Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Vanmorgen naar het buro geweest en alles gaat super goed:) Ze is 670 gram aangekomen en weegt nu 10 kilo en 220 gram en ze is 75.5 cm. Ze had de lengte van een kindje van een jaar en het gewicht van een kindje van veertien maanden hahaha. Moest er wel om lachen en het CB zei dat het niets uitmaakte omdat ze zo lang is. Verder zeiden ze dat het een pittig dametje is waar de ondeugendheid van af straalt. Ik heb ze ook nog gezegd van het brood en zei zeiden dat ik anders een keer ontbijtkoek of een cracker moet geven. Ze mag nu nog een flesje opvolgmelk van 100 a 150 cc en binnenkort moet ik helemaal over gaan op gewoon halfvolle melk voor haar uit een beker, dus daar ga ik over een week mee beginnen. Ik ben er achter gekomen dat Liz kaas wel heel erg lekker vind, dus dat ga ik morgen op brood doen, misschien eet ze dan wel meer. Altijd leuk zo'n bezoekje aan het CB:D

Ingie ik zou niet meer weten hoe ik dat gedaan heb en ik heb die dingen ook niet opgeschreven achteraf wel stom van mijzelf, want eventueel met een tweede moet ik weer alles opnieuw gaan uitvinden.

Jane leuke foto's met die andere tweeling erbij.

Sammie jij ook leuke foto's van Roan! Echt leuk zo'n eerste kapperbezoekje. Liz is nog nooit geweest, maar wil het ook nog niet. Ik ben lang haar aan het kweken voor staartjes:D

2. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    heej meiden ..!!

Hier ben ik weer even .. nog steeds druk druk druk.. mijn hyves checken dat is het dan ook wel weer pfff. hahha..

Heb wel wat bij gelezen al maar zoo veel geklets kan ik niet bij houden :D..

Hier geen geen helm denk dat het deze week wel komt.. dan kom ik even spammen ..

Onze kleine man staat al bij de tafel ..!! Super trotse mama hier..!!
    Maar moet niet te snel gaan hij is 7 maand...
    Hij gaat niet staan hoor ik zet hem bij de tafel neer dan blijft hij zo een tijd staan.. vind hij mooi haha..

Zag hele leuke fotos wat een spetters allemaal..!!

Hier even een fototje..!!

Kom snel weer..!

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    haar zusje is helemaal verliefd op haar..hihi

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    mooie foto`s hoor..jeetje wat worden die meiden van jullie alweer groot..haha

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    gaat nu wel redelijk hoor..alleedn erg druk met ziekenhuisbezoekjes van beide dames..druk,druk,druk..

6. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Op alle ziekenhuisbezoekjes na gaat het met ons heel erg goed!Heb totaal geen last meer van de bevalling. Alleen mijn bekken in nog niet optimaal, maar goed dat heeft gewoon tijd nodig

7. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Joehoe, gefeliciteerd ....hij is zeker zo trots als een pauw of niet??.:D

8. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

kwebbelsnoes@ ik geniet nog zeker van de rust. Maar soms denk ik wel eens wat ben ik lui. En dan ga ik maar stofzuigen of eten koken. Kan moeilijk accepeteren van me zelf om de hele dag een boek te gaan lezen bijv. Maar toch geniet ik zeker nog even samen met de katjes!
    Gefeliciteerd met het diploma van jelmer!!

jane@ wat grappig nog een tweeling op het kleedje! Zo mooi met ze 4 aan het spelen. Ik wacht net als jij in spanning maar dan op de bevalling haha.

carpe@ raar idee dat je alweer voor de tweede ga, ik bedoel ik wacht nog zo netjes op me 1e haha. Nee hoor, ik wens de kleine van jou een lief broertje of zusje toe natuurlijk!

nbroen@ leuk om weer wat van je te horen, en gelukkig gaat alles goed! Geniet ervan want het is jullie zo gegund.

girlie@ wat wordt je zoon alweer groot! En staan bij de tafel met 7 maanden is toch snel? Leuk hoor, zon lekker ventje! Geniet ervan.

chantal@ dus je dochter was goed gegroeid! Beter zo dan anders om. En wel leuk zon eigen karaktertje nu al, heb ze dat van moeders of van vaders?:p

Hier gaat alles prima. Ben vandaag voor mijn doen erg lui. Heb boven schoon gemaakt, een boek gelezen, foto´s in geplakt, tv gekeken, en dan ga ik zo eten koken. Dus bijna de hele dag gezeten om me dikke kont haha. Morgen naar de verloskundige, spannend of de baby weer is ingedaald of niet. Voor de rest beweegt het behoorlijk en dan vooral smiddags en savonds. Jullie horen het morgen wel weer van me, fijne avond allemaal!

liefs van pluisje

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, ja een avonddienst is wel eens lekker tussen door. En je hebt helemaal gelijk dat je er wat van gezegd hebt.

Pfff... ik hoop dat Luuk snel van dit sprongetje af is wat is hij weer moeilijk zeg wil soms echt helemaal niks is echt dwars dat beloofd nog wat haha. Ook het slapen gaat overdag erg moeilijk zijn er hier kindjes die zichzelf in slaap huilen? Normaal slaapt hij zo zonder een kik te geven maar nu huilt hij soms echt 20 min niet overstuur want dan ben ik er zo maar gewoon jammeren.

Liefs

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Ow ja zijn er hier meiden die de bonnen van lekker in het leven gehad hebben? En niks met de pamperbon doen?

Liefs

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia leuk al bezig voor Nina haar verjaardag. Ik nog niet echt hahah.. We wat mensen uitgenodigd, en heb een activiteitentafel gekocht voor haar.

Nbroen fijn dat het beter met jullie gaat

Chantal wow lizz is ook al flink, maar ook lang he.

Iemand vroeg van fles eraf van 15.00 uur, kan je geen sap geven?
    Dat ben ik toen gaan doen geloof ik

Jeanetjuh kan je niet helpen aan de bonnen. Lastig he zon sprongetje.
    Bij kim werkte het nooit, zichzelf in slaap huilen, zij werd dan nog meer overstuur

Pluisje succes morgen bij de verlos, hopenlijk is je kleintje al ingedaald

Sammie nog iets van je verzekering vernomen, over je fietsen?

xx

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpe, ow ja dat is vervelend dat heeft Luuk gelukkig meestal niet maar dan ga ik er ook direct heen want dat heeft toch geen zin.

Ons boefje :D
    Bekijk bijlage 166761

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jeanetjuh ahh leuke foto. Hij ziet er goed uit

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia de meeste ken ik van fora maar haar ken ik via mijn schoonzusje, dat zijn vrienden van hun en zij woont bij ons in de wijk. 5 minuutjes lopen en we spreken nu regelmatig wat af en gaan vaak even een rondje wandelen met de kids en de hond. We zijn een complete attractie als we een ijsje eten bij de friettent...hihihi

Pluisje kan me voorstellen dat je in spanning afwacht, succes alvast.

Jeanetjuh hier gebruik ik de bonnen zelf....heb ze hard nodig. Vind het wel jammer dat het i.p.v. 2+1 3+1 is geworden

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    #916 Chivay, 13 jul 2011
    Laatst bewerkt: 13 jul 2011
    @ Jane & Jeanetjuh
    Je kan nog familie/vrienden vragen lid te worden.. (ben ik al tijden van plan maar vergeet het haha) Ik gebruik hem zelf dus ook! Al ben ik nu wel overgestapt op kruitvat of lidl luiers voor overdag... vooral die van lidl zijn fijn!

@ Nbroen.
    Fijn dat het goed gaat!

@ Alicia..
    Das idd niet leuk hè steeds nee moeten zeggen.. Ik probeer het een beetje af te wisselen.. sommige dingen moet ze echt gaan leren.. zoals de boekenkast (Die kan ik niet verplaatsen) maar de lamp/spiegel op de commode zet ik gewoon weg als het te vaak gebeurt.. Wat hier goed werkt is iets 'anders/niet van haar'.. Ze heeft nu door dat ze wel aan de parasol mag zitten, maar niet aan de opgeklapte kinderwagen (kan omvallen). Soms kijkt ze dus echt triomfantelijk om van.. kijk ik ga aan de kinderwagen zitten! om dan met een schijnbeweging toch de parasol te pakken.. Die is ook erg spannend dus neemt ze er genoegen mee..
    In het pad richting boekenkast heb ik speelgoed staan zodat ze steeds 'vergeet' richting boekenkast te gaan.. werkt iig eventjes ;)Dingen als onze portomonee, de plastic hoes waar het verschoonmatje en een paar luiers in zitten, het muismatje, mijn slippers... als ze het te erg maakt en ik alleen haar bij de plant moet weghalen bijvoorbeeld dan krijgt ze zoiets... zijn we iig weer 10 min verder :D...
    Ik probeer vooral niet te veel te gelijk te doen.. de boekenkast & de kinderwagen zijn nu de 'afblijf' projecten...

Zoo.. nog ff snel voor het slapen gaan.
    this weer veel te laat! Maar als oona slaapt nog even dit, nog even dat en dan vliegt de tijd weer...

Gelukkig is mijn schoonvader weer thuis.. Gisteren op 2 plaatsen gedotterd, en vanaf nu strenge controle... Hopelijk hebben we het nu voor heel lange tijd gehad.. 2x familie met een hartaanval in 1 jaar is meer dan genoeg...

Oona heeft weer iets nieuws... Pfffft! :p Lekker spetteren de hele dag.. gelukkig heeft ze nog niet door dat dat ook met eten in haar mond kan haha..
    Ook geeft ze sinds een week kusjes... Heerlijk zo'n natte wang ;) Wel heel flauw voor mijn vriend.. hij heeft er pas 1 of 2 gehad, en ik veel haha

Welteruste!

16. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Chivay leuke foto's van Oona op hyves. Het word al een heel dametje. Volgens mij zijn alle kindjes hetzelfde alles interessant vinden waar ze eigenlijk niet aan mogen zitten;) Wat fijn dat het met je schoonvader weer wat beter gaat:)

Jeanetjuh leuke foto's van Luuk:D Hij groeit als kool zeg! Nog eventjes en dan is hij weer uit zijn sprongetje. Toch heeft het ene kindje meer last van een sprongetje als het andere. Ik heb niet zo'n bon van pampers. Ik gebruik voor overdag altijd de pampers van de Aldi en pampers voor s'nachts, want die houden toch wat meer urine.

Jeetje werd vanmorgen om kwart voor acht wakker. Liz had blijkbaar zin in uitslapen en ik vond dat natuurlijk helemaal niet erg. Morgen nog een dagje werken en dan alweer vijf dagen vrij. Heerlijk maar ben wel super druk voor de voorbereidingen van onze vakantie en het schoonmaken van het huis. Fijne dag allemaal!

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal waar gaan jullie heen op vakantie? lekker zeg dat je kon uitslapen

Chivay erg van je schoonvader, gelukkig gaat het nu weer beter.
    Wel schrikken zeg

Jane zag nog leuke fotos van jouw meiden, worden ook al weer groot zeg

18. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Even een snelle reactie van mijn. Alles was prima bij de verloskundige! De baby is netjes ingedaald gelukkig, me bloeddruk is prima, ik hou geen vocht vast !! Heb alleen veel last van harde buiken, en dan vooral vanacht. Helaas kunnen ze daar niks aan doen, ik moet gewoon veel rusten. Dus toch zo af en toe een beetje lui doen haha. Heb dus vanacht slecht geslapen, dus ga nu effe een dutje doen. Ik heb nog wel gezegd tegen de verloskundige dat ik er af en toe tegen op zie. Maar ze zei dat is logisch, het is je eerste en je weet totaal niet wat je moet verwachten. Dus was blij dat ze dat zei! Nu mag ik volgende week dinsdag weer.

liefs van pluisje

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Girllie. Hihi dat deed Nina toen net zo. Kon zelf nog niet gan staan maar vond het wel leuk als we haar neerzette. Zul je zien dat hij snel zelf gaat staan.

@Jeanetjuh. Ik heb die bonnen niet. Heb er trouwens ook nog nooit van gehoord.
    Leuke foto's van Luuk. Wat een vrolijk mannetje als je hem zo ziet. fijn dat het nu zo geod gaat.

@Carpe. KAn me voorstellen dat jullie nog niet zo ruk met de verjaardag zijn. Jullei zijn druk met andere dingen nu. Schiet je een beetje op?
    En hoe gaat het met je schoonouders nu je daar niet meer woont?

@JAne. Oh op die maneir. Zo vaak zie je gene tweelingen dus wel bijzonder dat er nog een in de wijk woont. Kan me wel een voorstelling maken hoe dat eruit ziet met alle kids erbij.
    Hoe gaat het met de meiden? En qua ontwikkeling?

@Chivay. Zo doen wij het ook een beetje. Nian is ontzettend nieuwgierig en wil alles zien,dus we kijken dan ook vaak even samen. Maar moet zeggen dat ze wel iets anders verzint als ze iets niet mag. Kan ze niet in de kast,dan klimt ze er wel op. Nina is lichamelijk altijd erg actief,dus ik ga vaak met haar naar buiten,de tuin in of ook een speeltuin vind ze leuk. Ze is een echt buitenkind. Binnen lijkt ze zich af en toe te vervelen en dan gaatz e vanalles bedenken wat ze kan uithalen. Ik moet er maar om lachen,vind het wel geweldig dat we zo'n ondernemend en ontdeugend meisje hebben,terwijl ze van karakter wel heel lief is. De laatste tijd doet ze heel veel knuffelen,echt geweldig.
    Wat een anrighied met je schoonvader. gelukkig dat hij weer thuis is. En hopelijk is het nu gedaan met alle gezondheidsproblemen bij jullie in de familie en blijft iedereen gezond.

Gisteravond is Nina erg hard gevallen. Toen ik haar trooste zag ik dat ze ontzettend bloedde. door al het bleod kon ik niet meteen zien wat het probleem was,maar nadat het bloeden iets ophield zag ik dat ze een flinke snee in haar tong heeft. Na een half uur hield het eindelijk op het bloeden maar de snee ligt aardig open. Nina koud drinken gegeven en een koude bijtring. Daarna had ze ineens honger,dus haar een bordje met eten en koude yoghurt gegeven. ik heb de huisartsenpost nog gebeld,want vroeg me af of de tong nog dik kon worden ,dat vond ik een eng idee voor de nacht. gelukkig hoefde ik daar niet bang voor te zijn en de wond zou met een paar dagen genezen zijn. om 21:30 uur werd ze schreeuwend wakker,had pijn aan de wond. Ben tot na middernacht bezig geweest om hara weer aan het slapen te krijgen. Ze duimt normaal en nu kon dat niet omdat ze daar last van had. Uiteidnelijk bij ons in bed in slaap gevallen. Hoplijk gaat het vanacht beter. Vanochtend ook drame met slapen,uiteidnelijk na 3 kwartier in slaap. Zo metene gaat ze weer naar bed,dus hoop voor haar dat het nu beter gaat. Overdag heeft ze wel geode zin en hangt weer overal aan en klimt overal op,dus ze is het nog niet verleert ;)
    Maar wat doet dit je pijn als moederzijnde. Ik ahd het het leifst van haar over genomen.

Deel Deze Pagina