hee meiden heb wat raars, ben al 2 dagen aan het boeren, echt wel 30 x per dag. Ik had dat toen met kim ook. heb vanaf maandag pijn onderin buik, maar zou pas afgelopen woensdag mijn ei hebben gehad.Snap alleen dat boeren niet. Denk dan zou ik eerder mijn ei hebben gehad. Of ik zie spoken hahah Maar afwachten. lees straks ff bij xxx
Pluisje fijn dat alles goed gaat Chivay nog gefeliciteerd, is ze lekker verwent? San pff wat een lange werkweek zeg, hoe komt dat? Hoe gaat het verder met je? Alicia nou kim pakte het speldje er gelijk al uit smiddags, ze zit ook vaak aan haar haartjes. Vind dat toch eng, je moet echt goed opletten dan Na ja zeg wat een dom bericht van je schoonzus. Wel vervelend zeg, geeft toch altijd weer spanningen. Wat vind je man er eigenlijk van? xx
@ Pluisje... Fijn dat het goed gaat! benieuwd naar je verhaal en natuurlijk naar foto's @ Alicia... Pff wat een bericht!!! Vind het zo naar voor jullie.. @ CarpeD... Oh spannend zeg! Ben heel benieuwd! @ San.. Ai wat een lange week zeg! Hoe gaat ie?? Zooo... The day after Zo nog wat puinruimen hier.. veel al gedaan klaar zijn we nog niet.. Mijn broer & schoonzusje komen zometeen nog langs.. Oona is echt enorm verwent! Zandwatertafel, Janod poppenwagen, bilibo, boek, puzzel, theeset (met pratende theepot), badspeelgoed, een autobaan met zo'n autootje dat van boven naar beneden rolt... & natuurlijk de olifantknuffel Helaas kreeg ze wel nog koorts gisteren! Vlak voordat de visite kwam... Maar met een zetpilletje had ze gelukkig toch een heel goede dag! Zal straks ff foto's plaatsen
Hey meiden, Nou even snel wat leuke foto´s geplaatst, tussen de visite door. Zoals jullie al begrepen waren me vliezen vrijdagnacht gebroken om kwart voor twee. Geen weeen, de hele zaterdag ook niet. Rond zes uur met etenstijd, kwamen de eerste weeen. En rond half 8 kwamen de weeen al om de 5 minuten, wist even niet wat ik mee maakte. Rond 8 uur om bed gaan leggen boven. En rond kwart voor negen zei ik tegen me vriend bel aub ik hou het niet meer. Gelukkig was de verloskundige er binnen een half uur. Ze zei meid je gaat veel te snel je had eerder moeten bellen. Ik had al 5 cm ontsluiting. Ze ging gelijk de kraamzorg bellen. Toen die kraamzorg arriveerde had ik al persweeen. Om 22.26 uur is onze noa geboren. Iets wat echt onwerkelijk snel is gegaan dus. Het hele verhaal over de kraamzorg houden jullie nog van me te goed. Ga nu weer eerst eten en daarna onze noa voeden. liefs van pluisje
Jeetje Pluis, echt snel zo voor de eerste! Dat wordt bij een tweede ook bellen bij het eerste krampje dat je voelt Wat een schattig meisje, die laatste foto is ook wel heel mooi... snoezig slapend.
Hey meiden We zijn ook weer veilig thuis sinds donderdag al maar ik heb de stekker van de laptop in de caravan laten liggen dus die is leeg vandaar nu even vanaf m'n telefoon Gelukkig zijn m'n ouders nog in Spanje dus die nemen de stekker mee maar die komen pas maandag thuis @carpe Nog gefeliciteerd met jullie meisje weet niet of ik dat al gedaan had maar dan nog maar een keer En jeetje wat spannend zou het dan alweer gelijk raak zijn.... @chivay Jullie ook nog van harte gefeliciteerd met jullie dametje wT gaat het snel zeg!! @Alicia Jeetje wat een verhaal zeg van je schoonzus echt kinderachtig! En wat onwijs vervelend dat jullie er allebei ook lichamelijk zoveel last van hebben echt sommige mensen ppfff Hopelijk komen jullie een beetje tot rust in de vakantie gelukkig loopt er nog zo'n lief meisje rond die jullie zo lekker kan knuffelen heerlijk zeg echt genieten!! Sterkte met alles laat je niet gek maken en lekker blijven spuien hier Heb wel alles bij gelezen maar t valt niet mee zo vanaf m'n iPhone dus sorry dat ik niet op iedereen reageer hopelijk maandag weer een laptop eindelijk haha Verder alles goed hier wel is Julian weer ziekjes zit weer helemaal vol en oor en keelpijn t arme kind het lijkt wel een zeehond weer Fijne avond nog meiden Liefs
@ Pluisje, wat een schatje. Zo dan is het toch snel gegaan. Heb je nog veel steun van je vriend gehad? nu heerlijk genieten van jullie meisje. @ Carpe, spannend @ Babykwes, ahhh wat zielig hopelijk is hij snel beter. Hoe gaat het met jou? Genoten van je vakantie? Wij gaan morgen naarwe will rock you en maandag gaan we een weekje naar de camping we hebben daar geen internet dus als ik hier niet meer kom tot volgende week
hee meiden Had gisterenavond en vannochtend een beetje slijm met afvegen en drupje bloed, iemand dit ook gehad? Misschien innestellen
@ Pluisje... Wauw wat een mooi meisje!!! @ Carpe... Jeps! 1 drupje! en enkele dagen later een positieve test! @ Jeanetjuh... veel plezier!!! @ Babykwes... Welkom terug Hopelijk hebben jullie een heerlijke vakantie gehad! Zielig hoor weer ziek.. Hopelijk knapt hij snel op!!
Hey meiden, Heb het gevoel of ik hier al heel lang niet meer ben geweest, terwijl het maar een weekje is geweest. Dus ben niet meer echt op de hoogte van iedereen, lees alleen dat carpediem@ misschien weer een positieve test gaat ontvangen haha. spannend hoor meid! Hier gaat alles heerlijk. Vanacht kwam noa om half 3, en daarna om half 6. Maar het enige nadeel is dat ze niet graag in haar eentje gaat slapen in haar kamertje. Dus voor dat ze eenmaal slaapt zijn we 1,5 uur verder. Maar dat zal ook wel de tijd nemen en leren. Voor de rest gaat het prima, ook kwa borstvoeding gelukkig. Ze gaat heerlijk drinken als ik op bed leg met haar. Iemand vroeg of ik nog steun heb gekregen van me vriend? Nou en of, gelukkig. Hij is niet van me zij af geweest tijdens de weeen. En trots dat ie was op me. Hij is alleen helemaal kapot van de nachten, terwijl ik hem gewoon laat slapen. Dus dan wordt ie sochtends wakker en het eerste wat ie zegt is ben helemaal kapot! Daar word ik dan niet vrolijk van, omdat ik zelf maar ongev 4 a 5 uur slaap. Heb vanochtend ook alleen noa in bad gedaan, dacht laat me vriend maar slapen. En nu is ie ook op bed, terwijl ik er hoor te leggen. Nou ja maakt mijn niks uit. Ik ga nog effe lekker genieten van de rust hier in huis. liefs van pluisje
Pluisje mooie fotos van je meisje zeg. Fijn dat het goed gaat met jullie. En mannen hahaha, die zijn altijd sneller moe volgens mij
@ Carpe... Ja idd met vegen.. 1 vlek helderrood... dacht ok, volgende ronde! maar daar bleef het toen bij... Spannend hoor! Wanneer kun je testen?! Enne nog een vraagje.. wat krijgt Kim nu aan melkproducten? @ Pluisje! Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat.. en haha ja... mannen
Nog even spammen De taart! Bekijk bijlage 171035 Pop, want die sleept ze overal mee naar toe.. olifant, want die is toch ook wel heel erg leuk! En ze kreeg de grotere... en het lammetje omdat haar naam lammetje betekend..