Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Deze foto is door de tummytub genomen, het lijkt net als of noa onder water zit. Grappig he!

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hier zit noa mooi in de tummytub, en heerlijk dat ze het vindt!

3. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Pluisje als ik jouw was zou ik zowiezo wachten met sex totdat het bloeden gestopt is en je hechtingen verwijderd/opgelost zijn. Volgens mij moet je zowiezo wachten totdat het bloeden gestopt is ivm infectiegevaar. En ik zou pas aan sex beginnen als ik er zelf ook aan toe was. Je bent pas net bevallen! Wij hebben ongeveer zes weken gewacht. Had er ook totaal geen behoefte aan om het voor die zes weken te doen. Je bent s'avonds totaal uitgeput en het laatste waar ik dan aan dacht was sex. En als je allebei weer zin hebt dan is het ook veel leuker. Trouwens super leuke foto's van Noa! En idd het lijkt net alsof ze onder water zit.

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Chivay ons schema is eigenlijk altijd wel zo, kan misschien een keer halfuurtje eerder of later zijn maar eigenlijk bijna niet. Na hun verjaardag waren ze wel pas om 08.00 uur en 08.30 uur wakker en tja dan kan ik ze niet meer om 09.15 uur naar bed doen en dat doe ik dan rond 10.45 uur en krijgen ze hun brood wat later. Maar probeer dan wel altijd weer om 19.00/19.30 uur uit te komen voordat ze naar bed gaan.

Ze slapen hier nog best veel, iemand enig idee vanaf wanneer naar 1 slaapje? Zolang ze het nodig hebben vindt ik het wel goed zo, en stiekum ook nog wel even lekker om nog even tijd te hebben voor de was etc etc

Pluis ik kleed ze vaak hetzelfde maar niet altijd hoor, op het kdv nooit omdat ze ze anders niet uit elkaar houden. En vaak probeer ik wel hetzelfde aan te trekken maar dan in een andere kleur.

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden..

ik heb even bijgelezen...maar er staat nog wat was op me te wachten dus ik gan nu niet op iedereen reageren.

pluis,
    het is heus geen schande hoor...je bent pas bevallen, dat is niet niks. Laat eerst alles maar weer goed helen. En die eerste weken ben je kapot! Wij hebben ook heel lang gewacht, zelf langer dan 6 weken. Leuke foto's by the way!

Jane,
    Wat worden je meiden groot. Leuke foto's hoor!

Chivay,
    Mooie foto van in het zwembad.

toch nog meer getypt dan ik wilde...doei!

6. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Wat een drama nacht! Gisteravond ging opzich wel, noa alleen om 21.00 uur in bad gedaan. Me vriend is over vermoeid, en zodra hij thuis komt gaat ie leggen op de bank. Dus heeft hem om 20.00 uur naar boven gestuurd, vind het niet leuk om daar naar te kijken. Ben de hele dag al alleen, en dan savonds legt hij te slapen dus ben ik ook gewoon alleen. Maar oke, noa ging netjes slapen om half 10.
    Daarna kwam ze netjes om half 2 vanacht. Maar noa wilde na de borstvoeding niet meer slapen. Heb tot half 4 met haar gezeten en daarna gaf ze het gelukkig op en ging ze slapen.
    Toen kwam ze alweer om 6.00 uur:$. Oke gevoed en daarna weer in bed gelegd. Maar noa had daar zeker geen zin in. Met haar gaan zitten, en ja hoor bingo! Ze spuugde alles onder:( incl mijn! ´
    Nou ja het blijft een baby dus daarna lag ze heerlijk te lachen.
    Ik hoop dat ik vandaag een beetje door kom, ik zou namelijk nog naar de kermis vanavond! Maar ja we gaan gewoon door. Zolang ik niet elke moment denk hoe moe ik ben zoals me vriend doet, dan hou ik het lang vol!
    Wens iedereen een fijne dag ondanks het vieze weer!

chantal@ bedankt voor je reactie, had er zelf nog helemaal niet aan gedacht ivm met infectiegevaar.

liefs van pluisje

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, wat heerlijk dat het bij jullie weer wat rustiger is! Ook lekker dat je je schoonzus niet meer spreekt, geeft ook een hoop rust om geen problemen van die kant te horen!
    Nina is echt een slimme meid!

@Carpe, hoe bevalt jullie nieuwe huis?
    Enne nog steeds niet ongi?? Spannend hoor!

@Kruinentheorie, bij mij klopt ie! Die van Emily gaat ook rechtsom maar die van mijn man liep ook naar rechts en die schrijft met links! Maar verder doet hij ook heel veel met rechts... Misschien dat ie daarom geen kruin meer heeft nu!:p

@Chantal, zo te lezen is Liz er een met een temperamentje! Wel leuk hoor! Is nu misschien soms wel vervelend maar later zal ze waarschijnlijk niet over zich heen laten lopen...;)
    Leuke foto's van jullie vakantie! Vooral die met jou in het zwembad daar hangt ze echt lekker in de zwemband. Echt vakantie! Liz is zo'n lekkere vrolijke meid! Erg leuk om te zien, dus kom maar op met de rest van de foto's!:D
    Liz gebeten door een geit!:$ Jeetje, dat verwacht je toch niet op een kinderboerderij...
    Heel veel plezier vandaag in Amsterdam!

@Babykwes, Wat fijn dat jullie niet meer naar de ka terug hoeven! JEEEEJJJ!
    En Julian van de trap gevallen, wat zul jij geschrokken zijn zeg!! Hoe is het nu met hem? Ik zou inderdaad maar eens goed kijken of er echt geen oplossing voor te vinden is. Hebben jullie zo'n "rare" trap?
    Met ons gaat het wel oke, het zal nog wel even duren voordat het weer als vanouds is. Als we dat ooit weer terugkrijgen.. Maar het gaat wel goed. De basis van onze relatie is zowiezo sterk en goed dat scheelt!
    Enneee oei ik groei, sprongetje bij +/- 12 weken?? Zou je dat voor me na kunnen kijken?

@San, kan me goed voorstellen dat je er steeds slechter tegen kan! Ik zou er inderdaad op staan dat hij ej door verwijst. Volgens mij heeft zo'n man geen idee wat voor impact het heeft als je het graag wil en het lukt niet!! Ik hoop dat je snel terecht kan!

@Jane, leuke foto's van je meiden!! Prachtig stel is het toch! Jammer dat jullie weer in hetzelfde park zitten...

@Chivay, wat goed van Oona dat ze meteen weer verder ging in het zwembad nadat ze koppie onder was gegaan! Een echt waterratje dus!

@Pluisje, Leuke foto's van Noa!! Het lijkt inderdaad alsof ze onder water is! Grappig zeg!
    Wat betreft sex, daar zou ik gewoon mee wachten als je er nog niet aan toe bent! Je bent net pas bevallen! Vind het van je vriend ook respectloos als hij daar moeilijk over gaat doen. Hij zou eens een bevalling moeten doorstaan! Wat Chantal ook al schreef, volgens mij moet je ook wachten tot het bloeden gestopt is hoor! Staat vast wel ergens op een site van het ziekenhuis! Mocht je vriend het niet geloven...
    Slaapt Noa wel op je arm of dat ook niet? Emily werd altijd wakker zodra ze het matras raakte! En daardoor zat ik dus ook zo lang met haar op de arm om haar goed in slaap te krijgen zodat ik haar in bed kon leggen. Sinds wij de puckababy gebruiken slaapt ze als een roosje! Echt geweldig hoe goed dat werkt. Misschien iets om te overwegen?!

8. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden ,

er is nieuws heb de huisarts nog een keer gebeld en kreeg nu eindelijk de goede assistent en heb heel duidelijk aan gegeven dat we onderzoeken willen en woensdag krijgen we de doorverwijzing ben zo blij eindelijk . Mijn man is nu zijn huisarts bellen ( we hebben een allebei een aparte huisarts) om te melden dat we woensdag door verwezen gaan worden zodat die van hem ook klaar ligt he he eindelijk. ben zo blij .

maar goed hoe gaan we dit tegen onze bazen zeggen of gewoon stil houden want we moeten nu denk ik wel vaker naar het ziekenhuis ?

sorry voor het ego berichtje

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chanta. Leuke foto's van jullei meisje. Volgens mij heeftz e het helemaal naar haar zin. Hoe agat dat trouwens in een vliegtuig? je hebt haar op schoot neem ik ana met opstijgen en landen en tussendoor? Mag ze rondkruipen of moet ze telkens bij jullie blijven? Wij willen ook nog eens gaan vliegen met Nina,maar zij kan geen 5 sec stil zitten,dus vrag me af hoe dat gaat.
    Oh wat zielig dat Liz gebeten is door een geit. Ik zou ook bang zijn voor een nare ziekte. je wet het maar nooit met dieren.

@San. ik zou ook een verwizjing eisen. Ik dacht dat je naar een jaar al naar de gyn zou kunnen.

@Jane. Kempervennen is wel heel leul. Zijn wij met nina geweest toen ze 3 maanden was. Hebben jullei een gewoon huisje of een Eden?
    Leuke foto's van de dames. 1 Jaar alweer. Poeh wat gata dat hard. Nu is Nina de volgende die jarig is.
    Meestal zijn kidneren ruim doro een jaar heen als ze nog 1x slapen. gewoon kijken waar ze behoefte ana hebben. Nina slaapt ook nog 2x.

@Eten/slapen. Nina heeft ook wel een vast schema qua tijden. Ze krijgt ook nog een fles voor het slapen. Zelfs met 180 cc. Heeftz e echt nog nodig,dus wij vinden het prima. Ze gebruikt overdag ook zoveel energie,dat moet ook wel aangevuld worden.

@Pluisje. Ik zou ook voorzichtig zijn met de eerste keer sex na de bevalling. Als je hechting er nog in zit is het dus ook nog niet geheeld. je wil er toch niet aan denken dat de hechting open scheurt. je kunt niet nog 'n keer gehecht worden,dan blijf je altijd zitten met een scheur. Ik heb eerst de gyn met nacontrole laten kijken en daarna hebben wij het weer gedaan.
    Wat raar trouwens dat je vriend 's avonds op de bank gaat liggen en niks meer doet. Alsof jij niet moe bent. Jij moet er 's nachts ook uit voor Noa en overdag ben jij ook druk met jullie meisje en je moet nog herstellen van de bevalling. Ik zou daar eens wat van zeggen,hij heeft ook een kind gekregen,dus zal ook zijn verantwoordlijkheid moeten nemen.

@Carpe. Wat balen weer nega. Snap dat boeren van ej niet,dacvht dat je zwanger was. Zou dat dan van het ontpillen zijn?
    3 Zitjes gekocht? Heodoe je dat dan. Er kunnen er toch amar twee op de fiets.

@Banne. De rust is weer even wat minder. Hoorde van mijn schoonouders dat schoonzus toch weer terug wil komen op de zaak. Balen ,echt ontzettend. Even afwachten wat dat allemaal gaat worden. Na onze vakantie gaan ze om de tafel hoe verder te gaan. En nu willen we rust van alle problemen van haar. Zoals jij al zei geeft het veel rust als we haar niet spreken en zien.
    Wij denken ook wel dat Nina een slimme tante is. Ze lijkt veel te snappen.
    Hoe gaat het bij jullie? Voelt het weer geod?

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

San wat fijn dat ze je eindelijk doorsturen zeg, dat werd tijd

Pluisje mooie leuke fotos van je meisje. wat raar van je vriend zeg dat ie al zeg wil, en jij het nog niet wilt. Het bloeden mag eerst wel stoppen. Pff zware nacht, hopenlijk slaapt ze vandaag nog even.

Alicia boer nog de hele dag, en borsten zijn ook al een week groter, en je ziet meer aders. Mijn man ziet het ook, snap er echt niks van.
    1 zitje voor achterop is nog met tuigje, voor als ze net van voor komen. En die andere is wat simpeler, voor als ze ouder zijn.
    Heb het 2 e hands en zat er allemaal bij, anders had ik het niet nieuw gekocht allemaal.

xxx

11. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mijn temp was vanmorgen ook nog 37,5, vrij hoog, zit normaal rond 37. Snap er echt niks van allemaal.
    Boer ook vaan tussendoor. heb zo het gevoel dat het toch raak is. Miss ei dag later gehad, dan zou ik vandaag pas kunnen testen.
    Maar test niet meer voorlopig

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ San, wat goed van je eindelijk dan kunnen jullie verder. Ik weet niet hoe anderen dat op hun werk hebben gedaan? Op mijn werk zijn we er altijd heel open over maar goed wij hebben een team met bijna alleen maar vrouwen.

@ Carpe, echt vreemd volgens mij kan het niet anders dat je gewoon zwanger moet zijn over een paar dagen misschien gewoon weer testen.

@ Alicia, balen van je schoonzus zeg. Nou ja eerst maar genieten van jullie vakantie. Gingen jullie nog weg?

@ Pluisje, ik zou echt met je vriend gaan praten dit kan hij gewoon niet maken jij bent net bevallen en hebt ook rust nodig om te herstellen moe na zijn werk ja lekker makkelijk hij wilde ook een kind en naar de kermis dat kan hij dan wel:$ en wat betreft sex dat mag idd niet als je nog bloed verliest en met hectingen al helemaal niet stel dat de hectingen loschieten dan ben je verder van huis. Je vriend moet zich maar een beetje gedragen en meer aan jou en zijn kind denken in plaats van aan zichzelf.

Liefs

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nog een paar fotos van mijn meisje

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    nog 1

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Carpe. Leuke foto's van Kim. Loopt ze al een beetje?
    Raar hoor die symptomen. Opgezwollen borsten zegt niet altij alles. Ik had dat de eerste maand ook en vroeg me af of ik zwanger was. Bleek toen door het ontpillen te komen. De maand erop weer en toen was ik wel zwanger. Voelde en zag er hetzelfde uit dus kan van beide komen,maar dat boeren blijft vreemd. Ik hoop voor je dat het gewoon raak is.

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@banne
    de 12 weken hoef ik niet op te zoeken weet zeker dat het een sprong is! duurt ongeveer een week volgens het boek en dan de volgende is rond 15 weken die duurt wel iets langer ongeveer 4 weken
    we hebben een open trap dus kan het traphekje maar aan 1 kant vast zetten
    heb voor nu maar het schoenenkastje er voor gezet kan hij er ook niet langs, tot dat hij daar op klimt natuurlijk;)
    fijn wel dat de basis in jullie relatie goed is dan komt t vast goed al zal het wel tijd nodig hebben

@pluisje
    wat een verhaal van je vriend vind het niet normaal hij heeft ook gekozen voor een kindje
    hij mag zich wel is realiseren dat het leven niet meer alleen om hem draait zou het gewoon tegen hem zeggen!
    en idd sex zeker nog even wachtn tot je zelf ook weer goed voelt anders sta je er niet achter en zal het vast pijn doen
    bij mij heeft het echt wel lang geduurd een week of 8 zelfs dacht ik
    hopelijk ging het vandaag beter met noa
    sterkte!
    leuke fotos van noa mooi meisje is het hoor

@san
    jeeejjj eindelijk een verwijzing fijn dat er nu wat gedaan wordt
    misschien kunnen jullie het alleen aan de leidinggevende of iets zeggen of eerst af wachten wat de eerste uitslag zegt ofzo?

@carpe
    echt bijzonder had ook zelf het gevoel dat je zwanger bent maar wie weet idd je ei later en over een paar dagen nog een testje wagen
    leuke fotos van kim wat is het al een grote meid he

@alicia
    ppff balen van je shoonzus weer
    maar idd eerst nog maar even genieten van jullie vakantie, gaan jullie nog weg?

@chantal
    leuke fotos van liz!!
    en die geit jakkes:$

@chivay
    leuke foto van oona in het water met haar mooie krullen

@jane
    ook al van die leuke fotos ze zijn leuk die fietsjes ik heb er voor julian ook 1 staan helemaal geweldig vind hij het
    en ook julian slaapt nog 2 keer en een enkele keer wel 3 keer tis maar net wat ze nodig hebben denk ik

@wendy
    hoe gaat het met jou?

iemand nog iets gehoord van nrboen toevallig??

julian heeft eergister zn eerste stapjes los gezet wooowww wat kan je trots zijn als moeder he haha
    ben benieuwd of hij echt gaat lopen voor zn verjaardag zou wel gaaf zijn:D
    slapen gaat ook nog steeds goed wel een beetje onrustig weer de laatste 2 nachten maar speentje er terug in en hij slaapt weer verder heerlijk

vanavond is kijken of ik nog energie heb om wat te gaan drinken in de feest tent hier op dorp het is al de heele week feestweek en heb er bijna nog niks van gezien lijk wel een oud wijf;) (sorry hoor)

fijne avond meiden
    liefs

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    babykwes wat goed zeg zijn 1 e pasje los, super

Alicia, ik wacht het maar rustig af, ga er gewoon van uit dat ik onfgi wordt, kan het alleen maar meevallen.
    Ze heeft een paar keer een paar passen los gedaan, maar loopt meer langs de bank enzo, en op de bank. Daar zit ze nu steeds op, en komt er ook weer zelf af gelukkig

O meiden net voor het eerst gefietst, had ik veel eerder moeten doen.
    Wat genieten, kim gierde het uit. Ben er zo blij mee

xxx

18. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @san:
    Super, eindelijk een doorverwijzing. Hopelijk gaan jullie een beetje snel door de malle molen heen. En ik zou je baas het pas vertellen als het echt nodig is. Succes!

@Alicia:
    Balen dat je schoonzus toch weer naar de zaak wil komen…snap dat je daar even niet op zit te wachten. Hopelijk hebben jullie na je vakantie een goed gesprek met elkaar zodat dat wat meer duidelijkheid geeft.

@Pluis:
    Je man is vast een hele lieve vader, maar ik moet zeggen dat hij wel wat meer verantwoordelijkheid mag nemen. Net of jij het niet zwaar hebt. Dat is nou eenmaal zo die eerste weken…..jij hoeft echt niet alles voor je rekening te nemen. Het is tenslotte ook zijn kind!

@Carpe:
    Ik moet zeggen dat ik er ook van overtuigd was dat je zwanger zou zijn. Misschien volgende week nog een testje als je voor die tijd niet ongie wordt?
    Leuke foto’s van Kim!

@babykwes:
    Knap hoor van Julian, zijn eerste stapjes los!

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ carpe, heerlijk zeg fietsen:) lijkt me geweldig. Super leuke foto's weer van Kim

@ Babywes, wat leuk de eerste stapjes van Julian hij gaat ook snel he:) hopelijk lukt het je om vanavond even weg te gaan zou wel lekker voor je zijn he.

Hier gister de 2e provocatie test gehad het was opnieuw weer drama bij de eerste 10cc weigerde Luuk alweer dus toen in overleg met de kinderarts meteen gestopt ook omdat wij eigenlijk wel wisten hoe het zat omdat hij vorige week toch wel een aantal symptomen had van kma de kinderarts heeft daarom de envelop geopend en er zat vorige week idd koemelk in. Dus Luuk heeft idd kma nu moeten we 25 aug naar de dieetist.

Liefs

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jeanetjuh jeetje balen zeg dat het zon drama was, endat er koemelk in zat vorige keer. Hoop echt dat ie er overheen groeit zeg, knuffel

sammie ja ik dacht het ook, en vooral door dat boeren, dat kan je je niet inbeelden. Snap er ook niks van haha

We hebben een kast gekocht voor in de hal, die is mijn man nu in elkaar aan het zetten. zal even een foto zoeken, tis van ika, birkeland. Hij lijkt miss hoog en wat smal, maar is 1.60 breed

Deel Deze Pagina