@Mereli. Al je al zo vroeg moet komen en ze geven je weeopwekkers,moet het toch wel gek gaan dat je donderdag je dochter niet vast kunt houden. Ik bedoel:het is ook je derde bevalling,dus alles zou dan ook wat makkelijker en sneller moeten gaan. Het komt inderdaad nu wel heel dicht bij. heb je al oppas voor je kinderen? @kwebbel. Welke supermarkt is dat? Ik heb die pate ook al bij meerdere gezocht hier,maar kan het niet vinden.
hey meiden ook alweer een paar dagen niet geweest ik zit lekker met een voorhoofdholte ontsteking heerlijk dus even snel sorry als ik niet op iedereen reageer @banne fijn dat ze even een ctg maken hopelijk ben je dan gerust gesteld en wie weet heb je al weeen joh ik heb ook 1 dag gehad dat julian bijna niet bewoog mocht ik ook aan de ctg en ineens begon meneer toen te trappelen verder heeft hij tot het eind mijn buik verbouwd haha @mereli voor jou ineens ook snel heerlijk hoor de weet dat je donderdag jullie meisje in je armen hebt probeer nog een beetje te genieten van die laatste paar daagjes sorry meiden ik heb even geen puf vanacht heeft julian voor het eerst in zijn eigen bed geslapen wel bij ons op de kamer moet ik zeggen maar het is voor beide even wennen natuurlijk ben tot 5 uur steeds in de weer geweest en hem toen tegen beter weten in bij mij gelegd ik was kapot toen wel tot half 9 geslapen vooruit fijne avond meiden kom straks nog ff spieken hoe het met banne is liefs
Merili wel spannend hoor Succes! Banne hoe ging het in het ziekenhuis? Die pate is in trek. Ik ga ook maar eens op zoek. Morgen gelijk even naar de c1000 Chivay zag een foto op hyves van Oona met een baby. Wat super schattig zeg. Ben ook helemaal weg van donkere kindjes
Hey meiden, Zo wat duurde dat allemaal lang in het ziekenhuis. We waren er om half 2 en uiteindelijk zijn we om 17:15 weer weggegaan. Waarvan zo'n 3 uur alleen maar wachten. Maar de uitslag was helemaal goed! De eerste tijd aan de ctg lag ze te slapen en was haar hartslag steeds rond de 142. Op een gegeven moment werd ze wakker en ging ze eindelijk weer bewegen zoals ik het van haar gewend ben. Toen zat haar hartslag tussen de 130 en de 160 en dat vonden ze perfect voor een wakker kindje. Met de echo is het vruchtwater nagekeken, dat zag er ook goed uit! En ze hebben haar hoofdje, buikje en bovenbeen opgemeten. Ze ligt nog steeds voor qua groei, ongeveer een weekje! Dus eigenlijk hoop ik dat ze deze week geboren wordt! Het is wel volle maan morgen! Hahaha Er was geen weeën activiteit gemeten (helaas...). Dus die strakke buik kan misschien ook wel van de spanning zijn. Ik ben in ieder geval helemaal gerustgesteld gelukkig! oja, en ze is nog steeds niet ingedaald! Ze lag weer boven m'n bekken. haha @Babykwes, wat balen dat je ziek bent! Sterkte ermee! @Mereli, spannend hoor! Waarschijnlijk komt jullie dochter donderdag al.. @Chivay, wat vervelend dat je nog steeds bloedarmoede hebt. EN vooral ook dat je zo ziek bent van die kuren... Hopelijk duurt dat bij deze kuur niet zo lang!
@banne kwam speciaal even voor jou kijken was toch wel erg benieuwd fijn dat het helemaal goed was en dat ze ineens wel ging bewegen k heb hetzelfde meegemaakt haha nog geen weeen activiteit zegt niks meis kan vanacht wel heel anders zijn hopelijk komt ze snel maar toch nog ffies genieten van het getrappel!
Hee meiden Sorry weer paar dagen niet geweest, had een paar spooknachten met kim, en moest werken ook, dus had even geen puf Wenr jeetje meid, ik heb zo met jullie te doen, het is je zo gegunt Jeanetjuh leuke fotos, hij wordt ook al weer groot zeg Pluisje mooi kamertje, en mooie buik. Chivay leuk dat de meeting geslaagd was. Leuk he om te zien hoe verschillend ze allemaal zijn Balen dat je nog steeds bloedarmoede hebt, duurt lang he Nbroen balen dat je niet fit bent. Als je twijfelt over je longen, zou ik de ha weer bellen mereli wow donderdag al, wat spannend zeg Babykwes jij ook niet lekker, beterschap Ik heb de laatste dagen vreetaanvallen, wordt er helemaal gek van. Morgen maar weer streng op dieet. Ben wel op het gewicht van voor de zwangerschap, maar ben bang weer aan te komen. Kim heeft denk ik weer last van een tand, snachts spoken, en wat pieperig, luieruitslag, en dunne. Zielig. Heb deze speelgoedkist voor Kim besteld, voor is ons nieuwe huis. Verder hebben we witte meubels, en zwart, zijn druk aan het kopen. Maar ja voor Kim mag het wel een beetje gekleurd zijn xxxx
Kwam ff checken op babynieuws maar helaas.... Smeerkaas en jam op brood is hier een topper en kaas trouwens ook. Paté nog niet geprobeerd.
@banne, fijn dat alles even gecontroleerd is en dat alles goed is. Dat er nog geen weeen activiteit is zegt nog niks. Van de eerste had ik ook ctg gehad en was er niks aan de hand en toen is ze die nacht geboren.
@ Kuur/bloedarmoede.. Baal er idd goed van... Hoop dat het alleen even het opstarten met deze kuur is en dat de bijwerkingen snel weer over zijn... Even aankijken maar weer.. @ Mereli.. Spannend zeg... Zal aan je denken donderdag! @ Alicia... Nee helaas ben ik een van de pechhebbers waarbij die eerste kuur niet genoeg gedaan heeft.. nu hopelijk wel... Wel komt erbij dat ik al vanaf kinds afaan een aantal keer bloedarmoede heb gehad.. dus ben er ook gevoelig voor... Als het nu weer niet genoeg doet toch eens met mijn Ha praten want ik heb ook andere tekorten gehad.. B12, Kalium... dus volgens mij zit er ook ergens een opnameprobleem .... Ja lachen hè.. Herken nog meer van Buik-Oona en Oona nu... Veel de hik, bewegelijk, in de avond even een piek met druk zijn.. Als we haar voor de nacht plat leggen heeft ze altijd even haar 'gekke 5 minuutjes'.... Dan is ze even heeeel druk aan het lachen bewegen kletsen en gillen in haar bedje... wanneer we dan haar muziekje aanzetten en weggaan gaat ze ondanks alle drukte vrij snel slapen. @ Kwebbel.. Ahhh c1000... Gaan we proberen @ Broodbeleg.. Oona lust eigelijk alles.. maar dat geprakte aardbeitje was toch wel heel lekker op haar boterham! @ Babykwes.. Aiii voorhoofdsholteontsteking.. das zo pijnlijk! Veel beterschap! @ Chantal... Jaaa mooi is dat hè halfbloedjes! Yassin is half marrokaans.. Zal de foto hier ook spammen @ Banne... Ohhh wat fijn zulk goed nieuws!!! Helemaal goed om te lezen dat je gerustgesteld bent! Duurt lang altijd in t zh hè... Zelfs als je voor een spoed CTG komt lig je nog makkelijk een uur te wachten.. Nog echofoto's meegekregen?? Das ook altijd wel leuk zo op het laatst! Ben heeeel benieuwd wanneer jullie meissie echt komt kijken @ CarpeD... Ohh mooie kist! Barbapapa is zo leuk! Hopelijk is haar tandje snel door! Hoeveel heeft Kim er nu? Hier is de misselijkheid/duizeligheid weer iets minder vergeleken met morgen.. maar net wel weer een nieuw ijzer-bruistablet op.. Dus ben heel benieuwd voor morgen.. Dit keer maar wel na het eten gedaan, dus hopelijk scheelt dat.. Nog even een spam... Oona met haar achter-achter-neefje Yassin... Het zoontje van Marcel's nichtje... Schitterend hoe ze naar hem keek, aaide en zijn handje vastpakte! Bekijk bijlage 151645
@ wenenrich balen meid het is jullie echt gegund!! @ mereli ben benieuwd donderdag hou je in de gaten @ jeanetjuh leuke foto's van luuk. @ carped leuke speelgoedkist daar hou ik wel van. @ babykwes beterschap. @ chivay leuke foto's. @ banne's meisje kom maar te voorschijn!!! @ san nog 4 dagen spannend.
hee meiden Chivay schattige foto zeg van Oona en Yassin. Wat is Oona dan al weer groot he hahaha. Kim heeft nog maar 1 tandje banne, wou gisteren nog op jou reageren, maar vergeten Fijn dat alles goed was bij de verlos. Spannend nu he, afwachten Alicia hoe gaat het met jullie? Jane hoe is het met jouw meiden? Wenr, nog steeds niet echt ongesteld? Vandaag 1 dagje vrij, gelukkig. Kim heeft sinds gisteren steeds diarree, denk toch misschien van tandjes die doorkomen. Veder loopt ze al van de bank naar de kast en de stoel bijv, pakt zich overal aan vast. xxx
@Babykwes. Oh bah voorhoofdsholteontsteking. Ik miste je heir ook al. Gaat het weer wat beter? Ik neem aan dat je medicijnen hebt. En dan ook nog Julian aan het spoken,dat kun je er dan niet heleemaal bij hebben he. Normaal sliep hij toch altijd wel goed in zijn eiegen bed,wat raar dat hij nu niet lekker sliep dan. Hopelijk gaat het komende nacht beter. En beterschap voor jou. @Kwebbel. Oke bedankt. Dan ga ik bij de C1000 kijken. @Banne. WAt een opluchting dat alles goed was. Toch fijn dat ze je meteen doorstuurde. Nu maar weer afwachten he. Duurt lang he. Al wil het niks zeggen dat je gister geen weeactiviteit had. Ik was om 17 uur nog bij de vk en toen zei die dat er totaal nog geen tekenen waren dat het zou beginnen en nog wel eens kon duren en nog geen 5 uur later begint het spontaan. Dus zo zie je maar. geniet nog maar even lekker van het gedraai en geduw in je buik voor je het weet mis je dat. @Carpe. Leuk al die voorbereidingen voor je nieuwe huis he. Straks heerlijk je eiegn huisje,een eind weg bij je schoonouders,echt leuk. Moeten jullie nog veel kopen dan? Met ons gaat het geod. Nina gaat nu heel snel. Ze terkt zich nu aan steeds meer dingen op en gaat dan staan. Ze kan zich nog niet verplaatsten omdat ze meestal haar voeten scheef heeft staan,maar je ziet wel dat ze daar mee aan het oefenen is. Ook kan ze hele dagen geweldig zingen,echt leuk om te horen. Voorla op de fiets zingt ze graag. Ook veel papapa en mamama,maar weet nog niet waar dat bij hoort. Gaat snel nu. We hadden het van de week al over haar verjaardag,al gaat me dat eieglijhk nog te snel. Dan is ons kleine meisje baby-af. @Chivay. vervelend dat je vaker een tekort ana iets hebt. Missschein eens bleod laten prikken en eens laten nakijken. Toch belnagrijk om genoeg van alles te hebben. Drink je veel melk? Melk schijnt de eiegenschap te hebebn dat bepaalde voedingsstoffen niet gowed worden opgenomen. Wat lief hoe Oona bij de baby zit. Ik denk dat Nina niet zo rustig zou zitten. Die zou waarschijnlijk meteen aan de neus trekken. En ook heel aandachtig zit ze,leuk. Wat een vies weer hier. Straks wil ik even met Nina naar prenatal in Arnhem. Ff kijken of ze daar een pet hebben die je achetr het hoofd vast kunt knopen. ook ff voor de verjaardag van mijn schoonmoeder naar xenos. Daar hebben ze van die onderzetters waar je een foto in kunt doen,dus dat gaat Nina dan geven voor de verjaardag.
Ja, dan maak ik me echt gelijk vreselijk ongerust..we zijn natuurlijk al een kindje kwijtgeraakt en dan raak ik al snel in de stress.. Onze kleine meid gaat gehaald worden...de datum staat nu al vast, de gynaecoloog vond dat het tijd werd dat ze geboren moet worden.. De datum houden we nog even voor ons zelf..hihi..gemeen he?? jullie zullen het snel horen in iedergeval...
Gelukkig dat alles goed was meid..pfff...heb even snel doorgescrold nadat ik je berichtje had gelezen..Jammer dat ze nog niet is ingedaald..vaak duurt het dan nog wel eventjes hoor voordat ze geboren gaan worden.. Ik ben ook net terug en ons meisje lag al heel diep ingedaald..kan ook wel kloppen want ik heb af en toe al flink weeen..de gyn hoopt dat ik de datum ga redden die we net hebben afgesproken.. Hoe voel je je nu nu je hebt gezien dat alles oke is met jullie meisje?? een beetje meer gerust gesteld??
Wat een mooie speelgoedkist zeg! echt een plaatje om te zien... Ik word goed in de gaten gehouden in het ziekenhuis..er is ook contact geweest met de longarts en er is nu een datum voor bevallen afgesproken..Het einde is bijna in zicht dus..
nbroen: spannend zeg dat je al weet wanneer je gaat bevallen. word je ingeleid of doen ze een keizersnee? nou meiden, de zonnatura pate is ook hier een hit. kreeg ik er eerst met smeerkaas met moeite 3 stukjes in, vandaag heeft hij een hele boterham op En ook niks geknoeid, het ging erin als zoete koek
Meiden ben me net rotgeschrokken, kim viel op achterhoofd keihard, en gelijk een bloedneus. Huisarts gebeld, moest meteen komen. Hij kon niks zien, maar ben echt geschrokken Las dat ze iets aan schedel of hersenen kunnen hebben. Ze is verder wel normaal, maar helemaal gerust ben ik niet, pfff