Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Dankjewel! Enne ook ik ga heel hard duimen dat jullie dit jaar nog een positieve test in hadden krijgen. Dikke knuffel

2. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Nbroen, ik moet ook zo vaak aan jullie denken! En ook ik heb het gevoel dat het niet goed gaat omdat we je niet meer hebben gezien hier... Ik hoop zo dat we het allemaal mis hebben hier!

@San, hèhè eindelijk een doorverwijzing!! Ik ben blij voor je dat je het toch voor elkaar hebt gekregen! Goed gedaan!
    Ik ben ook erg benieuwd wat er uit de testen zal komen. Hopelijk iets wat snel op te lossen is zodat je snel een mooie positieve test in handen hebt! Stap 1 is gezet in ieder geval...

@Alicia, Wat vervelend dat je schoonzus toch weer terug wil in de zaak! Hopelijk bedenkt ze zich nog...
    Hier gaat het wel redelijk goed. Het zal nog wel een tijd duren voor het weer zo is zoals het was tussen ons. Maar goed, die tijd moeten we gewoon nemen. We kunnen niet verwachten dat het meteen weer helemaal goed is. Gelukkig hebben we een sterke vriendschappelijke basis!

@Carpe, wat raar zeg die negatieve testen en nog niet ongi... Ik ben erg benieuwd of je weer de 1e ronde zwanger bent!
    Mooie foto's van Kim! Staat haar goed die kleuren.
    Ik ben niet zo'n fietser maar het lijkt me ook erg leuk om samen met Emily te doen.

@Jeanetjeh, balen zeg dat Luuk toch kma heeft! Ik hoop echt voor hem en voor jullie dat hij eroverheen groeit!
    Wat een leuke foto's weer! Die kleur blauw staat hem inderdaad erg goed!

@Chivay, wat fijn dat je een sms naar Nbroen hebt gestuurd!
    Woensdag weer werken dat zal wel weer vermoeiend zijn in het begin!

@Mereli, wat fijn dta jullie een leuke vakantie hebben gehad.
    Met Emily gaat het goed! Ze zit nu wel in een sprongetje heb ik het idee. Ze slaapt slechter, drinkt minder en is wat humeuriger! hahaha
    Als het een indoorspeeltuin wordt dan zou ik je kinderen gewoon meenemen hoor!

@Wen75, Groot gelijk dat je het eerst even een plekje moest geven. Kan me voorstellen dat je erg aan het idee moest wennen, helemaal door de moeizame start van Jenz! Gelukkig ben je er nu enigszins aan gewend en gaan jullie er helemaal voor!

@Babykwes, Gooooo Julian!! Wat goed zeg, de eerste stapjes!

@Kirin, jeetje, jullie hebben wel veel moeten doorstaan zeg de eerste weken! Fijn dat je nu ook wat meer kan genieten!
    Ik ben ook heel erg benieuwd hoe Jens er nu uitziet!

@Chantal, veel plezier vandaag! Hopelijk voel je je goed..

@Meeting, ik kan allebei de dagen wel al heeft 27 augustus de voorkeur. Een indoorspeeltuin lijkt mij wat te druk voor Emily. Ze slaapt nog veel en dat is lastig als er veel herrie is.
    Dus mijn voorkeur is de picknick bij Chivay

Er kan ook wel iemand met mij meerijden hoor. Alleen wordt het wel wat lastig als ik 2 kinderwagens in de auto kwijt moet. Maar het is een stationwagen dus ook dat moet wel te doen zijn lijkt me..

@All, Emily zit echt in een sprongetje volgens mij. Ze slaapt onrustig is heel snel wakker, minder vrolijk, huilt vaker en langer en drinkt ook wat minder goed dan normaal... Hopelijk is dit snel weer voorbij!
    Nog meer kindjes die daar last van hadden? Hoe lang duurde dat?

Verder gaat het wel goed hier. We hebben via marktplaats een andere salontafel gekocht. Die man heeft hem vanochtend bezorgd. Ben er erg blij mee. We hadden namelijk een glazen tafel en ik vind dat echt verschrikkelijk om elke keer schoon te maken. Helemaal met het oog op vingers van Emily straks! Hahaha
    Nu een mooie eikenhouten met roestvrijstalen details.

Ze hebben trouwens op de site van Noppies (Noppies Shop Online - Positiemode - Kinderkleding en Babykleding) veel kleding met 50% korting! Heb afgelopen weekend aardig wat besteld voor Emily. Vind dat zulke leuke kleding!

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Meeting 27 of 28 augustus!!!

Wie willen er mee?
    Kwebbelsnoes - tiel
    San84- gelderland bij harderwijk in de buurt
    Jane1983 - Nijmegen
    Chivay - Utrecht
    Jeanetjuh - Zeeland
    Wen1975 - Zuid-Holland
    wenr- Gelderland of Zuid-Holland ( ouders wonen daar)
    Eveline - Den Bosch/Tilburg
    Merel - Zuid-Holland bij Rotterdam in de buurt
    Banne77 - Arnhem

Suggesties activiteit?
    Picknick
    -Kwebbelsnoes
    -San
    -Jeanetjuh
    -Mereli
    -Banne77

Indoor speeltuin
    -Kwebbelsnoes
    -San
    -Mereli
    -Banne77

Datum?
    27 augustus
    -Kwebbelsnoes
    -San
    -Mereli
    -Banne77

28 augustus
    -Jeanetjuh
    -San
    -Mereli
    -Banne77

Het zou wel fijn zijn als zo'n indoorspeeltuin een ruimte heeft waar je rustig kan zitten (zonder herrie...)

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Even snel reageren mbt meeting, heb nl mijn handen vol aan Jenz vandaag. :(

Meeting 27 of 28 augustus!!!

Wie willen er mee?
    Kwebbelsnoes - tiel
    San84- gelderland bij harderwijk in de buurt
    Jane1983 - Nijmegen
    Chivay - Utrecht
    Jeanetjuh - Zeeland
    Wen1975 - Zuid-Holland
    wenr- Gelderland of Zuid-Holland ( ouders wonen daar)
    Eveline - Den Bosch/Tilburg
    Merel - Zuid-Holland bij Rotterdam in de buurt
    Banne77 - Arnhem

Suggesties activiteit?
    Picknick
    -Kwebbelsnoes
    -San
    -Jeanetjuh
    -Mereli
    -Banne77

Indoor speeltuin
    -Kwebbelsnoes
    -San
    -Mereli
    -Banne77

Datum?
    27 augustus
    -Kwebbelsnoes
    -San
    -Mereli
    -Banne77
    -wen1975

28 augustus
    -Jeanetjuh
    -San
    -Mereli
    -Banne77
    -wen1975

Activiteit maakt me niet zoveel uit, mits het niet zo ver is als Epe... Alhoewel daar ook wel een mouw aan te passen is. Bedankt voor het aanbod, Mereli, hou het in mijn gedachten. ;)

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, dank je voor de tip ga zo eens kijken :D hier een enorme noppies fan haha. Ow ja sprongetjes wordt er soms niet goed van Luuk heeft er ook weer een zou zeggen knuffel lekker met haar dat hebben ze dan hard nodig en ook rust en regelmaat is dan bij Luuk extra belangrijk. Had je het boek oei ik groei?

@ Alicia, ja het is soms echt erg hoe snel hij iets beu is heb echt enorm veel speelgoed maar ga idd eens wat andere dingen proberen kijken of hij het intressant vind en ook boekjes enzo van karton is hier niks Luuk sabbelt overal op.

@ Jane, hele fijne vakantie.

Heb vandaag weer gewerkt viel wel even tegen na een heerlijke vakantie

6. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Jens vorige week met 6,5 week!

7. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Nog 1, hij lijkt hier heel dik, maar dat is hij absoluut niet

8. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Hopelijk kunnen jullie deze zien. Facebook url.
    Foto van gisteren.

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een mooie foto's van jens smelt weer helemaal achter de computer .

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kirin, wat een mooi ventje

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Hier zijn we gisteren begonnen met een heel strak schema voor Luuk en moet zeggen het doet wonderen:$ hij mag maximaal 2 uur wakker zijn en moet dan terug in bed ook zetten we hem nu na elke voeding helemaal rechtop in de wipstoel en dan 20 a 30 min voor baby tv hij heeft gisteren bijna niet gespuugd en sinds dat hij geboren is heb ik hem gisteren niet horen huilen :$ wist niet wat me overkwam wat hebben wij genoten:D

12. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@kirin
    wat een knapperd is jens! leuke fotos en fijn dat het goed nu gaat

@jeanetjuh
    jeejj heerlijk zeg voor jullie!
    hopelijk blijft het zo goed gaan met het strakke schema hebben jullie ook een beetje rust misschien
    moet zeggen dat julian ook na 2 uur wakker al klaar is om naar bed te gaan probeer het alleen een beetje te rekken anders slaapt hij straks weer 3 keer per dag;)

@jane
    fijne vakantie!

@banne
    zeker leuk noppies!
    heb meteen gekeken maar alles wat ik leuk vond hadden ze nog maar kleine maatjes:(

@sammie
    zoooo wat een knapperd die roan!!!
    leuk he hoe ze ineens zoveel kunnen
    en die toren is leuk die heeft julian ook alleen maakt hij er geen toren van maar gooit ze door het hele huis heen haha

@chantal
    vervelend dat je niet lekker voelt valt niet mee he als je ook nog een kleintje heb moeders mogen niet ziek zijn zeggen ze dan;)
    beterschap doe lekkrer rustig aan

@alicia
    jaaa zo trots haha hij kan het al zo goed alleen is hij dan veel te enthousiast en wil hij te snel dus het blijft steeds bij een paar stapjes maaar we blijven oefenen en volgende week op zn verjaardag lopen haha
    nina ook al bijna weer een jaar wat is het snel gegaan he ppff heb gewoon het idee dat ik een paar maanden gemist heb zo snel terwijl ik toch altijd thuis ben;)

verder weet ik het even niet meer sory meiden

julian is de laatste paar nachten weer erg onrustig niet echt wakker ofzo maar ligt weer behoorlijk te dromen denk
    ik moet morgen naar het zh ben toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden zou hij dat misschien aanvoelen?

na zo'n mooie dag gister is het hier weer helemaal bewolkt hopelijk trekt het nog open vanmiddag

fijne dag meiden
    liefs

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, ja Luuk heeft echt nog 3 slaapjes nodig sochtends van 8.00 tot 10.30 en smiddags van 12.00 tot 14.30 en dan nog even van 16.00 tot 17.00 gisteren ging dat perfect. Wat vervelend dat Julian weer onrustig is snachts, het zou best kunnen dat hij dat aanvoelt. Ben je erg zenuwachtig? Krijg je morgen uitslagen?
    Ja balen van het weer he het was gisteren echt heerlijk.

@ Banne, ik heb ook flink ingeslagen:D ik vind de nieuwe collectie namelijk nog niet echt super Luuk is best wit en er zit veel rood bij heb nu dus allemaal blauwe truitjes van de oude collectie gekocht en een super leuke trui in het geel ik kon hem nergens meer vinden maar nu in maat 74 gevonden ben zo blij:D ook nog 2 broekjes dus helemaal goed

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Mereli. Ah wat lief he daty ze nu geluidjes gaat maken. Ik kon wel smelten dan.
    Zal wel even wennen zijn straks om op tijd op school te zijn en Rosalie gevoed te hebben. Lijkt me best pittig. Dan lijkt het me ideaal als de oudste ook nog niet naar school gaat ;)

@San. Dat spreekt voor zich. Het is gewoon het allerleukst als iedereen zwamger is of een kindje heeft. Daar gingen we allemaal vorig jaar voor en ik hoop dat dat jullie ook gegund is.

@Banne. Fijn dat julie basis zo sterk is en inderdaad zal het tijd nodig hebben. Gelukkig dat jullie er beide positief in staan en de band die jullie hebben door Emily doet ook heel veel. Dat merk ik in ieder geval bij ons sinds we Nina hebben.
    Tijd zal het leren met mijn schoonzus. We houden ons er afzijdig van. Voor mij wat makkelijker dan voor mijn vriend,omdat natuurlijk wel veraheln van zijn ouders hoort. Gelukkig krijgt hij zaterdag vakantie dus dan even helemaal rust.
    Ik ga ook eens op die site kijken.

@Jeanetjuh. Wat betreft het karton dat is meer iets voor als hij wat ouder is,maar Nina heir vind dat geweldig. We hadden een dakkoffer gekocht en Nina heeft de grootste schik met de doos. Is gigantisch en ze kruipt er telkens doorheen.
    Wij hadden ook altijd zo'n slaapschema voor Nina. Zij was in het begin altidj 1,5 uur op en dan ging ze weer naar bed. Bij haar hielp dat ook goed. Als zij te lang opbleef was ze over haar slaap heen en niet te genieten. Al merk ik dat nog steeds. Zij heeft echt haar slaap nodig.

@Kirin. WAt een lief mannetje. En wat klein nog. Hij ligt er heel tevreden bij.
    Hoe gaat het met jou?

@Babykwes. ja ze worden volgende week alweer 1 jaar. Ik vind dat eieglijk niks. Vind het zo snel gegaan en jammer dat we de babyperiode afsluiten. al moet ik ook eerlijk zijn en toegeven dat we die al een tijdje geleden hadden afgesloten. Ik herken je gevoel. Ik heb ook weleens het gevoel dat ik iets gemist heb terwijl ik elke dag bij nina ben. Grappig dat juist ook jij dat hebt.
    Kan best dat julian aanvolet dat jij zenuwachtig bnet. Toen bij ons de bom barste met mijn schoonzus,merkte Nina dat oo. Kwam vaak bij me om te knuffelen terwijl ze dat normaal niet zo vaa doet. Ook was zij wat onrustiger met slapen,dus kan best wat je zegt.
    Krijg je moregn ook een uitslag of moet je weer voor onderzoeken?

We hebben onze nieuwe dakkoffer uitgeprobeert. Wel een heel ding maar als hij op de auto staat,echt ideaal. Daar kan heel wat spul in. Dan hebben we ook een plekje voor de kinderwagen als we op vakantie gaan. Hebben meerdere dat, dat ze ruimtegebrek hebben. Alleen de wagen neemt al zoveel ruimte in en dan heb ik het nog niet ens over alle spullen voor Nina die mee moeten en de koffers.

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Eventjes in de snelle versie..

@ Jane... Fijne vakantie!
    @ Kirin.. Wat een mooi ventje! Hoe gaat het nu met jou?

@ Meeting.. welke van de 2 het wordt maakt mij niet uit..
    Kan ook beide dagen...

Zo.. Oona heeft me lekker verwent vanmorgen ;)
    07.15 de fles.. 07.30 weer terug in bed...
    Terug erin is hier nu standaard omdat ze eigenlijk altijd moe wakker wordt... Soms gaatze een half uurtje slapen... soms nog best lang..
    Vanmorgen dus tot 09.00 uur! en daarna lag ze nog een half uur te snoozen/babbelen/dutten tot half 10! Ow heerlijk.. Heb zelf dus ook even lekker uitgeslapen...

Morgen gaat t gewone leven weer beginnen en moet ik weer aan t werk.....

Uhh en terwijl ik dit typte had ik mij meissie tegen me aanliggen.. alweer doodmoe! Denk dat het door de tandjes komt.. ze slaapt weer echt veel... Heb haar dus nu maar weer even in bed gelegt...

Nr 3 is nu door... 4 schemert flink door en nr 5 in de verte gespot.. Ze zet er ook flink vaart achter...

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @jeanetjuh
    mooie slaapjes doet luuk hoor keurig!!
    krijg eigenlijk alleen nog een paar uitslagen en misschien wat onderzoekjes wat de kracht en alles betreft eigenlijk helemaal niet zo boeiend maar weet niet waarom ik nou ineens zenuwachtig ben haha

@alicia
    ja raar he dat het ineens zo snel gaat en het echte baby er inmiddels wel af is heb er best een beetje moeite mee eerlijk gezegd
    krijg morgen nog wat uitslagen en misschien wat testjes hoe mn kracht is en alles helemaal niet boeiend weet ook niet waarom ik nou ineens zenuwachtig ben hoor;)
    en ja wij hadden ook ruimte gebrek in onze focus haha proberen nu voor volgend jaar een grotere auto te hebben want het was echt stampen en dan hadden mijn ouders ook nog een paar dingen bij hun in de auto

meiden ik moet even iets van mn hart
    hebben meer van jullie er moeite mee dat jullie kleintjes een jaar worden/zijn
    weet niet waar ik last van heb krijg maar steeds tranen in mn ogen als ik me bedenk dat mn kleine baby al zo groot en zelfstandig word ppff terwijl ik het echt super leuk vind wat julian nu al kan en met dat lopen en soort van praten
    ben ik dan echt zo'n emotionele muts:)???

liefs

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jeanetjuh... Wat fijn dat het strakke schema zo goed werkt!! Hopelijk blijft dat zo!

@ Alicia... Hier ook altijd een complete volksverhuizing als we op pad aan met Oona.... laatst een nachtje bij mijn ouders gaan slapen met z'n 3...zo, wat een hoop spullen..
    Kan me goed voorstellen dat zo'n bak ophet dak ideaal is voor vakanties...

@ Babykwes..
    Pff pff absoluut! Had dat in de week naar haar verjaardag toe ook heel erg... steeds terugdenken.. foto's terugkijken enzo..
    Maar de dag zelf was dat weer over.. en vond ik het juist wel heel leuk ook... Mijn meissie een dreumes!

18. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Geniet nog 'van je laatste vakantedag met Oona. En alvast veel werkplezier voor morgen.
    Ik widle er eigelijk nooi aan met zo'n koffer maar ben nu tich wel erg blij. We hebben een tussenmaat genomen,dus we hebben nog wat ruimte over. kan haar fietsje ook mee op vakantie en meteen rekening gehouden met onze wens voor een broertej of zusje voor Nina. Nu hebben we de komende jaren genoeg ruimte,hihi.

@BAbykwes. Nee hoor,ligt niet aan jou. ik heb hetzelfde. Ik vind het ook niks dat Nina alweer 1 jaar word. Misschein dat het komt omdat ze zo kort echt baby was. Doordat zij een stuk voor ligt qua ontwikkeling,is zij zo kort baby geweest en heb ik het idee dat het extra hard is gegaan. Al ben ik ook ontzettend trots op ons meisje en ben erg blij dat ze het zo goed doet qua ontwikkeling en gezondheid.
    Ik herken dus je gevoel hierin en voel hetzelfde. Hierdoor begint het mij ook steeds meer te kriebelen voor een tweede. Al weet ik ook heel goed dat die waarschijnlijk net zo snel baby af is.

19. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Weer even snel reactie... sorry dat ik zo weinig kom..

@babykwes je bent zeker niet de enige Bjurn word nog maar 9 maand maar ik heb het nu ook al ..:( Net zo als Nina loopt hij voor in ontwikkeling en zijn ze heeel snel baby af...!!
    Maar ook idd super tros dat hij het allemaal kan .. Me kleine mannetje..

@ all weer even een update over de helm..
    Heb hier een foto dat is het resultaat van 3 weken helm we zijn super blij mee..!!

20. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Nog even 1 spammen met helm...!
    Me kleine spetter!!!

Deel Deze Pagina