Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, Luuk had ook een enorme voorkeurs houding. Ik ben met hem naar de osteopaat gegaan en heb het zelf elke keer gecoriseerd en na 2 weken was het veel minder. En die zijslaper zou ik echt gewoon gebruiken heb ik ook gedaan ondanks de puckababy.

@ Chivay, spannend hoor oona haar eerste verjaardag:)

@ Chantal, wat een leuke foto's:D

@ San, hoe is het met je heb je de ha al gebeld?

Liefs

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Pluisje1985 - 17 nov - ronde 4 - 1e kindje Clomid 100 mg= ZWANGER uitgerekend op 26 juli 2011 (Meisje)
    San84 -
    Wendyenrichard -
    CarpeDiem - 10 augustus – ronde 1 – 2e kindje

Geboren:
    CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm.
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm.
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm.
    Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm.
    Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm.
    Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm.
    Nbroen – 4 juni 2011 – Meila Esmee – 3480 gram en .. cm.
    Kirin – 26 juni 2011 – Jens – 2130 gram en .. cm.

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh- 5,5 week
    Ingie-5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Pluisje - Jane

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpe, hoe gaat het met jullie huisje? En al helemaal klaar voor de eerste verjaardag van Kim?

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Kan me voorstellen dat Julian even moet wennen en inderdaad een beetje verwennen op vakantie moet kunnen.

@Jeanetjuh. Fijn dat hij lekker slaapt. Misschien is hij wel aan het oefenen om binnenkort weer iets nieuws te kunnen en gebruikt hij nu net wat meer energie dan anders.

@Mereli. leuk even met de kleine meid naar je werk. Wel vervelend dat je nog geen opvang hebt voor haar. Hopelijk kun je in de tussentijd wat regelen.
    ja Nina is vlot. Wij waren beide ook vlot,maar niet zo vlot als Nina.

@Chivay. Ja Nina kan inderdaad losp lopen. Ze moet zich wel even concentreren en niet gaan rennen want dan gaat het mis,maar als het rustig is in huis kan ze het. Ze kruipt nu nog wel veel,gaat veel sneller en aangezien mevr soms wat ongeduldig is heeft dat nog wel haar voorkeur.
    En gevallen ja. Inderdaad schrikken als je al dat bloed ziet. gelukkig ben ik wel wat gewent na 10 jaar kinderopvang,maar je eigen kindje is toch anders. Gelukkig gaat het weer geod met haar. Wondje is al gehalveert qua grote.
    Oona bijna 1 jaar. ik vidn dat ook wel een mijlpaal. Heel bijzonder. ik wil dat ook echt op de dag zelf vieren,vidn dat een hele bizondere dag. We zullen dan nog weleens terugdenken aan de bevalling.
    Kijk en Oona ook een tand. Vind zij het peotsen leuk ja. nina vind het alleen leuk als ze zelf mag doen en dat houd in;alle tandpasta opeten en bijten ind e borstel. Ze raakt geen tand dan. En als wij het doen,duwt ze haar tong ervoor.

@Banne. Ik vidn het echt sneu dat je het minder positief ziet. Weet je man al wat hij wil? Je moet inderdaad aan jezelf en Emily denken,heel belangrijk. Al lijkt het me heel moeilijk.
    Ik heb nog geen foto van Nina die loopt. Hou haar dan nog even geod in de gaten,maar hij komt binnenkort vast wel. Ze lijkt inderdaad groot dan. baby is helemaal weg,gaat zo hard.
    Nina leek twee keer een voorkeurshoduing te krijgen en wij hebben toen meteen alles omgedraaid;bed, box, speelgoed en haar van de andere kant benaderd. Dat werkte bij haar goed en daardoor is het nooit verder ontwikkelt en hebben we ook geen drastische dinge hoeven doen.

@carpe. Ik was ook benieuwd hoe het met jullie huis is. Em spannend of je zwanger bent. Hopelijk heb je daar ook nog een beetje tijd voor en puf naast al het klussen.

Mijn vriend had allemaal bonnen van zijn werk om boeken te kopen dus hebben we 8 boeken voor Nina bestelt. van Jipen Janneke,Dikkie Dike,Nijntje en Pluk van de Pettenflet. Gister allemaal bezorgd,zijn echt leuk. Wel een beetje vroeg,maar we hadden voor 100 euro bonnen en hebben nu maar 17 euro bijbetaald,dus kon dat niet laten lopen.

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Chantal... Leuke foto's!

@ Alicia... Tjee wat goed van Nina zeg! Ongelofelijk!
    Fijn dat het wondje zo goed geneest.. heeft ze al geprobeerd te duimen??
    Ja fijn is dat hoor.. Oona vind de tandenborstel prachtig.. ze wil het ook liever zelf doen.. vooral kauwen erop, maar met een beetje afleiden mag ikhaar handjes weghouden... eerst poetst ik dan,en daarna mag zij nog even aanrommelen..
    Super leuk die boeken! Ik heb echt een boekentik, en heb hier al enorm veel voor Oona staan...

@ Banne..
    Hier ook een meisje met voorkeurshouding.. Wij hebben gecombineerd... Kinderfysio zijn we een keer of 5/6 geweest... en 3x bij een osteopaat... Oona's nekwerveltje bleek vast te zitten.. en volgens de osteopaat zag je dat vaak na een keizersnee... Oona had ook een zijslaper, en in de box een opgerolde handdoek e.d.... Haar afplatting was flink, maar door intensief ermee bezig zijn is ie voor 90% weg gegaan!

Zoo... heb een mevrouwtje mopperend in de box ;)
    Ik ga eens stofzuigen, dat vind ze prachtig haha...

6. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Heb vandaag niet zoveel zin om op iedereen te reageren, sorry.
    Ben erg moe, heb verschrikkelijk slecht geslapen:(. En wou net een dutje doen, toen belde me zus. Dus ja daarna werd het ook niks meer. Vandaag gewoon een dag, waar ik nergens zin in heb:x. Ik zit vandaag voor het eerst echt te wachten, lijkt wel. Maar ja ik ben even aan het zeuren, maar dat mag wel een keer:p.
    Misschien morgen weer een betere dag! We zien wel, komt allemaal wel goed denk ik dan.

liefs van pluisje

7. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Ben al een tijdje niet meer geweest heb het zo druk op werk en ben savonds gewoon te moe of lekker met ons gezinnetje bezig dat ik gewoon niet de tijd heb om te reageren ik lees alles wel hoor!!

De eerste verjaardagen zitten er aan te komen !!! Wat leuk

Heb een hoop mooie en leuke foto's voorbij zien komen!

Ik had een heel verhaal met reactie's getypt maar toen ging het fout dus heb nu niet zn zin meer om het over nieuw te doen sorry

8. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Pluisje word nu wel heel erg spannend neem je rust en doe lekker waar jij zin in hebt!

liefs

9. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Bekijk bijlage 168312

ff snel 1 foto met oorbellen zal vanavond proberen er nog een paar te plaatsen

liefs

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Lovely me wat een super mooie foto:D Wat een schatje.

Pluisje logisch hoor. Op het laatst werd ik zelfs een beetje chagie, maar dat kwam meer omdat ik tegen de bevalling op zag. Was bang dat het mij niet eens zou lukken, maar goed achteraf is het me reuze meegevallen. Hoop dat dat voor jou straks ook geld:)

Chivay ik ken het een mopperend meisje. Die van mij wilde vanmiddag niet eens slapen. Als ik boos tegen haar deed lag ze helemaal in een deuk en stiekum moest ik er zelf ook wel om lachen.

11. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ chivay aaah oona's eerste tandje door.
    bijna 1 jaar het gaat zo vlug.

@ chantal ja jovi is echt zijn doen.
    dus liz heeft er op dit moment ook last van.

@ banne je kan proberen emily aan de andere kant van het matrasje leggen.
    dus andersom snap je?

@ pluisje nog heel ff meid en lekker klagen hoor het mag je loop op het eind.

@ lovely mooie meid hoor.

aah leuk jovi roep al een paar weken mama:D en hij wil staan volgens mij denkt hij dat tie al een hele grote jongen is hahhaha.

12. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Missyf wat knap dat Jovi al mama zegt:D Hier krijg ik verschilende varianten nana hahaha. Papa zegt ze al wel, maar volgens mij nog niet bewust.

Nou vannacht huilde Liz. Ik erheen, zat ze met de beentjes door de spijlen, terwijl ze gewoon in een snooz ligt haha. Gisteren heeft ze van zes tot s'avonds zes maar 1.5 uur geslapen. Denk idd dat de tandjes opspelen, want ze sabbeld en kauwt ook overal op. Wel sneu hoor voor zo'n kindje. Gelukkig was ze gisteren niet jengelig ivm te weinig slaap. Vandaag weer werken nog vier dagen te gaan en dan eindelijk vakantie:D Fijne dag allemaal!

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jeanetjeh, ik heb je raad opgevolgd en haar toch in de zijslaper gelegd. Ze wordt nu net pas een beetje wakker!:D Dus dat gaat goed. Al ziet het er wel vervelend uit dat ze zo "vast" ligt. Maar het is voor een goed doel!
    Osteopaat ben ik ook geweest, die heeft niet echt iets kunnen ontdekken in haar nek. Ik kijk hoe het gaat de komende weken en dan heb ik nog een afspraak daar. Als ik weinig verandering zie dan is dat de laatste afspraak.

@Alicia, wat leuk zeg al die boeken! Zo'n aanbieding kan je niet laten gaan! Ik was vroeger lid van de disneyclub en vond dat ook helemaal geweldig! Hopelijk is dat er ook nog als Emily oud genoeg is.

@Pluisje, je mag best eens lekker klagen hoor! En waar kun je dat beter doen dan hier bij ons! Hier snapt iedereen je! Haha
    Hopelijk vandaag dan weer een betere dag voor je! Ik vind het ook enorm spannend wanneer het gaat gebeuren bij jou!

@Lovely me, wat schattig die oorbelletjes! Echt heel leuk!

@missyf, wat schattig dat Jovi al mama zegt! Lijkt me zo leuk om te horen als ze dat voor het eerst zeggen.

@Chantal, zo jij was er vroeg bij vanochtend! Wat zielig dat Liz zo moest huilen! Hopelijk komen de tandjes snel door en heeft ze op vakantie niet zoveel last ervan..

@All, als het goed is wordt vandaag het speelkleed bezorgd wat ik besteld heb! Emily kreeg nog steeds een kado van mijn ouders en ik wist steeds niet wat. Nu heb ik via Kidz Impulz een groot speelkleed besteld! Wij hebben namelijk een leistenen vloer in huis dus is een groot kleed wel zo prettig. Ik ben erg benieuwd hoe die eruitziet.

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Banne: De Disney boekenclub bestaat nog steeds! Waren wij vroeger ook lid van, wil ik over een poosje ook voor Jelmer gaan doen, waren leuke boeken ja.

Tanden: Hier ook al een mannetje wat er veel last van heeft. We zitten nu al 2 weken in de spuitluiers.

Jelmer roept al weken papa, maar mama heb ik nog steeds niet voorbij horen komen helaas.

Ik ga straks op visite bij een mama die ik van dit forum ken, van het topic oktobermama's. Op het forum zijn we er achter gekomen dat we veel raakvlakken hebben en onze zoontjes zijn bijna even oud en we wonen ook redelijk bij elkaar in de buurt, dus leek het ons leuk om te ontdekken of het in het echt ook zo goed klikt.
    Vind het wel spannend hoor!

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden, net 4 dagen gewerkt, vandaag vrij.
    En kimmie is 1 jaar vandaag. Vanmiddag visite, net taart gehaald.
    Zal later fotos plaatsen

xxx

16. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Kim, Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!
    Maak er een leuke dag van!

17. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @carpe, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Kim. Veel plezier vandaag.

@missy, leuk dat Jovi al mama kan zeggen.

@banne, wij (mijn zussen en ik) hadden vroeger ook boeken van de disneyclub. Ik heb er nog een paar waar Veerle en Floris nu in lezen/bladeren. Ze vallen wel een beetje uit elkaar nu.

Vanmorgen is Veerle opgenomen. Ewout (mijn man) is met haar naar het ziekenhuis gegaan. Ze heeft geen kick gegeven bij het inbrengen van het infuus. Ze was net klaar en zat aan een cracker en als haar bloeddruk goed is mag ze naar huis. Dus hoop dat ze snel thuis is.
    Verder ben ik aan het uitrekenen hoeveel het scheelt als ik niet meer zou werken of als ik misschien naar een gastouder ga omdat er niet per 1 september opvang is voor Rosalie. Moeten nu dus een andere oplossing gaan vinden.

18. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

lovey me@ wat een schattige foto! En zo mooi meidje dat je heb, geniet er maar lekker van.

carpe@ Hiep hieper de piep, van harte gefeliciteerd met je kleine meid!! Tijd vliegt voorbij, veel plezier vandaag!!!

banne@ vandaag ga ik niet meer klagen hoor hier! Heb vandaag gelukkig weer een positieve dag. Maar het is wel lekker ja dat jullie me snappen en begrijpen. Daarom doe ik het liever hier dan tegen me vriend haha.

kwebbelsnoes@ veel plezier bij de visite, en wie weet klikt het tussen jullie, wel spannend hoor! We horen het wel toch?

chantal@ ik hoop het ook zo dat me bevalling mee gaat vallen. En natuurlijk als ik savonds in me bed leg, denk ik eraan. Maar ja ik kan alleen maar afwachten nu.

Geprobeerd om weer even om iedereen te reageren. Bedankt voor alle lieve reactie´s. Gister kwam me vriend thuis, en toen ging het gelukkig wel weer. Hij nam me mee, gingen even ergens wat eten en daarna even gezell op visite geweest bij me vader.
    En vandaag, ondanks weer een beroerde nacht voel ik me uitstekend! Ben heerlijk in de weer, beetje het huis gedaan, en toch rustig aan. En toch zit ik een beetje op wacht, raar hoor;).

liefs van pluisje

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemiddag dames,

Carpe: Wat bijzonder, het eerste kindje van dit clubje is alweer een jaar!!! Gefeliciteerd!

Mereli: Dappere meid is Veerle hoor!!

Pluisje: Fijn dat je je goed voelt!!!!

Het bezoekje vanmorgen was op zich gezellig, alleen het andere kindje vond het niks, die was alleen maar aan het huilen, terwijl Jelmer gelijk op onderzoek uitging.
    Maar dat andere kindje had nog nooit een ander kindje gezien, dus die moet er echt nog aan wennen, dus we zijn maar niet te lang gebleven.

20. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Carpe van hart gefeliciteerd met Kim der verjaardag hele fijne dag!

liefs

Deel Deze Pagina