@ carpe, ja ik hoop het ook. Het lijkt me vooral heel erg zielig als hij naar school zou gaan en dan met traktaties enzo dus hopelijk is hij er dan vanaf. Wat een mooie kast
Even heuuul vlug Duik zo lekker op de bank.. Vandaag weer de hele dag op mijn werk gezeten... alles voorbereiden voor maandag als de kids weer komen... zelf begin ik woensdag pas weer.. (Werk wo, do & vr komend jaar) Maar this wel weer wennen hoor aan t werk Ben total loss en dat zonder kids.. zal wat worden woensdag! @ Babykwes... Wauw wat gaaf de eerste stapjes! @ Carpe.. Wat een leuke foto's, en hopelijk nog een late positieve test! Klinkt toch wel heel erg als bij Kim.. Hoop t zo voor je dat het niet ontpillen is Zou wel een stunt zijn 2x eerste ronde! @ all.... Heb vanmorgen een smsje namens ons allemaal richting Nbroen gestuurd... Hoe het met Meila en met hun gaat en dat we erg met ze meeleven hier.... Als ik iets terug hoor laat ik het jullie weten..
@san, als ik jou was zal ik het vertellen nog even uitstellen.... verzin de 1e keer iets van een tandarts afspraak oid... je kunt het altijd nog vertellen toch?! Wat goed dat je een verwijzing krijgt meid ik duim voor je, laat je weten hoe het ging. Het kan zijn dat je man bloed moet laten prikken, sementest potje meekrijgt en dat er bij hem een onderzoek plaatsvind ( gewoon voelen meer niet.... niks inwendigs ofzo) dus vertel het hem alvast. Jij krijgt waarschijnlijk een echo om te kijken hoe alles eruit ziet. Ook niet bang voor zijn, is totaal niet pijnlijk! Ook jij zult bloed moeten laten prikken.
hoi meiden , bedankt voor de adviesen ik ga gewoon zeggen dat ik naar de huisarts moet voor 1 of andere controle dan lieg ik ook niet echt . fijne dag allemaal
hoi ik dek dat we nu alleen de verwijzing krijgen en dat we pas over een paar weken terecht kunnen in het ziekenhuis maar bedankt voor je advies . groetjes san
Hoi meiden, Weer terug van weggeweest. We zijn naar de huttenheugte geweest van centerparcs. Daar ligt een plopsaland aan vast, de kinderen hebben het ontzettend leuk gehad. We hebben het eigenlijk heel druk gehad tijdens onze vakantie, met uitstapjes en als we een dagje niks hadden gingen we weer naar plopsaland (we hadden een meerdagen pas voor plopsaland). We zijn daar geweest met mijn ouders en mijn zus met haar vriend en zoontje van 4 jaar. Het was soms best druk zeker ook voor Rosalie. ze was soms ook best huilerig. Gelukkig hadden we aparte huisjes en dan bleef ik een avondje in ons huisje alleen met haar zodat ze tot rust kon komen. Ik ben ook een keer met Rosalie naar babymassage gegaan. Ze vond het heerlijk, lag tijdens het masseren alleen maar te lachen. @Nbroen, wat een vreselijk nieuws zeg. Hopelijk komt het allemaal goed met jullie meisje. Heel veel sterkte en ik denk aan jullie. @Banne, fijn voor jullie dat jullie een beslissing hebben genomen en er weer wat rust is. Hoe gaat het nu met Emily? @Pluisje, in het begin zijn de nachten best zwaar. Rosalie kreeg dan wel flesvoeding, maar die was soms ook 's nachts aan het spoken. Ik heb dan geen puckababy maar ik wikkel haar in een doek zodat haar armpjes niet kunnen wapperen zeg maar. Helpt ook goed. Ook maak ik het niet al te licht 's avonds/snachts zodat ze niet helemaal wakker wordt en na de voeding gelijk weer gaat slapen. Doe ik nog steeds met het laatste flesje van 23:00. @Meeting, epe is voor mij een aardig stukje 1,5 uur rijden. Maar misschien kan ik in het vakantiehuisje van mijn schoonouders overnachten in Ermelo, zodat ik niet twee keer zo'n lang stuk hoeft te rijden. Heb wel zin in de meeting. @Jane, nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie meiden. @Chivay, weer werken maandag, kan me voorstellen dat het weer even wennen is na zo'n lange tijd vrij. Verder weet ik het even niet meer. Ga nu de vakantiewas wegwerken.
Ik ben egr benieuwd naar NBroen. Vidn het niet zo'n goed teken dat ze nog nisk heft laten horen. Woensdag was toch de uitslag? Hopelijk is het iets onschuldigs. @San.Heb je geod dat je een verwijzing gaat eisen. Wat een mooi weer vandaag. Zou zo gaan regenen vanmiddag maar ik heb nog nisk gezien.Morgen gaan we een dagej naar de camping bij mijn ouders. Hopelijk is het dan ook droog,kan Nina lekker buiten spelen.
@ Nbroen, ik denk ook erg veel aan jullie hoop zo op goed nieuws. Meiden ik heb even wat tips nodig over speelgoed wat vinden kindjes van deze leeftijd nu echt leuk. Luuk verveelt zich zo enorm snel ben echt opzoek naar iets leuks
hoi meiden is de meeting al bijna rond of is er nog niks geregeld??? groetjes san jeanetjuh ik kan je niet helpen sorry
Meeting 27 augustus!!! Wie willen er mee? Kwebbelsnoes - Tiel San84- gelderland bij harderwijk in de buurt Jane1983 - Nijmegen Chivay - Utrecht Jeanetjuh - Zeeland Wen1975 - Zuid-Holland wenr- Gelderland of Zuid-Holland ( ouders wonen daar) Eveline - Den Bosch/Tilburg Merel - Zuid-Holland bij Rotterdam in de buurt Banne77 - Arnhem Suggesties activiteit? Dierenpark Epe Park (evt. met kinderboerderij)
Hallo allemaal, Hier even weer een berichtje van mij. Allereerst sorry dat ik even niet ben geweest, maar moest even alles op een rijtje zetten en daarmee ook even afstand genomen van hier. Mijn zwangerschap is zoals jullie weten niet gepland en moest daar echt even aan wennen. Mijn 1e ingeving de dag nadat ik er achter kwam was: dit kindje gaat er sowieso niet komen, goedschiks of kwaadschiks. Ik hoop echt dat ik hiermee niemand kwets, maar dit was voornamelijk angst/onzekerheid. We zaten nog in de fase dat we niet eens wisten of we überhaupt een 2e wilden. Inmiddels zijn we een tijdje verder en nu gaat het wel. Ben er nog steeds niet helemaal aan gewend, maar dit kindje gaat (wat ons betreft) er wel gewoon komen. En we zullen er net zoveel van houden als van Jenz. Dit kindje zal rond 13 april 2012 geboren gaan worden. Ik voel me goed, heb geen zwangerschapsverschijnselen ed.. Maandag ga ik maar eens afpraken maken bij de vk en voor echo. Zal wel een vroege worden ivm vmk voor Jenz. Sorry voor mijn egobericht, maar wilde jullie even op de hoogte brengen en laten weten dat ik jullie niet vergeten ben. Liefs Wendy en Jenz ps: Ik heb wel bijgelezen maar reageer later even op iedereen. Mbt meeting: Als het in Epe is, dan haak ik af. Dat is voor mij met Jenz echt niet te doen met ov, sorry heb geen rijbewijs dus met echt afhankelijk van ov.
@ Mereli... Leuk zo er tussenuit! Lijkt me idd veel indrukken voor rosalie... wat heerlijk dat ze de massage zo lekker vond.. @ Alicia.. Is het daar droog gebleven? Ik hoop t! @ Jeanetjuh.. Wat hier rond zijn leeftijd erg succesvol was: Een babygym die boven haar wipper paste.. (heb hem te koop staan haha) Knisperspeelgoed, rammelaars, je hebt kartonboekjes speciaal voor de allerkleinste met zwartwit plaatjes, ... Oona vond spiegels ook heel spannend... Knuffels met beetje lange dunne poten om mee heen en weer te zwaaien, badeendjes om op te kauwen, een simpel ikea bekertje was hier toen, maar nu nog steeds helemaal hot, zwembadje gevult met ballen.... Ik heb nogal een speelgoed tik.. als je nog meer wil weten roep maar.... @Nbroen.. Helaas geen reactie gehad op mijn smsje... Ik hoop zo dat het goed gaat! Leef met jullie mee.. @ Wen.... Snap helemaal dat dat echt tijd nodig heeft gehad om te laten bezinken! Zou ook totaal niet weten hoe wat waar ik het hebben moest als ik nu zwanger zou blijken te zijn! Fijn dat het nu al een stuk beter voelt en jullie kunnen gaan uitkijken naar dit nieuwe wondertje! @ Meeting.. Epe wordt helaas ook te ver voor mij met het OV.. Mocht er meer animo zijn voor utrecht.. Hier langs mijn huis is een groot grasveld... picknickkleden? iedereen iets lekkers meenemen? Op wandelafstand (15/20 min) zit een groot park met dieren... kunnen we ook heenwandelen en ondertussen kletsen... En bij slecht weer zitten we in no time binnen. Het lastige is denk ik de verschillende leeftijden van de kids en daardoor verschillende behoeftes... Zo'n indoor speelplek is ideaal! Ballorig in Houten bv... maar onder een maand of 10 niet zo leuk en veel herrie.. (Allerkleinste ukkie mama's: of zien jullie dat wel zitten??) Hier vandaag een dagje er op uit geweest zonder Oona.. Mijn schoonouders en zus hebben haar vandaag bezig gehouden en wij zijn lekker gaan winkelen, uit eten en naar de bios geweest... Tussendoor wel ff 2 tellen thuis geweest om de buit van het shoppen af te leveren En even met Oona te knuffelen natuurlijk haha.. Maar wel leuk ff zo!
@ Chivay, bedankt voor de speelgoedtips. Bijna alles wat je opnoemt heeft Luuk zucht... alleen die zwart wit boekje en beker niet waar hebben ze die boekjes? En wat voor babygym heb je te koop misschien is die wel leuker dan die van ons Ow ja de meeting is die nu 27 of 28 aug?
hoi allemaal, nou mij maakt het niks uit waar het is . vind alles prima . wendyr ik hoop dat jij ook meekomt met de meeting . ja het mag ook wel bij mij thuis we hebben in de achtertuin een groot bos en er is een hertenkampje in de buurt en de trein stopt ook in de achtertuin bij wijze van spreken . groetjes san
Mij maakt het niet zoveel uit waar de meeting is, ik vind autorijden helemaal niet erg. Kan zelfs evt. 1 mama+kindje oppikken van een station of bushalte, wij hebben 2 autostoelen, dus dan zet ik die uit mijn man's auto in mijn auto erbij. De bedoeling was toch 27 augustus? De 28e kan ik niet. Wen75: Jouw eerste reactie op de zwangerschap is echt niet gek. Jenz is nog zo jong en jullie hebben een zware weg moeten bewandelen met hem. Kan me voorstellen dat zo'n tweede zwangerschap echt niet gelegen komt. Wel fijn dat jullie er toch voor gaan. Nbroen: Moet echt zo vaak aan ze denken, ben zo bang dat het niet goed gaat, aangezien we maar niks horen. San: Hopelijk kun je snel i bij de gyn terecht en krijgen jullie duidelijkheid. Jeanetjuh: Op die leeftijd was Jelmer ook helemaal gek op zijn babygym en lag hij graag te tutten met knuffeltjes.
hey meiden @wen heel begrijpelijk dat je je zo voelde, jullie hebben het niet makkelijk gehad met jenz gelukkig heb je nog 9 maanden de tijd om er verder naar toe te leven @jeanetjuh ahh arme luuk!! hoop ook dat hij er nog overheen groeit dat kan toch? hier was de babygym ook erg in trek en alles wat herrie maakt ik had van die bellen aan een soort armbandje nnog steeds leuk en de kleine glitterboekjes van de action @nbroen begin ook heel bang te worden dat er iets niet goed is we denken nog steeds aan je sterkte!!! @chivay zo jij was er nog laat bij lekker zo'n dagje weg en dan nog even tussendoor nog kunnen knuffelen! hebben jullie het leuk gehad? @alicia en hebben jullie goed weer gehad? hier heeft het bijna de hele dag geregend:x @mereli fijn dat jullie vakantie zo geslaagd was! sterkte nog met alle was @pluisje hoe is het bij jullie gegaan t weekend?? @meeting ik zou ook wel graag willen alleen moet ik het even op de dag zelf bekijken, we vieren namelijk julians verjaardag de vrijdag ervoor dus moet even kijken hoeveel impact het op mijn lijf heeft ow en wen mocht ik gaan kan je natuurlijk met mij mee rijden als je dat zou willen ik pik je zo op! zo hier zit de feestweek er weer op met helaas een hoop regen we wilden gister toch maar even met julian naar de kermis liepen we daar helaas regen ppfff jammer want als we er over heen lopen en hij hoort al die herrie en muziek gaat hij helemaal los haha geweldig! maarja dan maar volgende jaar in de draaimolen fijne dag vandaag hier is het eindelijk een keer droog met een klein zonnetje liefs
Hey meiden, Bedankt voor de vele reactie´s! En ja jullie hebben allemaal gelijk. Me vriend mag wel eens meer doen, en meer begrip tonen ja voor me. Maar helaas is hij niet zo. Vanochtend was ik helemaal blij, noa kwam vanacht maar 1 keer. Maar me vriend bederfte snel de pret, want meneer was bekaf, want noa sliep namelijk pas om 22.30 uur. Ik zei kom op joh ze doet het echt vet goed! Ja jij kan makkelijk praten, jij kan de hele dag slapen zei me vriend. Me oren wisten even niet wat ze hoorde.:x. Ik zei prima ik zal het onthouden. Meiden ik denk dat ik het gewoon lekker alleen moet blijven doen. liefs van pluisje
Hey meiden, san@ ik ben blij voor je dat je eindelijk naar het ziekenhuis mag. Ik zo wel als ik jou was gewoon voor de eerste paar keren liegen over je afspraak. Zeg gewoon dat je naar de tandarts moet en dat je daarna nog terug moet komen bij de tandarts. Bij mijn werkte het in ieder geval wel voor je tijdje. Ik denk dat je eerst bloed ga prikken, en daarna gaan ze pas een echo maken kijken of je wel ei sprong heb. Ik zal zeggen meid, maak er zelf niet te veel poespas van, alles komt goed! wen@ toch wens ik je een hele mooie zwangerschap toe, en hopelijk ga je er al meer naar toe leven! Toch begrip voor jullie, dat de baby mag blijven. Sterkte en geniet er toch van! chivacy@ leuk weer eens met ze 2 even er tussen uit! IS altijd goed voor de realtie. En kleine oona heeft zich even goed wel vermaakt gelukkig. jeanetjuh@ hopelijk heeft de kleine er niet al te veel last van, en groeit hij er snel over heen want dat kan toch? Hier gaat alles wel redelijk. Noa doet het erg goed, ze heeft enkel savonds haar huil uurtje. Maar goed de rest van de dag is ze erg makkelijk en rustig. En de nachten zijn nog wel te doen. Natuurlijk heb ik wel eens van die momenten dat ik huil en dat ik het heel moeilijk vind. Maar noa maakt zoveel goed! Ze is gewoon een poppetje om te zien. Ben dan echt weer een trotse moeder hoor! liefs van pluisje en iedereen nog een fijne zondag
@jeanetjuh ik heb trouwens ook van die loopyrings (intertoys) die kan je allemaal aan elkaar doen of iets ik had ook van die kleine speeltjes die ik dan aan de babygym hing zodat er steeds iets anders aan dat ding hangt ze zijn erg handig en niet duur haha
@ Babykwes, dank je voor de tip, ook die heb ik al We hebben enorm veel speelgoed maar meneertje is alles gewoon snel beu zucht.. Maar nu hebben we alvast wat speeltjes voor 6 maanden van zolder gehaald er zat ook een kruiprol bij die vind hij super hij slaat en schopt hem door de hele box en gillen dat hij doet. @ Wen, fijn dat jullie dit kleine mensje een kans geven en het komt vast helemaal goed!! Liefs @ Pluisje, het lijkt me erg moeilijk als je vriend zo reageert jullie mogen echt niet klagen ze is nog zo jong en dan maar 1 keer per nacht en bijna niet huilen heerlijk. @ kwebbel, dan moet ik helaas afhaken ik kan zaterdag niet ik zie het niet zitten om met Luuk alleen met de trein te reizen het is hier vandaan toch zeker 2,5 uur met de trein. We zijn vandaag voor het eerst wezen zwemmen Luuk vond het heerlijk hij ligt nu helemaal uitgeteld in bed Bekijk bijlage 174575