@Babykwes, zonnebloemolie had ik ook gehoord ja dat dat wel zou helpen! Waarom zou dat niet goed zijn vraag ik me af?! Emily slaapt 's nachts ook bij ons op de kamer. Ik had haar een tijdje op haar eigen kamer maar ik vind dit ook prettiger! Lekker naast me in een wiegje. Enne als Julian nog lekker z'n flesje wil drinken zou ik dta er gewoon inhouden! Geweldige foto's trouwens! Haha, loungend in het zwembad! Echt een vakantieganger op die foto! @Jeanetjeh, wat vervelend dat Luuk waarschijnlijk toch wel kma heeft. Hopelijk groeit hij er gewoon overheen! @Sammie, ik zal eens kijken naar de kruinen in de familie! Hahaha Mijn man is links dus ik ben benieuwd... @Pluisje, je krijgt vanzelf een ritme hoor met Noa! Het is inderdaad wennen om samen thuis te zijn en vooral in het begin ben je alleen maar met haar bezig. Maar dat komt goed! Weet ik nu uit ervaring.. haha En hier komt ook alles op mijn schouders hoor! Nu vind ik dat helemaal niet erg want ik geniet volop van mijn meisje! Als ik weer moet gaan werken moet ik haar ook al missen dus laat mij maar lekker alles doen! Haha Had je trouwens geprobeerd om haar naast jou in bed te leggen? Misschien dat ze daar wel behoefte aan had lekker even tegen jou aan... Had Emily ook wel in het begin. En nu vind ze het nog steeds wel fijn om naast mij in ons bed te liggen. Ik doe dat nu nog heel af en toe als ze erg vroeg wakker is en onrustig. @Carpe, balen zeg een nega test!! Misschien wel omdat je te vroeg was... Dat hoop ik in ieder geval voor je!! Ik ben zo benieuwd.. haha @Chivay, wij hebben de afgelopen periode al veel gepraat. We moeten nu gaan kijken of we weer uit deze dip kunnen komen. Mocht dat dan alsnog niet lukken dan hebben we in ieder geval allebei het gevoel dat we er alles aan gedaan hebben. Maar vooralsnog gaan we er voor en hoop ik dat we deze periode achter ons kunnen laten en weer vooruit kunnen kijken. Dat heeft alleen wel tijd nodig... Leuk zeg al die dagjes weg! Lekker genieten met z'n drietjes! Wat een prachtige foto weer van Oona! Zo mooi met die vage achtergrond! Is dat met een speciale camera gemaakt? @Meeting, is dierenpark de wissel in Epe misschien een idee? Dierenpark Wissel in Epe; Natuurlijk en afwisselend! Als het goed weer is uiteraard maar dat is een week van te voren wel aardig in te schatten denk ik.. En anders inderdaad bij slecht weer een indoor-speeltuin. Ik denk alleen wel dat het voor de hele kleintjes niet zo heel handig is. Maar ik heb geen ervaring met zoiets.. @Wenenr, hartstikke logisch dat je er zo over denkt! Ik had dat vorig jaar bij de eerste plannen voor een meeting ook! Je wordt dan wel erg geconfronteerd. Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Wat fijn dat Renzo het zo goed doet met de uitlaatservice! @Lovelyme, Wat schattig dat Zulay al mama en papa zegt! haha en jullie na-apen, geweldig! Ik zou daar ook erg om moeten lachen denk ik. AL moet je daar waarschijnlijk ook al mee uitkijken! Gisteren heeft Emily een bandje om haar hoofd gekregen om te kijken hoe erg haar afplatting is. Nu had ik zelf het idee dat het in de afgelopen 2 weken al een heel stuk minder was geworden.. Ik vroeg haar ook of dat kon zo snel?! Ze zei ja dat kan heel goed. Later belde ze me op met de uitslag, blijkt Emily helemaal geen erge afplatting meer te hebben!! Ik ben zo blij en opgelucht! Ze heeft natuurlijk nog wel de voorkeur die aandacht vereist maar we hoeven naar mijn idee nu al niet meer zoveel moeite te doen want haar hoofdje is gewoon goed. Best raar want een week of 3 geleden vond ik het toch echt duidelijk te zien dat ze aan een kant platter was... Ze slaapt deze week heel onrustig! Ze is echt na een uur alweer wakker overdag. Meerdere kindjes dit gehad? Kan het zijn dat ze een sprongetje heeft? Ik heb geen idee wanneer die komen...
@Jeanetjeh, wat een leuke foto's weer van jullie mooie vrolijke mannetje! Hij heeft zo'n mooie lach altijd! Emily heeft hetzelfde shirt ("born in 2011") in het roze!
@ Chivay, ja die krullen van oona zijn echt prachtig en wat goed dat ze al zo lekker kletst en bezig is met van alles heerlijk. @ Chantal, volgens mij kan je liz al wel wat grotere stukjes fruit geven. @ Wenrich, fijn dat het zo goed gaat met je hondje. Meiden hoe doen jullie dat dan met het fruit wat jullie over hebben? Want als ik mango zou maken dan heb ik natuurlijk heel erg veel over.
@ Banne, vind het zo'n leuk shirt vooral deze kleur blauw vind ik hem super staan. Wat fijn dat Emily haar afplatting meevalt en het al zoveel verbetert is. Wij moesten Luuk eerst ook zonnebloemolie geven voor de huisarts toen ik bij de kinderarts kwam raade zij dit meteen af omdat je de verhouding niet weet daarvan lactulose is beter gaf ze toen aan. Je kunt ook 10cc extra water bij elke fles doen dat kan ookk helpen. Heb je het boek oei ik groei? Is echt een aanrader dan begrijp je je kindje echt beter tijdens de sprongetjes en weet je ook een beetje wanneer ze kunnen komen.
@JEanetjuh. Ah toch koemelkallergie. Balen. Gelukkig dat daar teegnwoordig wel geode vervangbare voeding voor is en misschein groeit hij er overheen. Wat een leuke foto's van Luuk. Echt een vrolijk mannetje. Ik heb een fietsstoeltje van Bobike. Bevalt goed. Vind alleen de bandjes dicht bij haar nekje zitten en die geeft dan striemen. Heb daar naar gekeken maar dat is ook bij andere merken. nina heeft altidj een vestje aan met een mutsje eraan die er dan voor zit. Ik geef Nina alle soorten fruit. Alleen met kiwi ben ik voorzichtig. Heb altidj geleerd dat kindjes onder 1 jaar maar 'n 1/4 kiwi pwer dag mogen vanwege de vele vitamines die erin zitten,maar vedrer geven we alles. Nina krijgt altijd vers dus hou niks over. Doe weleens een grotere hoeveelheid rabarber/appelmoed amken en die doe ik dan de vriezer in,soms maak ik er ook weleens ijsje van voor als het warm is. @Banne. Wat fijn dat jullie voor jullie relatie gaan. Ik hoop dat jullie er sterker uit komen,net zoals vorige keer. Inderdaad geod blijven praten en julie hebben een prachtig meisje die jullie bind en veel vreugde brengt. Wat fijn dat de afplatting meevalt. Moet je nagaan wat fysio kan doen. @Missy. Ik snap heelmaal wat je bedoeld met een bijdehand kindje en vermoeiend. Ik herken dat wel bij Nina. ik moet op het moement ogen in mijn achter hoofd hebben en dan nog is ze zo snel. op het moment dus echt een handenbinder,maar ook dat zal vanzelf minder worden. Ze is idnerdaad snel met lopen,maar dat is ze eieglijk wel met alles. Vidn het weleens jammer dat het zo snel gaat,maar ben wel heel trots op mijn meisje. @Sammie. dat fabeltje van je kruin ken ik ook niet. Zal eens gaan kijken. @Babykwes. Zo Julian weer mooi aangekomen. Hij is een stuk zwaarder dan Nina. Nina is weegt nu 8700 gr,echt een tenger meisje. Maar net als Julian heel beweeglijk,dus maak me geen zorgen. Alle flessen eraf?? Daar hebben ze ons niks van gezegd. Wel mogen we als Nina 1 jaar is,overgaan op gewone melk. We willen dan langzaamaan die gaan wisselen. Nina heeft voor het naar bed gaan nog een fles van 180cc en die heeft ze ook echt nodig. Wij vidnen het nog wel prima,ze kan het qua gewocht ook nog wel hebben. Maar Nina heeft dus nog gewoon 3 flessen en ze eet verder alle maaltijden prima,blijkbaar heeft ze het gewoon nodig,ze verbruikt ook heel veel energie. Wat 'n leuke foto's van Julian. Wat is hij lekker aan het realxen in het zwembad en dat voetje in het zand,geweldig. @Carpe. Wta balen van je negatieve test. AL moet ik wel zeggen dat ik alle symptomen wel positief vind klinken. je was dit keer ook wel vroeg met testen. mischien donderdag nog een testje? @Chivay. Wat een mooie fot van oona. Wat mooi die krullen. Hopelijk blijft ze die houden. Meerdere in de familei met krullen? Wat leuk he al die ontwikkelingen. Ik sta er toch vaa van te kijken wat ze allemaal kunnen en wat ze snel leren. Echt genieten he. @Wendyenr. Bij ons gaat het wel aardig. Lief dat je ernaar vraagt. Veel stress gehad fageloipen tidj,maar we hebben het er nu niet vaal meer over en sinds we mijn schonzus niet mee rhebben gezien,is het heerlijk rustig. We genieten nu gewoon van elkaar. Hoe gata het met jou? Heb je het naar je zin op je werk? Wat geod dat jullie je hebben ingeschreven voor adoptie. Duurt die wachttijd lang? @Chantal. Nina krijgt al een heel tijd stukjes fruit. Je staat verstelt heo makkelijk ze het wegkrijgen. Als je het eng vidn zou ik het eens proberen met iets heel zachts. Bijv rijpe peer of stukje banaan. Als Liz zich verslikt,hoest ze het er weer uit. De ochtendfles heeft nina nog in papvorm. Als ze 1 jaar is,gaan we die met gewone melk maken. Zo volgens mij ben ik weer bij. Hier is het weer wat rustiger. We spreken mijn schoonzus niet,dus horen nu ook al haar problemen niet en dat is heerlijk. Nina doet het ook super. Ze heeft nu ontdekt dat we een trapleuning hebben en wil zich daaraan vast hoduen als e naar boven gaat. Klein bijdehand ding. Voordat ze naar boven gat doet ze dan eerst de lamp voor boven aan,echt niet te geloven wat ze ons allemaal ziet doen. Ook erg veel kletse op het moment. Hele verhalen,vooral als we op de fiets zitten en dan flink gillen. iedereen kijkt altijd om als wij eraan komen,zoveel lawaai. En nina maar genieten van alle aandacht,hihi.
Hallo allemaal, Carpe: Ik testte bij Jelmer ook pas na NOD positief, dus het kan nog alle kanten op bij je! De symptoompjes zijn er in ieder geval. Wenrich: Ah, fijn dat Renzo het zo goed doet! Ik snap het best als zo'n meeting te heftig voor je is, maar zou het wel leuk vinden als je er bij bent Chantal: Jelmer eet al vanaf 6 maanden stukjes (appel stoom ik altijd even 5 minuutjes, zodat het wat zachter is), gaat prima, maar ze moeten het wel echt leren, dus in het begin zal ze zich af en toe verslikken. Banne: Wat fijn dat jij en je man er toch voor gaan! En wat goed dat de afplatting al zo verbeterd is!! Sammie: haha, dat ie poep zegt Hier klopt het ook met de kruintjes, bij Jelmer draait hij rechtsom dus dat zou betekenen dat hij rechtshandig is, ben benieuwd! Jeanetjuh: Wat is Luuk toch een mooi manneke!!! Meeting: Dat dierenpark in Epe ziet er ook leuk uit! We moeten wel een knoop gaan doorhakken trouwens! Als we nog steeds voor 27 augustus willen gaan.
Hee meiden Zo weer even bijgelezen. was in 7 dagen tijd maar 1 dag vrij, had 2 extra diensten. banne wat goed dat jullie er weer voor gaan zeg. Ben blij datte horen. Kim had ook opeens harde poep, die moest zelfs lactulose op een gegeven moment. Ze had maar 1 x in de 3 dagen ontlasting soms Jeanetjuh jeetje wat balen toch kma. Heb wel is gehoord dat kinderen vaak rond hun 1 e verjaardag erover heen groeien. Ik maak vanaf het begin alle fruit vers. veel peertjes, even prakken, appel( deed ik eerst in staafmixer) en kiwi met een banaantje geprakt( miss beter als ie iets ouder is) babykwes Kim krijgt alleen nog opvolmelk in de pap, smorgens 180. Verder drinkt ze ongeveer 280 ml diksap op een dag, en nog 150 gewone halfvolle melk smiddags na de boterham Leuke fotos van je mannetje. Hoe gaat het nu met jou? Weten ze nu al wat er met je was? Chivay leuk naar de dierentuin geweest. En uit logeren. Niks he om haar nu al een nacht te missen. Ik kan dat ook niet, mijn moeder wil het wel heel graag Leuke foto van je krullebol Lovelyme ik heb hetzelfde, als kim stout is, en ik ben boos en wijs met vinger, gaat ze heel hard lachen. Boefjes zijn het. Wenr hoe gaat het nu met je? Alicia fijn dat alles weer wat rustiger is thuis zeg. Pluisje onwennig he als je voor het eerst alleen bent met de kleine. Ik vond dat best pittig, heb ook erg gehuild toen weet ik nog, maar het went San hoe gaat het met jou? Chantal hoe is het met jullie? Weet iemand hoe het met het babytje gaat met uitdrogingsverschijnselen? Sorry kan even niet op haar naam komen, erg hoop dat ik niemand vergeten ben Net even huis doorgewerkt, nu even rust. xx
Carpe nog niets gehoord van Nbroen. Hopelijk gaat het goed met Mila. Verder gaat het hier goed. Liz heeft volgens mij weer een sprongetje. Zo af en toe stront vervelend en weer slechter slapen pffffff. Wel balen van dit weer in onze vakantie, maar ja wat doe je eraan he. Ik ga hier volgende week de ochtendfles minder maken. Heb liever dat ze de avondfles zowiezo houd maar dan op het eind met gewone melk ipv opvolgmelk. Weet jij hoe lang ze die opvolgmelk nog moeten krijgen? Qua logeren ik ben daar vanaf het begin al heel makkelijk in. Komt ook omdat ze altijd 1 nacht per week bij mijn moeder slaapt anders moet ze er 2 dagen per week zo mega vroeg uit dus vandaar. En als we soms nog een avondje uit gaan dan heb ik er ook geen moeite mee, maar ja dat komt denk ik ook wel omdat ik het al vanaf het begin gewent ben.
Trouwens die theorie klopt. Heb het net gecheckt Liz is linksom en bij mijn man ook en die is ook links. En bij mij rechts en ik ben rechts hahaha zo grappig.
@ Chantal, ik denk dat de een daar makkelijker in is als de ander ik moet er absoluut nog niet aan denken haha Fijn die heerlijke sprongetje @ Nbroen, hoe is het met jullie en de kleine Meila? @ Alicia, Ik heb nu een mango liggen die wil ik morgen gaan pureren maar hou dan natuurlijk veel over kan ik dit ook invriezen dan? Want dat krijgt hij natuurlijk niet in 1 dag op haha.
Chantal o lekker weer een sprongetje. Wel fijn dat ze 1 dag in de week bij je ouders kan slapen. Een avondje weg vind ik ook wel oke hoor, of een dagje ook
@Chivay: Nou die oona is ook al een knappe meid. Roan doet nog niet zo veel op commando alleen zwaaien, maar alleen als hij er zin in heeft! @Jeanetjuh: Wat een vrolijk ventje heb je toch! Ik eet de rest lekker zelf op of ik maak er een smootie van! @Chantal: Bij mij is het heel wisselend, meestal krijgt Roan stukjes, maar dan wel zachtfruit. Al het andere prak ik of pureer ik. Al wil hij niet altijd de stukjes .soms spuugt hij ze weer uit. @banne: Wat fijn dat de afplatting minder is geworden bij Emily! Ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent! @kruinentheorie: Wat grappig dat jullie het ook allemaal testen het klopt echt hé?!? Maandag begin ik weer met werken en ga het ook even in mijn klasje testen ik vind het echt lollig!
sjonge jonge een heeel verhaal getypt 1 druk verkeerd heel me verhaal weg:x @ kruinentheori jovi heb links en rechts een kruintje, en hij doet ook alles met twee handen. @ foto's weer hele mooie schattige knappe boys en girls voorbij zien komen "smelt" reageer later weer de kleine huilt xxx
@carpe, alles gaat zijn gangetje, we gaan gewoon door. Moet zeggen dat het in onze relatie nu wel een stuk beter gaat... @alicia, fijn dat het alweer iets beter gaat nu! Ik heb het erg naar mijn zin op werk, pas er goed tussen en ik heb ineens ontzettend veel taken.. run de hele administratie aangezien de vrouw van de baas alles aan mij overdraagt en steeds minder gaat werken... @foto' s wat een mooie foto' s weer echt super vrolijke kindjes! @helm, ik weet niet meer van wie maar zag een voor en na foto van een helm, was iemand van hier toch? Zag er goed uit!!! @nbroen, is er al iets meer bekend? Denk aan je! @san, hoest met jou?
@ Carpe, heb je nog steeds alle verschijnselen? Morgen zou je officieel mogen testen. @ Chivay, zo je vakantie alweer bijna om zag ik op hyves de tijd vliegt he. Ow ja en nog super bedankt voor de dierenkaartjes
Wendy kan me voorstellen dat het in je relatie iets beter gaat. Zo'n traject zorgt toch voor spanningen enz. Fijn dat je het op je werk leuk vind. Dat scheelt een hele boel. Chivay alweer bijna werken. Jeetje wat gaan die weken snel voorbij zeg! Liz is ontzettend vervelend en dat is nog zacht uitgedrukt. Volgens mij zit ze weer in een sprongetje. Vanmorgen om kwart over vijf gilde ze alles bij elkaar. We hebben haar toen maar de fles gegeven, want we hadden er allebei nog niet zoveel zin in om uit te gaan en daarna heeft ze gelukkig wel tot acht uur doorgeslapen. Verder schreeuwt ze alles bij elkaar als ze haar zin niet krijgt en als madam echt boos is gaat ze zichzelf bijten hahaha. Gek meisje.
hey meiden @all bedankt voor alle lieve reacties op de fotos @jeanetjuh wat een leuke fotos van luuk hij is echt veranderd alweer lekker ventje!! ik mag volgende week terug voor controle en nog wat uitslagen, verder is het maar afwachten hoe het gaat verlopen dus probeer er maar niet te veel aan te denken al wordt ik wel steeds met mn neus op de feiten gedrukt als ik bv teveel gedaan heb ofzo ben ik net als gister onwijs moe en lig ik dus gewoon samen met julian op bed ppff maar ach als dat het ergste is ow en volgens mij kan je alles invriezen @chantal oei balen dat liz zo vervelend is en zo vroeg wakker was dat valt niet mee he hoeveel weken is ze nu dan ik heb het oei ik groei boek zal ik is kijken of ze in een sprong zit @carpe hoe voel je je nu nog steeds alle symptomen?? volgende week moet ik weer naar t zh voor nog wat uistlagen en dingen maar ze denken sterk aan ms dat kunnnen ze pas zeker zeggen als ik nog een aanval zou krijgen dat kan een maand duren of een jaar ze weten het niet @banne haha nog iemand die het zo fijn vind lekker dichtbij heerlijk toch! hoe gaat het met jullie?? @alicia wat super knap trouwens dat nina al loopt joh weet niet of ik het al had gezegd maar wowww!! nina ook nog 3 flessen en als ze het nodig heeft lekker blijven geven, de kleine meid van mn zus is 3 maanden ouder als julian en net zo tenger dus als jullie nina de ha had gezegd gewoon die flessen blijven geven want ze heeft het gewoon nodig terwijl het cb tegen mn zus zei dat ze af moest bouwen fijn trouwens dat het bij jullie weer wat rustiger is hopelijk blijft het zo @nbroen weet iemand toevallig hoe het gaat met de kleine van haar?? moet steeds aan ze denken @oei ik groei ik heb hier het grote boek liggen dus voor vragen over sprongetjes haha sorry voor als ik iemand vergeet maar moest alweer een hoop bijlezen vanmorgen weer voor controle bij de ka geweest en julian doet het zo goed dat we niet meer terug mogen komen jeeejj!! kan ook gaan stoppen met zn medicijnen kijken hoe het gaat toch wel fijn dat hij het zo goed doet gister ben ik me rot geschrokken ik stond even buiten en hoor opeens een hoop gedreun en gekrijs is julian dus van de trap afgevallen ppfff hele bult op zn koppie ik kan hier niet zo makkelijk een traphekje beneden plaatsten dus heb altijd mn wagen ervoor maar denk dat hij hem gewoon opzij beukt en er langs gaat want een uur of wat later lag hij dus helemaal boven op de overloop niet normaal hoe snel die de trap op gaat kleine dondersteen vandaag toch maar is aan mn vader vragen of er iets op te verznnnen is want moet er niet aan denken dat hij van boven af naar beneden valt fijne dag meiden liefs
@Babykwes. Oh Julain van de trap gevallen. Er zijn best veel systemen te krijgen voor verschillenden trappen,moet vast iets voor jullie bij zijn. Ik herken het van Nina. Die heeft ook maar even nodig en dan is ze boven. Ja ik blifj die drie flessen ook gewoon geven. Ze beweegt zo veel en ontwikkelt zich elke week wl weer verder en daar heeft ze ook energie voor nodig,dus zal ze ook goed moeten eten. Al moet ik zeggen dat het bureau er bij ons niks van zei. Alleen dat ik het binnenkort mocht vervangen door gwone melk. Probeer dat eerst met haar ochtendpapje. Spanennd wat er uit de test van jou komen. Inderdaad niet teveel aan denken,word je niet vrolijk van. Geniet lekker van jullie mooie mannetej en komt tijd,komt raad. @carpe. Nog nieuws. @Jeanetjuh. Ik vries vanalles in. Heb van de week rabarber/appelmoes ingevroren en pruimenprakje. Maak altidj wat meer anders blijf ik bezig en zo heb je altidj wat anders te geven. ik ben ook beneiuwd heo het met NBroen gaat. Vandaag kregen ze de uitslag van het onderzoek. hoop voor hun dat het geen stofwisselingsziekte is. @Wendyenr. Fijn dat ej het o naar je zin hebt op je werk. Is heel belangrijk.
Babykwes lief dat je wilt kijken, maar heb zelf het boek ook. Zal me er straks even weer in verdiepen. Wel spannend dat je weer uitslag krijgt. Wel lastig lijkt me dat als je je goed voelt en weer wat teveel doet je weer zo moe bent. Nbroen hopelijk krijgen jullie vandaag een positieve uitslag en heeft jullie meisje geen stofwisselingsziekte. Even weer wat foto's van vakantie spammen: