Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hoi meiden

@chivay en alicia
    fijn dat jullie dat ook hebben ppff ik dacht al dat ik gek werd :)
    en ja ook bij mij kriebelt het steeds meer voor weer een baby maar net wat alicia zegt ook die wordt weer net zo snel groot dus ik moet nog even geduld hebben ben ik bang
    en vooral genieten van deze kleine man want ik heb mn handen vol aan hem
    maar zooo trots hij gaat steeds meer stapjes lopen echt geweldig:D

@girllie
    jeetje wat een verschil al bij bjurn wowww!!!
    leuke fotos ook van je ventje en ja het gaat zo snel he ook alweer 9 maanden jeetje....

ik lees net op hyves dat de kleine meila weer thuis is!!!
    sorry nbroen als ik je voor ben je wil het natuurlijk zelf vertellen maar k was zo blij dat ik dat las dat ik me niet kon bedwingen ook omdat we ons allemaal zo zorgen hebben gemaakt

liefs

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Effe snel een berichtje van mijn. Gisteravond is hier de bom gebarste. Ik zei tegen me vriend dat ze dochter huilde( was 21.30 uur) en dat hij ook wel even 1 keer kon gaan kijken. Hij was des duivels en smeet met de deur, en zei dat HIJ morgen weer te werk moet. Ik zei prima ik zal het onthouden, en werkse alvast morgen! Daarna heb ik 5 minuten naast hem leggen huilen. Heb de hele nacht wakker gelegen. Maar ja even goed een mooie dag gehad hoor vandaag! Me vriend kwam net thuis, en heb duidelijk tegen hem gezegd, dat hij voortaan maar eerst naar bed gaat en ik 1 uur later kom. Het enige wat hij zei was oke. Hij voelt ook wel aan dat ik erg verdrietig ben. Maar ja hij kan er moeilijk mee over weg.
    (Ik heb gewoon tranen in me ogen nu ik dit typ.)

Ik zal morgen weer meer reageren. Ik ga nu effe snel douchen, en dan zal daarna wel noa´s huiluurtje beginnen:p.

liefs van pluisje

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Eventjes heel snel...
    Lees dit net op de hyves van Nbroen!:

Meila is weer lekker thuis bij ons. Ze gaat heel langzaam aan weer wat beter. Ze groeit nu gelukkig weer, al is het wel heel gestaag..Maar ieder grammetje is welkom :D Drinken gaat ook steeds weer wat beter, zelfs weer aan de borst! Voorlopig 2 x per week op controle bij de kinderarts. Nog steeds afwachten op een hoop bloeduitslagen.

@Nbroen... Wat fijn dat ze weer thuis is!!! Maakte me wel zorgen! Hopelijk binnenkort goede bloeduitslagen!

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Even snel..

@Nbroen, wat fijn dat de kleine meid weer thuis is en dat het wat beter gaat.. Hopelijk hebben jullie snel de rest van de uitslagen.
    Sterkte nog de komende tijd. Ik denk nog steeds aan jullie en hoop je snel weer even te zien hier.

@Girllie, wat een verschil al zeg na 3 weken!:$ Wow dat gaat echt goed!

@pluisje, war vervelend dat hij zo reageert zeg! Ik zou voor nu er voor jezelf gewoon vanuit gaan dat je het alleen moet doen en eens een keer rustig met hem erover praten. Vooral hoe jij je voelt hierin, en hij kan zeggen hoe hij er tegenaan kijkt. Met wat meer communicatie kom je heel ver en weet je ook allebei waar je aan toe bent.

@jeanetjeh, Ah ook lekker geshopt lees ik! Ja dat blauw staat
    Luuk heel erg goed! En heerlijk zeg dat strakke schema! Zou ik hier ook wat meer moeten doen.... Ik vind het erg lastig om een strak schema aan te houden want ik wil ook nog wel de deur uit. En dan is het weer helemaal in de war omdat ze dan veel minder slaapt..

@Babykwes, Heel begrijpelijk dat je dat hebt hoor! Zal ik volgend jaar ook wel last van hebben denk ik..
    Ik zie er nu al tegenop dat ik moet gaan werken. Niet om het werken want daar heb ik op zich wel zin in maar mijn meissie missen lijkt me zo verschrikkelijk! Daardoor heb ik ook nu het gevoel dat het zo snel gaat en dat ik niet genoeg tijd met haar doorbreng... Gek toch hè.

@Alicia, Je hebt het echt nodig zo'n dakkoffer! Zoveel spullen die mee moeten! Ik vraag me vaak echt af hoe mensen dat toch doen.
    Waar gaan jullie naartoe op vakantie?

@Kirin, wat een mooi mannetje is Jens! Leuk om weer wat foto's van hem te zien. Je ziet wel dat hij nog echt klein is. Ik verbaas me ook elke keer hoe groot Emily alweer is... Fijn dat het zo goed gaat met jullie!

Vandaag naar de dierentuin geweest met ons neefje van 5 en Emily. Was wel weer een keer leuk. Al heb ik toch wel vaak dat ik het best zielig vind die dieren in zo'n beperkte ruimte. Emily heeft het goed volgehouden, alleen op het eind had ze het gehad. En thuis heeft ze flink gekrijst, volgens mij oververmoeid! Jeetje, ik werd bijna doof aan 1 oor!
    Hebben meerdere kindjes dit dat ze zo hard krijsen dat je trommelvliezen gaan 'klapperen'?? Emily krijst vaak echt heel hard...

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Nbroen, wat fijn zeg dat meila thuis is ik hoop zo dat de uitlslagen goed zijn en het allemaal goed afloopt.

@ Banne, ik wilde dat strakke schema ook niet maar wat is dit een verademing in combinatie met het rechtop zitten. Tuurlijk moet je ook gewoon weg kunnen maar wij doen dat niet elke dag. Ja dat krijsen is enorm herkenbaar Luuk heeft dit vanaf zijn geboorte tot zondag elke dag gedaan aan het eind van de dag echt vreselijk.

Ben nu aan het werk dus kan niet op iedereen reageren.

Liefs

6. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies ik zal morgen alles bij lezen ben dan vrij.

Ik zag dat mila weer thuis was!!!!! Wat fijn Nboer hooop dat je snel goede uitslagen kijgt.

Liefs

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Krijsen, Hier met het omkleden, verschonen van de pamper, als ze uit bad komt, enzovoort. Eigenlijk bij alles waar ze geen zin in heeft.;)
    Emily heeft niet echt een huiluurtje eigenlijk. Ze huilt alleen heel snel en als het langt duurt dan krijst ze alles bij elkaar.

@Jeanetjeh, Ik ga ook niet elke dag weg hoor. Daar moet ik ook niet aan denken! Ik ga in ieder geval een strakker schema ook eens proberen!:D
    Werkse nog even!

8. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @banne
    julian heeft ook echt gekrijsd hoor dat ik er koppijn van kreeg:$
    met verschonen aankleden dat soort dingen dus weet ook wat je voelt
    moet wel zeggen dat het minder wordt naarmate ze ouder worden volgens mij dus er is nog hoop;)
    nu krijg ik hem alleen bijna niet verschoond of aangekleed omdat hij steeds maar omdraait en zoooo sterk is ppff
    volgens mij is dat huilen toch een soort van teken van oververmoeidheid
    of echt het regelmaat er in brengen/houden alles steeds hetzelfde daar worden ze ook vaak rustiger van want dan weten ze wat er gaat komen
    sterkte!!

ow en deze tips heb ik echt heel veel aan gehad!
    inbakeren.nl - regelmaat

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    nbroen fijn dat je meisje weer thuis is .

pluisje om heel eerlijk te zijn vind ik je vriend nu niet echt meegaand en begrijpend volgens mij had ik mijn koffer gepakt en mijn kindje en tegen hem gezegd als je het anders wilt kom je me maar halen en anders is het voorbij. dit kan zo niet hoor je moet echt om jezelf denken hoor.

o meiden ik ben nu toch wel zenuwachtig hoor ben benieuwd morgen .

welterusten allemaal.

groetjes san

10. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @san
    oowww succes morgen! ben zo benieuwd!!
    hoop dat je een beetje kunt slapen

11. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    zo weer een berichtje van mij zo dames ik heb echt geen vut meer en ben een zeef dus hoop op iedereen een reactie te plaatsen.

@ nbroen fijn dat meila thuis is.

@ kirin wat een mooi mannetje schattig.

@ san jeahh hoop dat jullie snel naar het ziekenhuis kunnen voor onderzoeken.

@ jane fijne vakatie.

@ chivay zo zo jij ben verwent door je meisje:D lekker fit opgestaan.
    werk ze morge.

@ babykwes ik vind het ook zo erg dat me kleine mannetje zoooo snel groot word:(. je ben dus niet de enige.

@ pluisje je moet je vriend is een trap onder zn billen geven :D nee grapje maar wel er over praten meid.

@ banne hier ook gekrijs, vooral als hij uit bad kom en afgedroogt moet worden en aan gekleed worden.

@ carpe ????? en is er al nieuw?

@ jeanetjuh vervelend dat luuk kma heeft.
    beter zón strak schema.

@ girlie zo dat is een verschil dat gaat vlug in drie weken tijd:$ het is een heel vrolijk mannetje om te zien.

en toen wist ik het niet meer.

hier gaat alles goed tand nummer 6 is door:) en nummer 7 en 8 duren denk ook niet meer lang.
    jovi kan los staan :D maar kruipen doet hij niet slaat hij miss wel over.

weltrusten

12. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Nbroen fijn dat mila weer thuis is! Hopelijk krijgen jullie goede bloeduitslagen:)

Pluisje wat jou man doet kan echt niet! Net wat san zegt alleen had ij hem er uitgeschopt! Dit hoort de tijd van je leven te zijn met je gezinnetje en niet dat je zo verdrietig bent en alles alleen moet doen. Praat goed met hem!

13. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @Alicia&Chivay: Met mij gaat het goed. Heb gelukkig niet teveel pijn meer aan de wondjes op mijn buik. Je ziet nog wel de hechtingen en littekens zitten. Verder ben ik wel heel erg moe. Maar ja Jens slaapt geen 1 nacht door. Net als nu, ik zou best wel kunnen slapen. Maar over 1 uur moet hij weer eten. Dus ik hou me nog maar even wakker. Gelukkig houd mijn vriend Jens 's avonds vaak in de gaten en kan ik een paar uurtjes voorslapen ;)
    We hebben een wieg die we kunnen verhangen. Dus we laten hem dan in de woonkamer hangen. Zodat ik in de slaapkamer er geen last van heb.

@krijsen: Jens kan "nu" al zo hard krijsen dat onze trommelvliezen er pijn van doen. Hij huild vooral als hij enorme honger heeft. Verschoont wordt. En voordat hij in slaap valt, op zo'n moment kan hij ook een half uur lang krijsen.

@banne: Ja hij is inderdaad heel klein nog. Jullie hebben allemaal al van die grote kindjes.

@nbroen: Fijn dat Meila weer thuis is. Hopelijk knapt ze snel op.

@pluisje: Mijn vriend en ik zijn het ook niet altijd eens. En wij kunnen af en toe behoorlijk botsen. Maar sinds ik zwanger was/bevallen/geopereerd ben. Is hij super zorgzaam. Ik krijg onze zoon af en toe niet eens terug. Zo graag wil hij met hem knuffelen. En hij probeert echt heel goed mee te helpen met de verzorging van hem. Hij doet op dit moment bijna alle verschoningen. (oke, hij heeft nog 1 week vakantie, werkt in het onderwijs) Alleen de nacht is voor mij. Ik weet ook niet hoelang jullie al bij elkaar zijn en hoe de relatie van te voren was. Maar dit klinkt niet heel erg fijn. Ik zou wel proberen om samen er eens een goed gesprek over te hebben. Over hoe jullie er samen instaan.

@all: Ik snap dat jullie de tijd hard vinden gaan. Ze zijn allemaal al zo groot. En ik ben net een nieuwbakken moeder :cool: Voor mij begint het net.

@san: Spannend. Ik hoop echt dat jullie wens binnenkort ook werkelijkheid wordt.

@carpe: Heb je al een nieuwe test gedaan?

Wij proberen ook een vast schema aan te houden. Dus wakker worden, verschonen, eten geven, knuffelen, even in de box/op speelkleed en dan weer inbakeren en naar bed. Eerst vond ik het super vervelend als hij heel de tijd huilde. Dan pakte ik hem maar vast en dan was hij 's avonds ooit uren op. Maar in het inbaker boekje stond dat je hem best mag laten hulen. Eventueel met kookwekker erbij. En sinds ik dat doe, merk ik wel dat hij huilt. Maar vaak na 10/20 minuten in slaap is gevallen.

Meeting lijkt me leuk. Maar het is gewoon best wel ver weg. Voor zo'n kleintje. Als het bij chivay is? is toch ruim een uur rijden. En ik zit natuurlijk nog met de borstvoeding. Weet niet of er mogelijkheid is dat ik dat ergens kan doen. Weet ook nog niet zo goed hoe ik daar zelf insta. Ben wel al regelmatig met hem weg geweest. Maar was dan altijd binnen 3 uur terug. Of ik was bij mijn ouders en gaf hem dan een flesje. Komen er meer mensen uit brabant?

14. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Missyf Jovi is ook wel vlot met staan enz:D Liz staat nu sinds twee weken ook zelf in de box. Vind het nog wel eng met vallen, maar ja hoort er toch bij en moet mijn angsten toch een beetje op zij zetten.

San succes vandaag!

Kirin fijn dat het goed gaat en dat de wondjes goed genezen. Moet je de kleine Jens nu ook veel vaker voeden, omdat hij zo klein is?

Pluisje hoe gaat het? Trek je het nog een beetje?

Chivay je eerste werkdag of was dat nou gisteren. In ieder geval hoe is het gegaan?

Hier zit Liz volop in haar sprongetje. Ik moet er s'nachts wel vijf keer uit. Het is wel alleen haar speentje geven, maar goed je bent wel weer uit je slaap. Hebben jullie dit ook gehad? Ben zo bang dat ik haar dat aanwen dat ik haar iedere keer haar speen geef, maar ben ook bang dat als ik haar laat huilen ze helemaal wakker word en dus s'nachts niet meer in slaapt komt. Verder hangt ze ongelooflijk aan mij. Mijn broekspijpen zijn niet meer veilig;) Morgen weer werken. Heb er wel weer zin in aan. Weer een beetje regelmaat:)

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ San, heel veel succes vandaag!!

@ Chantal, opeens is het over daar moet je maar aan denken? Heeft ze al vaker sprongetjes gehad? Ik denk niet dat ze eraan gewend raakt hoor net wat je zegt als ze echt wakker wordt ben je verder van huis.

Liefs

16. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden ,

volgende week vrijdag moeten we naar het ziekenhuis vind het nu al spannend .

groetjes san

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh ze heeft wel vaker sprongetjes gehad, maar dit is volgens mij de ergste pffffff;)

18. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    San84 - 26-08-2011 afspraak gyn
    Wendyenrichard - 1 jaar pauze
    CarpeDiem - 10 augustus – ronde 1 – 2e kindje

Geboren:
    CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm.
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm.
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm.
    Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm.
    Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm.
    Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm.
    Nbroen – 4 juni 2011 – Meila Esmee – 3480 gram en .. cm.
    Kirin – 26 juni 2011 – Jens – 2130 gram en .. cm.
    Pluisje- -noa - gram en ..cm

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh- 5,5 week
    Ingie-5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Pluisje - Jane

zo even het lijstje weer opgezocht

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, eens even een vraagje over de bagage in het vliegtuig. Wij vliegen met Arke maar lees allemaal verschillende dingen op de website maar zoals ik lees mogen we voor Luuk 10 kilo bagage meenemen is dit incl de kinderwagen of excl? En hoe hebben jullie dat allemaal gedaan? Ik moet voor Luuk door zijn allergie natuurlijk zelf allemaal potjes meenemen enzo.

20. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Ik reageer effe snel, zit er namelijk pittig door heen:(.
    Heb geprobeerd om met me vriend te praten gister, maar helaas heeft hij dat niet geleerd van zijn ouders. Heb hem verteld hoe verdrietig ik was/ben, het enige wat hij zei was oke. Ik heb het er maar even bij gelaten had geen zin in schreeuwde ruzie.
    Gisteravond ging ik noa in haar badje doen, erg zoet:p. Daarna gedronken en in haar bedje gelegd. Ik dacht na 5 minuten ik ga nog even kijken. Precies dat ik naast het bedje stond spuugde ze alles er uit. Dus toen kon ik noa en het bedje verschonen. Ja met tranen in me ogen ja. Maar ja toen kwam noa alweer om 12.00 uur, daarna om 3.00 uur en daarna alweer om 6.00 uur. Ik ben helemaal gesloopt. Huil al de hele dag. Heb me moeder gebeld, die komt zo om even te helpen. Ze slaapt nu eindelijk, en ja voorhoelang weet niemand.

Meiden, ik snap ook wel jullie reactie. En weet eigenlijk ook wel diep in me hart dat dit niet zo hoort. We zijn 5 jaar bij elkaar, en eigenlijk nooit ruzie. Hij is iemand die niet kan praten over zijn gevoelens, hij heeft heel veel mee gemaakt in zijn verleden. En ja dit wist ik eigenlijk al van te voren, dat ik er aan begon. Zijn vader stook hem ook wel een beetje op, vrouwen het huishouden en de baby, mannen hun werk en eigen hobby. Nou ja ik hou me groot voor me kleine meid! En ik weet dat er een dag komt dat de nachten beter gaat. Als het iets beter gaat met me reageer ik weer even meer.
    denk aan jullie

liefs van pluisje

Deel Deze Pagina