Zo ik heb nog veel meer foto's maar die upload ik wel in een paar keer. Heb er nu al heel veel gedaan maar kon niet kiezen
hoi allemaal, zo wat een drukte weer hier leuke foto's van allemaal. o bah hopelijk zitten de artsen ernaast met de kleine van nbroen.sterkte. meeting nou kan er niks op tegen hebben om naar epe te gaan is bijna een thuis wedstrijd. maar enige nadeel is weet niet of er mensen met openbaar vervoer komen dat er geen trein rijdt en volgens mij moet je aardig wandelen voor je er bent maar goed er kunnen er zoiezo een paar met mij mee rijden eventueel. zo hier vandaag weer een berichtje dat vriendin zwanger is en kan er nu toch steeds slechter tegen dat het net lijkt dat iedereen maar zo zwanger is en wij maar martelen en mag van de huisarts echt pas na 20 oktober komen gggrrrr. kan ik ook rechtstreeks bellen weet iemand dat ?
san: Jullie zijn al 2 jaar bezig!!! In principe mag een huisarts een doorverwijzing niet weigeren als jij er op staat! Alleen weten veel mensen dat niet en maken artsen daar gebruik van. Ik zou gewoon een afspraak met de huisarts maken en zeggen dat je per direct doorverwezen wil worden!!! chantal: leuke foto's !!!!!
Dank je wel kwebbelsnoes! Nou heb me vanmiddag toch wat meegemaakt. We gingen met mijn ouders naar een kinderboerderij bij ons in de buurt. Ontzettend leuk voor kleine kinderen speeltuin, loslopende dieren en een knuffelhok waar kinderen beesten op schoot kunnen nemen enz. Liz was helemaal enthousiast en in 1 keer begint ze keihard te huilen. Was ze gebeten door een geit. Echt ze bloedde niet normaal. Gelukkig zitter er maar vier kleine sneetjes in haar duimpje en is het goed afgelopen. Heb zelfs de dokter maar even gebeld want je weet maar nooit met geiten Q koorts enz. Ik schrok wel en merkte dat ik direct in paniek raakte. Hoop toch niet dat ik dat doe als ze bijvoorbeeld een keer een gat in haar hoofd heeft door het vallen ofzo. San ik zou er ook gewoon op staan. Het is jullie wens en dat het niet lukt frustreerd enorm en is niet goed voor je humeur enz. Gewoon er weer naar toe gaan! Nog 1 week vakantie. Heerlijk! Vrijdag gaan mijn man en ik nog een nachtje met zijn 2'tjes naar Amsterdam. Heb er super veel zin in, maar ga mijn meisje toch wel onwijs missen. Dit is de eerste keer dat we echt een dag en een nacht weggaan.
Even vanaf mijn telefoon: san, ik zou er ook op staan. Ga er desnoods een potje janken of neem iemand mee (bijv je man) die standvastig is. Het heeft nu lang genoeg geduurd! Geen idee of je rechtstreeks een afspraak kunt maken. Je zou het moeten proberen. Chantal, nou ik zou ook schrikken van zo n geit! Gelukkig valt het mee.
@ San, ik zou dit echt niet pikken. Zou er echt op staan dat je doorverwezen wordt. En idd misschien samen met je man gaan? @ Chantal, ahhh wat zielig voor liz. Ik zou ook schrikken, gelukkig is het goed afgelopen. En wat een super leuke foto's van jullie. @ Babykwes, dat is schrikken zeg gelukkig is het meegevallen maar idd verstandig om toch een traphekje te nemen er zijn er idd erg veel.
oh ik houd jullie niet meer bij hoor....hoe doen jullie dat toch? Veel leuke foto's gezien en weer een hoop gelezen maar merk toch wel dat m'n geheugen is verslechterd na de zwangerschap. Hier gaat verder alles super en hebben niks te klagen, ze slapen van 19.00 tot 07.00 en worden eigenlijk niet meer wakker in de nacht...heeeel af en toe een keer een speen brengen maar dat is echt minimaal. Eten gaat ook goed behalve de stukjes groente, fruitstukjes geen probleem. Een banaan snijd ik in rondjes en die gaan er zo in maar de groente die moet ik nog altijd pureren of als het een keer potje is nog een potje van 6 maanden. Hebben meer kindjes dit? Die stukjes groente niet moeten? Hier hebben we geen opvolgmelk meer: 07.00 uur brood met 200 cc halfvolle melk 09.00 uur fruit 09.15 uur slapen 11.15 uur uit bed 12.00 uur brood met grote fles sap 14.30 uur soepstengel / koekje met grote fles sap 14.45 uur slapen 16.45 uur uit bed 17.00 uur groente + toetje (100 gram) 19.00 uur slokje water, tandjes poetsen en naar bed Gister naar het CB geweest en ze zijn super tevreden over ze, fijne motoriek lopen ze voor en grove achter maar dat compenseert en ze waren er niet bang voor dat dat niet goed komt. Ze zijn echt super slim en kletsen al veel. Ook klappen in de handjes, handjes op het bolletje doen ze al. Verder met speeltjes weten ze alles goed te vinden. Elize weegt 10.150 gram en Naomi 9445 gram en ze zijn beide 75 cm. Ben dus een supertrotse mama! Verder over ons mystery center parcs midweekje, we zijn geplaatst in de kempervennen waar we eind juni ook al zaten dus dat is wel een beetje balen maar dat was het risico. Ik dacht hoe groot is die kans nou? Maar ja we nemen nu de hond ook mee en gaan lekker wandelen, fietsen en zwemmen en maken er een leuke vakantie van. Misschien dat we in september nog een weekje naar Zwitserland gaan. Nog even spammen....(sorry dat ik niet zoveel reageer maar volg jullie wel allemaal hoor)
Leuke foto's Jane en Chantal!! @ Chantal... Tjee schrikken zeg met die geit.. Ik zou ook de huisarts gebelt hebben! @ San... Helemaal met de andere reacties eens.. gewoon een afspraak maken en staan op een verwijzing! Hoor zo vaak dat na een jaar al doorverwezen wordt.. waarom zou jij dan 2 jaar moeten gaan wachten!! @ Nbroen.. Denk ook veel aan je! Zal haar morgen eens een smsje sturen namens ons... @ Babykwes... Ahh jakkes schrikken zeg! Wij hebben ook een aparte trap en laatst een traphekje dat als het goed is past gevonden (de muren lopen schuin en deze kan je verstellen) Zaterdag gaan we hem ophangen.. ik hoop echt dat ie past.. @ Jane.. Mooi schema zeg! Altijd zo stak met het slapen enzo? Hier elke dag nu anders met het slapen.. heel lastig met dingen afspreken! Oona vind de gewone melk nog niet zo spannend.. Lust het wel, maar drinkt soms maar 10/20 cc.. andere keer wel op.. Oona krijgt nu: Ontbijt: fles 180+6 Ze is 'smorgens nog zo slaapdronken moe dat ze zich steeds in brood verslikt, en ze heeft genoeg aan die fles.. dus voorlopig laten we het even zo.. over een tijdje weer proberen.. tussendoor: 1.5 a 2 stuks fruit + thee of water Lunch: 1.5 boterham met 100cc halfvolle melk.. en water als ze daarna nog dorst heeft of de melk niet op heeft.. Wat krijgen jullie kids op brood nu? Hier: zonnatura appelpeer / zonnatura fruit (ipv jam ivm suikers) / amandelpasta / jonge kaas / heel soms beetje vegapathé of tartex) tussendoor: Sap + soepstengel/Organix/stukje ontbijtkoek/rijstewafel Avondeten: Met ons mee, soms wat aangepast... + water Dat gaat eigenlijk heel goed.. Oona eet juist liever stukjes ipv gepureerd. Jane.. Heb je al eens een vorkje geprobeerd? Dat je er een stukje aanprikt en ze het er zelf af mogen happen? Wellicht is het dan spannend genoeg? Oona luste eerst geen yoghurt, maar toen ze het uit een beker kreeg ipv met een lepel ineens wel. & Voor het slapen nog een flesje 90+3... even rustig samen op de bank de dag afsluiten.. Heerlijk nog even dat lijfje tegen je aan haha Wij zijn vandaag lekker gaan zwemmen.. Oona was spontaan vergeten dat ze eigenlijk harstikke moe was en banjerde het hele pierenbadje rond... Prachtig vond ze het! 2x ging ze onderuit toen ze iets te wild was, koppie onder! maar geen kik... ze ging nadat we het water uit haar gezicht gewreven hadden weer lekker verder Bekijk bijlage 173640
@san, volgens het huisartsen handboek ( mijn huisarts pakte die erbij) moeten ze je na een jaar doorsturen. Ga op je strepen staan. Rechtstreeks bellen heeft vaak geen zin, ze willen toch echt een verwijzing met een diagnose ( zijn zoveel verschillende dingen) wat je vriend wel kan doen is een zaadtest. Die kan hij zo aanvragen. Gewoon zeggen dat hij het wil weten ivm zijn verleden met de bof. Ik blijf voor je duimen meid, en hoop niet dat je die ellende mee gaat maken waar wij in gezeten hebben/ weer ingaan volgend jaar.
Hee meiden Wenr gelukkig gaat het beter met jullie realtie. En met je hondje? Babykwes naar die onzekerheid dat je niet weet of het ms is. wat een schrik dat ie van de trap was gevallen Chantal leuk je vakantiefotos. Wat erg van die geit zeg, dat verwacht je helemaal niet. Nu lekker genieten in amsterdam San jeetje volgens mij moet de arts je doorsturen idd, zou erop staan jane leuk he die olifant met ballen, had kim ook gekregen. Mooie taart. jammer weer naar kempervennen, maar altijd leuk ff eruit Hier nou vandaag weer getest, en negatief. had wel 2 glazen drinken op, maar zal wel niet uitmaken. Maf he, nog steeds dat geboer. Ik ga niet meer testen, ben er klaar mee haha Heb gisteren een 2 e hands fiets gekocht, een sparta amazone. Met 3 zitjes erbij, en windscherm. Ben er erg blij mee. Hoop morgen te gaan fietsen xxx
Hey meiden, san@ Je kan altijd een belletje plegen naar de ha en zeggen dat je alleen een verwijsbrief wil voor de gyn. Inprincipe moeten ze die geven, want dat zijn ze verplicht. Ik weet helaas een beetje hoe dat gaat bij de ha, maar ik zal me zeker niet zo laten behandelen! Als je er nu achter aan gaat, kom je sneller in die medische molen terecht. Meid sterkte, en hoop zo dat het allemaal mee gaat vallen voor jullie! nbroen@ al een tijdje niks gehoord van je, hopelijk valt het allemaal mee! Ik denk aan je, en hoop snel wat van je te horen. Jane en chantal@ wat een lieve foto´s! En wat worden die meiden dan alweer groot he! Jane doe je ze altijd de zelfde kleertjes aan? Hier gaat alles prima. Noa heeft zo nu en dan een klein huil uurtje, maar dat heeft elke baby wel eens denk ik dan. Meiden kan het tegen niemand zeggen daarom typ ik het hier even. Me vriend wil eigenlijk wel heel graag weer seks, maar ik nog niet. Ik heb 2 hechtingen, en bloed ook nog. En als noa eindelijk slaapt dan wil ik ook zo snel mogelijk gaan slapen, want ik moet er na ongev 3 uur weer uit. Maar me vriend ziet dat anders. Vind het moeilijk, en misschien denk ik er wel te zwaar aan. Hij wil ook wel dat ik een spiraaltje laat zetten, maar dat heeft meneer mooi mis. Ik ga zeker niet meer aan anticoncepttiemiddelen beginnen. Als hij nog geen broertje of zusje wil voor noa gaat hij maar aan de condooms. Hoe denken jullie daar over? liefs van pluisje