Banne, dank je. Volgens mij kreeg kim trouwens tot een maand of 5 een fles savonds, ik maakte haar altijd wakker rond 22.00, en dan dronk ze hem zo leeg xx
@ Carpe, super leuk dat jullie voor een tweede gaan, ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren nu! Nog gefeliciteerd met Kim, fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Mooi huisje trouwens,van wat ik op de foto`s kan zien.
@pluisje, meid spannend hoor,het gaat nu toch echt bijna gebeuren...vandaag zou wel een hele mooie dag zijn;is namelijk de trouwdag van mijn man en mij. Geniet nog maar even lekker van de rust en het uitslapen, want dat zit er voor een heeeeeeeeeeeele lange tijd niet meer in..hihi.. Ben zo benieuwd naar jullie beepje.. Heerlijk dat je nog zo onbevangen de bevalling in kan gaan..bij een tweede weet je precies wat het is en dat is ook niet altijd fijn hoor..ga jullie heel veel succes wensen met de laatste loodjes en ik hoop snel leuk babynieuws te horen van je..
@banne, jeetje meid, vervelend om te lezen dat het niet altijd lekker gaat in je relatie.. Maar onthoud 1 ding hoor, volg je hart en doe wat je gevoel zegt, blijf niet bij hem alleen maar omdat jullie een mooi en lief meisje hebben saapjes..Jullie meidje heeft meer aan 2 gescheiden maar gelukkige ouders dan ouders die samenblijven en alleen maar ongelukkig zijn! Sterkte met de beslissing die je gaat maken..
@all, heb weer een hele hoop mooie foto`s voorbij zien komen! Moet echt mijn album ook weer even bijwerken. Onze kleine meid groeit ook zo hard! Stukje bij beetje gaat het steeds beter met haar en ook haar nekje kan ze nu iets optillen. Ik krijg regelmatig een hele mooie glimlach van haar..dan smelt ik gewoon! Qua voeding zit en nog steeds niet echt een vast ritme in. Ik voed op verzoek! Hebben meerdere mensen dit?? Ik denk dat ze nu tussen de 8 a 10 voedingen zit! `s nachts slaapt ze gelukkig wel lekker door op zich.Gisteren heeft ze om 20.00 uur gegeten en toen kwam ze tegen 01.30 en daarna tegen 05.30 uur. als ik haar later voed dan red ze het netjes tot de volgende ochtend,dus daar ben ik wel heel erg blij mee.. overdag slaapt ze soms wel 5,5 uur achter elkaar ,maar daarna komt ze om de 2 uur voor voeding;even schade inhalen denk ik..haha..
Zo weer een hele boel bij te lezen. @Carpe. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Kim. Wel bijzonder de eerste verjaardag vind ik. En ik zie leuke foto's,leuk. Kan me voorstellen dat Kim 's avonds doordop was,ook een hele belevenis voor zo'n kleintje. Huis ziet er mooi uit. Alles netjes in de verf zie ik. Jullie huis is qua indeling in de kamer precies zoals de onze. Ideaal zo he met e open keuken. En zo te zien hebben jullie een uitbouw of niet? Lief dat je naar de tong van Nina vraagt. Het gaat goed. Je ziet de snee langzaam aan kleiner worden,maar hij is nog niet helemaal dicht. Elke keer als ze de fles of sap drinkt,gaat het toch weer iets open. Maar het ziet er veel beter uit. @Banne. Ik weet niet meer precies wanneer Nina voor het laatst haar laatste fles had. Wij hebben hem steeds verder naar voren geschoven en nu krijgt ze hem om half 8. Die fles vindt ze ook nog erg lekker,dus ik vind het prima als ze die nog even heeft. Ze kan het qua figuur hebben en ik vidn het ook nog wel gezellig zo lekker tegen me aan liggen. @Kwebbel. Leuk zo'n ontmoeting. Jammer dat het andere kleintje zo moest huilen. Waarschijnlijk wat veel indrukklen. Klikte het met jullie wel zo in het echt? Hoe gaat het met je meoder nu? @Mereli. Kinderopvang is inderdaad erg duur. Bij ons is het zo dat ik net zo goed thusi kan blijven. Als Nina naar de kinderopvang gaat,betalen we de volle mep en daardoor gaat mijn salaris dan dan weer haast aan op. dat is ook een reden dat ik lekker thuis ben. @Chivay. Zag een leuk filmpje van Oona. Ze wordt ook al groot. een wat een mooie krullen. Heeft ze niet van jou toch? En de cadeautjes voor de eerste verjaardag binnen las ik. Schiet ook al weer op he. Wij zijn nog niet bezig met Nina's cadeau. We willen zelf een huisje met glijbaan en schommle voor haar gaan maken voor in de tuin. Eerst even het schilderen afmaken en dan is dat aan de beurt. Hier gaat alles verder z'n gangetje. Nina krijgt echt schik in het lopen en gaat steeds meer lopen en de stukken die ze loopt worden steeds langer. Ze lacht er dan ook zo trots bij. Ook neemt ze nu regelmatig wat in de handen mee als ze loopt. Het blijft een ondernemende tante.
Nbroen gelukkig gaat het goed, en kan ze haar hoofd al optillen, en lacht ze. Wow 5,5 uur achter elkaar slapen overdag, dat is echt lang. Geef je eigenlijk borstvoeding of flesvoeding? Alicia wat grappig dat jullie huis hetzelfde is qua indeling. Idd een uitbouw, dat is wel lekker, kan je alles makkelijk kwijt. Kim heeft ook een speelhoekje, met een speelgoedkist. Wat naar van haar tong zeg, is ook een lastige plek om te genezen lijkt me, komt constant met vocht in contact. Jij had toch pas ook een nieuwe fiets? Mag ik vragen wat voor, en hoe duur? Wordt voor mij ook eens tijd nu voor een fiets. xxx
Ik geef borstvoeding, ja ben er ook erg blij mee dat ze zo lekker doorslaapt..vandaag slaapt ze ook weer erg veel, even medicijnen eten een schonen pamper nog even iets eten en dan rustig tijdens het eten in slaap vallen..
Pluisje1985 - 17 nov - ronde 4 - 1e kindje Clomid 100 mg= ZWANGER uitgerekend op 26 juli 2011 (Meisje) San84 - Wendyenrichard - CarpeDiem - 10 augustus ronde 1 2e kindje Geboren: CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm. Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm. Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm. Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm. Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm. Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm. Nbroen 4 juni 2011 Meila Esmee 3480 gram en 52 cm. Kirin 26 juni 2011 Jens 2130 gram en .. cm. Vlindertjes: Wendy - 9 weken (26-12-2007*) Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh- 5,5 week Ingie-5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Nbroen Chivay Pluisje - Jane even de lengte van ons meisje ingevuld
@ Nbroen, fijn dat het zo goed gaat waar heeft ze medicijnen voor. Heb je nog leuke foto's? @ Carpe, wat een leuke foto's van Kim echt lief en een super schattig jurkje. Je vroeg aan Alicia iets over fietsen ik heb een batavus mambo de luxe ik ben er echt super blij mee
pluisje Kwam ff kijken of er al baby news was helaas! Carpe wat een leuke foto's van kim wat word ze groot!! Banne leuk is dat olifantje he wij hebben hem ook. fijn weekend liefs
Meeting 27 augustus!!! Wie willen er mee? Kwebbelsnoes - Tiel San84- gelderland bij harderwijk in de buurt Jane1983 - Nijmegen Chivay - Utrecht Jeanetjuh - Zeeland Wen1975 - Zuid-Holland wenr- Gelderland of Zuid-Holland ( ouders wonen daar) Eveline - Den Bosch/Tilburg Merel - Zuid-Holland bij Rotterdam in de buurt Banne77 - Arnhem Suggesties activiteit? Park (evt. met kinderboerderij) Chivay: Jij komt uit Utrecht, heb jij een idee welk park het leukst is en het best bereikbaar? En misschien ook handig als er een gelegenheid in de buurt is waar we overdekt kunnen zitten in geval van slecht weer.
@Carpe. Ja is een lastige plek om te genezen,omdat ze constant die zuigebweging maakt met har tong en het dan weer iets los gaat. Gelukkig zie ik wel dat er verbetering in zit,dus heb er wel vertrouwen in dat het dicht gaat zitten. Ik hou het gewoon goed in de gaten. De dokter kan ook niet veel doen. Hechten en lijmen de ind emond is ook geen optie. Ik heb een Gazelle bloom. Dat si een mamafiets en echt super. Je kunt het stuur vast zetten zodat Nina niet ineens omzwiept met het stuur en de fiets op de grond valt door de plotselinge begweging. Zo kun je ook goed de boodschappen inpakken. Ook een dubbele standaard zodat de fiets steviger staat. Er zit mooi zacht materiaal om het stuur zodat je kleintje zacht ligt mocht hij/zij in slaap vallen. Ik kan hem je aanbevelen. Wij hebben hem voor 719 euro gekocht. Ind e winkel is de vraagprijs 899 euro. Als je deze wil zou ik eens gaan googlen,dan is er vast een internet winkel bij je in de buurt en dat scheelt dus echt veel geld. Het enigste is dat je dan evt als er iets mee is ,naar die winkel moet tijdens je garantieperiode.
jane@ hou je telefoon maar op zak, vanacht om 2 uur zijn me vliezen gebroken, dus binnen 24 uur word ik moeder. Helaas heb ik nog steeds geen weeen, en hoop dus niet dat ik straks in het ziekenhuis belandt. Jullie horen het wel via jane. fijn weekend allemaal liefs van pluisje
pluisje: oh, meid, wat spannend! Hopelijk komen de weeën snel op gang en hoef je niet naar het ziekenhuis! Zet m op meid!
@Pluisje, spannend meid!! Ik hoop voor jou dat je binnen 24 uur mama bent! Was bij mij niet het geval ondanks dat de vliezen gebroken waren... Zet 'm op! Je kan het!! @Olifantje, wat grappig dat zoveel meiden hier dat olifantje hebben!
hey meiden, De verloskundige is geweest vanochtend. Alles was goed, het is nu wachten op weeen. Anders ga ik morgenochtend naar het ziekenhuis. Maar meiden, ik wil zo graag thuis blijven!! Nou ja ik hoop dat de situatie nog veranderd, maar zie en voel nog weinig verschil met vanacht. Jullie horen het wel morgen van jane. liefs van pluisje