Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    spannend san@, dat je het vol hou tot morgenochtend wachten! Ik duim indergeval voor je, het is jullie zo gegunt!! ik hou het forum in de gaten. liefs

2. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Even snel vanaf m'n telefoon!

@San, wat spannend! Dat je nog kan wachten tot morgenvroeg...:D
    Het zou echt geweldig zijn, Ik hoop het zo voor je!

@pluisje, wat een ellende dat Noa zo lang heeft gehuild! waarom begin je morgen pas met inbakeren? Ik zou er direct mee beginnen..
    Sterkte ermee!

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ san, ow wooow wat spannend zeg. Mijn duimen draaien:D

ow ja heb ook eens op de kruinen theorie gelet haha en ook hier klopt het luuk heeft een kruin in het midden en is rechts en links handig haha

4. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ tandjes hier is nummer 7 vandaag door gekomen:D.

@ carpe balen maar je weet nu waar je aan toe ben. lekker naar de kapper geweest heerlijk is dat.

@ SAN wat lees ik?? spannend hoor.

@ babykwes dus je moet eigenlijk nog langer wachten voor de oficiele uitslag.
    maar wat heb julian lekker geslapen zeg.

@ banne hij is echt vlug met tanden.
    ik zal snel nieuwe foto's plaatsen.
    rust en regelmaat hebben kleintjes echt nodig.

@ alicia waneer gaan jullie op vakantie?

@ chivay hoe was gister je eerste werkdag?

gister lekker geshopt een houten loopfiets voor maar 10 euro geen geld.
    paar shirts met leuke teksten zoals mama's knappe kerel en papa's stoere bink, zo leuk allemaal.

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ San.. Oh joh das idd even vreemd als er dan ineens toch wat staat! Heb je er een foto van?? Ben benieuwd morgenvroeg!

@ Carpe... Toch ong nu... weet je idd waar je aan toe bent.... Wat goed van Kim dat lopen!

Zo.. even op de ego toer verder... ben helemaal op...
    Gisteren en vandaag weer aan t werk geweest.. Morgen nog een dagje en daarna weer 4 dagen vrij..
    This pittig zeg zo opstarten het nieuwe jaar... heel lief leuk klasje, maar roostertechnisch een mega klus om voor elkaar te krijgen...

Mijn vriend vertrekt zometeen naar Lowlands.. dubbel hoor...
    Vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk maar gun het um wel... Naja ;) Nu vind ie het zelf dus ook moeilijk om te gaan.. dus dat scheelt haha.... Had zelf ook wel zin, maar zou met geen kanonskogel 3 nachten bij Oona weg te krijgen zijn ;)

6. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@san
    woww wat spannend ineens!!!
    ik heb dat ook gehoord een streepje is een streepje!!
    knap dat je kan wachten tot morgen

@carpe
    ergens wel fijn dat je ongi bent geworden maar wel jammer
    en knap van kim jeeejj julian doet dat ook die ligt helemaal in een deuk als hij gaat stappen dat die meteen weer omvalt van enthousiastme

@sammie
    whaha die roan lache dat hij dan zo kruipt! zo weten ze op alles wel wat te vinden he;)
    wat het spuiten betreft als ik me er beter door zou voelen zou ik er niet eens over na hoeven denken maar dat is door de medicijnen niet zo die zijn puur voor het voorkomen van een volgende aanval

@mereli
    wat lekker dat rosalie zo goed geslapen heeft!! hoe is het vandaag gegaan met het poepen?
    de mri staat gepland voor eind september en de afspraak voor de uitslag voor 7 oktober duurt allemaal lang maarja

@banne
    fijn dat je wat aan de site heb gehad heb ik toch iemand geholpen haha
    had er zelf ook veel aan hoor en nog lees ik er vaak dingen op terug
    hoe is het gegaan vandaag?

@pluis
    jeetje dat is lang huilen ppff hopelijk wordt ze rustiger met de inbakenzak
    misschien ook voor jou deze tip???
    inbakeren.nl - regelmaat
    succes

vanacht is julian weer flink aan het spoken geweest ppff kon ik net ff niet hebben ik viel al zo laat in slaap
    krijg geloof ik nu wel het besef met dat hele ms verhaal bedacht me ineens dat ik hier dus nooit meer vanaf kom en de rest van mn leven daar wel rekening mee moet houden bah moet de dingen beter gaan inplannen en doseren zegt die arts hmmm fijn
    wat de medicijnen betreft die zijn echt puur en alleen om het voorkomen van volgende aanvallen en die kans is dan 30-40% minder op een volgende aanval
    ook zijn er 3 soorten de eerste is elke dag prikken de tweede is 3 keer in de week prikken en de derde is 1 keer in de week prikken daar komt dan bij kijken dat ik ook elke 2 weken mn bloed moet laten controleren dus of ik daar nou op zit te wachten? weet het allemaal ff niet meer ben echt een beetje uit het veld geslagen vandaag:( en hoe zit dat als we een 2e kindje willen zou ik dat dan nu meteen doen(klinkt een beetje kort) omdat ik me nu nog redelijk voel en misschien volgend jaar veel slechter of juist wachten en hopen dat ik me straks wel weer fit voel
    wat moet ik hier nou mee???

sorry hoor even off topic maar moest het ff kwijt sorry

fijne avond meiden
    liefs

7. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Carpe,
    applaus voor Kim! Echt knap dat ze een stukje los loopt. En echt hillarisch dat ze daar zelf helemaal van in een deuk ligt.

San,
    ik heb geen ervaring met het indrogen van testen. Maar om het zeker te weten zou je nog een test kunnen doen. Succes!

Pluis,
    hopelijk helpt het inbakeren. Roan heeft daar nooit zo n last van gehad maar ik heb hier veel positieve verhalen over het inbakeren gehoord.

8. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babykwes,
    ik vind dat helemaal niet off topic! Dat zijn pittige vragen waar jij je mee bezig houdt. Je zou ze op moeten schrijven en bij je volgende afspraak aan je arts moeten stellen. Maar ik snap dat je hierdoor uit het veld geslagen bent. Je toekomst is ineens niet zo zeker meer als je dacht (al is dat nooit zo) hier kun je altijd alles kwijt hè, dat weet je! Knuffel van roan en mij!

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    San: Je hoort het wel vaker dat een stel dat op het punt staat de mmm in te gaan ineens zwanger is en daarbij heb ik weleens begrepen dat de kruidvat 2v5 geen indroogstreepjes geven. Heb ik in ieder geval nooit gehad met die testen.

10. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @babykwes, ook ik vind het absoluut niet off-topic! We hoeven niet alleen over zwanger worden, zijn en kinderen te praten hier!
    Ik begrijp heel goed dat je met al die vragen zit. Het is niet niks wat er nu allemaal op je af komt.
    1 keer in de 2 weken bloed prikken lijkt me vrij zwaar, als je dat de rest van je leven moet gaan doen... Maar ja, elke dag jezelf prikken is ook niks! Ik heb zo met je te doen meid. Is het misschien een mogelijkheid dat je wacht met die medicijnen tot er weer een aanval komt? Of loop je dan risico op verslechtering? Anders zou ik denk ik afwachten, want het kan natuurlijk zo dat het nog wel een tijd duurt voor je weer een aanval krijgt...
    Ik schrijf maar gewoon op wat ik me afvraag. Misschien heb je er zelfs wat aan.;)
    En de keuze voor nu een 2e kindje of toch gewoon wachten tot je er echt aan toe bent lijkt me ook een moeilijke keuze waar je niet zomaar uitkomt... Je weet nooit hoe het in de toekomst zal gaan natuurlijk. Ik denk dat ik zelf als alles achter de rug is met onderzoeken en dergelijke en de rust weer een beetje terug is, geen poging meer zou doen om niet zwanger te raken. Dus geen voorbehoedsmiddelen en het "lot" laten bepalen zeg maar. Maar goed, dat ligt er helemaal aan hoe je je voelt natuurlijk!

Je moet in ieder geval hier lekker alles van je afschrijven! En hopelijk word je een beetje geholpen door alle reacties die je van ons krijgt.
    Dikke knuffel!

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, lucht je hard hier maar lekker hoor het is allemaal zo ingrijpend wat jij doormaakt. Op mijn werk heb ik erg veel te maken met revalidanten die MS hebben en dan ook vooral jonge mensen. Wat betreft de spuiten ik persoonlijk zou ze je wel aanraden het kan idd een volgende aanval voorkomen of verminderen en ik hoor van iedereen dat dat prikken steeds makkelijker wordt het is echt een drempel die je over moet, maar ik denk dat je het eerst allemaal moet verwerken en accepteren en dat is vaak een hele weg. Heb je contact met een MS verpleegkundige deze werken in het ziekenhuis en zijn echt gespecialeerd in jou situatie. Ik vind het trouwens heel erg knap hoe positief je bent ingesteld en wat betreft een 2e kindje als je daar zelf aan toe bent gewoon doen.
    Ook van deze kant een dikke knuffel.

12. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    he babykwess wat vervelend zeg weet niet wat ik je kan aanraden maar doe wat jij goed vind dan is het uiteindelijk ook goed . denk aan je .

liefs san

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Ja inderdaad mama's kindje,hihi. Lijkt mij zo moeilijk om Nina los te laten als ze naar school moet. gelukkig duurt dat nog even.
    Ja apart he dat ik dat gedroomd had. had ook niet verwacht datz e die naam gingen gebruiken omdat ik ze dat verteld had. Toch wel heel leuk. Binnenkrt eens kijken bij het kleine meisje.
    Poeh,dus waarschijnlijk toch ms. Kun je ook zonder medicijnen?
    Wat een moeilijke keus met een tweede kindje ook. kan me voorstellen dat je heirovre gata nadenken,zeker wta betreft medicatie. Ik ben voordat ik met de pil stopte ana het dokteren geweest. Bij mij was toen alles geod maar kan in de toekomst dat ik medicijnen nodig heb en die gaan niet samen met een zwangerschap. Wij hebben er toen voor gekozen om voor onze kinderwens te gaan. Dat maakt dat wij geen 3 jaar gaan wachten met een tweede. Ik snap dus heel geod hoe jij nu denkt. neem heir de tijd voor en dan komt er vanzelf een antwoord. En gewoon lekke rje hart luchten hier
    Zo zeg,Julian kan lekker slapen :)

@Carpe. Toch ongi,balen. je bent nu wel uit onzekerheid. Op naar de volgende ronde. hopleijk is het snel raak.
    Ja we gaan naar frankrijk. Centerparcs Les trois forets. We gaan volgende week vrijdag. heb er erg veel zin in. Even helemaal weg en genieten met z'n drietjes.

@Banne. Ja als ze kleiner zijn is het moeilijker plannen,maar dat gaat steeds makkelijker worden. Ik nam ook altidj de reiswieg mee en dan kon nina daar in slapen. Sinds ze niet meer in de kinderwagenbak past,hebben wij vaste tijden waarop we thusi zijn en Nina naar bed gaat.
    ja denk dat nian zich wel gat vermaken in Frankrijk. Ik zie alleen een beetje tegen de reis op. Nian is niet dol op autorijden. Heeft er na 10 minuten al genoeg van,dus dat belooft dan nog wat. We wachten het maar af. Zorgen dat ze een mooi nieuwe speelgoedje bij zich heeft en zo wat afleiding en daarna hopleijk slapen.
    Hihi ja ben benieuwd heo ze dat voor elkaar heeft gekregen. De eerste was ook al snel,maar is dit is wel record. Snap wel dat ze zich goed voelt.

@Sammie. We hebben nu een koffer voor op het dak,dus we kunnen alles mee nemen wat we willen incl de kidnerwagen. Ook fijn voor als ze straks wat groter is en extra kleding en misschein een fietsje.
    Ja snel he. Was haar tweede., Eerste ging ook snel,5 uurtjes.
    Jouw vriendin van de eerste uitgeteld?

@San. Oh spannend. Wat moet je dan met je schoonmoeder bespreken? Kan me voorstellen dat dat moeilijk is. Weet ze dat julllie bezig zijn voor een kindje?

@Missy. Leuke shirts met die teksten. ik ben ook gek op shirts met teksten,alleen zie je die niet zo veel meer als ze wat ouder worden.
    We gaan volgedne week vrijdag. Eerrst de verjaardag van Nina nog,dan een dagje thuis en dan lekker weg.

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    San , ik hoop dat het bij jou wel zo is, maar ik had het ook met de kv 2 voor 5 euro, en ook met andere testen, eerst niks, en paar uur later streepje, staat ook op dat het na 10 min niet meer afleesbaar is. Maar ik duim voor je meis

xx

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    He meiden met buggys welke buggy hebben jullie. Eerst wilde ik er geen maar hebben toch besloten dat het makkelijker is voor de vakantie. Ik twijfel tussen en maclaren en een quinnyzapp vind de quinny zelf erg mooi maar kan niet in verschillende standen maar heeft iemand ervaring met de quinny?

16. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi heb net getest en niks te zien denk toch dat het een ingedroogd streepje is . ach volgende week vrijdag naar de gyn en dan zul je net zien dat ik ongi ben .

groetjes

17. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb besloten niks te zeggen heb mijn schzus gevraagd die is ook bij de gyn geweest voor haar eerste en alles was goed in de mannelijke lijn . maar denk dat iedereen welweet dat we bezig zijn zijn natuurlijk ook al 9 jaar bij elkaar en bij vervelende mensen zeg ik altijd dat ik geen kinderen wil:) degene die zwaar roddelen dan he:(:(:cool:

18. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

san@ jammer meid van de test. Ik hoop dat je wel sneller zwanger ben dan ik in het ziekenhuis. En je moet gewoon alles vragen hoor aan de gyn, niks is te gek!

banne@ ik heb er gisteravond toch maar in gebakkerd ja! Ze sliep als een roosje.Om negen uur haar pak uit gedaan, even gedoucht en gevoed en zonder pak weer naar bed. Vanacht ging het prima, ze lag er al om half 10 in, en kwam daarna netjes om 2.00 uur en nou net om 6.00 uur. Ze legt nu nog heerlijk te slapen boven!

babykwes@ meid wat een ellende heb je toch! Natuurlijk loop je met vragen en loopt je hoofd nu wel even over. En ja een tweede baby is toch moeilijk. Jullie moeten gewoon samen er goed over nadenken en vooral blijven praten! Hier kan je alles typen hoor, niks is te gek!

carpi@ toch nog ongesteld geworden, zo raar kan het allemaal lopen ja. Op naar de volgende ronde!

Hier weer een nieuwe dag aangebroken! De nacht ging prima, eigenlijk doet ze die altijd wel goed. Ik heb er gister toch nog ingebakerd. Ze sliep als een blok! Wat een wonder is dat toch. En ja ik weet niet meer wie dat was, met die site van rust en regelmaat. Maar dat ga ik zeker proberen vandaag, meer rust voor de kleine en veel meer regelmaat! Ik voel me vandaag wel beter, maar ben nog wel erg moe. Dus even goed rustig aan vandaag.

liefs van pluisje

19. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @San, wat balen zeg toch een negatieve test.. Hopelijk snel duidelijkheid in het ziekenhuis en heel snel zwanger!

@Pluisje, wat goed dat je haar al ingebakerd hebt gisteren! Ziet er wel zielig uit vind ik maar het werkt wel! Heel apart hoe lekker ze dan slapen. Emily heeft nu zelfs wel eens dat ze huilerig is van vermoeidheid en zodra ik haar in haar puckababy leg dan is ze rustig.
    Meer rust helpt inderdaad ook heb ik gemerkt!
    Succes weer vandaag, het gaat vast goed!

@Alicia, Dat is inderdaad lastig dat Nina niet zo van autorijden houdt. En bijvoorbeeld zo'n dvd speler in de auto? Een nieuw speeltje zal haar ook wel even rustig houden denk ik...
    Afwachten maar, en anders wordt het veel stoppen onderweg.

Hier gaat het slapen van Emily wel aardig goed gelukkig! 2 dagen regelmaat heeft al wel wat geholpen volgens mij. Ze slaapt alleen heel onrustig. Ze wordt meestal na een uurtje wakker, dat duurt eventjes en dan valt ze zelf wel weer in slaap. Soms een speentje geven.
    Nu wilde ik vandaag alleen naar Doetinchem gaan. Mijn vader loopt de achterhoekse vierdaagse en het is natuurlijk heel leuk als hij door zijn kleindochter opgehaald wordt. Maar ja, dan ben ik wel weer een paar uur van huis. En Emily zal dan weer een stuk minder slapen. Want als ze dan na een uur wakker wordt dan gaat ze niet zo snel meer slapen...
    Lastig dilemma!

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    San wat jammer zeg, had het toch gehoopt voor jullie

Alicia lekker zeg al volgende week weg, hoelang gaan jullie?

banne lastig he dat plannen en weggaan. Ik ging gewoon niet veel weg aan het begin, en eerst ook alleen smiddags, dan was ze vaak wel 3 a 4 uurtjes wakker

Pluisje fijn een goede nacht, dat scheelt weer. Rust en regelmaat helpt echt idd, had ik met kim ook. Ena altijd zelfde ritueel doen met alles

Heerlijk nog een dagje vrij, alles in huis weer op orde.
    Morgen gaan we ons slaapkamer rollen en kims kamer. Kim ligt nu op het kleinste kamertje, maar gaat volgende week naar een groetere kamer als die klaar is.

xx

Deel Deze Pagina