrouwen in jezelf te krijgen hoor natuurlijk kan jij het!! en je hoeft het niet alleen te doen de vk is er ook nog toch? sterkte zo meer weet ik niet meer meiden sorry hier gaat het verder goed elke dag een beetje beter dus als het zo door gaat kan ik volgende week zo het zwembad in rennen spanje fijne avond allemaal liefs
Hee meiden Wat een dag, niet bijgelezen Zouden om 11 uur tekenen bij de notaris, en toen was het nog niet duidelijk wat het kabinet wou met de overdrachtsbelasting. Was gisteren opeens bekent gemaakt, dat er vandaag een besluit zou komen, dat die van 6% naar 2% ging, en dit zou ons dan 9600 euro schelen. Notaris zei al dat een paar niet hadden getekent, en het hadden verschoven. Zou ons 800 euro kosten, en dan kon het pas maandag. Toen werd vanmiddag bekent gemaakt dat het er door was, wij konden nog naarnotaris om te tekenen, en geen extra kosten. En krijgen nu 9500 euro terug, en hebben de sleutel. Wat een mazzel he xxx
@ alicia gefeliciteerd met je man!! @ chantal 43 uur vind dat ook niet kunnen. knap van liz dat ze kruip. @ pluisje je bevaldatum komt steeds dichterbij. praat aub met je vriend, je relatie word op de proef gesteld althans bij mij wel. ik wilde graag in het ziekenhuis bevallen. @ kirin wel fijn dat je weer thuis bent alleen jammer zonder jens. ben blij dat hij het helemaal goed doet. wanneer zou hij naar huis mogen? @ carpe klus ze!!! @ meiden fijn weekend
@Kirin. Wat fijn dat je weer thuis bent. Al lijkt het me wel heel raar zonder Jens. Wel heel fijn dat het geod met hem, gaat. Leuke foto's ook van Jens,wat een klein mannetje. En die foto met de luier,wat lief. @Babykwes. Fijn dat het maandag gewoon doro kan gaan. Inderdaad op mijn verjaardag. dat moet een leuke dag worden he Maar ik vind het fijn voor jullie dat het door kan gaan. Is inderdaad weer een opsteker na de pittige tijd. Ja Nina liep 3 pasjes los. Ze is zo aan het oefenen op het moment. Staat ook regelmatig halve minuut nu helemaal los en een schik datz e dan heeft. Ook loopt ze nu heel vveel achter haar loopwagen. Hihi Julian schrok ervan. @Carpe. Dat si idnerdaad mooi mazel voor jullie. Komt precies de goede dag. veel plezier met klussen ,wanneer willen jullie erin? @Missy. dan je wel. ik ben het wel met je eens dat kidneren krijgen wat met je relatie doet. Bij ons is het wel een verrijking,omdat het zo te zeggen,maar je moet wel meer aan je relatie werken vind ik omdat je veel minder tijd hebt samen. Vind wel dat samen bezig zijn voor een kindje ,de zwangerschap te delen en samen een kindje krijgen(bevalling) een geweldige ervaring is,die wij nog een keer hopen mee te maken.
@ Pluisje, ik had geen keus bij ons mocht je niet thuis bevallen dus kan je helaas niet helpen. @ Alicia, ik sluit me bij jou onze relatie is echt alleen maar sterker geworden. Het is allemaal zo bijzonder en het verbind je echt he. @ Kirin, het lijkt me erg stil om zonder kindje thuis te komen. Wel fijn dat het zo goed gaat. Kan je wel een beetje genieten? @ Carpe, Gefeliciteerd met jullie sleutel. Wat een leuke meevaller zeg he meiden spreken we het weekend van 27 aug nog af? En doen we dan de za of zondag? Liefs
Hey ladies, Zo een tijdje niet gereageerd zo druk met werk gezin dus sorry dames heb wel ff snel alles bij gelezen Babykwes jeetje ik schrik ervan! Fijn dat de arts wel zo eerlijk tegen je is geweest! Heel veel sterke! Dikke knuffel Kirin van harte gefeliciteerd wat ging je bevalling snel zeg. Geniet ervan. Kwebbel hoe vond jou man het racen op zandvoord hoop dat jelmer zich snel weer wat beter voelt. Banne wat een mooi meisje hebben jullie toch! Alicia wat een leuke foto's van Nina! San hoe gaat het met jou? Wenrich hoe gaat het met jou? Wen hoe gaat het met jou en jenz? Pluisje ik zou als ik jou was toch echy duidelijk Maken aan je vriend dat hij er echt voor je moet zijn want hier zit je nirt op te wachten dat je je nog druk moet gaan maken of hij je wel genoeg kan steunrn tijdens je bevalling want je hebt je partner wel nodig ( ik vond het in ieder geval heel fijn). Mocht hij er niet het zelfde over denkeb als jij dan zou ik als ik jou was je zus of moeder vragen iemand waarvan je zeker weet die er voor jou is want het draait echt nu even om jou jij moet je fijn en veilig en vertrouwd voelen tijdens je bevalling ( en erna) dus kan hij jou dan niey bieden heel vervelend voor hem maar je moet echt aan jezelf denken wat jij wilt en hij moet daar maar in mee gaan jullue hebben dit kindje samen gemaakt dus hij moet hier ook meer in mee gaan zo zie ik het. Ik kan alleen maar zeggen zeg tegen hem wat je van hem verwacht en hou jij je bevalling graag wilt hebben en dat hij voor 110% achter je moet staan opdat moment. Na jr bevalling dan is het fijn als hij ook nog evn thuis blijft op met jullie op te trekken zo kan jij ook bijkomen vooral als Er ineens familie enzo op de stoep staat want mer die gebdroken nachten in het begin is het best zwaar. Jullie zijn hier samen aan begonnen dus hij zal toch echt wat meer begrip voor je mogen tonen. Echt maak je geen zorgen de vs zal je heel goed steunen tijdens je bevalling! ( als ik dit zo lees hoe jij je soms voelt dan wou ik dat je ff op kon peppen. Belanrijkste is dat je vriend jou gewoon eens een keer gaat begrijpen en wat meer in jullie geintresseerd mag zijn maar wie weet draaid hij wel 180 graden zodra jij je 1 wee krijgt. Zo dat was het wel zn beetje Hele mooi buik foto's Ik heb weer hele mooie baby's voorbij zien komen!! Zo nou ff een kleine update van deze kant we hebben afgelopen zaterdag oorbellen jij onze kleine meis geZet en het gaat perfect! Ik benzelf een paar dagen ziek geweest was wel ff minder maar ik ben al weer bijna beter. Op werk gaat het super lekker druk tijd en de weken vliegen nu wel voorbij. Zulay is al lekker overl bezig zich aan op te trekkeb staan in bed zelf gaan zitten in bed klappen in der handjes af en toe zwaaid ze vandaag zag ze zich zelf in de spiegel en ging ze zwaaien zo lief 2 dd tandje zit er ook al weer. Nou ladiea ik ga ff lekker bij komen ik zal snel foto's plaatsen en weer wat vaker reageren Liefs
Wat mij betreft gaat 27 augustus door, mij maakt niet uit zaterdag of zondag. Wil iedereen die aangegeven heeft mee te willen met de meeting, even doorgeven of dat weekend in orde is?
Lovelyme: Het racen op zandvoort was echt heel erg leuk! Manlief heeft er erg van genoten (vooral toen hij won met karten haha).
Kwebbel helaas kan ik niet mee naar de meeting heb al wat staan met een paar vriendinnen jammer maar mocht dat niet door gaan door wat voor reden dan ook dan zou ik graag van de partij willen zijn kan ik jullie ongv een week van tevoren laten weten? Liefs
Babykwes fijn dat het beter met je gaat zeg, is het nou ms? Jane leuk dat je weekend geslaagd was. Kirin ben blij om te lezen dat alles goed gaat met Jens Alicia, we willen maandag over. Boven is het laminaat nog goed, we gaan schoonmaken, en dan boven leven 1 e week, tot het beneden klaar is. Daar moeten de muren, en nieuwe vloer. Je kan gewoon meer doen, als je er woont, en kim ook slaapt af en toe. Anders blijf je heen en weer rijden Boven is het net zo groot, als waar we nu zitten ons hele huisje hahaah Vamaf 11 uur aan de klus vandaag, mijn mams past dan op. Heb er echt zin in xxx
Carpe wat een mazzel. Is ook nog een fors bedrag, dus dat scheelt mooi Idd kun je meer doen als je er al woont. Wat zullen jullie straks een ruimte hebben zeg! Jane wat knap dat die van jou al staan zeg! Hier eentje die zich aan mij optrekt, maar net nog niet genoeg kracht heeft haha. Leuke fotos op hyves van de efteling. Babykwes wat fijn dat het beetje bij beetje beter gaat! Zulay wat knap dat die kleine van jou dat allemaal al kan zeg. Denk toch wel dat Liz een klein beetje een achterstand heeft gekregen door het spreidbroekje, maar goed alles op zijn tijd Zo dag vier werken. Gelukkig vandaag maar tot tien uur. Daarna high thea met mijn schoonmoeder en schoonzusje ivm moederdag nog en vanaaf een bbq. Druk dagje dus voor de boeg.
@ Lovelyme, is je werk een beetje te combineren met je gezinnetje nu? @ Kwebbel, ik zou graag de zondag afspreken maar misschien moeten we daar ook even over stemmen dan. @ Chantal, ow tot 10 uur is wel lekker veel plezier vandaag. @ Babykwes, fijn dat het wat beter gaat. Gaan jullie binnenkort naar Spanje? Ik wilde net mijn was buiten gaan hangen gaat het regenen :x maar zag op de buienradar dat het maar een klein los buitje is.
Wat is het hier rustig vandaag lekker aan het genieten van het weekend Chan ja het gaat ineens heel erg snel met zulay. Net wat je zeg met liz alles op zn tijd voor je het weet loopt ze haha Jeanetjuh het is wel te combineren maar ik zou toch liever 3 dagen willen werken ipv 4 maar hoed misschien valt er in de toekomst nog wat te regelen het is nog wel vol te houden zo. Liefs
Chantal druk dagje idd, hoe was de bbq en high tea? Pfff 4 dagen werken, wat veel zeg jeanetjuh hoe gaat het met Luuk, en het huilen eigenlijk? Vandaag heeft mijn man beneden alles schilderklaar gemaakt, en met een ploeg hebben we de keuken schoongemaakt, de badkamer, en slaapkamers boven. Morgen de muren beginnen te rollen hoop ik beneden Druk dagje gehad. Daarna nog naar ikea geweest, traphekjes terugbrengen, waren niet goed, daar ook gegeten, en net thuis. Kim was mee naar ikea, ging supergoed. trotse mama xxxx
@ Carpe, zozo druk dagje dus. Wel fijn zoveel hulp dan schiet je lekker op. Ben je trouwens al met de pil gestopt? Het gaat heel erg goed met Luuk hij huilt niet meer en slaapt super inbakeren is zelfs niet meer nodig Liefs
Jeanetjuh wow wat goed zeg, dat ie niet meer huilt, en inbakeren niet nodig is. Super. 10 juli slik ik mijn laatste pil, drukke tijd hahaha. Om 10 uur komt mijn moeder hier om op te passen, dan gaan we naar het huis. Vanmorgen nog gauw met kim gedoucht. Wel een drukte hoor, pfff. Vooral met een kleine. xxx fijne zondag allemaal
@Alicia, mijn man vind het wel leuk met Emily al heeft hij liever dat ze al wat ouder is... Hij kan absoluut niet tegen haar gekrijs en geeft haar dan meestal vrij snel weer aan mij. Ik heb veel meer geduld met haar. Ze huilt ook best snel moet ik zeggen, maar dat zullen alle baby's wel hebben denk ik. Ze is inderdaad heel licht van huidskleur. Nou is mijn man ook niet heel donker maar we hadden allebei gehoopt dat ze wat donkerder zou zijn. Misschien komt dat nog. Ze zal in ieder geval snel bruin worden in de zon verwacht ik. Hoe is het met stuntvrouw Nina? @Jane, wat een leuke foto van de meiden in het badje! @Kirin, jeetje jij hebt wel heel snel al veel gekolfd! Geweldig! Bij mij kwam het de eerste 3 dagen niet eens op gang. 3 druppels... Wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie! Wat is Jens een schatje om te zien! Hopelijk mag hij snel van alle slangetjes af!! @Pluisje, wat fijn dat alles toch goed was bij de verlos! Ik heb niet getwijfeld over waar ik wilde bevallen. Ik wilde in het ziekenhuis bevallen omdat je daar dan alles al in de buurt hebt mocht het niet goed zijn. Ik hoorde te vaak van mensen dat ze tijdens de persweeën alsnog naar het ziekenhuis moesten! Dus in mijn ogen kan je er dan maar beter al zijn. En ook omdat het toch nog wel mis kan gaan tijdens de bevalling had ik liever de medici in de buurt. @Babykwes, wat fijn dat het steeds een stukje beter met je gaat! @Carpe, wat een mazzel zeg! Dat is echt een mooie meevaller! Geweldig! Nu druk aan de klus! Maar dat is ook wel erg leuk, lekker in je eigen huis! Geniet ervan ondanks dat het allemaal zo druk is! Enne veel klusplezier! Ook voor 10 juli.. Spannend hoor! @Chantal, ik vind het echt niet kunnen dat je 43 uur moet werken! Zijn daar geen concrete afspraken over gemaakt op je werk? Of is het nu alleen de vakantieperiode?! @Lovelyme, ik ben heel benieuwd naar de oorbellen van Zulay!! En wat gaat ze hard ineens! foto's foto's! 4 dagen werken lijkt me ook best veel. Ik zal dat waarschijnlijk ook moeten gaan doen. Niks aan! @Meeting, 27 augustus is voor mij prima! Maakt me niet uit of het zaterdag of zondag is.. Weten we al iets waar we af gaan spreken? @Jeanetjeh, wat fijn dat het zo goed gaat met Luuk! Vanaf wanneer hebben jullie hem niet meer ingebakerd? @All, afgelopen vrijdag naar het cb geweest. Emily is al 56 cm en 4525 gram! Ze groeit echt hard voor mijn gevoel! Verder was alles goed. Al heb ik wel het idee dat ze een voorkeurshouding krijgt voor 1 kant. Maar even in de gaten houden. Afgelopen nacht heeft ze al van 23:30 tot 5 uur geslapen! Ik ga haar denk ik maar eens op wat meer gezette tijden wakker maken. Eens kijken of we zo tot een goed ritme kunnen komen. Ik vind 23:30 de laatste fles wel fijn. Maar eens kijken hoe het gaat. Met mijn relatie gaat het op dit moment (voor mij erg onverwacht!) niet zo goed. Ik zal niet op de details ingaan maar ik ben hier wat minder omdat Emily en die problemen in mijn relatie al mijn energie vergen. Ik zit ook al onder mijn gewicht voordat ik zwanger werd! Nou is dat op zich wel fijn natuurlijk... Tot gauw meiden!
Chantal hier heeft alleen Elize wat kracht in haar benen Naomi totaal niet en ze trekt zichzelf nog niet op hoor. We hadden haar voor de gein even neergezet en warempel bleef ze staan. Carpe succes met klussen (letterlijk en figuurlijk) Banne denk aan jezelf hè, als je je ei kwijt wil mag je me altijd pb-en. Wij hebben 4 jaar geleden ook een moeilijke tijd gehad maar wij zijn er sterker uitgekomen. Meeting ik denk dat ik wel meekan, we hebben wel vakantie vanaf 15 augustus en nog niks geboekt dus nog even onder voorbehoud.
Zo meiden mijn laatste werkweek zit er op. Al is die laatste week altijd extra druk. Vandaar dat ik niet zo vaak ben geweest. Nu heb ik 6 weken vakantie dus kan wat vaker even bijlezen. Heb niet alles gelezen, het waren 17 paginas, maar ik wil even reageren op een aantal berichten die me opvielen. @Girllie: Meid ik snap dat je er van baalt dat bjurn een helmpje op moet, maar uiteindelijk is het voor hem beter. @Kirin: Gefeliciteerd met jullie zoon. Al is hij wat vroeg, ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat je hem over niet al te lange tijd mee naar huis mag nemen. Hij zien er prachtig uit! Geniet maar lekker van hem! @Alicia: Ja, ik heb echt zin in de vakantie. Wij moeten zon 930km rijden. We zullen daar wel een hele volle dag voor nodig hebben. Als je het aan 1 stuk door rijdt is het ongeveer 9 á 10 uur. Dit kunnen wij niet met Roan, maar we zien het wel. Als we het zat zijn zoeken we een hotel en komen we een dag later aan. @babykwes: Fijn te horen dat het langzaam aan weer wat beter met je gaat. En heerlijk naar Spanje. Dat is helemaal een reis, ook met de auto begrijp ik? Wij hebben gezegd dat als we in de auto stappen we vakantie hebben. Geen stress! Overnachten jullie onderweg? @Pluisje: Ik zag je mooie buikschildering voorbij komen prachtig! @Kwebbel: Leuke foto van Jelmer. Ik vind dat hij steeds meer op jou gaat lijken. @Chantal: Leuke foto van jou en Liz. En die tanden van haar..haha! Zon grappig gezicht.Roan heeft nog steeds geen tanden. @Banne: Wat een geweldige lach!!!!Ik word er gewoon vrolijk van. @Jane: Ook jouw meiden liggen heerlijk in het badje leuke foto!