@Chantal: Dus Liz gaat ook zo hard .en 4 tanden! Ik mag ook absoluut niet in Roans mond kijken. Gelukkig lacht hij veel, kan ik toch even spieken. @Mereli: Leuk zijn die schaterlachjes hé? Toen Roan zo begon te lachen kreeg ik er een heel warm gevoel van. Nu vind ik het nog steeds zo leuk als hij het uitgilt van het lachen! @San: Dit wordt zeker een heel spannende tijd voor jullie. Wel fijn dat er weer wat gebeurd hopelijk ben je snel zwanger. Ik gun het je zo! Op naar volgende week vrijdag!!! @Kirin: Wat een schatje zeg!!! @Jeanetjuh: Wat goed dat je strakke schema werkt! Houden zo! @babykwes: Die toren is zeker leuk. Roan pakt vaak een stukje en gaat door het gaatje kijken. Hoe gaat het nu met je? Heb je er al een beetje bij neer kunnen leggen? O, en van dat emotionele gedoe heb ik ook last. Zo heb ik moeite met zijn kleertjes op te ruimen die hij niet meer past .hmmm zal wel bij het moedernatuur horen .zo willen we allemaal weer een tweede! @Alicia: Wij hadden ook een dakkoffer mee op vakantie. En omdat de wagen heel veel plaats in neemt hebben we inklapbare buggy gekocht. Ik moet zeggen dat ging prima! @Girllie: Je kunt het verschil al goed zien vind ik. Wat een vrolijk manneke is het! @Nbroen: Fijn dat jullie meisje weer thuis is. Sterkte! @Pluis: Ik snap dat je er helemaal doorheen zit, maar super goed dat je voor jezelf opkomt. Hij mag best voelen dat hij verkeerd bezig is. Er verandert zoveel, met een baby gaan dingen gewoon anders. Je zou hem eens een dagje bij Noa moeten laten en jij lekker weg gaan en je eigen ding doen. Dan moet ie! Je gaat je afvragen of hij wel vader had willen worden?
hoi meiden, hier een huilerige rosalie. ze ligt nu eindelijk te slapen (op mijn arm, dus moet met 1 hand typen.). Ze drinkt ook heel erg slecht, ik hou nu bij wat ze op een dag drinkt en dat was gisteren maar 595 cc over de hele dag, als ik ervan uit ga dat ze nu ongeveer 5,2 weegt zou ze 780 moeten drinken. Ze is nu ook weer verkouden, het zou daarmee te maken kunnen hebben. dinsdag moeten we weer naar het cb, eens kijken of ze wel goed gegroeid is. nbroen fijn dat meila weer thuis is, hopelijk krijg je snel de bloeduitslagen en weten jullie meer, sterkte nog. san, goed zeg dat je volgende week vrijdag al naar de gyn kan. pluisje, ik vind dat je vriend maar egoistisch is en jouw alles alleen laat doen. Het is goed om het allemaal eens tegen je vriend te zeggen anders hoopt het allemaal op en barst uiteindelijk de bom. Zoals iemand als zei (ik weet even niet meer wie) moet je hem misschien een paar uur alleen met noa laten dan weet hij ook hoe dat is en wat jij allemaal doet. Mannen denken daar soms ook te makkelijk over.
Jeanetjuh bij arkefly is het zo dat je tien kilo voor Luuk mee mag nemen in een aparte koffer dus niet bij jullie in! De buggy rekenen ze dan apart. Ik vloog de heenweg met transavia en toen mocht ik de buggy niet meenemen tot aan de douane dat mag wel met eeen paraplubuggy. Ik weet niet welke je meegaat nemen? Bij Transavia mocht ik de terugweg de buggy wel meenemen tot aan de douane vanuit spanje. Weet niet hoe dat in Nederland gaat. En ik verdeelde de potjes 21 stuks over hans en mijn koffer. De voeding en medicijnen en bodylotion enz deed ik bij liz in de koffer. De voeding voor de reis en op schiphol deed ik in zo'n torentje. Ik deed roosvicee in 100 ml potjes en bambix ook in een 100ml potje en dit weer in een afsluitbare 1 liter zak. Op die manier mag je het drinken enz het vliegtuig in nemen. Alleen klaargemaakt drinken word wel bij de douane weggegooid, dus ik zou alleen poeder meenemen en na de doucane een flesje water kopen voor de melkfles en roosvicee. Als je nog meer vragen hebt stel ze gerust! Pluisje ik kan me voorstellen als je nooit hebt leren praten over je gevoel dat dat wel moeilijk is als hij dat in 1 keer moet doen, maar aan de andere kant jij zit er helemaal door heen en hebt ook je rust nodig. Straks ben jij helemaal oververmoeid daar heeft Noa ook niets aan. Net wat de anderen zeggen zeg dat je even een half ochtendje de stad ingaat ofzo kijken wat hij dan zegt het hoe het gaat. Mijn man en ik gaan vanmiddag even naar de Sligro met zijn tweetjes. Oma kwam Liz ophalen dus dat kan mooi even. Hebben jullie dat ook dat jullie kindje zo blij is met de opa en oma? Misschien komt het ook wel omdat Liz haar opa en oma bijna iedere dag ziet.
@Babykwes. Nee je wordt niet gek hoor. Ik denk dat het een natuurlijk procrs is. Je wil je kindje tegen alles beschermen door ze bij je te houden. Maar je moet ook leren om je kidn los te laten en dingen te ontdekken en zelf te leren. Het lijkt mij best moeilijk om hier een goede middenweg in te vinden. Heb er wel vertrouwen in dat we dat vinden. Mijn vriend en ik vullen elkaar aan en zullen elkaar hier scherp in houden denk ik. En een tweede,tja ,dat kan natuurlijkl altijd he @Girllie. Jeetje wat een verschil en dat in zo'n korte tijd. Zo zie je maar weer dat het zeker de moeite was om een helmpje aa te aleten meten. @Pluisje. Ook ik zou hier geen genoegen mee nemen. ik zou hier goed overw illen praten en hij zal hier in mee moeten werken. ik zou niet meteen weggaan ,maar zoals het bij jullie gaat is niet normaal zoals je zelf dus ook weet. Iedereen moet zijn draai vinden als er een klientje is en nergens zal dat meteen vlekkeloos gaan,maar zolang je allebei je beste beentej voor zet,zal het goedkomen. Ik geloof alleen dat dat bij jouw vriend ontbreekt. misschein een rare vraag,maar door wat jij allemaal zegt;wilde jouw vriend wel een kind? Ik zou ook niet denken;ik hou het wel vol en de nachten gaan vanzelf beter. Als je dat doet erger je je steeds aan je vriend en zullen jullie uit elkaar groeien en dan heeft Noa ook niks. @Banne. Erg he hoe veel spl je meeneemt. vroeger hadden ze ook geen dakkoffer en kregen ze ook alles mee. Wat is dat dan tegenwoordig vraag ik me af. Wij gaan volgende week vrijdag naar frankrijk. 5 Uurtjes rijden naar een nieuwe centerparcs daar. Ziet er erg mooi uit. we zitten valkbij de speeltuin en de kinderboerderij,dus Nina zal zich wel vermaken. Hoe gaat het met het slapen van Emily? Wat betreft slapen. Wij hebben heir ook vaste tijden. 10 en 15 uur zijn bedtijd voor Nina. Daar wijken we niet veel van af. het voordeel is dat Nina het hier heel goed op doet. het nadeel is dat je je zichzelf wat beperkt met weggaan. Wij plannen ales tussend e slaaptijden van nina in. Is denk ik net wta je fijn vind. Wij vidnen slaap heel belangrijk en zijn bereid ons schema daar op aan te passen,binnen het redelijke. @NBroen. Wat fijn at Meila weer thusi is. EBn wel heel beneiuwd naar de uitslag. Weten jullie al of het stogwisselingsziekte is? @San. Wat fijn dat je een verwijzing hebt.Is dit voore een gesprek of gaan ze meteen kijken? @Kirin. De wond zal wel even tid nodig hebben om te genezen,zo heb ik Chivay en kwebbel heir ook gehoord. Eta betreft het moe zijn. Je moet even aan het nieuwe ritme wennen en je eigen draai hierin vinden. Duurt even maar dan krijg jij ook weer meer slaap en verdwijnt de vermoeiheid. Of heb je het heel erg en zou het ijzertekort kunnen zijn? @Chantal. Nian heeft nooit een speen gehad dus weet niet heo dat daar mee gaat. Wel heeft ze ene knuffel waar ze de gewoonte mee heeft dat ze die uit bed gooit en ons dan de hele tijd laat komen. Toen we zeker wisten dat er verder geen problemen waren hebben we haar aangewet dat we 1x haar knuffel komen brenegen en dat ze anders zonder moet slapen. nu gooit ze nog steeds 's avonds 1x haar knuffel uit bed en daarna is het geod. Nina wende er dus wel aan. Nina wordt ook helemaal blij als ze mijn ouders ziet. Zij wonen in dezelfde plaats dus zien haar regelmatig. Wij kunnen haar ook met een gerust hart bij hun achter laten en Nina zwaait ons dan uit en vindt het prima. @Sammie. Wij hebben ook gedavht aan zo'n inklapbare buggy,maar we vinden het zonde van het geld. We hebben tenslotte ene hele fijne kidnerwagen en die buggys vind ik zo zwaar lopen als je een goedkope hebt,want een dure vind ik te duur voor alleen de vakantie. Dus vandaar de koffer en nu kan de kinderwagen toch mee. Vriendin smsde net. IS vandaag bevallen van dochter Tess. Dat alles in 50 minuten :-0 Niet te geloven toch. Ik met haar eens om tips vragen als wij nog eens zover komen. Grappige is dat ik een tijd geleden heb gedroomd,voordat zij de geslachtbepaling hadden,dat zij een dochter Tess zouden krijgen,dus wel heel grappig.
hee meiden Heb 5 dagen gewerkt, morgen eindelijk vrij, ga dan even reageren. had maandag een test gedaan, en negatief. heb ook van die bultjes op mijn borsten, en nog steeds boeren. Snap er niks van. Die test had dan wel positief moeten zijn als het zo was lijkt me, Wachten maar op ongi xx
hoi meiden @sammie ow jij ook zo emo haha dat had ik ook met de eerste kleertjes die julian niet meer aan kon goh wat heb ik zitten huilen ppff gelukkig is dat nu dan weer minder die toren ja haha julian doet dat ook door het gaatje heen kijken en lachen joh niet normaal @carpe nou ik blijf het raar vinden hoor je was toch wel normaal regelmatig ongi of niet? @alicia tja los laten zal altijd moeilijk blijven denk maar ook ik heb hier een man die een stuk nuchterder is dus wat dat betreft vullen wij elkaar ook wel aan denk maarja ze blijven toch altijd mamas kindjes he wat leuk je vriendin ook een meisje gefeliciteerd! en wat bijzonder dat je dat gedroomd had @san goh nog best snel eigenlijk volgende week al spannenddddd!!! @missy wat een knapperd die jovi dat hij al los staat!! @chantal ik weet helemaal wat je bedoelt dat heeft bij julian ook heel lang geduurd elke nacht in de weer dat is erg zwaar! ik was uiteindelijk zelf ook zo moe dat ik het niet meer kon en hem gewoon maar tussen in lag om zelf maar te kunnen slapen want had er geen kracht meer voor ik probeerde steeds 1x speen er in en als hij niet ging slapen jammer dan maar tussenin heeft lang geduurt en ineens slaapt meneer alweer 3 weken denk netjes in zijn eigen bedje al moet ik zeggen de laatste paar nachten weer onrustig en paar x speen er in maar wel meteen verder slapen het is zwaar maar net als je denkt nu kan ik niet meer gaat het weer goed (meestal) dus sorry even doorbijten en naar je eigen gevoel luisteren en bedenken hoe ver je er zelf in mee gaat maar of ze er snel aan wennen kijk maar naar julian ineens is het over sterkte! zo heb ik het weer gehad? vanmorgen in het zh geweest en niet echt veel wijzer geworden bloed was helemaal goed en hersenvocht zaten ontstekingswaarden in, wijst allemaal op ms krijg over 3 weken weer een mri en in oktober weer controle en uitslag mri en dan kijken wat er bij is gekomen aan onstekingsplekken of weg is gegaan heb ook de fotos gezien van mn hersenen buhhh echt raar hoor haha zag wel duidelijkee aantal witte plekken die er niet horen mocht ook meteen aan medicijnen beginnen dat zijn medicijen die de kans op een volgende aanval met 30/40% verminderen dan moet ik wel zelf inspuiten heb nog maar even gezegd dat ik daar over na wil denken want dat zou ik dan dus de rest van mn leven moeten doen behalve als ik weer zwanger wil worden dan er mee stoppen weet niet goed wat ik er mee moet eigenlijk dus nog steeds geen officiele diagnose ms dat komt pas na de volgende mri dan nog even julian die werd vanmorgen kwart voor 7 wakker vond t erg vroeg dus heb hem zn papfles gegeven in bed en hij is zo weer verder gaan slapen tot half 10 daarna geprobeerd hem op te houden tot 13.00 en heeft tot half 4 geslapen wowwww nou heel verhaal sorry maar jullie leven zo met me mee dat jullie wel een beetje recht hebben op de uitslagen fijne avond nog meiden liefs
@Babykwes, bedankt voor de link van inbakeren.nl! Staat inderdaad nuttige informatie op! Vandaag dag 2 van regelmaat hier! Balen zeg dat je niet veel wijzer bent geworden in het ziekenhuis! Waarschijnlijk toch ms, maar nog steeds geen officiele diagnose. Brrr en zelf medicijnen inspuiten lijkt me vooral in het begin erg moeilijk. Hoe voel je je er verder onder? @Missyf, wat goed dat Jovi los kan staan!! En wat heeft hij al veel tandjes voor zijn leeftijd.. Heb je nog leuke foto's van hem?? @Kirin, wow een half uur krijsen?! Nee, dat redt Emily niet geloof ik. Ik was ook best lang moe! Gelukkig gaat dat vrij snel beter zodra ze wat langer doorslapen! Op een gegeven moment ben ik het ook iets meer gaan rekken met een speen 's nachts. @Chantal, pfff... vermoeiend lijkt me dat als je zo vaak eruit moet voor een speen! Misschien kan je het een keer testen om de speen maar 1 keer te geven als jullie de volgende dag vrij zijn? Dan kan je die dag lekker rustig aan doen als ze 's nachts niet meer in slaap kan komen.. @San, Wat spannend volgende week al naar het ziekenhuis! Dat is lekker snel zeg! Hoef je gelukkig niet zo heel lang te wachten. @Mereli, Emily is ook meer uit haar doen en huilt ook meer dan anders deze periode, ze slaapt minder goed en ook zij drinkt slechter! Al moet ik zeggen dat dat sinds gisterenmiddag wel weer wat beter gaat. Misschien allebei in hetzelfde sprongetje? Toevallig moet ik ook dinsdag naar het cb! @Alicia, ik vind slaap ook heel belangrijk en ik vind het ook belangrijk dat ze regelmaat heeft. Maar tussendoor plannen redden we nu nog niet omdat de tijd ertussen zo kort is. (1 a 1,5 uur inclusief voeden) Dus dan heb je al gauw dat als je wat gaat doen, dat zij dan minder aan haar slaap toekomt. Ik neem wel altijd de reiswieg mee, dus dan kan ze in ieder geval wel lekker liggen. Emily slaapt nog steeds erg onrustig en is snel wakker. Ik laat haar dan wel liggen en kijk of ze zelf weer in slaap valt. Dit doet ze meestal wel dus dat gaat goed. Gisteren de 1e dag van strakke regelmaat en dat is goed gegaan! Ze had om 16:15 de fles gehad, rond 17:15 naar bed, om 19 uur even wakker en gehuild maar toch weer in slaap gekregen en toen heb ik haar om 22:30 wakker moeten maken! Ze had het nodig denk ik.. Vandaag weer proberen zoveel mogelijk regelmaat te houden en te zorgen dat ze niet te lang wakker is. Lekker naar Frankrijk! Nina zal zich zeker vermaken daar. Vroeger zaten wij gewoon op de slaapzakken achter in de auto! hahaha Je vriendin bevallen in 50 minuten!? Wow, die tips moet je me maar even doorgeven! @Carpe, Aah balen zeg toch ongi!! Hier dag 2 van de rust en regelmaat. Eens kijken hoe het vandaag gaat. Gisterochtend heb ik met moeite in 45 minuten 100cc kunnen geven aan Emily. Ze bleef onrustig en huilen tijdens de fles. De 2e fles hetzelfde liedje, ook weer huilen tijdens het drinken en schoppen met haar beentjes, maar gelukkig alweer wat meer gedronken. Gisteren ging het vanaf de middag al wel weer een stuk beter gelukkig. Vanochtend heeft ze ook weer gewoon 200cc achter elkaar leeggedronken! Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Gisteren ook de kleding van Noppies binnengekregen! Erg leuk!
@ Carpe, balen meid. Wel vreemd na al die symptomen. @ Banne, hoeveel drinkt Emily al? @ Chantal, dank je voor de info. Ik wil natuurlijk ook een thermosfles met heet water voor hem meenemen maar hoe moet dat dan? Wij willen de gewone combi kinderwagen meenemen, maar mocht de buggy bij transavia mee of bij arkefly?. Wel fijn dat we 10 kilo extra mee mogen nemen voor Luuk. Ook vliegen wij comfort class en beide keren met arkefly daardoor mogen we per persoon ook nog eens 10 kilo extra meenemen. @ Alicia, zo 50 minuten dat is snel
@Jeanetjeh, Emily zit nu regelmatig op maar 4 flessen per dag. Dus ik heb geprobeerd om het per keer wat te verhogen anders krijgt ze te weinig. Ik bied haar 180+6 (=200cc) aan maar die drinkt ze denk ik 2 keer per dag leeg, alle andere keren drinkt ze tussen de 160 en 180 cc
@banne, ja misschien bij rosalie ook een sprongetje. Rosalie heeft gisteren wel weer iets meer gedrongen. Nog niet genoeg maar alle beetjes helpen. Slaapt Emily niet in de wagen? Rosalie slaapt eigenlijk bijna altijd als ze in de wagen ligt. @alicia, zo in 50 minuten bevallen, ik dacht dat ik een snelle bevalling had van 2 uur en 3 kwartier. @carpe, jammer dat je ongi bent geworden, maar misschien nu wel fijn dat je zekerheid hebt dat je nu niet zwanger bent. @babykwes, vervelend dat je nog steeds geen officiele diagnose hebt gekregen. Moet je nog lang wachten voor de volgende MRI en de uitslag ervan of staan die al gepland? Rosalie heeft vanacht wel goed geslapen. Moest haar wakker maken voor het flesje van 7 uur. Ze heeft het niet helemaal leeg gedronken. Het kan ook zijn dat ze last heeft van de ontlasting. Meestal poept ze 3 keer per dag en nu heeft ze gisteren maar 1 keer gepoept. Eens kijken hoe het vandaag met haar gaat. De andere twee kinderen zijn vandaag naar school en de kinderopvang dus ik kan alle aandacht aan Rosalie geven.
Chantal, ik heb dat ook met die speen gehad, toen was kim alleen 5 maanden. Ik ben toen met de speen gestopt. Toen pakte ze haar duimpje, en vanaf die tijd sliep ze door. Ze duimt trouwens bijna nooit, alleen bij het in slaap komen Banne wat balen allemaal zeg, dat je nog steeds niet weet wat je nou precies hebt San wat goed dat je volgende week naar het ziekenhuis al kan zeg Emo om groter worden: Hier eigenlijk geen last van haha. Tuurlijk vind ik het wel schattig dat kleine, maar vind het nu wel makkelijker worden nu ze ouder wordt. Heb er nooit een traan om gelaten eigenlijk Alicia wat grappig dat je dat had gedroomd, en wat een snelle bevalling zeg Pluisje hoe is het nu met je? Egoistisch zeg van hem. het is thuis met een baby zwaarder dan op je werk soms, en zeker na een bevalling enzo Reageer straks weer ff verder
Hey meiden, Heb effe snel bijgelezen, bedankt voor de reactie´s! Gister is me moeder gekomen, en die heeft beneden schoon gemaakt en is veel met noa bezig geweest. Maar ja toen ging ze om 7.00 uur naar huis, en toen moest ik wel even huilen. Me moeder was ook zo lief voor mij en noa, dat ik er wel even ging missen. Toen was ze weg, en toen vroeg me vriend wat er eigenlijk aan de hand was. Ik heb met hem gepraat, maar of hij me ook echt begreep dat weet ik niet. Ik zag wel duidelijk dat het hem ook wel iets deed. Vanacht ging het gelukkig redelijk goed, noa kwam maar 1 keer. Ik hoop alleen dat ik snel weer de oude ben, als me moeder of me zus belt huil ik al. Ben erg moe, en als noa dan zo huilt raak ik snel in paniek. Maar oke het komt allemaal goed, ik moet het gewoon even de tijd gunnen. En ja meiden ook mijn vriend heeft gekozen voor een kind, daarom hebben we er zo lang op gewacht. Totdat hij er echt 100procent achter stond. liefs van pluisje
@Mereli, ja Emily slaapt ook wel in de wagen maar wordt de laatste tijd ook snel weer wakker. Ze slaapt daarin niet meer uren achter elkaar zoals in bed. Poepen is hier ook een stuk minder geworden (en ook wat vaster..), nu nog maar 1 keer in de 2 dagen! Fijn dat je vandaag even alleen met Rosalie bent! Geniet ervan! @Pluisje, fijn dat je toch even met je vriend hebt kunnen praten. Misschien moet hij het nu even verwerken voor zichzelf maar begrijpt hij uiteindelijk wel wat je bedoelt. Die tranen zullen nog wel even blijven. Dat zijn toch ook de hormonen, en natuurlijk je vermoeidheid. Hier ook best veel last van gehad! Maar dat komt goed kan ik je nu uit ervaring zeggen. Kop op meid! Geniet vooral van de momenten met Noa!
hoi meiden , eline he eindelijk toch ongi maar goed je doet het beter dan mij ik zit alweer op dag 45 maar goed zwanger was beter geweest . pluisje zou toch een keer proberen om een zaterdag ochtend weg te gaan het hoeft maar een half uurtje te zijn zodat je man alleen met noa is ga koffie drinken bij je moeder of zus . wendyr hoe gaat het op je nieuwe werk? nbroen hoe gaat het bij jullie? zo de papieren net in huis gekregen voor de 1 ste afspraak brrr moet naar mijn schoonmoeder om wat dingen te vragen nou ja wat moet dat moet . groetjes san
@Alicia: Degene die wij hadden viel qua prijs mee en hij rijdt prima. Wij hebben de kids River (is nu afgeprijsd bij het babypark van 69,00 voor 55,00 euro) Als je hem thuis ook dagelijks zou gebruiken dan is deze niet geschikt maar zo voor de vakantie en dagjes uit bevalt hij hier goed. Als wij onze wandelwagen mee hadden genomen hadden we geen ruimte voor andere spullen. En je vriendin bevallen in 50 min? Zo dat is snel! Was het haar eerste? Mijn vriendin staat ook op het punt om te bevallen. Ze is zaterdag uitgerekend. @babykwes: Vervelend dat je eigenlijk nog niks wijzer bent geworden. Het lijkt mij ook een hele opgave om dagelijks te moeten spuiten. Maar als je er beter van wordt of beter gezegd, beter mee kan leven dan is het misschien de moeite waard. @Carpe: Toch ongesteld geworden. Het was ook wel wonderlijk geweest al je weer meteen raak zou schieten. Al dacht ik het ook! Misschien komen al die verschijnselen en boeren toch wel gewoon van het ontpillen? @san: Succes bij je schoonmoeder. Is ze op de hoogte van jullie kinderwens? Roan heeft een blauwe knie. Die heeft ie vast gestoten of daar is ie op gevallen. Nu kruipt hij zo grappig. Met zijn goede knie kruipt hij gewoon maar het andere been zet hij bij met zijn voet. Zonder mopperen kruipt hij zo het hele huis door.
San lange cyclussen heb je idd, hoop dat de gynacoloog je gauw verder kan helpen sammie grappig hoe die dan kruipt zeg Geen idee of het bij ontpillen hoort, misschien wel ja. Heb wel meer rust nu ik ongi ben haha. Mereli fijn dat ze goed heeft geslapen. heerlijk een dagje alleen met rosalie Banne gaat het allemaal weer goed thuis? Gaat het slapen moelijk met emily lees ik? Alicia gaan jullie naar frankrijk? Wanneer? Wat leuk zeg Ben net even naar de kapper geweest, dode puntjes eraf, en weer wat in laagjes. Vind altijd erg als er een stuk afmoet, wil het lang laten groeien. Maar ziet er wel weer verzorgter uit nu. Kim loopt sinds gisteren los, 6 stappen ofzo. Ze komt niet meer bij als ze het doet, waardoor het lopen moeilijk gaat haha xxx
hoi meiden weet iemand dit ? heb gister een zwtest gedaan voordat we naar de huisarts gingen deze was negatief maar goed heb hem ook na 3 min weggegooid omdat hij wit bleef keek ik vanmorgen zag ik 2 streepjes . kan dit van het indrogen zijn?????
Hey meiden, san@ dit kan ja van het indrogen zijn, was het een test via internet besteld? Of gewoon 1 van de winkel? Ik had ze via internet besteld en die waren ook soms niet duidelijk. MAAR de gyn zei wel tegen ons dat je eigenlijk NOOIT een zwangerschapstest kunt hebben die 2 streepjes heb zonder dat je niet zwanger bent, Ik bedoel dus als in positief is dan zit het goed. Want anders heb je dat hormoon niet in je urine zitten! Ik zou zeggen meid gooi er nog een testje tegen aan! En wie weet hebben jullie eindelijk mazzel! Nou meiden, noa heeft van 6.00uur tot half 2 gehuild. Ik ben in de auto gestapt en heb bij me nichtje een inbakkerpak op gehaald. Ik ga er morgen mee beginnen, en wie weet krijgt noa dan meer rust. Ik ga zo eten, en hopelijk krijgen we goed nieuws van san! liefs
hoi pluisje is van de kruidvat 2 voor 5 euro . ga zo nog een test halen en dan morgen ochtend testen .