Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Bedankt voor de leuke reactie´s!!
    En ja me buikje is zeker bescheiden, iedereen zegt wat een klein buikje. Maar vind het zelf groot genoeg, ik heb namelijk ontzettend last van afgeknelende benen bij me lies. Maar ja de weken zijn om af te tellen, spannend. Ik ga zo op kraamvisite bij me neefje, zal wel lief zijn om een kleine baby te zien!
    kwebbelsnoes@ ik wil als het me lukt graag thuisbevallen, maar ja we zien wel, ik woon 10 minuten van het ziekenhuis af.

liefs van pluisje

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    pluisje: wel fijn dat het ziekenhuis zo dichtbij is, geeft ook wel wat rust denk ik. als er wat is, ben je er zo.

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kwebbel. Ik weet ook niet hoe ze het verzint,maar ze zal het wel in haar genen mee hebben gekregen. Haar avder was toen hij 1 jaar was stiekem op het dak van het huis geklommen via de ladder,dus die deed ook zulke dingen en wij hebben nu een junior variant ervan ;)

wat si het rsutig hier. Vanochtend weer een raam ververft. boven op een stellage van de buurman omdat er een schuin dak voor zit,dus je kunt er op een ladder niet bij. Nu heerlijk in de tuin.Nina speelt ook vrolijk in de tuin. Lees;ze graaft flink in het zand en gooit alle cacaodoppen eruit. Ze ziet er heerlijk zwart uit. Ik heb nu ook oude kleren voor buiyten geintroduceerd :)

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia je bent er maar druk mee hè..... Slimme zet om oude kleren te introduceren want de kleertjes zijn al duur genoeg. Zonde om er vlekken in te krijgen.

Het is idd rustig hier.

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Zo eindelijk weer internet, beneden is alles klaar, hele week als een gek gewerkt.
    Alles geverfd, laminaat gelegd, veel schoongemaakt, en sinds gisteren staan alle meubels er.
    Ik lees morgen even bij

xxx

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpe, ow heerlijk dat het beneden klaar is. Nog even en jullie kunnen heerlijk gaan genieten van jullie huisje. Plaats je foto's als het af is?

@ Alicia, wat een boefje. Ik denk dat Luuk ook zulke dingen gaat doen er zit nu al zo veel pit in dat kleine mannetje. Had Nina ook veel last van sprongetjes?

Zo heb het weekend gewerkt kon vandaag lekker 2 uurtjes eerder naar huis het was erg rustig dus nu begint mijn weekend :D Luuk heeft weer enorm veel last van een sprongetje hij wil nu echt enorm veel maar het lukt allemaal nog niet zo goed;) dus daar wordt hij niet gezellig van.

Liefs

7. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh ja die sprongetjes zijn altijd leuk hahaha. Liz zit nu in de fase van een beetje eenkennig worden. Gisteren werd ik uit de kerkdienst gehaald, want ze had de hele tijd gehuild bij de oppas dienst. Zijn we tot nu toe totaal niet van haar gewend. Voelde me ook wel een beetje trots, want toen ze mij zag begon ze weer te lachen en werd ze stil:)

Carpe wat fijn dat jullie al zo'n eind zijn! Dat is het harde werken dubbel en dwars weer waard:D Ben erg benieuwd hoe het geworden is. Is het klussen met Kim ook allemaal een beetje gelukt of had je zo nu en dan oppas?

Alicia die Nina toch hahah. Moet wel lachen hoor als ik je verhalen lees. Ik hou wel van een beetje pit. Liz is een enorme drifkikker en kan op het moment ook super boos kijken. Als ik zeg kijk eens boos dan staat het gezicht op onweer. Kruipen begint hier een beetje vooruitgang te krijgen. Als ze iets echt interessant vind dan kruipt ze er nu voorwaarts naar toe. Echt leuk al die nieuwe dingen die ze dan weer kunnen.

Jane ik zag tandjes op hyves:D Wat super leuk! Hebben ze er veel last van? En ze zijn al bijna 1 jaar. Wat gaat dat toch snel. Ik heb van de week ook al een taart besteld voor Liz haar verjaardag. Dat vrouwtje zit anders zo vol en wil toch wel een speciale taart hahaha. Heb alleen nog geen idee wat ik haar moet kopen. Iemand leuke ideeen of wat gaan jullie allemaal zelf kopen?

Zo vandaag en morgen weer werken en daarna weer twee dagen vrij. Woensdag weer naar het CB. Ben benieuwd! Fijne dag allemaal.

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden wat heb ik jullie lang niet meer gesproken!

Ik zie dat pluisje een heel mooi buikje heeft

@carpe wat fijn dat je nu lekker in huis bezig bent, inmiddels alweer gestopt met de pil?

@de kinders, wat worden ze groot en wat kunnen ze al veel zeg!

@hier, alles goed! Ben druk met van alles, bezig met een full time baan omdat KID nu toch even niet gaat... dus dan maar paar maandjes langer wachten en lekker kunnen sparen, vandaag 2e gesprek. Verder serieus bezig met adoptie, moet nog maar 1 ding weten, hoeveel het kost voor ons voorkeursland, en dan schrijven we ons alvast in... want is ook wachttijd voor...
    Dus alles hangt een beetje van mijn 2e gesprek vandaag af, als ik aangenomen wordt, dan zal ik onze inseminaties/onderzoeken een half jaar verschuiven dus naar begin 2012, omdat ik een half jaar contract krijg.

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, jammer dat jullie het weer een half jaartje uit moeten stellen. Adoptie lijkt me ook mooi en bijzonder wie weet wordt dat het. Maar toch gun ik jullie zo een eigen kindje. Waat ben je aan het solliciteren?

@ Chantal, vervelend dat liz eenkennig aan het worden is maar idd wel leuk hoe ze op je reageerde :D

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Carpe. Wat fijn dat het beneden al af is. dat hebben jullie snek gedaan. Scheelt wel heel veel dat je huis woont al.
    En je laatste pil gister,spannend.

@Jane. Ja Nina houdt me wel bezig,maar ik vind het wel hartstikke leuk. Geniet nog maar even dat jullie meiden nog niet rondlopen,want dan lijkt het me wel heel druk met twee.

@JEanetjuh. Ik herken geen sprongetjes bij Nina. Ik geloof persoonlijk niet zo dat alle kinderen op hetzelfde moment een sprong hebben. Nina leert elke week wel iets of vind dan iets uit. Dat is bij haar niet gerelateert aan een bepaalde maand.

@Chantal. Vind het ook leuk dat er een beetje pit in zit. Al is Nina qua karakter wel heel lief,doet nu ook veel kusjes en knuffels geven,maar ze wil gewoon heel veel en probeert net zolang tit het lukt.
    Nina krijgt van ons een speelhuisje voor buiten. kan ze volgend jaar mei heerlijk buiten in spelen en nu alvast schommelen.

@Wendyenr. Wat fijn dat je een baan hebt. kan me voorstellen dat je het nu even verschuift. En ook met adoptie bezig. Goed dat jullie alle mogelijkheden open houden. je geeft zo een kindje een kans die hij/zij in eigen land niet krijgt en je kunt van zo'n kindje net zoveel houden.

11. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Eindelijk weer een normale week voor me ( me vriend is weer lekker te werk :p). Dus kan nu weer effe reageren op iedereen.

wenyric@ spannend meid of je wordt aan genomen, en dat krijg je vandaag te horen?
    Een adoptie is ook een optie ja, wel een mooie grote stap om samen te zetten vind ik. En weer helaas die wacht tijden ja, dat is wel minder. Succes vandaag!!

alicia@ leuk zon speelhuisje voor nina, kinderen horen heerlijk buiten te spelen, dat vind ik zo belangerijk!

jane@ me nichtje is toevallig vorige maand bevallen van 2 jongens. Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat meiden me leuker lijken haha.
    Het wordt nu spannend hoor, gisteravond veel harde buiken. Dus vind het al spannender worden.

carpediem@ zo nu gaat het hard met jullie huisje! Leuk vooral als het straks af is!

kwebbelsnoes@ zeker een fijn gevoel dat het ziekenhuis zo dichtbij is. Anders had ik er misschien wel anders over na gedacht. Ik hoop dat ik zo sterk ben om heerlijk thuis te blijven:).

Hier gaat alles prima. Gisteravond had ik veel harde buiken, en de baby was er rustig. Dus was toch wel een beetje gespannen of het nu echt ging beginnen haha. Maar zit vandaag weer heerlijk buiten en ben aan het genieten van de zon onder de partytent haha.
    Ik probeerde nog foto´s te plaatsen van de fotoshoot maar hij zegt dat het geheugen te groot is ofzo. Ik ga ze woensdag ophalen dus dan maak ik er gewoon 1 even met me fototoestel.
    Ik wens iedereen een mooie zonnige dag toe!

liefs van pluisje

12. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Mirena, bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik dat ook ga doen zodra het mag. Duurt nog 5 weken geloof ik..

Afgelopen nacht heeft Emily om 22:30 haar laatste fles gehad en ze heeft geslapen tot 7 uur!! Ik ben zelfs niet wakker geworden van geluidjes tussendoor! Echt heerlijk!
    Gisteravond was het wel weer vervelend want toen wilde ze niet slapen en begon elke keer te huilen als ik haar bed legde... Maar als dit het resultaat is mag ze van mij de hele avond opblijven! Haha
    Vandaag dus hopelijk het ritme, 7-11-15-19-23 en dan weer lekker slapen tot 7 uur morgenvroeg.:D

@Babykwes, een hele fijne vakantie in Spanje!! Geniet er lekker van!

@Alicia, die Nina! Wat een geweldig ondernemend kind is het toch! En al kleren voor buiten! haha

@Sammie, ben benieuwd naar de nieuwe coupe van Roan!:D Wat leuk dat hij de hele kamer doortijgert! Alles aan de kant dus! haha

@Pluisje, mooie buikschildering weer! en wat een bescheiden buikje heb je! Mooi hoor. Geniet er nog maar even van!

@Carpe, wat lekker dat het beneden al af is! Geniet van jullie nieuwe huisje!

@Jeanetjeh, wat sneu dat luuk meer wil dan hij kan op dit moment! Kan me voorstellen dat hij daar niet gezelliger van wordt! haha

@Chantal, Ik zou ook trots zijn als mijn dochter zo op mij reageert! ;) Maar vervelend is het wel dat eenkennige...
    Voor haar verjaardag misschien iets waar Liz achteraan kan lopen, zo'n loopkarretje of "auto"?
    Heb je een foto waar ze boos op kijkt? Ik ben erg nieuwsgierig! Haha

@Wenenr, wat goed dat jullie alle opties open houden en daar ook al mee aan de slag gaan. Echt irritant overal die wachttijden. Wat is voor adoptie jullie voorkeursland als ik vragen mag?
    Is die baan hier in de buurt? Spannend hoor een tweede gesprek! Succes alvast!

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Nog even spammen! Ze past mijn favoriete jurkje! Is al maat 62, maar volgens mij valt ie klein uit...

14. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Ze zit vaak met haar handjes in haar gezicht!

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    zo meiden ik ben aangenomen! onze kinderwens moet ik zelfs met een jaar verschuiven... pfff wat zwaar, maar moet er iets voor over hebben, ik heb wel uitzicht op een vaste baan nu met een goed salaris. Mochten we voor adoptie gaan moet je dat toch echt wel hebben wil je uberhaupt in aanmerking komen..

Ik ga dus nu even voor carriere, hoe graag ik dat kindje ook wil, er moet ook geld binnen komen. ben nu opzoek naar een goede oplossing voor de hond, zodat hij zich niet rot verveeld overdags want dat vind ik toch ook wel sneu!

16. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wenenr, wat goed! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Is er geen mogelijkheid dat je de hond meeneemt? Dat kon op mijn werk wel, al werkte ik daar natuurlijk al wel 3 jaar voordat we onze hond kregen...
    Of anders de hondenuitlaatservice?!

17. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluisje:
    Mooi buikschildering. Ik vind deze ook mooier dan de vorige. Hoe gaat het verder?

Alicia:
    Wat een goed idee die kleertjes voor buiten. Roan ziet er na een dagje buiten ook niet uit! Al is Roan vooral bezig met hoe hij bij de plantjes van mama kan komen….Tot nu toen blijft ie nog keurig op het gras!

Jane:
    Ik zal gauw een foto plaatsen….die staan op mijn laptop! (En ik zit nu boven achter de pc) Je houdt m te goed!

Carpe:
    Wat fijn dat het klaar is…toch een hele klus he? Hebben jullie er al geslapen? En hoe is het met je schoonouders…hebben ze actief geholpen of hebben ze zich weinig laten zien?

Chantal:
    Die liz, toch geeft het je als moeder echt een goed gevoel…dat je kind jou nodig heeft. Roan zegt er ook altijd heel zielig ‘mama’bij…dan smelt ik helemaal!

Wen&r:
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Het is toch allemaal niet niks. En adoptie is ook erg mooi. Al groeit het kindje niet in jou buik, zodra je het kindje ophaalt is het jullie wonder. Mag ik vragen wat jullie voorkeursland is?

Banne:
    Wat goed van Emily!!!!Eindelijk weer een beetje nachtrust…daar knap een mens van op!
    Trouwens…wat een super leuk jurkje heet ze aan op die foto. Ik ben zelf ook helemaal lieffan geworden!

18. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluisje1985 - 17 nov - ronde 4 - 1e kindje Clomid 100 mg= ZWANGER uitgerekend op 26 juli 2011(Meisje)
    San84-ronde ???? nod 8-03-2011
    Wendyenrichard - na 3 weken puregon spuiten, op 01 mei inseminatie! NOD= 15-05-2011

Geboren:
    CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010-
    Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 -
    Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Magic - 5 oktober 2010 -
    Anouk - 6 pond en .. cm.
    Kwebbelsnoes
    - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Miekje28 - 6 november 2010 -
    Sofie - 2930 gram en ?? cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm
    Missyf - 6 januari 2011 -
    Jovi - 3720 gram en 51 cm
    Jeanetjeh - 1 maart 2011 -
    Luuk - 3425 gram en 46 cm
    Banne - 22 mei 2011 -
    Emily - 3785 gram en 51 cm.
    Mereli - 26 mei 2011 -
    Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm.
    Nbroen – 4 juni 2011 –
    Meila Esmee – 3480 gram en .. cm.
    Kirin – 26 juni 2011 – Jens – 2130 gram en .. cm.

Vlindertjes:
    Wendy - 9 weken (26-12-2007*)
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh- 5,5 week
    Ingie-5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Nbroen – Chivay
    Pluisje - Jane

Even ons lijstje weer op gezocht...die stond heel ver weg! Misschien is het leuk dat de mensen onder ons die aan de tweede leg gaan beginnen, hun naam weer in het lijstje zetten (carpe!!!)

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, ja idd goed idee.

@ Wenrich, gefeliciteerd. Wat voor baan is het?

Wij hebben net een weekje weg geboekt met de caravan we wilden toch nog wel even weg:)

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Banne ik blijf het zeggen wat een super mooi meisje:) Gaat het thuis alweer wat beter? Hoe is het vannacht gegaan? Heeft ze weer zolang geslapen?

Jeanetjuh leuk met de caravan. Lijkt mij ook super, maar mijn man wil dat niet:( Die wil liever gewoon in een appartement of een hotel. Hopelijk ooit!

Wendy fijn dat het beter met je gaat en dat je aangenomen bent. Kan me voorstellen dat je het dan even uitstelt. Adoptie is ook super! Je geeft een kindje weer een kans om iets van zijn of haar leven te maken en dat is altijd goed:)

Gisteren was zo zielig:( Liz begon in eens keihard te huilen en het was echt ontroostbaar gehuil. Toen hebben we haar er even uitgehaald, maar volgens mij sliep ze toen nog dat ze aan het dromen was ofzo. Dikke tranen over de wangetjes. En toen we haar wat drinken hadden gegeven en even getroost hadden kon ik haar zo weer terug leggen in bed. Het dromen zal nu wel beginnen. Vandaag even boodschappen halen en dan een late dienst. Wel lekker een keer een late dienst. Die krijg ik nooit en heb er wat van gezegd, dus zowaar in september heb ik 2 late diensten:D

Deel Deze Pagina