@ Jeanetjuh.. Heel herkenbaar! Oona heeft ook de aandachtspanne van een eendagsvliegje! Ook nu nog... Dit is mijn marktplaatslink... Daar staat ie tussen... (Ook nog wat ander speelgoed & een hoop meidenkleertjes ) Marktplaats.nl - Advertenties van Ensing uit Utrecht
Meeting: We moeten maar even stemmen voor 27e of 28e, kijken welke dag de meesten kunnen. Er zijn altijd wel mensen die niet kunnen. Doe gewoon de dag dat de meeste mensen kunnen, is dat de 28e heb ik gewoon pech
Meeting 27 of 28 augustus!!! Wie willen er mee? Kwebbelsnoes - tiel San84- gelderland bij harderwijk in de buurt Jane1983 - Nijmegen Chivay - Utrecht Jeanetjuh - Zeeland Wen1975 - Zuid-Holland wenr- Gelderland of Zuid-Holland ( ouders wonen daar) Eveline - Den Bosch/Tilburg Merel - Zuid-Holland bij Rotterdam in de buurt Banne77 - Arnhem Suggesties activiteit? Picknick -Kwebbelsnoes -San Indoor speeltuin -Kwebbelsnoes -San Datum? 27 augustus -Kwebbelsnoes -San 28 augustus -Jeanetjuh -San
Meeting 27 of 28 augustus!!! Wie willen er mee? Kwebbelsnoes - tiel San84- gelderland bij harderwijk in de buurt Jane1983 - Nijmegen Chivay - Utrecht Jeanetjuh - Zeeland Wen1975 - Zuid-Holland wenr- Gelderland of Zuid-Holland ( ouders wonen daar) Eveline - Den Bosch/Tilburg Merel - Zuid-Holland bij Rotterdam in de buurt Banne77 - Arnhem Suggesties activiteit? Picknick -Kwebbelsnoes -San - Jeanetjuh Indoor speeltuin -Kwebbelsnoes -San Datum? 27 augustus -Kwebbelsnoes -San 28 augustus -Jeanetjuh -San
hee meiden Wen, goed dat jullie rvoor gaan, snap dat het moelijk is, en jenz is ook nog jong, en idd met de moeilijke start die jullie hebben gehad Jeanetjuh leuke fotos van Luuk, lekker lachebekkie Nbroen, ik hoop zo dat alles goed is Hier nog steeds niet ongesteld, heb ook geen test meer gedaan na donderdag. Weet het niet meer Vanmiddag ook een fiets gekocht voor mijn mannetje, en daarna hebben we een stukje gefietst, was echt leuk. Gelukkig was het eens droog vanmiddag zeg, elke dag die regen xxx
Sorry, Sorry , Sorry dat ik zo lang niks meer van mij heb laten horen. Ik ben net meer als een uur bezig geweest om alles bij te lezen. Ten eerste: Wen: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook al is het niet gepland, ik snap dat jullie eerst alles op een rijtje moesten zetten. Maar het komt allemaal vast op zn pootjes terecht. Pluisje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noa! Wat een snoepige foto's San: Hopelijk kom je met een de doorverwijzing een stuk verder. Ik gun jou zo graag een zwangerschap. Nbroen: Ik schok ook erg van je verhaal. Hoop dat het te behandelen is wat ze heeft. Ik denk aan jullie veel sterkte. Carpe: Misschien toch wel zwanger? Je bent inmiddels 4 dagen over tijd? En Kim ziet er goed uit. Chivay: Oona is een schatje. Maar ik volg de foto's ook via hyves Kwebbel: Jelmer ziet er ook goed uit. Maar volg jou ook via hyves Jane: Wat zijn de meisjes al groot. En mooie kado hadden ze van jullie gekregen. Ik vergeet er nu vast een hoop. Ik ga proberen het beter bij te houden. Ego: Hier alles "inmiddels" goed. Jens is 23 juli mee naar huis gekomen. Op 1 dag na heeft hij dus 4 weken in het ziekenhuis gelegen. Dus is hij naar huis gekomen met een termijn van 37 weken en 3 dagen. Inmiddels zitten we vandaag op "dag 4 " En morgen is hij al 7 weken oud! Met mij is het nog even minder gegaan. Toen Jens 2 weken oud was, ben ik opgenomen met een galsteen aanval. Heb toen weer 3 dagen in het ziekenhuis gelegen. Voor allerlei onderzoeken. Uiteindelijk is besloten dat de galblaas eruit moest. Dat hebben ze toen een week later op 19 juli gedaan en heb ik weer 2 dagen in het ziekenhuis gelegen. En Jens kwam dus de 23e thuis. Al met al was het een hele erge hectische periode. Jens is dus geboren met 2140 en afgelopen vrijdag woog hij 3330!! En dat dus is bijna 7 weken. Hij sliep eerst heel erg onrustig, vooral 's avonds huilde hij vaak 3 uur aan een stuk. Ook krabte hij zijn gezicht open. Maar we zijn deze week begonnen met inbakeren. Met een pacco? En daar wordt hij wel een stuk rustiger van. Ik geef nog steeds borstvoeding. Maar sinds een dag of 2 begin ik er pas van te genieten. Ik heb dus tot afgelopen vrijdag. Nog bij elke voeding moeten kolven. Ook kreeg hij bij elke voeding een flesje na. Omdat we niet zeker wisten of hij genoeg dronk. Ook dronk hij alleen maar met een tepelhoedje. Afgelopen vrijdag is hier een lactatiekudige geweest, en zij heeft me ontzettend goed geholpen. Nu lukt het zonder tepelhoedje, ook ben ik het kolven aan het afbouwen. En we geven geen flesje meer bij. Ipv 1 uur met voeden bezig te zijn, ben ik nu in 20 minuten klaar. Heerlijk. Ik zit nu ng op 7 voedingen per dag. Om 23.30 de laatste en 's nachts komt hij vaak rond 4 uur/4.30. Dan vaak rond 8 uur 's ochtends weer. Gelukkig heb ik nu nog 11 weken verlof. Ik heb natuurlijk 16 weken na de bevalling gekregen, omdat ik 6,5 week te vroeg bevallen ben. En heb nog 2 weken extra vakantie opgenomen. Mijn vriend heeft nu nog 1 week vakantie. Hij had gelukkig 6 weken schoolvakantie. Anders had ik niet geweten hoe we die eertse 5 heftige weken hadden moeten doen.
@Nbroen: Ook ik heb geen goed gevoel. Dat komt waarschijnlijk omdat we al zolang niks van je hebben gehoord. Hopelijk hebben we het allemaal mis. Sterkte! @Jeanetjuh: Toch KMA, precies wat je dacht. Ach er zijn ergere dingen te bedenken. Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. En over traktaties op school moet je je echt geen zorgen maken. Wij vragen ouders er rekening mee te houden. Er zijn ook ouders die zelf een trommeltje met lekkers op school laten zodat hij nooit naast een traktatie grijpt. @Carpe: Mooie kast! Ik ga binnenkort naar ikea om een kast voor Roan te kopen. De kleertjes passen niet meer in de commode. En een bijpassende kast van het babypark vinden wij te duur. Heb al een hele mooie op het oog! Bijzonder dat je niet ongie wordt zou het dan toch? Wanneer ga je evtueel weer een testje doen? @Chivay: Haha jij ook je klasje weer klaar voor de start gemaakt? Ik vind het heerlijk om alles weer een plekje te geven zonder al die kids om je heen. Maar ook ik was bekaf hoor! Laat staan maandag .! @wendy: Een heel begrijpelijke reactie hoor, zeker als het niet gepland is. Je hebt dan echt even tijd nodig om aan het idee te wennen. Fijn dat het nu wat beter gaat. Hoe gaat het nu met Jenz? @Kirin: Zo, jullie hebben een heftige periode achter de rug. Gelukkig is de rust een beetje wedergekeerd. Wat goed dat Jens al zo goed gegroeid is. Dat geeft je een goed gevoel, hé? Binnenkort moet je maar eens een foto spammen, want ik ben reuze benieuwd! Roan blijft sinds gister even los staan in de box. Hij gooit zijn handjes in de lucht alsof hij zeggen wil kijk eens hoe goed ik dit kan! Als hij uit balans raakt grijpt hij vlug de reling van de box vast of hij ploft neer op zijn billen. Ook loopt hij kleine stukjes aan één hand. Het gaat afgelopen maand zo snel allemaal. Ik ben echt super trots op hem! @speelgoed: Roan heeft ook zo zn voorkeur wat speelgoed betreft. Zijn favoriet is al heel lang een fisher price speelbal pyramide. Dit is een stapeltoren van halve rondjes, die rondjes kunnen ook weer aan elkaar zodat je een bal krijgt. Kartonnen boekjes vallen hier ook in de smaak, maar gewoon een leeg spaflesje met wat macaroni of rijst is ook een groot succes.
@ Sammie, ow dat ga ik ook eens proberen met dat lege flesje. Wat knap dat roan los gaat staan in de box @ Kirin, heftig allemaal hoor. Wel erg fijn dat Jens nu lekker thuis is en dat alles steeds beter gaat. Heerlijk zeg nog 11 weken thuis hopelijk kun je daar van genieten.
Hallo allemaal. Was even niet geweest ivm amsterdam. Erg leuk weekend gehad Kirin jeetje dat klinkt ook wel heftig. Wel fijn dat het nu zo goed gaat met jullie knul en dat de borstvoeding zo goed loopt! Toch fijn dat je man ook zes weken vrij was. Jeanetjuh wat sneu voor Luuk dat hij KMA heeft Hopelijk groeit hij er nog over heen! Wat een super leuke foto's van hem! Chivay werkse dinsdag. Las dat je de klas alweer start klaar had gemaakt. Lijkt me echt vreemd als je zes weken vrij bent geweest en dan weer moet werken. Aankomende donderdag begin ik weer, maar heb er wel weer zin in. Beetje rust en regelmaat daar ben ik het beste te pas bij. Nbroen hopelijk gaat alles goed! Mijn gedachten zijn bij jullie. Wendy heel begrijpelijk dat je het nieuws van je zwangerschap een plekje moest geven. Het is erg heftig en vooral net wat iedereen zegt als je best wel moeilijke dagen hebt gehad met Jenz en nu eindelijk een beetje rust in de tent hebt. Gelukkig gaan jullie er voor! Sammie wat jij zegt herken ik heel erg. Liz gaat nu sinds vorige week ook in haar ledikantje staan en in de box en ook lopen aan de hand. Wel is waar wel aan twee handen. Knuffelen snapt ze nu ook dus af en toe krijgen we een super dikke knuffel. Heerlijk vind ik dat. Tand vier is ook een feit en volgens mij zie ik meer bobbeles, maar helaas mag ik sinds kort ook niet meer in haar mondje kijken, dus ben benieuwd. Nou ik ga lekker slapen. Voel me totaal niet lekker. Verkouden, koud en sloom. Hoop niet dat ik ziek word, want morgen gaan we met de familie van mijn man zijn kant zwemmen en uit eten, dus daar heb ik wel heel erg zin in! Trouwens de zarah heeft hele leuke kleding voor zowel jongens als meisjes en betaalbaar. Ik dacht ik geef het even door
@Babykwes. Oh helemaal overheen gelezen zie ik nu. Wat geod dat Julian stapjes los heeft gezet. het begin is er,nu gaat het snel. Wat ben je trots dan he. We hebben geluk met het weer geahd. Tussen de middag heerlijk weer gehad. In limburg is het vaak mooier dan in andere delen van het land,dus datr scheelt. Nina heerlijk in het indoor speelparadijs en in de speeltuin buiten. Zij heeft echt de dag van hara leven gehad,zoals mijn moeder het noemde. Stond er verstelt van hoe zij tussen de grote speelde. Ze was de jongste en zette de grote gewoon aan de kant als ze voor iets stonden waar zij widle staan. Dat belooft nogw at voor later @Jeanetjuh. Nian had veelk doekjes met ringen en lipjhes eraan,vond ze geweldig. Ook rammelaars erg leuk. Nu speelt ze veel met haar loopkar. Voor het lopen heftz e hem niet meer nodig,maar gaat ze stunten en met haar been door het handvat,jaja je kunt er alles mee Boekjes waren hier nuet zo'n succes. Nina bijt alles kapot en sabbelt net zo lang tot het los laat,dus die liggen nog even in de kast. We hebben ook veel dingen met muziek. Je kunt ze allemaal op zacht zetten,dus niet vervelend. Ik herken het rpobleem met speelgoed wel. Nian si ook snel uitgekeken op speelgoed en vind voorla alles van ons leuk. Geef haar een plastic bakje met deksel en ze vermaakt zich een hele tijd. Of sokken vidn ze ook leuk. Ook boodschappendozen of rijstdozen vidn ze geweldig,dus misschien een idee. @Chivay. Het regende 's ochtends wel,maar Nina moest toch slapen en toen hebben wij gekaart. "s Middags supermooi weer. Heerlijk met Nina naar een indoor speeltuin geweest daar. Nina vodn het geweldig. Zat met de grote in een ballenbak en banjerde overal tussendoor. Zelfs door een labyrint gelopen en de weg gezocht. Toen er een grote voor haar stond,duwde ze die gewoon aan de kant. Is nu al neregens bang voor en gaat waar ze voor wil gaan,hihi. Al met al dus een leuek dag. @WEn75. Heel begrijpelijk dat je even alles op een rijtej moest zetten. Kan me ook voorstellen dat je er veel meoite mee had. tenslotte met Jenz best een moeilijke tijd gehad. Fijn dat jullie er nu voor gaan. Gelukkig ook nog even tijd om eraan te wennen en straks 2 prachtige kindjes die heerlijk samen kunnen spelen. @Kirin. Poeh wat een heftige tijd. En jij ook nog opgenomen,jeetje. Gelukkig dat het nu wat beter gat en jullie echt kunnen gaan genieten. Ik hoop dat vanaf nu alles alleen maar beter gaat. Zo alles weer bijgelezen en beantwoord. vidn het altijd leuk om van iedereen de verhaeln te lezen en te horen heo alle kindjes zich ontwikkelen. Fijne avond allemaal.
Meeting 27 of 28 augustus!!! Wie willen er mee? Kwebbelsnoes - tiel San84- gelderland bij harderwijk in de buurt Jane1983 - Nijmegen Chivay - Utrecht Jeanetjuh - Zeeland Wen1975 - Zuid-Holland wenr- Gelderland of Zuid-Holland ( ouders wonen daar) Eveline - Den Bosch/Tilburg Merel - Zuid-Holland bij Rotterdam in de buurt Banne77 - Arnhem Suggesties activiteit? Picknick -Kwebbelsnoes -San -Jeanetjuh -Mereli Indoor speeltuin -Kwebbelsnoes -San -Mereli Datum? 27 augustus -Kwebbelsnoes -San -Mereli 28 augustus -Jeanetjuh -San -Mereli
@Kirin, wat een heftig verhaal zeg. Gelukkig gaat het nu allemaal zijn gangetje en groeit Jens goed. @Wen75, heel begrijpelijk dat je er alles even op een rijtje moest zetten, zeker na de moeilijk start met Jenz. Mocht je toch besluiten om naar de meeting te gaan, je kan eventueel met mij mee rijden. @Sammie, wat knap van Roan dat hij al los kan staan. Je zal wel super trots zijn op hem. Rosalie begint leuke geluidjes te maken en te lachen en af en toe horen we een schaterlach uit de box komen echt leuk. Vandaag kwam mijn moeder even langs met een heleboel leuke kleertjes voor Rosalie uit haar winkeltje. Ze heeft weer 4 leuke setjes/jurkjes erbij en een heel deftig winterjasje met mutsje, alleen van het mutsje wilde ze niets weten, maar het stond haar wel heel leuk. Ga zo mijn bedje opzoeken, morgen begint de school weer en moeten we weer op tijd klaar zijn, gelukkig is mijn man nog vrij komende week hoef ik het nog niet allemaal alleen te doen.
Meiden heb niet bijgelezen maar wil even zeggen dat wij morgen een midweekje in CP zitten maar ik zal uiteraard nog wel via iphone wat bijlezen maar reageren gaat wat moeilijker... Heb net twee quinny zapp xtra's besteld voor op vakantie en ook heel makkelijk als we eens met z'n tweeen naar de stad gaan. Eindelijk weer eens normaal door een winkel lopen... en niet elke keer dat oohhh een tweeling, oh zeker druk he? etc etc Half september gaan we met mijn schoonouders een weekje naar zwitserland en dan kunnen we de buggy's ook goed gebruiken. Wel weer een dure uitgave (totaal 366 euri) maar de duowagen was ook niet goedkoop en je merkt zo goed het verschil tussen een wat duurder merk (degelijkheid) en zo'n goedkoop ding (merk het aan de wagen van m'n schoonzus, wat een onding pff) Meiden tot spreeks
@Meeting, het maakt niet zo heel veel uit wat we gaan doen, maar ik denk toch dat een picknick beter is, aangezien het in een indoor speeltuin best wel herrie is en je toch met elkaar wilt kletsen en de hele kleintjes kunnen er niets en vinden het misschien niet prettig. Als we toch naar de indoor speeltuin gaan wil ik mijn dochter of zoontje meenemen als dat ok is.
tuurlijk mereli die is ook welkom . jane fijne vakantie geniet ervan . meiden het doet me goed dat jullie zo meeleven begin het toch wel spannend worden van wat er allemaal gaat gebeuren. zo ga mijn bedje opzoeken morgen weer werken . groetjes san