Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Hier ligt Rosalie in de box naar het mobiel boven haar hoofd te kijken.

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Mereli: Mooi meisje is Rosalie hoor! Wel naar voor Veerle dat ze bang is van dokters/prikken. Hopelijk valt het allemaal mee.

Mijn moeder kan steeds minder lopen. Na talloze onderzoeken hebben ze wel ontdekt dat ze een lichte vorm van artrose heeft, maar volgens de artsen is dat niet de oorzaak dat ze zoveel pijn heeft en nauwelijks kan lopen maar wat dan wel de oorzaak is wordt maar niet duidelijk. Ze zouden half augustus op vakantie maar ze denken eraan om te annuleren want zo hebben ze er niks aan.
    Normaal gesproken helpen mijn zusje en ik om en om, maar mijn zusje is nu op vakantie, dus komt er wat meer op mijn schouders terecht, maar dat geeft niet.

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @KWebbel. Poeh is niet niks van je meoder. Kun je niet hulp van de thusizorg krijgen. Je wil natuurlijk alles voor je meoder doen,maar het lijkt mij best heel veel;werk,Jelmer,huishoduen en je moeder. En het is ook niety voor een korte tijd.
    En Jelmer,wat sneu. Krijgt hij tanden?

@Mereli. leuke foto's. kan me vorostellen dat het druk is met 3 kids. ik ben al druk met 1 ,hihi.

@Carpe. Bij een tweede lijkt het me wel anders. Je hebt het allemaal al eens meegemaakt en weet nu wat er gaat komen. Niet dat het natuurlijk minder bijzonder is,maar het lijkt mij ook anders. bij de eerste weet je natuurlijk ook niet of het uberhaupt wel kan,dat maakt het ook spannend. Die spanninbg heb je nu niet meer. Ik ben wel benieuwd.

4. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

kwebbelsnoes@ Wat raar dat ze dan geen reden van de pijn vinden bij je moeder. Hopelijk kunnen ze misschien wel op vakantie, als de pijn snel minder wordt. Sterkte en hopelijk wordt het niet te veel voor je om te helpen.

merelli@ leuke foto van zo kleintje! Dat is niet zo gek druk met 3 kinderen, maar even goed genieten he van je kleintje!

carpe@ even het lijstje bij gehaald. Grappig dat ik nu boven aan sta, met bevallen!! En jij weer boven aan met de tweede haha.

Vandaag een drukke dag gehad, dus nu helaas veel harde buiken. Maar ja even goed weer wat lieve babykleertjes gescoord vandaag! Zon heel lief knal roze jasje, ja dat kan ik niet laten leggen dan!
    Voor de rest voor morgen nog geen plannen, ja misschien een bevalling haaha:p;). Nee hoor we wachten alles rustig af. Maar het wordt wel al spannender hoor voor me.

liefs van pluisje

5. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Pluisje spannend! Ben erg benieuwd:)

Kwebbelsnoes wel goed op jezelf letten hoor. Je bent nu ook wel erg druk, maar ik had ook hetzelfde voor mijn moeder gedaan. Hopelijk komen ze er snel achter wat ze heeft, want zo in onzekerheid zitten is ook niet wat.

Merili leuke foto's van Merili. Wat worden ze alweer groot he en wat sneu voor Veerle dat ze zoveel onderzoeken krijgt:( Kan me voorstellen dat ze er nu wel bang voor word al die prikjes enz.

Vandaag even de keuken van binnen doen. Doe ik altijd als ik op vakantie ga. Gisteravond met vrienden gepokerd. Erg gezellig maar het word altijd wel laat waardoor ik nu met dubbele ogen zit;)

6. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Leuk kaarten. Wij hebben dat gisteravond ook gedaan. Altijd egzellig. Inderdaad is het nu met kind wel anders als het laat word. Wij verdelen dat ochtenden altijd in het weekend.

@Banne. Hoe gaat het bij jullie? En met jullie mooie meisje?

Weer een nieuwtje. Nina loopt. Ze was al wel langer aan het oefenen,maar nu loopt ze echt een dtukje weg. Heel bedachtzaam en geconcentreerd stapt ze nu wel 1,5 m weg. We waren helemaal trots op haar en zij vervolgens een brede glimlach en ook trots kijken :)

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Chivay, wat schrikken weer zeg van je schoonvader! Hoe is het nu met hem?
    En Oona lekker aan het spetteren!! haha Gelukkig weet ze inderdaad het leuke effect met eten in haar mond nog niet!:D

@Chantal, lekker naar Portugal! Wanneer gaan jullie?

@Sammie, wat fijn dat jullie fietsen weer gevonden zijn zeg! Nog schade kunnen ontdekken eraan?

@Girllie, wat stoer dat Bjurn al aan de tafel staat!

@Carpe, wat spannend zeg weer voor een 2e! Net als de rest ben ik heel benieuwd hoe snel je weer zwanger zult zijn.

@Alicia, wat zielig voor Nina en voor jou ook natuurlijk!! Hoe is het nu met haar? En al lopen, jeetje wat gaat zij toch hard zeg!!

@Mereli, leuk je weer even te zien hier! Wat een mooie meid is Rosalie ook!! Veerle trouwens ook!
    Vervelend dat ze haar fles niet goed leegdrinkt! Ik kan me voorstellen dat je dan het gevoel hebt de hele dag aan het flessen te zijn. Emily zit nu op 5 flessen per dag van 150+5. Eerder dronk zij haar flessen ook niet goed leeg en ik heb het idee dat ze toen we over zijn gestapt naar Friso Comfort ze beter de flessen leeg begon te drinken. Misschien een idee ook voor Rosalie?
    Je hebt ook vast al geprobeerd om de tijd te rekken tussen de flessen?!
    Hier ook pas sinds een aantal dagen een goed en vrij regelmatig ritme. Dus wie weet bij jou ook snel!
    Sterkte met Veerle in het ziekenhuis deze week!

@Kwebbel, lijkt me zwaar zeg naast je eigen huishouden! Vervelend dat ze de oorzaak ook niet kunnen achterhalen! Hopelijk kunnen ze wel gewoon op vakantie gaan.

Afgelopen donderdag heb ik samen met Emily in de rij gestaan voor de t-mobile winkel hier in het winkelcentrum! Die werd nieuw geopend en ze hadden zulke goeie aanbiedingen! Ik wilde al een tijdje een nieuwe telefoon waar ik ook goeie foto's mee kan maken omdat je een telefoon toch altijd wel bij je hebt en een fotocamera niet.
    Nu hadden ze dus de aanbieding een nieuwe Samsung Galaxy S2 met een abonnement van 2 jaar voor de helft van het abonnementsgeld!!
    Tja, het koste me een paar uren maar gelukkig mocht ik van een aantal mensen voor en heb ik toch m'n nieuwe telefoon! Ik ben er helemaal blij mee en heb al aardig wat foto's gemaakt.

Verder gaat het thuis nog steeds niet lekker en weet ik eigenlijk niet meer wat ik ermee aan moet. Maar goed, we zullen zien hoe het verder gaat. Ik heb geen idee het echt kan alle kanten nog op gaan.

Met Emily gaat het heel erg goed! Ze heeft een goed ritme sinds de afgelopen dagen en slaapt meestal door 's nachts. Dat is wel heel erg lekker moet ik zeggen.

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, fijn dat je je nieuwe telefoon hebt. Wat vervelend dat het nog niet goed gaat tussen jou en je man. Hadden jullie ook al problemen voordat emily geboren was?

@ Merili, wat een schatje en super lieve foto met haar zus.

@ Alicia, zo nina is er vlot bij he daar ben je natuurlijk trots op:)

Vrienden van ons hebben gister avond een dochtertje Femke gekregen vanmorgen wezen kijken en wat een popje wat is dat weer klein he in verhouding met Luuk:) dan kan ik me gewoon niet voorstellen dat hij ook zo klein was.

Liefs

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meiden ik heb 2 keer geprobeerd te reageren, en dan druk ik op verzenden, doet ie het niet, alles weg.

heb alles gelezen hoor, maar geen zin meer voor de 3 e x te posten

xx

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Banne wat erg dat het nog steeds niet goed gaat tussen jou en je man? Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik kan alleen maar hopen voor jullie dat jullie eruit komen en het weer goed komt. Is niet niets als je uit elkaar zou gaan:( Wij gaan volgende week maandag weg. Spannend hoor met zó'n kleintje vliegen brrr....

Alicia wat knap van Nina dat ze al een stukje alleen kan lopen. Gaat snel he hahaha. Voor je het weet begin je weer aan de tweede.

Nou ik ga lekker met man lief in bed de serie "Lost" kijken. Niets aan dat hij morgen weer moet werken. Vind de weekenden samen als ik vrij ben echt heerlijk. Fijne avond nog allemaal!

11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Goeiemorgen!

@Jeanetjeh, we hadden (volgens mij dan) geen problemen voordat Emily geboren werd. Ditzelfde probleem hebben we wel jaren geleden, in het begin van onze relatie, al een keer gehad en zijn toen uit elkaar gegaan. Uiteindelijk zijn we toch weer bij elkaar gekomen en was onze relatie beter dan daarvoor! Dit zal een 2e keer niet gebeuren verwacht ik. Ik wil er nu nog niet te diep op ingaan hier maar het feit is er nu dat we allebei aan het nadenken zijn of we samen verder gaan of dat we toch beter kunnen scheiden. Vooral de timing dat het naar buiten is gekomen vind ik echt verschrikkelijk! Ik zou nu moeten genieten en ik ben eigenlijk alleen maar aan het nadenken en heb het er heel moeilijk mee. Daarnaast vind ik het idee om te gaan scheiden ook verschrikkelijk!! We hebben net een prachtige kleine meid...
    Maar samen verder als het eigenlijk niet gaat dat is ook niet goed. Dilemma's dilemma's

@Chantal, lijkt me ook heel spannend vliegen met een kleintje! Ik weet nog dat er in het vliegtuig naar Curaçao een keer een vrouw zat met een klein babytje. Ze reisde alleen en had niet eens zo'n babybedje in het vliegtuig!!:$ Ik vond dat zo erg om te zien dat ze maar steeds rond liep met de kleine.. En die was ook nog heel klein. Het is toch zo'n 9 a 10 uur vliegen!
    Voor jullie nu een goede test van 2,5 uur! haha
    Zou ik misschien ook wel doen, eerst een kortere vlucht om te kijken hoe het gaat en dan een keer een lange.
    Heel veel plezier alvast!

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #952 Alicia78, 18 jul 2011
    Laatst bewerkt: 18 jul 2011
    @Banne. Met Nina gaat het weer beter. Ze is gister de hele dag netjes zelf in slaap gevallen zonder datw ij meerdere keren naar haar toe moesten. Nu had ik ook wel het idee dat mevr het de zatetrdag ook wel heel gezellig vond als ik bij haar zat als zij in bed lag,dus dat hebben we weer afgebouwd. De snee in haar tong is mooi dicht,hoop dat ie nu snel helemaal verdwijnt. Nina duimt nog niet sinds haar vakl. Misschein is dat nu wel helemaal afgelopen.
    Nina gaat inderdaad hard ja. Ik liep zelf met mijn eerste verjaardag maar dit vind ik wel heel snel. Ze had van mij niet zo snel gehoeven,maar ze doet hetz elf dus blijkbaar is haar lichaam daar aan toe.
    Vervelend dat jullie het nog niet hebben kunnen oplossen. Oh lees net dat het eerder ook al eens speelde en jullie toen uit elkaar gingen. Wat erg. Maar toen kwamen jullie er dus wel sterker uit,hopelijk dit keer ook. Ik hoop dat jullie het kunnen oplossen ,voor jullie en voor Emily.

@Jeanetjuh. Tuurlijk zijn wij trots op ons meisje. Ik vind het heel knap hoe snel zij zichzelf wat kan aanleren. Wij hebben helemaal niet met haar geoefent,ze doet het zelf. Zoals mijn vriend zo mooi zegt;wij hebben een geweldig kind.
    Oh,een kleinetje bij jullei vrienden. Dat zal inderdaad een heel verschil zijn met Luuk. Op die leeftijd is 1 maand al veel verschil.

@chantal. Dat weet ik nog niet wanneer dat zal zijn,maar het lijkt me wel weer heel leuk een baby in huis. Nina gaat zo ontzettend hard,kan me haast niet meer herinneren wanneer zij zo klein was.
    Lost,dat hebbenw ij ook gekeken. Een leuke serie vonden wij.

Zo wat een weer. Het waait hier flink en regent,niet echt lekker. Wel abeln dat het gister nog zo lekker weer was. Wij wilden een steiger hiren voor de eerste verdieping mar ze voorspelde zo slecht weer dat we dat niet hebben gedaan. En nu scheen heir gister de hele dag de zon,dus ideaal schilderweer. Beetje balen. Maar goed,dan maar een ander weekend.

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, zie mijn reactie hierboven aan Jeanetjeh..

Wat fijn dat het weer beter gaat met Nina!
    Het weer is inderdaad erg triest! Ik ben blij dat ik gisteren nog lekker een heel stuk gewandeld heb in het park! Dat zal er vandaag wel niet inzitten..

14. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

banne@ wat verschrikkelijk rot voor je dat je relatie nu niet mee zit. En net zoals jij al zeg voor al dit tijdstip, met jullie prachtige dochtertje. Het blijft moeilijk, maar als het echt niet meer gaat is scheiden wel de beste oplossing. Jullie kleine meid moet het niet gaan voelen of door hebben hoe moeilijk jullie het hebben met elkaar. Banne, ik wens je veel sterkte toe, en je bent in me gedachte.

alicia@ wat leuk dat nina al los loopt! En dat zo snel, je kleine meid wordt nu echt groot he!? Straks mag je goed gaan opletten dat ze niet alles weg pakt.

chantal@ ik vind de weekenden ook het leukst samen met me moppie! Heerlijk genieten van elkaar, en dan is het door de weeks weer zo stil.

Hier gaat het allemaal wel lekker. Vanacht slecht geslapen, maar ja dat hoort erbij. Me vriend werd er wakker van vanacht en riep heel hard, is het begonnen!:$ Waarom ik zei nee ga maar lekker slapen:p. Ik moet wel zeggen dat de baby erg rustig is vandaag. Maar ja dat zegt misschien helemaal niks. O meiden, vind het nu toch wel echt spannend worden hoor. Hadden jullie dat ook???

liefs van pluisje

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Banne: Wat naar dat het zo slecht loopt tussen jullie. Maar Emily heeft er niks aan als jullie ongelukkig bij elkaar blijven, dan kan ze beter gescheiden ouders hebben, maar die wel gelukkig zijn.

Alicia: Knappe Nina!!!

Pluisje: Ik vond het op het laatst ook steeds spannender worden en bij ieder steekje of harde buik dacht ik, is het begonnen? Uiteindelijk was het steeds vals alarm, maar je gaat echt op elke verandering letten.

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, ik vind het zo naar voor je zeker in deze periode je hoort idd te genieten dit kun je gewoon niet meer overdoen he. Ik hoop dat jullie er toch samen uit komen.

Liefs

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Meiden ik heb eens een vraagje over jullie slaapschema's als jullie het nog een beetje weten.

Luuk slaapt nu vaak sochtends van 8.30/9.00 tot 10.00/11.00
    Daarna van 11.30/12.00 tot 14.00
    Dan soms nog van 15.30 tot 16.00/17.00

Maar vaak is hij om 18.00 heel erg moe hoe deden jullie dat legden jullie je kindje dan rond 18.00 nog een keer in bed?

Liefs

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wow wat slaapt hij veel! Ik zou gewoon proberen of hij misschien nog wil slapen in zijn bedje, misschien heeft hij het nu echt nog nodig. Ze geven dit vaak zelf wel aan, je hebt slaapkoppen en kindjes die heel weinig slapen.

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Waauw Alicia wat knap van Nina zeg! Succes met het achteraan lopen ;)

Chantal fijne vakantie!

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dank je Jane!

Jeanetjuh ik zou hem dan ook nog even naar bed doen voor een uurtje ofzo. Doe ik nu af en toe bij liz ook. Ze houd het niet vol tot zeven uur vanaf half vier en vind het soms zo zielig als ze zo jengelig is als mijn man uit de bouw komt, dus dan gaat ze vaak om half vijf tot half zes nog een uurtje en dan houd ze het vol tot acht uur. Maar ik doe dat niet altijd hoor.

Deel Deze Pagina