4 flessen maar,dat is toch veelste weinig?? Onze meid krijgt dan wel borstvoeding,maar zit nog op een voeding of 7 a 8 per 24 uur..de nacht mag ze gewoon doorslapen.
Pluisje + man een dochter super gefelciteerd.!!! Noa mooie naam !!!!! Lekker genieten nu .. Mooi dat je thuis kon bevallen en dat het zo snel ging..! Hier even snel een update..! Bjurn heeft z'n helmpje in 1.5 week en hij doet het hartstikke goed.. ben super trots op hem...!!! Heb alles wel gelezen maar ben het echt kwijt het is zoooveeel hhahha.. Bjurn heeft z'n haar er ook af vanwege de helm staat hem ook nog wel stoer hihi.. Hier foto met helm...
pluisje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven. Lekker van elkaar genieten hoor!
********************BUDDYNIEUWS******************* ****************** Hey even een update: met Noa gaat alles goed maar helaas loopt het met de kraamzorg iets minder. Volgende week hoop ik meer rust te hebben om weer te komen. gr pluis ************************************************** ****************** Kreeg dit berichtje rond 20.00 uur maar toen was ik op de bloedbank maar heb hem gelijk geplaatst toen ik thuis was.
Carpe ik denk dat Kim weer in een sprongetje komt...hoor ik wel vaker rond die leeftijd. Ik verwacht hem hier pas in september aangezien ze dan eigenlijk pas 1 jaar worden
Sorry dat ik even weinig reageer maar heb het erg druk de laatste tijd, ben jullie niet vergeten in ieder geval
Hallo allemaal, @pluisje Van harte gefeliciteerd met Noa, geniet lekker met zijn 3-tjes! @NBroen Volgens mij had ik jou ook nog niet gefeliciteerd dus bij deze. Beetje laat, maar niet minder gemeend. @Carpe Zie aan je banner dat jullie gestart zijn voor een brusje. Ik hoop dat het snel raak mag zijn. @foto's Wat een mooie foto's voorbij zien komen! Heb wel even snel bijgelezen, maar het is weer eens te veel om te reageren. Hier gaat alles redelijk zijn gangetje. Jenz heeft inmiddels zijn provocatietest gehad en daar krijgen we officieel 16 augustus pas de uitslag van. Maar onofficieel weten we eigenlijk wel zeker dat hij kma heeft. We kregen nu eindelijk toestemming om te starten met bijvoeding, dus heeft hij 4 dagen peer op en nu zit hij aan de banaan. Tot op heden gaat dat helemaal goed. Hij was er ook echt aan toe. Verder is het erg druk en hectisch geweest. Op werk druk, extra moeten werken. Man die werkloos was, gastouders op vakantie etc etc. Maar als het goed is, gaat het nu weer rustiger worden. Liefs Wendy en Jenz
@ Wen, wat vervelend dat je man werkloos was, heeft hij nu een andere baan? En wat fijn dat het zo goed gaat met de bijvoeding van Jenz en idd hij zal wel kma hebben ben zo benieuwd hoe het hier verloopt. @ Girlie, wat een leuke foto's en fijn dat het zo goed gaat met het helmpje.
@Carpe, we hebben geen ruzie gelukkig! Alleen moet mijn man voor zichzelf bedenken wat hij nou precies wil. En dat duurt nu al best lang, daardoor krijg ik toch wat meer frustraties wat de sfeer er niet beter op maakt zeg maar. Maar we gaan gewoon normaal met elkaar om verder hoor. En daar ben ik heel erg blij om. Oeh, vandaag moeten jullie aan de klus zie ik! Succes weer de 1e ronde! Ik ben zo benieuwd! En hoe is het met Kim, hangt ze nog steeds aan je been? Vond het wel grappig om te lezen..Ik zie dat dan al helemaal voor me! @Jeanetjeh, Luuk houdt er dus ook niet van als ze van alles van hem willen bij het cb! Emily ook niet, en ook al over de zeik voor de prikjes inderdaad. De afplatting vind ik inderdaad ook erg balen! Ik heb het 3 weken geleden al aangegeven bij de cb-arts en zij zei toen: "nee hoor, nog niks te zien. Ziet er goed uit maar hou het in de gaten!" De afgelopen tijd heb ik het dus echt wel in de gaten gehouden en nu ineens is de afplatting zo ver gevorderd dat we fysio moeten gaan doen... Ik vind het maar raar en heb het idee dat ik het dus al veel eerder had gezien. Maar goed, hopelijk helpt de fysio en heeft ze snel weer een mooi bolletje! @Girllie, Wat ziet Bjurn er vrolijk uit op die foto met z'n helmpje! Wat een lekker mannetje is het toch! En wat fijn dat hij het zo goed doet! Kan me voorstellen dat je trots op hem bent. Hoe lang moet hij de helm dragen? @Pluisje, wat balen dat het met de kraamzorg niet zo lekker loopt. Klikt het niet tussen jullie? Misschien kan je iemand anders krijgen... Ik had er ook niks mee met de kraamzorg, was absoluut niet ons type en ik was blij toen ze weer weg was. Heb haar ook maar 3x een halve dag gehad gelukkig. @Wen75, Wat fijn dat het goed gaat met jullie! En Jenz aan de banaan en peer. Wat heerlijk dat dat goed gaat! Vervelend dat je man werkloos was. Hij heeft nu wel weer werk begrijp ik? Gelukkig maar! Ik hoop voor je dat de rust nu weer wat terug keert! @Alicia, Ik heb je al een paar dagen niet gezien. Heb ik wat gemist en ben je op vakantie?? @All, gisteren hebben we pasfoto's laten maken voor het paspoort van Emily! Ze staat er erg schattig op! hahaha Vind het maar vreemd hoor een eigen paspoort voor zo'n kleintje die 5 jaar geldig is. Om nog maar niet te spreken over de regels voor de pasfoto! hahaha
Pluisje: je hebt altijd het recht om om een andere kraamhulp te vragen!!! Wij hadden de eerste dag ook een verschrikkelijk mens, dus heb toen gelijk gebeld dat we de volgende dag een andere wilde en dat ik die eerste niet meer in huis wilde hebben. Soms wel handig, die hormonen die vlak na de bevalling nog door je lijf gieren En wat was ik blij dat ik het gedaan had, want we hadden de rest van de kraamtijd een topwijf in huis!!!
Banne: Echt te schattig dat clipje!!! Enne...maar 99% cute? Wen: O, wat fijn dat het introduceren van bijvoeding zo goed gaat! En balen dat hij vrijwel zeker KMA heeft, maar aan de andere kant heb je nu wel duidelijkheid. Carpe: Veel klusplezier Jelmer is vandaag op het kdv en ik besteed de ochtend aan het huishouden en vanmiddag ga ik aan de studie! Ben officieel begonnen met de zelfstudie Verzorgende IG-kraamzorg!
@kwebbel, ja 99% cute! Haha Mijn man was gisteren jarig en ik heb hem namens Emily een foto in een mooie lijst kado gedaan. Op de romper staat 99% cute 1% trouble. Mijn man had namelijk het idee dat Emily best veel huilt en "vervelend" is. Maar dat komt omdat ze dat vooral heeft als hij thuis is uit zijn werk. In het weekend weet hij natuurlijk wel hoe lief ze overdag is! Ze huilt namelijk helemaal niet veel!! hahaha Maar om hem, voor de grap, eraan te herinneren dat ze vooral heel lief is en maar een klein beetje vervelend heb ik een hele schattige foto gemaakt met deze romper aan. Het is een andere foto dan die ik hier geplaatst heb. Heel veel succes met je studie! Pittig hoor, een zelfstudie!!
hee meiden heb niet echt gelezen, doe ik morgen, gewerkt vandaag. Had sinds maandag pijn in buik, en steken in lies, had ik toen met kim ook, denk misschien mijn eisprong geweest ofzo xxx
Ik ga ook een keertje voor de snelle versie! Druk druk... @ Carpe.. Hier ook een meisje dat aan mijn rokken hangt! Al een paar weken... Sinds 2 dagen is ze ook de nachten aan het spoken gegaan.. Blijkbaar vaak tussen de 11/13 mnd... Oona wil veel knuffelen en heeft me ook veel meer nodig.. zolang ik maar in de buurt ben is het goed.. Spannend jullie eerste ronde! Ben heel benieuwd! @ Banne.. Wat super dat speldje En dat rompertje ook!! @ Alicia.. Ik vroeg het me toevallig ook net af! Oona had vandaag een hangdag.. Huilerig, hangerig.. Ze had al een paar dagen weer wat eczeem in haar nek, maar nu ineens ook veel rode uitslag in haar nek en op haar bovenrug.. Misschien toch een 5de of 6de ziekte oid?? Even in de gaten houden maar! Verder gaat het lekker... Ze trekt zich overal aan op, babbelt volop...
Goedemorgen! @Oona, nog 1 nachtje slapen.... @Chivay, morgen de grote dag! Vieren jullie het ook morgen? Ik hoop voor jullie dat ze geen 5e of 6e ziekte heeft! Hoe is het nu met Oona?