Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Pluisje: Oei, wat balen, nog steeds geen weeën, is wel lang trouwens morgenochtend pas naar het ziekenhuis, dan zijn je vliezen toch al meer dan 24 uur gebroken?

2. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Pluisje spannend:D:D Hopelijk heb je op dit moment al weeeen:D

Zo ik heb wel bijgelezen maar ben te moe om te reageren. Morgen nog een dienstje van drie uurtjes en dan eindelijk 24 dagen vrij:D

3. Oeh Pluisje, succes (als je dit nog leest... wie weet ben je gewoon al mama ondertussen!) met je bevalling!!!
    Ik ben erg benieuwd....

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    o pluisje succes je kan het

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ohhhh Pluisje spannend!!! Hopelijk zit je op dit moment al midden in de weeën ;) !

@ Olifantje...
    Vandaag kwam hij binnen met de post.. owow wat issie leuk.... Het muziekdoosje is wat steviger, maar de knuffelversie is lekker zacht.. Oona dook er al meteen op.. ;) Toch maar even weggelegt!

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pluisje jeetje meid wat spannend, zet hem op he, hoop dat de weeen gauw komen, of dat je al moeder bent inmiddels

Alicia, tnx. Ik zag die ook op marktplaats, die gazelle bloom. Ga misschien 2 e hands een fiets kopen, zoveel onkosten gehad de laatste tijd

Vandaag kwam een vriendin op bezoek, haar zoontje is 14 maanden, was erg leuk.
    Kim steeds wijzen naar hem, en pakte ook zijn flesje af hahah. Zat hetzelfde in, alleen kim heeft een tuitbeker.
    Ze kan nu achter haar loopwagen wel al de hele kamer doorlopen.
    Duurt niet lang meer denk ik voor ze loopt.
    Morgen werken tot 13.00.

xxx

7. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ pluisje spannend hoor veel succes meid!!

@ carpe leuke foto's van jullie kleine grote meid.
    en wat een mooie inrichting.

fijn weekend kom morge kijken naar het baby nieuws van pluisje:)

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ pluisje, spannend hoor heel erg veel succes. Hopelijk kan je gewoon thuis bevallen.

even foto's spammen :D

Bekijk bijlage 169053

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Luuk spookt al een week snachts nu dacht ik misschien heeft hij toch te weinig aan 4 flessen vannacht heb ik hem om 3.00 een fles gegeven en hij dronk de hele fles van 210 leeg :$ nu is het vandaag erg rommelig is altijd als hij een nacht fles heeft gehad dan drinkt hij overdag halve flessen maar heeft dan wel eerder honger.

Nu wil ik morgen toch weer terug gaan naar 5 flessen en hem dan voor de laatste misschien toch weer wakker maken rond 22.00 eens kijken hoe dat gaat.

Hebben jullie nog tips of hoe dede jullie dit rond deze leeftijd?

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jeanetjuh...
    Prachtige foto's :D Wat een knap ventje is het toch!!

Wij zijn ook een tijd weer teruggestapt van 4 naar 5 flessen.. Oona was ziek geweest 2x achter elkaar..en daardoor te weinig aangekomen... Ze moest dus weer een fles extra een aantal weken... Nadat ze wel weer mooi aankwam mocht die fles er weer af.. maar hoe makkelijk hij er eerst af ging, hoe lastig toen.. Oona wilde dus ook een periode echt weer wat meer... CB zei dat dat kon komen doordat ze wat meer actief was, groter, dus meer nodig had.... Later gaf ze zelf aan toch weer genoeg aan 4 te hebben...

Ik ook nog maar even spammen :D
    Bekijk bijlage 169064

Opa en oma zijn weer langs geweest :D Opa fotografeert nogal graag :D

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jeanetjuh wat een leuke fotos van je mannetje, echt een lachebekkie
    Ik maakte kim altijd wakker om 22.00 rond die leeftijd, en dat was dan haar 5 e fles.
    Tot een maand of 5 geloof ik

Chivay mooie fotos zeg,mooie krulen heeft ze ook. lief gezichtje

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Geweldig mooie foto's langs zien komen!

Nog geen nieuws van pluis gehad...

14. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    even snel vanuit spanje

@pluisje
    woowww spannend hoor hopelijk lig je nu flink te puffen haha
    kom op je kan het!!!

@carpe
    nog gefeliciteerd met je meisje wat is het snel gegaan he dit jaar!
    zag dat ze goed verwend is lekker meisje is het toch!

verder gaat alles goed hier heeft julian 2 kiezen of snijtanden erbij gekregen onderweg hier naar toe:)
    hij heeft het nog steeds super krijgt van iedereen aandacht die voorbij loopt hij lacht ook naar iedereen dus ze lopen allemaal met hem weg echt zoo leuk:D
    kom morgenochtend meteen weer kijken voor babynieuws

truste meiden
    liefs

15. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @pluisje, spannend hoor meid. Zet hem op.

@chivay, wat een lieve foto's van Oona. Echt schattig.

@jeanetjuhh ook leuke foto's van Luuk. Wat wordt hij al weer groot.

@alicia, de opvang voor Rosalie is geregeld. Vanaf september gaat mij zus oppassen tot ze naar het kdv kan in december. Mijn zus is zwanger en kan nu niet werken nu ze een dikke buik krijgt en kan ze mooi oefenen om voor een baby te zorgen.

@carpediem, Kim is erg verwend voor haar verjaardag en ik kan me wel voorstellen dat ze uitgeput was 's avonds. Veerle was voor een half dagje opgenomen voor een clonidine test ivm te kleine groei en weinig groeihormonen. Ze verwerkt het allemaal heel goed door de pop nu een infuusje te geven met de spuitjes die ze van het zh heeft meegekregen.

Hier gaat alles super. Rosalie houd het nu goed vol 4 uur tussen de flesjes. Gisteravond heeft ze om half 8 haar laatste fles gehad en is rond half 9 gaan slapen en slaapt nu nog steeds:$.
    Ik ben al even gaan kijken of ze het nog wel doet maar gelukkig ligt ze nog heel lief en rustig te slapen. Ze heeft gisteren maar 4 flessen van 150+5 gedronken, ze drinkt ze nu wel leeg. Eens kijken hoe het vandaag gaat, kan ik misschien de laatste fles weg laten.

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @pluisje wat spannend, je zult inmiddels wel al je kindje in je armen hebben denk ik

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Nog geen nieuws.... Van pluis

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    ********************BUDDYNIEUWS*************************************

Ik ben na een snelle bevalling moeder geworden van Noa een dochter. Je hoort nog van mij.

Ik had pluis even ge-smst of ze al moeder was geworden en kreeg dit smsje terug. Nadere info volgt

Deel Deze Pagina