Babykwes Liz krijgt nog 2 flessen die van s'morgens en s'avonds. Van de week heb ik die van tussen de middag eraf gedaan. Ze krijgt dan nu 150 ml optimel of iets dergelijks. De ene keer wel uit de fles andere keer uit de beker. Ik heb deze fles er in 1 keer afgehaald en tot nu toe doet Liz het goed zonder deze fles. Jeanetjuh ik geef potjes of van olvarit of soms eigen merk heel af en toe maak ik het ook wel eens zelf. Mango kan prima. Ikzelf zou alleen nog even wachten totdat hij echt gewend is aan het fruit. Ben altijd bang dat ze zich dan in een stukje verslikken, maar goed ben nogal bang aangelegd op dat gebied. Carpe wat jammer Maar het wil nog niets zeggen, omdat je zegt dat je nog te vroeg hebt getest Er is nog hoop vooral als ik ook je symtomen lees. Pluisje in het begin is het zeker wennen met zo'n kleintje alleen. Het gaat vanzelf steeds beter en je leert je Noa ook steeds beter kennen. Op een gegeven moment weet je vaak precies waarom ze huilen en wat er aan de hand is en soms weet je dat ook totaal niet Komt helemaal goed!
@ Babykwes... Lief dat je het vraagt! Ben er nog Lees bijna elke dag wel even mee, maar druk druk! Mooie stats hoor van Julian! Gaat aardig gelijk op met Oona.. en merk hier ook niets van geen ruimte voor flessen! 's morgens krijgt ze nog een 200, tussen de middag koemelk en voor het slapen een 100 flesje.. Voorlopig blijft de ochtend nog een fles, mevrouw wordt zo slaapdronken wakker dat ze zich in pap of een boterham verslikt Hoe gaat het met jou nu? Krijg je nu binnenkort al duidelijkheid/uitslagen?? @ Banne... Wat fijn dat de knoop doorgehakt is en jullie er voor gaan! Hopelijk komen jullie nu snel weer samen in rustiger vaarwater!Hebben jullie goed kunnen praten? Of gaat dat nu juist komen? Wat vervelend die harde ontlasting van Emily! Oona heeft veel verstopping gehad en zat lange tijd aan de lactulose.. eventjes Ha vragen als het vaker gebeurt maar?? @ Sammie.. Dat fabeltje had ik nog niet eerder gehoord... Klopt hier in huis aardig.. Oona pakt juist alles met rechts en kan bv rechts veel beter sturen met haar vorkje. @ Jeanetjuh.. Pff balen zeg ws koemelkallergie.. Hopelijk groeit hij er snel overheen! Met fruit zijn we begonnen met peer & mango (uit een potje) maar heel snel alles zelf gaan maken... Eigenlijk eet ze nu alle soorten fruit.. Nectarine vond ze gepureerd ook helemaal geweldig in het begin.. Mango kun je gewoon pureren/prakken idd.. al kreeg Oona al vrij snel stukjes van dat zachte fruit.. @ Pluisje.. Wat een prachtig meisje is Noa toch Hopelijk vallen je kraamtranen mee en kom je snel in het ritme van een dag met z'n 2tjes! Laat die foto's maar lekker komen! @ CarpeD.... Oh jammer een nega test! Hopelijk wordt hij alsnog harstikke positief! Ik duim met je mee dat het niet om ontpillen gaat! Zoo... Hier gaat alles z'n gangetje.. Mijn vriend is ook 2 weken vrij nu.. dus we zijn veel op pad... Laatst voor het eerst met vrienden en hun dochter naar zo'n indoor speeltuin geweest... Wat een enorm succes! De meiden vermaakte zich opperbest in de ballenbak en wij weer van de meiden! Ook voor het eerst een nachtje uit logeren geweest... teminste Niet Oona alleen, maar alle 3 bij mijn ouders blijven slapen (ik ben er nog niet aan toe om haar uit logeren te laten gaan haha) Lekker naar de dierentuin geweest.. Oona keek haar ogen uit... dagje winkelen... dagje ikea... lekker hoor @ meeting.. Zo'n indoor speeltuin is misschien een idee? Maar wel weer lastiger voordegene met kleinere ukkies... Het weer is ook niet echt denderend natuurlijk... hier zijn een aantal leuke parken in de buurt, maar dan weer niet met een goede binnen-optie. 1 park kan ik nog eens navragen hoe dat zit...
@sammie, ik heb het heel erg naar mijn zin op mijn werk. Adoptiebureau schrijven we volgend jaar waarschijnlijk in. we gaan er in totaal nog 9 keer voor ( volgend jaar na mijn contract verlenging) Is nog wel eenm discussiepuntje omdat het gewoon heel veel geld kost ( is het zeker waard hoor maar we hebben het nu even niet) @banne ik werk idd fulltime, elke dag van half 9 tot 17 uur. Renzo gaat naar de hondenuitlaat dienst en dat gaat super! @meeting, ik zal jullie dolgraag willen ontmoeten allemaal, en jullie kindjes live willen zien.. maar ben zo bang dat ik breek... jullie kennen mijn verhaal, weten hoe ik me voel en jullie hebben stuk voor stuk van die mooie kindjes.... ik denk er nog even overna meiden
@chivay, ja kan ook. Ik kan natuurlijk evt eerder weg mocht ik het niet trekken. Tijd geleden was de dierentuin al zwaar voor me..
hallooo @chivay haha gelukkig dat je er nog bent!! wat een mooie foto trouwens van oona ook een super mooi meisje hoor met die mooie krullen! over die flessen ppff ik vind t wel ff best met het cb, julian krijgt smorgens de appel pap van bambix dat is 130ml die drinkt hij zelf uit een beker (hij is altijd wel klaarwakker) en vind hem super lekker en zijn laatste fles is 210 om lekker op te slapen die zou ik af kunnen bouwen maar ach hij eet verder goed dus ik vind t prima uhm over het logeren hier ook niet hoor dus helemaal niet raar dat je daar niet aan toe bent voor mij hoeft het ook niet! volgende week moet ik terug voor nog een aantal uitslagen en dan over 3 maanden ofzo weer een mri om te kijken of de ontstekingen weg zijn voel me nog steeds niet 100% maar t schijnt wel een paar maanden te kunnen duren dus wacht maar af (lief trouwens dat jij dat dan weer vraagt) @carpe hmm raar dat je test nega was had wel pos verwacht maar idd je bent nog vroeg dus wie weet (ik blijf duimne voor je) @chantal ok liz ook nog gewoon 2 flessen vind ze de optimel ook lekker? heb ik hier nog nooit geprobeerd eigenlijk @jeanetjuh julian krijgt zn fruit bijna altijd vers en als hij uit een potje krijgt heb ik geen vast merk al vind ik de kruidvat potjes zelf erg lekker eigenlijk kan je alles vers maken met een staafmixer is echt super handig ook voor de groente te pureren zelf maak ik vaak liga met een geprakt banaantje en sinaasappel mmm heerilijk @wenrich hoe gaat het eigenlijk met je?? ben je nummer kwijt heb een nieuwe telefoon fijne avond liefs
@ Babykwes, wat een leuke foto's van Julian heerlijk vrolijk ventje. Jammer dat je je nog geen 100% voelt hopelijk gebeurt dit wel weer dan kan je toch weer meer genieten van alles lijkt mij. Wanneer moet je weer terug op controle en hoe ben je op het moment onder alles? @ Chantal, ja ik vind de potjes ook heerlijk glad dus wacht denk ik even met het zelf te maken tot dat het echt goed gaat. @ Carpe, ow balen zeg maar je symptomen zijn toch wel vrij duidelijk lijkt mij dus zou over een paar dagen nog een testje doen. @ Wenrich, snap je helemaal meid vorig jaar na mijn miskraam zag ik het ook helemaal niet zitten. Het lijkt me ook allemaal enorm zwaar voor je. Liefs
Hey Ladies Zo ben weer ff een tijdje niet geweeest Zal proberen om niemand te vergeten Nboer heel veel sterkte ik zit gewoon met tranen in me ogen. Ik hoop zo dat alles goed komt! Chivay weet niet of ik je al had gefeliciteerd met Oona der verjaardag bijdeze nog van harte gefeliciteerd Jane nog van harte gefeliciteer met Elize en Naomi! mooie fietsjes! Wen75 Gefeliciteerd!!! wat een verrassing Hier jeukt het ook wel hoor alleen net als kwebbel hebben wij geen slaapkamer meer over en ik wil graag een eengezinswoning lekker met een tuin dus hoop dat we volgend jaar kunnen gaan verhuizen Banne wat fijn dat jullie eruit zijn! en er helemaal voorgaan! Mooie foto's wat een schatje! Carpe wat jammer dat je neg teste maar misschien was je gewoon nog te vroeg. Jeantjuh wat verveledn dat het misschien KMA is. Sammie wat een heerlijke foto's wenrichfijn dat je afleiding hebt en net wat je zegt het kost een hoop maar dat is het het wel allemaal waard als je strx zwanger bent! Babykwes hij is er idd helemaal klaar voor! Leuke foto's. Hier gaat alles goed Zulay groeit lekker krijgt weer wat tandjes erbij ze zegt mama en papa en hap zo lief!!! Ze is ook best ondeugend als ik zeg pas op Zulay dat mag niet dan steekt ze alleen haar wijsvinger uit en schud ze met haar handje hahah naapertje want wij doen dat als ze iets niet mag doen. De aller eerst keer lach ik helemaal in een deuk kon gewoon niet boos op der blijven! Wij gaan over 3,5 week ook lekker op vakantie heb er echt zin in! Als ik iemand vergeten ben sorry ik deuk me bedje in moet morgen weer vroeg op. Fijne avond ladies liefs
@Babykwes: Roan krijgt ook nog gewoon zijn flesjes, al is hij een maand jonger dan Julian. Roan vindt ze nog heerlijk en de rest van het eten gaat er ook gewoon allemaal in. Ik zag dat ze ongeveer even groot en zwaar zijn!! En wat een leuke fotos dat voetje!!hihi!! @Jeanetjuh: Roan krijgt eigenlijk van alles qua fruit. Alleen met banaan ben ik voorzichtig, daar raakt hij soms van verstopt. Meestal geef ik vers fruit, maar als ik weinig tijd heb of even makkelijk wil doen dan krijgt Roan het ook uit een potje. Verse mango en zoete frambozen zijn Roans favoriet! @Carpe: Ach, balen van die test!!! Misschien ben je te vroeg idd ..niet te vroeg juichen, dan valt het altijd mee. @Chivay: Nou, ik had dat fabeltje ook nooit eerder gehoord, maar het klopt tot nu toe echt bij iedereen die ik check! Links en rechtshandigen grappig toch? Wat een mooie bos haar heet Oona .wauw! Prachtige foto. Enne Roan is ook nog niet uit logeren geweest. Hier wil vooral zijn vader het nog niet! @Wen&r: Wel goed dat je de hoopt niet opgeeft. Veel werken, veel sparen en dan er tegenaan! Hoe gaat het met je hondje? @Lovely: Haha wat een boefje. Gewoon te komisch om te zien hé? Roan zegt mama, papa en poep. Tja, hij poept ook best vaak en dus zeggen wij dat veel !
@ Babykwes... Wat een superfotos van Julian! @ Sammie... Hahaha meestal zijn de moeders er nog niet aan toe en poep bij de eerste woordjes haha... Wat stoer! Das een vermelding waard op zijn bruiloft @ Lovely... Prachtig.. Zie het helemaal voor me dat vingertje! Tnxs voor reacties op oona's foto's... toch altijd erg leuk om te lezen Ga je weer zo lekker glimmen van trotsheid haha.. Krullen leken hier eventjes weer weg te gaan... maar zijn weer in volle glorie aanwezig.. @ Praten.. Hier een heerlijke kletser... Papa is ze helaas weer vergeten... maar mama zegt ze gelukkig nog wel Alles is die, da, & ja... Zegt af en toe hap, en iets wat lijkt op eten.. (eetuhhh) Ze kan nu deze dingen pakken/aanwijzen als wij er om vragen: haar knuffelpopje, vork, waterflesje, bal, papa, mama, poes (in een boekje.. dan zoekt ze hem op) Verder op 'commando': Hieperde hiep (handjes in de lucht) Hoe groot wordt oona? (handjes in de lucht) Klap eens in je handjes (Klappen) Mondje poetsen (Dan veegt ze langs haar mondje met een toetendoekje) Zeg eens Aaa (Mondje open voor de tandenborstel) Wil je Bumba kijken? (Dan kruipt ze snel naar de laptop) Mag ik een kusje? (Dan krijgen we regelmatig een dikke smakkerd) En nog zoveel meer.. vind het echt hard gaan nu.. Ook qua spelen... bal echt overgooien... pop-up speelgoed indrukken en weer dichtmaken.. vormenstoof gaat steeds beter.. een ringentoren kan ze ook weer deels in elkaar zetten.. boekjes bladeren... *Zucht... wat gaat het hard *
@hondje, die groeit hard, is echt een schatje trouwens. Iedereen loopt met hem weg! @nbroen, hoe is het nu met je kleine meid? @minimeeting, zou idd wel een idee zijn om te kijken of ik het trek, maar als andere het niet zien zitten dan niet hoor meiden @banne, gaat zn gangetje, ik ben jou nr ook kwijt, oude telefoon is gecrashed dus moeten we even via pb doen? @telefoonnummer, trouwens meiden, als iemand anders mijn tel nr wil stuur maar een berichtje ( omdat ik niet meer zoveel online zit)Ik heb trouwens ook msn. @jane wat een mooie fietsen, ik zal ze al op hyves echt super schattig! @alicia hoe is het met jou/jullie? @carpe, negatief getest, hmmm misschien toch nog even paar dagen wachten meis? @lovely waar ga je naartoe op vakantie? sorry als ik meiden vergeet...
Goedemorgen dames! Vraagje wie van jullie geeft al echte stukjes fruit? Dus stukje appel, mango? Ik vind dat namelijk dood eng, maar misschien kan het al lang? En wanneer moet ik de ochtendfles eraf halen? Wendy wat fijn dat je hondje het goed doet. Ik snap dat je het soms ontzettend zwaar hebt. Loveleyme hahah wat grappig van Zulay met dat vingertje. Soms heb ik dat ook wel hoor dan lig ik helemaal in een deuk om Liz, terwijl ik dan eigenlijk boos moet blijven. Vaak verstop ik me dan even achter een boekje. Chivay idd een super mooie foto van Oona. Ik vind die krulletjes ook zo schattig. Hebben jij of je man van jezelf ook krullen? En wat kan Oona ook al veel. Het gaat nu wel heel hard he. Dat babyachtige is bij Liz ook al helemaal verdwenen, maar vind dit allemaal wel super leuk! Babykwes wat een leuke foto's van Julian. Een super vrolijk ventje! Hopelijk voel je je snel weer de oude en valt de uitslag mee!
De 1e keer in de kinderstoel hij is eigenlijk nog net te klein maar hij zit zo graag rechtop Bekijk bijlage 173011