Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    En na al die verhalen van Nina wil Oona ook eens stuntpiloot spelen..
    Ze staat nog amper 2 weken en gaat nu al op dingen klimmen..
    Ineens stond ze bovenop het kistje!

Bekijk bijlage 171039

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @CArpe. In dat geval zou ik geen schuifje in doen. ik heb het eens geprobeert en Nina blijft er wonderbaarlijk genoeg vanaf dus heeft zij er altijd wel een in. Anders had ik het niet gedaan,vidn het ook gevaarlijk dan. met slapen gaat ie uit.
    Oh boeren nu ook. Dat was toen wel een groot symptoom bij jou he. Spannend hoor. Zou het dan weer de eerste keer raak zijn???
    Mijn vriend denkt er net zo over wat mij betreft over zijn zus. hij heeft haar al eerder gezegd dat hij zichg bedonderd voelde. Ze zei toen dat ze eerst terug widle komen en hem helpen etd e zaak en voorloipig niet zwanger zou worden. Toen was ze dus al zwanger en wist dat ook. Mijn vriedn is nog bozer dan mij. Het is alleen voor hem wat moeilijker omdat hij natuurlijk ook met zijn ouder zit en het zijn familie is.

@Chivay. fijn dat het geslaagd was de eerste verjaardag. toch heel bijzonder vind ik. En goed verwent ook nog,leuk.
    Mooie taart hoor. Super gelukt. Leuke foto's ook.

@Babykwes. Weer terug van weggeweest. En Julian ziek,ah wat zielig. Ben je al naard e dokter geweest of heb je nog iets voor hem?
    Ja fraaie situatie he. Met mijn vriend zijn hoofd gaat het goed en ik ben weer bij de dokter geweest voor uitslag en daar bleek het stress te zijn dus ben helemaal gezond. Wel erg blij met dat bericht. We laten ons idnerdaad niet gek maken. Nemen nu afstand van de situatei zodat iedereen even rust kan nemen en het even kan zakken. daarna kijken we verder. Mijn schoonzus heeft aangegeven datz e wil stoppen met de zaak,maar financieel zou dat voor hun een flinke stap terug zijn,dus ze zijn nu aan het rekenen en praten vertelde mijn schoonouders. We wachten het dus maar even af tot na de vakantie.

@Jeanetjuh. veel plezier met alle leuke dingen die jullie gepland hebben.

@Chivay. hihi leuk die laatste foto. ik dacht al meteen :dat zou Nina ook zo doen en toen las ik het verhaaltje er bij. Inderdaad nog zo'n stunter,geweldig he.

@Banne. Hoe gaat het bij jullie? Zijn jullie er al uit hoe jullie vedrer gaan?

@WEn75. heb je al even niet gezien. Hoe gaat het ermee?

@Foto's. Heb weer wat leuke foto's gezien.

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Banne. Moest even mijn best doen om een foto lopend van Nina te maken,maar het si gelukt.

Na eerst de voorraadkast geplunderd te hebben, gaat Nina er snel vandoor.

Bekijk bijlage 171115

4. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ pluis wat een snelle bevalling heb je gehad.
    hoe lang en hoeveel weegt jullie mooie meid?
    en mannen tja die zijn gewoon sneller moe :D:D:D

@ babykwes aaah knuffel voor jullian. hoop dat hij snel opknap.

@ carpe sssspannend!!!!!

@ chivay fijn dat oona zo verwent is en wat een mooie taart zeg.
    op de foto te zien vond oona het heel lekker.

@ jeanetjuh veel plezier!!!

@ alicia wat leuk om een foto te zien dat nina loop.
    ze worden zoooo snel groot.

nou hier is dus de 5de tand opkomst en denk waarschijnlijk ook een kies.
    voor de rest gaat alles goed

5. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Chivay nog van harte gefeliciteerd met Oona der 1ste verjaardag! ze is lekker verwend zag ik!

Pluisje wat een snelle bevalling en wat fijn dat je vriend je zo heeft gesteund tijdens de bevalling. En wat een schatje

o ben zo terug zulay wilt maar niet gaan slapen vandaag

liefs

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpe, ik denk gewoon dat je weer zwanger bent:D de vorige keer boerde je toch ook zo? En sommige vrouwen zijn nu eenmaal enorm vruchtbaar :)

@ Chivay, ik zag je mailtje op hyves net pas we zijn alweer terug haha dus stuur ze toch maar op:D wat een leuke foto's van Oona

@ Alicia, wat een leuke foto van Nina echt al een wijze meid he.

@ Pluisje, mijn man was enorm zorgzaam de eerste drie weken hoefde ik geen 1 keer op te staan snachts en hij heeft mij echt goed verzorgd heel erg lief ik was dan ook wel heel erg beroerd de eerst 1,5 week. Maar je moet ook aanjezelf denken he je hebt toch een bevalling achter de rug wel erg fijn dat hij je zo heeft gesteund tijdens de bevalling. En zou het niet fijner voor haar zijn bij jullie op de kamer of gaat dat niet?

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Chivay leuke fotos, en als ze 1 keer kunnen lopen, gaan ze overal op klauteren.
    Kim krijgt nu vanaf deze week smorgens pap, gemaakt van dreumesmelk,, 180 plus 6.
    Dan krijgtze smiddags halfvolle melk, 130 zon beetje, na de boterham.
    En savonds eet ze een schaaltje vla of yoghurt.
    Las dat ze vanaf 1 jaar ongeveer 300 ml aan melkproducten moeten binnenkrijgen

Alicia gelukkig denkt je vriend er net zo over zeg, dat scheelt wel. Wel moelijk voor hem ook.
    Wat goed zeg dat nina al zelf loopt, geweldige foto.

jeanetjuh veel plezier he met alles

Kim kan sinds gisteren met 1 handje vast naast me lopen, door de hele kamer. Zo schattig

Had vanmiddag nog 1 x veegje slijm met iets bloed, nu over.
    Vorige keer had ik hetzelfde met het boeren ja, echt de hele dag door.
    maar ja, ga me toch maar niet al te veel erop instellen al, kan het niet tegenvallen

8. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Hoi Meiden,

Heb nog eigenlijk nog niet bijgelezen heb het erg druk gehad afgelopen week.

Wilde even laten weten dat ik komende 2 weken met vakantie ben. Zal van de week op mijn mobieltje wel even bijlezen.

Nog even een foto van Rosalie spammen.

9. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dag dames. Ben ik ook weer eens. Ben even snel een internetcafe ingeslopen! Vliegen met Liz ging heel erg goed en ze slaapt hier super. Ze zit ook zo in het ritme. S' avonds mag ze wat langer opblijven en dat gaat heel erg goed. Ze heeft er sinds gisteren ook in eens twee boventanden bij. Merkte wel dat ze wat meer aan het kauwen was, maar goed verder niets. Overmorgen lees ik alles weer bij. Chivay gefeliciteerd met Oona nog. Zag net de taart echt super mooi hoor!

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @CArpe. Oh weer wat bloed erbij. Kan innesteling zijn. Hoe voel je je er nu onder? ANders dan bij Kim?

@Missy. Ook een 5de tand. Gaat hard he.

Net terug van het bureau. Ze zat ervan te kijken wat nina allemaal al kon. Ze heeft al dingen bij 14 maanden ingevuld en sommige kon ze nog niet eens invullen omdat ze nog niet verder dan 14 maanden kan komen. Wij helemaal trots natuurlijk. Ook weer twee spuiten. De eerste ging geod en huilde Nina niet.Ze keek alleen heel verbaasd over wat er allemaal gebeurde. Bij de tweede begon ze wel te huilen,schreeuwen zelfs,zo boos was ze. gelukkig ook weer zo over. Nina was 3 cm gegroeid,nu 78 cm en 8700 gram. Hoort dus bij de lichtere en bij de langste. Hihi helemaal mijn figuur. Verder alles goed.

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Banne Wat een mooie meisje hebben jullie en wat heeft ze al mooie haren!

@pluisje Een dotje hoor.

@Mereli Ook al zo'n mooi meisje. Een hele fijne vakantie!

@Chivay Oona is lekker verwend met haar verjaardag he? :D Mooie cadeau's hoor.

@Alicia Wat een rotsituatie zeg, ik hoop dat er snel een oplossing komt. Leuke foto trouwens van Nina.

@Carpe Wie weet toch eerder je eisprong gehad? Spannend hoor, zou wat zijn als je meteen weer zwanger zou zijn. :D

@Chantal Fijn dat Liz het zo goed doet op vakantie. Geniet nog eventjes van je laatste daagjes.

@Jeanetjuh Via hyves ook al gedaan, maar nog een keer: Fijne vakantie en veel s6 donderdag met de test.

@missy Wow de 5e tand en een kies al? :$ Wat gaat Jovi snel...

@babykwes Welkom thuis weer en beterschap voor Julian.

@san Jeetje meid, wat maak jij veel uren in de week. Hoe gaat het met je?

@Kwebbel Wat leuk dat je de zelfstudie IG-kraamzorg gaat doen. Wel pittig denk ik.

@man Hij was idd werkloos per 1-7, maar heeft gelukkig maar 3 weken thuisgezeten. Het kwam nog goed uit ook, aangezien de gastouders op vakantie waren. :D

@ego Hier gaat alles verder zijn gangetje. Jenz doet het momenteel heel erg goed, huilt amper nog sinds we met bijvoeding zijn gestart. Na peer en banaan, ging de mango er ook erg goed in. :p Morgen gaat hij weer naar de gastouder en dan heb ik lekker vrij om een even het huis goed schoon te maken. Dat is er zo bij in geschoten door alle problemen rondom Jenz.

Verder eigenlijk niet zoveel te melden... behalve dat er misschien een mogelijkheid is dat ik weer zwanger ben. :) Dit was dus niet de bedoeling, even voor de duidelijkheid. ;) Als het zo is, dan is het zo, maar liever (nog) niet. Maar we wachten het rustig af, donderdag zou ik ongi moeten worden. Zo niet, dan gooi ik er wel een testje tegen aan. Weet niet hoe mijn man gaat reageren als het zo is, belooft niet veel goed in ieder geval. Off course weet hij dat de kans erin zit hoor. Pfff jullie zijn de enige aan wie ik dit nu vertel en uberhaupt durf te vertellen. :)

Nou dit was het weer even. Tot snel weer, zal nog even een foto spammen.

Liefs
    Wendy en Jenz

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Bekijk bijlage 171332

Het is heel moeilijk om Jenz lachend op de foto te krijgen, zodra hij de camera ofzo ziet dan kijkt hij meteen serieus. ;)

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wen: O, wat spannend. Hoezo denk je dat dan? Iets mis gegaan met de anticonceptie?

Carpe: Ik ga voor je duimen hoor!!! De kwaaltjes klinken veelbelovend in ieder geval!

Alicia: Wat fijn dat Nina het zo goed doet!!!

Pluisje: Mijn man zegt ook steeds dat hij zo weinig slaapt sinds Jelmer er is, terwijl hij 9 van de 10x niet eens wakker wordt als hij huilt. Zal wel een mannending zijn. Kunnen niks hebben :D
    Mooi meisje is Noa, hebben jullie goed gedaan!

Tanden: Hier nog steeds alleen maar 2 ondertandjes! Jelmer neemt de tijd ervoor.

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Kwebbel Uhm ja iets mis gegaan idd en precies rondom eisprong sex gehad. :) Tis afwachten, wat mij betreft wel welkom hoor. Liever wel pas als Jenz wat ouder is, maar als het zo is dan is het wat mij betreft welkom. Manlief zal er meer problemen mee hebben, maar daar komt hij ook wel weer overheen. (hoop ik) Hij is er toch zelf bij geweest. :p

@tandjes Jenz heeft ook alleen nog maar 2 ondertandjes. Verwacht wel eerdaags boven iets, maar voor hetzelfde geld duurt dat nog een paar maanden.

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wen: Wij hebben ook al een paar keer zo'n ongelukje gehad en ook steeds rond de eisprong, dus herken het gevoel. Bij mij was het loos alarm, maar was het ook wel heel welkom geweest.
    Spannende dagen dus voor jou.

Nu we het toch over zwanger worden hebben. Bij mij kriebelt het ontzettend. Wil echt zo ontzettend graag een tweede. Maar ja, het kan nu echt nog niet. De gyn adviseerde ons sowieso om minimaal een jaar te wachten ivm de keizersnede plus dat we geen slaapkamer meer over hebben. We willen volgend voorjaar een dakkapel plaatsen zodat we van onze slaapkamer twee kamers kunnen maken en ik wil niet hoogzwanger in een verbouwing zitten.
    Dus is het wijsheid om nog een half jaartje te wachten voor we weer gaan proberen, maar dat lijkt nog zo ver weg.

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Kwebbel Ik snap je helemaal, ik wil ook wel een 2e en dan ook het liefst nu. Maar ja, wijselijk gezien is het beter om te wachten. Een half jaar is idd erg lang weg, althans qua gevoel. Je weet ook niet of het meteen raak is enzo... Wat betreft je keizersnede is het idd beter om te wachten, maar volgens mij zijn er al veel vrouwen je voor gegaan die ook eerder gepland of ongepland zwanger zijn geworden. Het is echt verstand versus gevoel... Moeilijke keuze, hoe staat je man er tegenover?

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Mijn man wil op zich ook wel graag een tweede. We hopen sowieso dat de tweede er is voor ik stage moet gaan lopen over twee jaar, maar dat moet haalbaar zijn. Mocht het onverhoopt toch niet lukken voor die tijd, mag ik er ook voor kiezen om aan het eind van de opleiding stage te lopen.

19. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Pluisje, Wat een snelle bevalling zeg! Ik ben jaloers... hihi
    En hoe is het nu met jullie drietjes? Hoe gaat je man/vriend er nu mee om?
    Wat is Noa een schatje! Ze ziet er erg tevreden uit!
    Kan je haar niet bij jullie op de kamer leggen? Misschien vindt ze dat wel fijner en slaapt ze beter.. Ik was ook vaak lang bezig om Emily weer in bed te krijgen, ook al sliep ze 's nachts bij ons op de kamer. Duurde soms wel 2 uur. Dan sliep ze op de arm en zodra ik haar in bed legde werd ze weer wakker. Uiteindelijk hebben we de Puckababy aangeschaft en sindsdien slaapt ze als een roosje! Ik kan haar de laatste dagen zelfs wakker in bed leggen!

Hahaha, herkenbaar hoor! Mannen kunnen veeeeel minder hebben! Ik vind het nu niet erg om de meeste zorg op me te nemen ik ben toch de hele dag thuis terwijl hij moet werken maar zodra ik weer ga werken wordt het wel anders!

@San, wat een lange werkweek zeg! Hoe is het verder met je?

@Carpe, Oeh, ik vind het ook wel weer spannend hoor! Dat boeren had je bij Kim ook inderdaad... Wanneer mag/ga je testen? Heb je nu eigenlijk net zoveel "testdrang" als toen met Kim? Of heb je toen niet snel getest, ik weet het niet meer..
    Als Kim het speldje uit haar haar haalt zou ik het ook niet indoen inderdaad. Te gevaarlijk! Emily heeft gelukkig nog niet eens door dat ze handjes heeft en daar iets mee kan pakken! hahaha
    Dus ik kan nu nog in de weer met speldjes!

@Babykwes, wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Wat zielig dat Julian weer ziek is! Hoe gaat het nu met hem??
    En hoe gaat het met jou verder?

@Jeanetjeh, beetje laat maar toch heel veel plezier deze week! Geniet ervan, jullie hebben in ieder geval prachtig weer!

@Chivay, wat een prachtige taart zeg!!
    Mooie foto's ook weer van Oona! En ook al een stunter geworden! Hahaha Jouw vriend zit helemaal klaar om haar op te vangen! Leuk om te zien!:D

@Alicia, Wat fijn dat het met jullie wel goed gaat! Lekker even rust nemen met z'n drieën. Red jouw vriend het als zij zou stoppen met de zaak? Ik neem aan dat hij haar dan moet uitkopen of iets dergelijks... Erg lastige situatie hoor! Maar het zou voor jullie wel prettig zijn als zij eruit zou stappen lijkt me.
    Hier gaat het nog niet veel beter. We weten nog niet hoe we verder gaan. ik hoop echt dat we daar binnenkort duidelijkheid over hebben. Want op deze manier wordt het er niet beter op en voel ik me alleen maar ellendiger elke dag.
    En afleiding heb ik ook niet echt veel. Iedereen is aan het werk dus ik zit veel alleen thuis. En dat verveelt me ook wel soms! Dat had ik eigenlijk niet verwacht... Wel geniet ik volop van Emily! Wat een schatje is dat toch! Ze doet het zo goed nu! Een echt lachebekje!

Wat een prachtige foto van lopende Nina!! Geweldig om te zien!
    En wat goed dat ze al zover vooruitloopt met dingen! Ik kan me voorstellen dat je je enorm trots voelde!

@Mereli, Geniet van je vakantie de komende weken!! Waar zijn jullie naartoe?
    Mooie foto van Rosalie! Prachtige glimlach!

@Wen75, gelukkig heeft je man maar 3 weken thuis gezeten!
    En wat fijn dat Jenz het zo goed doet. Leuke foto van jullie mooie mannetje!
    Oei, en misschien weer zwanger... Als het zo is dan zal het zo moeten zijn en dan zullen jullie het ook wel weer redden! Ik ben wel benieuwd.. ;)

@All, met Emily gaat het heel goed. Ze slaapt vaak van 's avonds 21 uur tot de volgende ochtend 6/7 uur door! Ik ben nu dus maar aan het proberen om haar voeding per keer iets te verhogen zodat ze met 4 flessen ook voldoende krijgt. Ach en ze groeit goed dus wat dat betreft maak ik me niet zo druk.
    Vanochtend lachte ze voor de eerste keer met geluid! Wat was dat schattig, een klein grinnikje toen ik haar een kus in de nek gaf!

Hebben jullie ook een draagzak? Zoja welke en hoe bevalt die? Ik zit te overwegen om er 1 aan te schaffen. Lijkt me toch wel makkelijk.

Vandaag wordt het weer een prachtige dag! Vanmiddag komt een collega met zijn dochtertje van 9 maanden dus dat is wel gezellig.

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Kwebbel Ik ben benieuwd wat je gaat doen. Of weet je al zeker dat je nog een half jaar gaat wachten?

@Banne Wij hebben een Baby Björn, maar Jenz vond het niets. Maar dat was in de tijd dat hij nog veel huilde. Wie weet nu wel, wil hem een dezer dagen weer eens gaan proberen. Veel plezier met je visite vanmiddag.

@ego Ik heb mezelf maar uit mijn "lijden" verlost en een testje gedaan. En idd ik ben zwanger. :D Ik heb een digitale gedaan en er kwam te staan: zwanger 1-2, dus het is echt waar. Ik hoop dat het een blijvertje is, want de angst voor vmk blijft. Ook al heb ik inmiddels een gezond kind. ;) Gisteravond met manlief er nog over gehad, maar die zei gelukkig nu hetzelfde als ik: als het zo is dan is het welkom, maar als we de keuze hebben/hadden gehad dan als Jenz wat ouder was. Het lot heeft anders besloten en ik ben er aan de ene kant best blij mee, maar aan de andere kant vind ik het doodeng. :)

Ik ga me maar even op het huishouden storten, wie weet leid het af.

Deel Deze Pagina