@Banne. Kan me voorstellen dat je het verschrikkelijk vind om te gaan scheiden. Als het echt niet anders kan en jullie beide ongelukkig zijn is dat waarschijnlijk de oplossing,maar misschien kom je er dit keer ook sterker uit en ik denk dat je nu een extra reden hebt om hier voor te vechten. Maar goed ik weet ook niet wat er is,dus dan is het moeilijk zeggen. hoop alleen dat jullie ene manier vidnen waar jullie alledrie gelukkig mee zijn. @Pluisje. Nina paskt al tijden alles weg. SInds zij kan staan (8,5 maand) moeten we heir veel achter haar aan en in de gaten houden. We zijn er heir drukker mee dan toen ze een baby was. @Jeanetjuh. Ik weet niet meer de prexieze tijden die Nina slaipe toen ze zo oud was. MAar ik zou hem in bed leggen als hij daar behoefte ana heeft. Ik vidn slaap belangrijk en kijk altijd naar wat Nina aangeeft. @Jane. ja dank je. gelukkig zijn we al wat gewent sinds ze kruipt en staat. goedemrogen allemaal. Het zonnetje schijnt heir al iets ,dus hopelijk vandaag een mooie dag.
Goeiemorgen allemaal! Bedankt voor de reacties.. Het is niet zo dat we ruzie hebben gelukkig en de vriendschappelijke basis van onze relatie is ook goed. Alleen denk ik niet dat we hier weer een keer uit gaan komen. Maar goed, de tijd zal het leren. Als ik er aan toe ben zal ik uitleg geven over wat er precies speelt. Ik vind het wel fijn om het deels erover te hebben. Verder weet niemand het in mijn omgeving en dat is soms best moeilijk. @Alicia, het lijkt een mooie dag te worden! De zon schijnt in ieder geval! Heerlijk.. Straks lekker even wandelen denk ik. Jij nog plannen vandaag? Mijn moeder is vandaag weer gestart voor de Nijmeegse Vierdaagse! Wel fijn dat het in ieder geval droog is! @Pluisje, ik had dat ook hoor toen "het einde" naderde! Emily was ook niet ingedaald. Verder voelde ik niks eigenlijk, geen harde buiken. Alleen die vrijdag liep ik naar de keuken en voelde ineens nattigheid. Maar nog weinig dus niet aan gedacht dat het vruchtwater kon zijn... 's avonds weer een beetje toen ik uit de auto stapte en 's nachts liep het langs m'n benen. Toen pas wist ik het haast zeker! haha Sterkte nog even met de laatste loodjes! Lekker rustig aan doen, als de kleine er is ben je nog druk genoeg! Dus heerlijk luieren de komende dagen! Dan kun je uitgerust aan de bevalling beginnen. @Chantal, heb je nog leuke foto's van Liz?
@Banne. Oh meid wat erg. Ik kreeg eerst toch wel het idee dat het goed zou komen en nu lees ik dat je minder positief bent. Ik snap dat je heir je verhaal niet helemaal wil doen,maar zo wel even je hart kan luchten. Hoop dat dat je iets helpt. Ik wil je heel veel sterkte wensen en als je heir wat kwijt wil kun je dat altijd doen. Ik heb nog niet echt plannen. Misschien even lekker fietsen of even het centrum in. Ligt een beetje van het weer af. Kan maar zo dat het weer gaat regenen,dat word in ieder geval voorspelt.
Banne zekers heb ik nog leuke foto's Ik zal ze plaatsen als ik iets meer tijd heb. Ben namelijk mijn hele huis aan het poetsen inclusief uitpakken van alle kasten en schoonmaken. Pffff wat een werk, maar goed 1 keer in het jaar moet dat even gebeuren dan doe ik al die extra dingen. Vind het echt erg voor jullie hoe jullie er nu voor staan. Ik hoop dat jullie de juiste keuze maken voor jullie beiden. Heel veel sterkte in ieder geval!
hoi meiden even een snelle reactie vanuit spanje ik heb geloof ik 7 paginas bij moeten lezen en straks zijn al mn minuten al op haha hier gaat het goed julian doet het super moet ik zeggen alleen heeft hij al sinds ons vertrek last van een kies die niet echt door wil komen veel spuitluiers elke dag en snachts toch huilen van de pijn dus hij slaapt bijna elke helft van de nacht bij ons ik heb niet zo'n zin dat hij de hele camping wakker schreeuwt dus vooruit en dan slapen we wel lekekr tot een uur of half 9/9uur na de vakantie maar weer in het gareel dan hoopte op babynieuws van pluisje te lezen maar nog niks dus morgen weer ffies kijken als het lukt dikke knuffel voor jullie allemaal liefs
Hey meiden, babykwes@ nee nog geen babynieuws van me. Het kan ook nog misschien wel 3 weken duren, daar ga ik zelf maar een beetje van uit. Anders voelt het misschien volgende week (40 weken) als een domper voor me. Dus ik blijf gewoon goed positief! banne@ de baby is gelukkig wel ingedaald. En heb ook enorm veel last van harde buiken, maar dit zegt helemaal niks over wanneer de bevalling gaat beginnen. Maar als ik het zo bij jou lees, kan het uit het niets beginnen. Dus ja toch een beetje spannend. Vanochtend naar de verloskundige geweest. Alles was weer prima! En weer een nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag. Hopelijk hoef ik daar niet heen haha. Maar we zien wel. Ik geniet nog wel van alles, heerlijk met de katjes buiten zijn, heerlijk tv kijken, of mooi in huis bezig zijn. De verloskunige zei ook, niet te veel mee bezig zijn of teveel stress want dan duurt het nog langer. Nou dat doe ik niet hoor! Het komt als de kleine wil. liefs van pluisje
@ alicia, ja ik ga dat ook maar doen ik dacht altijd hij zal dat toch niet doen maar heb hem net weer in bed gelegd en slaapt heerlijk hij heeft het echt nodig. @ Chantal, ow liz doet dat ook nog steeds ja hij gaat dan zo jengelen is echt niet gezellig. Liefs
hoi dames , zo weer een hoop gelezen , fijn dat het overal toch bijna goed gaat. banne als je een keer wilt praten kun je me altijd even bellen om je verhaal kwijdt te kunnen dus schroom niet en bel maar . zo wij zijn zaterdag naar de dierentuin in arnhem geweest was erg leuk . groetjes san
hoi hoi ik ben er weer wij zijn vorige week een aantal dagen naar valkenburg geweest. ik heb zoveel bij gelezen @ alicia knap van nina dat ze loopt. @ banne dikke knuffel vervelend voor jullie. @ pluisjes meisje kom maar te voorschijn @ carpe nog twee daagjes dan is jullie kleine meid alweer 1 jaar. @ jeanetjuh als luuk moe is gewoon op bed leggen. @ gestolen fietsen weet niet meer van wie maar gelukkig zijn ze weer terug. en wat raar dat je via internet aangifte moet doen. @ san ik heb het wel vaker gehoord dat de dierentuin in arnhem leuk is. @ foto's ik heb zoveel leuke foto's voorbij zien komen ik zal ook is spammen. @ meiden die op vakantie gaan/zijn heeeeeel veel plezier!!! Jovi heeft nu nog twee boventanden erbij in twee dagen tijd. dus 4 tanden in 3 weken. hij is de laatste dagen erg jengelig, en ik voel me niet zo optimaal. heb echt slaap te kort. probeer weer hier bij te houden veel liefs
alicia, knap van Nina dat ze al los kan lopen. Vlotte dame. pluisje, het is zeker spannend de laatste periode. Je weet niet wanneer er iets gaat gebeuren. Sterkte nog met de laatste loodjes. banne, ik vind het erg vervelend voor je dat het niet zo lekker loopt, zeker nu je van deze tijd moet genieten. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Ik heb je tip uigevoerd van het rekken tussen de flessen door en het lukt nu aardig om 4 uur tussen de flessen te laten. Rosalie krijgt nu 5 flessen van 120+4, ze drinkt ze meestal wel leeg nu er 4 uur tussen zit, al is het met moeite. Vandaag op mijn werk geweest met Rosalie om haar te showen. Wel weer raar hoor om op mijn werk te zijn, maar was wel goed, kon ik alvast een beetje wennen. Vandaag ook een telefoontje gehad van de kinderopvang voor de opvang van Rosalie, er pas per 1 oktober voor de donderdag en 1 december voor de dinsdag plek voor haar, hopelijk vinden we nog een oplossing want ik moet per 1 september weer gaan werken.
Tjeee wat is er weer veel gebeurt!! @ Banne... Pff, wat moeilijk zeg! Hopelijk weten jullie snel meer, welke kant het ook op gaat... de twijfel lijkt me zo moeilijk... Veel sterkte!! @ Alicia... Heb het berichtje zelf even gemist zie ik.. maar begrijp ik nu dat Nina loopt!? Wauw!!! En pff wat schrikken van die valpartij zeg... Ze horen erbij, maar ik vind het idee van de eerste bloederige valpartij nu al niets @ Jeanetjuh.. Hier nog steeds een slaapkoppie... Ze is nu pas iets aan het minderen.. tot een maandje terug zat ze nog op 3 slaapjes... nu 2.... @ Mereli... Verschrikkelijk hè die wachttijden op kdv-en... In Utrecht zijn de wachtlijsten soms wel 2 jaar... (Daarom dus ook in Houten een plekkie ipv utrecht... mijn vriend werkt daar) @ Pluisje... 39 weken alweer Wat gaat het nu hard hè! Ik ben heeel benieuwd welke datum je meissie uitkiest! Hmmmm toen was ik het weer kwijt Even uit het blote bolletje.. Ons internet is op het moment tergend traag... als het goed is krijgen we met een paar dagen een nieuw modem dus ik hoop dat het dan beter gaat... Ik merk dat ik de laatste dagen enorm af aan het tellen ben naar Oona's eerste verjaardag... Wat gaat ze toch snel, wat is dat toch een enorme mijlpaal... Wordt er gewoon week van Echt ongelofelijk wat er toch een boel gebeurt in zo'n eerste jaar.. Vooral de laatste weken is ze ineens zo vooruit gesprongen... het beetje baby dat er nog was is helemaal verdwenen... Had ik het hier al gemeld??? Volgens mij niet Maar Oona heeft eindelijk haar eerste tandje!! Joehoee kunnen we ook gaan poetsen (de tandenborstel vind ze prachtig, en wat wordt ze boos als we klaar zijn met poetsen haha)
Chivay ik had het gelezen op hyves van Oona haar tandje. Super zeg! Wees blij dat ze tandenpoetsen leuk vind. Liz vond het leuk, maar tegenwoordig kan ik met moeite haar tandje poetsen. Missyf Jovi al vier tandjes. Jeetje hahaha. Ik denk dat ie zo jengelig is vanwege de tandjes? Dat hoor je wel eens. Liz slaapt de laatste drie dagen maar heel weinig erg vermoeiend pfffff. Denk dat het aan tandjes krijgen ligt, maar kan ook heel goed een sprongetje zijn. Pluisje spannend! Het is bijna zover. Het aftellen kan gaan beginnen.
Goeiemorgen! @San, bedankt voor je lieve reactie. Ik hou het zeker in gedachten! Burger's Zoo is inderdaad een leuke dierentuin! Al heb ik toch altijd wel moeite in een dierentuin als ik die dieren zo "opgesloten" zie... @Chivay, Jeeeeeejjjj Oona haar eerste tandje!! WOEHOE! Leuk hoor! En bijna haar 1e verjaardag! Inderdaad een mijlpaal! Ben benieuwd naar de foto's! haha @Mereli, wat goed dat het gelukt is! Bij Emily werd de hoeveelheid per fles vanzelf meer. Zij dronk ze in het begin ook met moeite leeg en nu gaat er toch bijna elke keer wel 150+5 in. Maar dat is eigenlijk pas de laatste week geloof ik... Wachttijden kdv, hier geen wachttijd omdat er tegenover m'n werk een nieuwe geopend is! We hebben daar toen gelijk ingeschreven, ook omdat we daar het beste gevoel bij hadden. Daar hadden wij dus enorme mazzel mee. Lijkt me erg moeilijk als je zo lang moet wachten op een plekje! @Alicia, in het begin was ik er inderdaad positiever over. Hoe langer het duurt hoe minder vertrouwen ik er in heb... Ik kan nu alleen maar voor mezelf nadenken wat voor mij en Emily en het beste is. Dat is heel dubbel en moeilijk. Heb je al een foto van de lopende Nina? Volgens mij ziet ze er dan ineens een stuk groter uit of niet? @Babykwes, Wat fijn dat het goed gaat bij jullie! En een beetje verwennen op vakantie mag toch! Gewoon lekker bij elkaar slapen! Geniet er van! @Chantal, Succes met poetsen! @All, Ik heb het idee dat Emily een voorkeurshouding ontwikkeld. Voor degene bij wie de kleine dat ook had, hoe hebben jullie dat opgelost? Ik leg haar om en om in bed maar ze draait vanzelf weer terug naar rechts... Lastig hoor! Gelukkig zijn de laatste dagen de poepluiers een stuk minder! Nu nog maar 2 a 3 per dag! Dus we zijn geen hoofdsponsor meer van pampers! Fijne dag allemaal! Ik ga eens proberen wat in het huishouden te doen vandaag...
Banne Liz had een voorkeurshouding en heeft daar op een gegeven moment ook fysiotherapie voor gekregen en ze moest naar de chiropracter. Er zijn van die dingen te koop waar ze je om en om op de zij in kunt leggen en waar ze dan niet bij terug kunnen rollen. Heeft Liz ontzettend goed geholpen. Moet je maar eens kijken bij een babypark ofzo. Zou het wel in de gaten houden want op deze manier krijgen zze ook een afgeplate kant. Even spammen
@Chantal, leuke foto's!!! Wat is het toch een schatje om te zien! Je bedoelt een zijslaper, die hebben wij inderdaad ook. Maar omdat ze ook al "opgesloten" in de puckababy ligt vind ik het vervelend om haar ook daar in te leggen. En zonder puckababy slaapt ze niet goed... Lastig dilemma! Ik hou het zowiezo in de gaten en maandag moet ik weer naar het consultatiebureau dan zal ik het daar ook weer aangeven.