Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alicia,
    als je verder alles kwijt kan zou ik ook geen buggy kopen. Bij mijn vriendin is het ook het tweede kindje. Bij de eerste is ze ingeleid vanwege hoge bloeddruk. Nu is alles goed en mag het vanzelf opgang komen. Dit had ze ook gehoopt, maar ze vindt het wel spannend.

Banne,
    dat is soms moeilijk hè? Als wij een keer weg gaan of veel drukte hebben plannen we een dag daarna voor roan een rustige dag zodat hij even bij kan slapen. Roan slaapt namelijkook niet makkelijk. Hij valt in de auto in slaap maar zodra we op de plaats van bestemming zijn wil hij alles volgen. Ook al is hij dan nog zo moe, slapen doet hij niet.

San,
    balen meis, ik had het je gegund! Succes bij de gyn.

2. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @San, jammer dat de test negatief was. Ik gun het jullie zo. Volgende week naar de gyn en hopelijk zijn ook jullie binnenkort zwanger van een wondertje.

@Banne, hoe gaat het nu met Emily? Hier is het nog drama, al 2 dagen aan het huilen. Nu ook begonnen met meer regelmaat hopelijk gaat het helpen.

@Pluisje, hoe gaat het nu is er al een beetje verandering in gekomen nu je met je vriend hebt gesproken?

@babykwes, mag best je hart luchten hier over van alles en nog wat. Vind dat je best lang moet wachten voor de volgende MRI en uitslag. Ik denk ook dat het besef er pas komt als je de definitieve diagnose hebt gekregen. Misschien wil je het nu nog allemaal niet geloven dat jouw dit overkomt.

@buggy, wij hebben een maclaren gekocht voor Floris toen 170 euro ofzo 2,5 jaar geleden en veel gebruikt en we kunnen hem ook straks nog voor Rosalie gebruiken. Ik kan niet vergelijken met de quinny, maar ik vind het een prima buggy Veerle en Floris zitten er nu nog af en toe in en ook wel samen.

Rosalie heeft gisteren alleen maar gehuld, gelukkig waren de andere kinderen ergens anders anders had ik helemaal mijn handen vol. Ze is oververmoeid, maar als ik haar in haar wiegje leg (slapend of wakker) zet ze het op een krijsen. Het was zo'n makkelijk kind. Ik krijg haar soms zelfs niet stil als ik haar bij me draag. Gelukkig gaan de nachten redelijk goed, ze werd vanmorgen om half 5 wakker in plaats van na 7 uur. Het moet haast wel een sprongetje zijn, ze heeft geen last meer van haar neusje en de ontlasting gaat ook weer zoals het was. Ik probeer nu ook de regelmaat slapen - drinken - even spelen - slapen aan te houden hopelijk komt ze dan tot rust. Ze was vandaag wel vrolijker dan gisteren, maar ze is nog niet ons meisje zoals ze eerst was. Vandaag was de fotograaf op school bij de oudste, ik wilde een foto van alle 3 de kindjes en gelukkig was het op het moment dat Rosalie haar speel tijd had en waren we thuis toen Rosalie moe werd. Hopelijk is het een leuke foto geworden.
    Morgen staat een verjaardag in zuid-limburg bij Maastricht gepland, dat is bijna 3 uur rijden voor ons. Ik weet nog niet of we gaan nu Rosalie zo veel huilt, maar we zien ze haast nooit dus wil eigenlijk wel gaan. Wil het even aan kijken en anders gaan we morgen naar limburg, lekker een stukje rijden:D.

3. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@mereli
    he dat is zwaar als je kleintje zoveel huilt en zielig ook:( hopelijk brengt de rust en regelmaat ook haar een beetje rust
    en een aardig stukje rijden idd maar misschien kan ze lekker bijslapen in de auto?

@alicia
    lekker dat jullie naar frankrijk gaan waar zitten jullie ergens?
    ik had voor julian in de auto van die zakjes knijpfruit echt ideaal kunnen ze zelf eten en het is nog gezond ook misschien een handige tip;)

@pluisje
    hoe is het gegaan vandaag?

@banne
    en ook bij jullie goed gegaan vandaag??
    hopelijk ben je toch naar de vierdaagse gegaan en ging het goed

@all
    bedankt voor jullie lieve reacties! het is toch fijn om hier ff lekker mn hart te luchten, tuurlijk heb ik een super lieve man naast me zitten daar kan ik ook mn hart luchten maarja blijft toch een man he;)
    weet niet meer wie wat vroeg hoor maar de reden dat de mri pas over 3 weken is, is omdat ze gaan kijken of de ontstekingsplekken inmiddels weg zijn of kleiner geworden of zelfs weer nieuwe plekken zijn gekomen, dat heeft even tijd nodig dus vandaar
    die medicijnen zijn echt puur alleen om het voorkomen van een eventuele volgende aanval, ik ga me er niet beter door voelen anders had de keus snel gemaakt
    de medicijnen ga ik voorlopig nog niet aan beginnen wacht eerst maar is even af hoe het zich ontwikkeld als ik 1x in het half jaar ofzo is een aanval krijg vind ik het te overzien zo niet dan zal ik wel medicijnen gaan gebruiken zolang ik zonder kan ben ik daar voor
    een tweede kindje komt er wat ons betreft zeker het schijnt zelfs zo te zijn dat als je zwanger bent je geen aanvallen krijgt omdat je dan een soort van beschermd bent
    nu eerst maar is zorgen dat ik weer fitter wordt en dan volgend jaar maar is kijken om te stoppen ofzo

nogmaals meiden bedankt voor jullie steun!!
    fijne avond
    liefs

jeetje verder weet ik het even niet meer sorry meiden beetje drukke dag gehad

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Merili, wat vervelend dat rosalie opeens zoveel huilt zal idd wel een sprongetje zijn. Hopelijk kun je morgen toch lekker naar die verjaardag.

@ Banne, soms moet je ook leuke dingen doen he:) ben je nog geweest?

@ Carpe, heerlijk. Veel succes morgen.

Wij hebben toch de quinny zapp gekocht ben benieuwd.

Liefs

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @San. Fijn dat ej schoonzus je kon vertellen dat aalles geod is in de mannelijke lijn. Een gersutstelling lijkt me en zo hoef je ook niet de fam rond.
    Lijkt me aan de ene kant vervelend dat mensen weten dat je heir mee bezig zijn. Je hebt altidj mensen die er dan na gaan vragen en kan me vorostellen dat dat wat gevoelig kan liggen.

@Banne. Ja we zullen zien en anders idnerdaad regelmatig stoppen. We vertrekken gewoon vroeg en dan zien we wel hoe laat we aankomen. Eten mee voor Nina en dan maakt het ook niet uit.
    Wat fijn dat Emily beter slaapt. Lastige dilema's he. Ik vidn dat ook moeilijk. aan de ene kant wil ik alles wat ik weil doen wel schrappen als Nina haar rust maar krijgt. Maar aan de andere kant dnek ik dat het voor ons ook goed ozu zijn om af entoe iets te doen wat wij leuk vinden en gewoon met Nina proberen en anders de volgende dag slaap in te laten halen. Ik vidn dit ook erg lastig en merk dat ik toch vaak voor Nina kies.

@Carpe. We gaan 2 week weg. Mijn vriedn krijgt morgen vakantie. Dan zijn we volgende week lekker thusi. We gaan dan het speelhuisje voor Nina haar verjaardag maken.En na de verjaardag gaan we. Als we thusi komen heeft mijn vriend dan ook nog 'n klein weekje vrij.
    Oh leuk de kamer verven. hebben jullie alles en beetje op de plek? Jullie zijn wel druk geweest he.

@Sammie. De keus was of een buggy of een koffer. hebben voor de koffer gekozen. daar hebben we jaren wat aan.
    Oh de eerste ingeleid. Gaat het nu wel geod?

@Mereli. Poeh lijkt me pittig dat Rosalie zo veel huilt en dan nog tweed rondlopen. Hoe doen je dat met slapen dan met haar?
    Kan me zo voorstellken dat je regelmatig iets hebt waar de grote naar toe moeten;school,sport,vriendjes of dergelijke. neem je Roaslie dan altidj mee?

@Babykwes. Heb je geod dat je nog niet aan medicijnen begint. Zeker omdat je niet weet wanneer en hoe vaak je zo'n aanval krijgt. je hoort inderadad vaker met ziektes dat je er gene last van hebt als je zwanger bent. dat zou wel heel fijn zijn,zeker nu je Julian nu ook hebt. Hopleijk ziet de MRI er goed uit.

Wat een heerlijk dagje vandaag. Lekker de heg in de voortuin gesnoeid. Vidn het altijd fijn als die er weer strak gesnoeid bij staat.
    Morgen krijgt mijn vriedn vakantie,ook lekker. Even met z'n drietjes,daar zijn we wel aan toe. Zondag gaan we met het huisje van Nina beginnen. lijkt me erg leuk om te maken. ben beniuwd wat ze ervan vidn. Klimt nu het trapetje van de glijbaan in de straat al op,dus we hoeven niet bang te zijn dat ze te jong is :)

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden hier weer terug van vakantie, we hadden een comfort huisje en dat was echt stukken slechter dan het vip huisje in juni. Slechte bedden, kinderbedjes ook gammel terwijl in het vip huisje houten ledikantjes waren. Maar al met al leuke midweek gehad. Heerlijk uit eten geweest, gezwommen en Tilburg en Eindhoven gezien. Ook hebben we onderwaterfotos van onze meiden laten maken. Die moeten we eerst bekijken op een site en daarna kunnen we ze bestellen.

Verder teveel om bij te lezen.....

Buggy's wij hebben gister onze Quinny zapp xtra's binnen gekregen en wat een fijne buggy. Deze kan in ligstand en je kan je kindje ook naar toe laten kijken. Kom snel weer bijlezen, nu druk met wassen....

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, fijn dat jullie het wel leuk hebben gehad ondanks dat het huisje tegen viel. Ik vind het wel belachelijk dat het allemaal zo slecht was het is nou ook niet zo dat die huisje goedkoop zijn he.
    Wij hebben ook de quinny zapp gekocht maar dan de gewone wilde er een die ik zo in kon klappen in 1 stuk.

8. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde even laten weten dat mijn vriendin vanmorgen is bevallen. Thuis, tot onze verbazing. Het ging zo snel dat het niet verstandig was om naar het ziekenhuis te gaan. om 6.00u dacht ze nou het gaat beginnen en om 7.30u lag de kleine al op haar buik. Nu zijn ze wel in het zkh omdat mijn vriendin medicijnen slikt tegen hoge bloeddruk. De kleine wordt dus goed in de gaten gehouden. Het is een meisje geworden (ik dacht dat het een jongen zou worden) van 7 pond en ze heet Linzy. Ik ben zo blij voor hen....en het grappige is, ze ligt nu op dezelfde kraamkamer als waar Roan geboren is en ook hadden ze vanmorgen dezelfde kraamverzorgster als bij ons!

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Alicia lekker zeg 2 weken naar frankrijk. leuk zelf een huisje maken. Kim loopt ook al zelf de trap op naar boven, ik loop er wel achter natuurlijk

jane jammer dat het huisje veel slechter was, maar gelukkig wel genoten

Sammie wat toevallig zeg van je vriendin in het ziekenhuis

babykwes altijd je hart luchten hier hoor, daar zijn we voor meis

vandaag kim haar kamer gedaan, is roze geworden. Was best nog een werkje. Had eerst gewerkt vanmorgen, en vanmiddag geschildert.
    Kim was bij mijn moeder, en had maar een half uurtje geslapen over de hele dag, en slaapt nu net pas. Toch van slag erdoor.
    Sneu altijd he.
    Nu lekker douchen en ff tv kijken

xxx

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, Zooo dat is ook een enorme snelle bevalling geweest fijn dat alles goed is en leuke naam.

@ Carpe, leuk roze:) ben benieuwd naar het resultaat. Ja die echt zielig als ze zo uit hun doen zijn he.

Liefs

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Kom heel ff snel de onbewerkte foto's spammen van de onderwatersessie. Papa en muur worden weggewerkt als je producten besteld.

Er zijn er echt heeeeel veeeeel gemaakt maar heb er twee uitgepikt

Elize

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Naomi

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

jane gaaf zeg die fotos, superleuk.

Vanmorgen gewerkt, dacht vanmiddag ff in de tuin zitten, maar tis bewolkt, jammer.
    Gaan straks naar beverwijk, meubelboulevard, ff snuffelen, altijd leuk.

xxx

14. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Gisteren naar de verjaardag geweest in Limburg. Gelukkig heeft Rosalie niet zo veel gehuild en heeft ze redelijk goed haar flesjes gedronken. Vanmorgen had ze zelfs weer een flesje helemaal leeg. Vorige nacht is ze ook veel wakker geweest, maar vannacht heeft ze gelukkig weer door geslapen.

@Alicia, soms is het best wel pittig, met alles inplannen maar over het algemeen gaat het redelijk goed. Afgelopen week was mijn man nog vrij dus kon ik rustig inkomen in het ritme met naar school brengen van de oudste. Ik neem de kinderen meestal mee als ik de oudste ga halen. Durf ze niet alleen te laten ook al is de school bijna om de hoek. Veerle blijft wel over tussen de middag dus ik hoef er maar 2 keer uit om haar te brengen en te halen.

@Jane, leuke onderwater foto's.

Morgen ben ik jarig en hopelijk komt dan het cadeau binnen die ik van mijn man en ouders krijg. Het is een staande mixer. Kan ik weer lekkere taarten gaan bakken. Nog 2 weken vrij en dan moet ik weer gaan werken. Ik zie er wel heel erg tegen op, weet ook nog niet zo goed hoe ik dat moet doen 's morgens met 3 kinderen en dan op tijd op mijn werk zijn. Ga ik de komende week maar eens even uitproberen wat handig is.

15. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Nou eindelijk eens tjd om even wat te typen. Elke keer als ik begin met typen dan begint noa te huilen. Maar ze is nu redelijk stil. Ze legt op haar bedje maar slaapt niet, maar ja huilt ook niet. Ik heb nu het bakarpak niet aan omdat ze niet huilt. Het enige is wel dat ze nu allemaal hazenslaapjes maakt omdat ze druk is met haar armen. Maar echt huilen doet ze niet, dus ik laat haar lekker leggen. Vandaag ben ik alleen, me vriend is aan het autocrossen. Voel me aan de ene kant toch wel een beetje gebruikt. Hij is mooi de hele dag weg, en ik hier. Nou is er kermis op me oude dorp, en wil eigenlijk heel graag heen morgen. Maar aan de ene kant is het niks voor me vriend alleen met noa zijn. Heb daar gewoon nog geen goed gevoel bij. Dus ik denk dat ik wel thuis blijf.

Meiden ik heb gelezen over postnatale depressie, en het lijkt helaas heel veel op hoe ik me voel. Maar ik wil het niet! Me zus zegt ook, je kunt beter op tijd aan de bel trekken dan te laat. Wat vinden jullie moet ik naar de ha?? ( ik ben in me verleden ook al zwaar depri geweest dus helaas weet ik hoe het werkt met medicijnen, daar heb ik eigenlijk totaal geen zin in)

liefs van pluisje

16. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    jane@ wat een leuke foto´s en zeker origineel zo van je meiden! Ik heb net alle foto´s van noa in geplakt, ze heeft al 1 fotoalbum vol:p

merelli@ als ik morgen geen tijd heb voor het forum, dan zou ik alvast zeggen van harte gefeliciteerd!! En vier je het ook morgen voor je familie?

carpe@ en nog wat leuks gekocht in beverwijk? Ergens even snuffelen is altijd leuk en erg gezellig!

het is redelijk rustig van dag hier! Komt denk ik wel door het mooie weer, want hier schijnt het zonnetje volop!

17. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    jane:
    wat een waterratjes zijn die meiden van jou. Leuk om daar een foto van te hebben!

Pluis:
    Als je er niet zeker over voelt en denk dat je een PD hebt dan zou ik zeker naar de HA gaan. Hoe eerder je er bij bent hoe beter en dan ben je er misschien ook weer wat eerder vanaf. Als je niet gaat wordt het misschien van kwaad tot erger.

Hier is het tweede tandje van Roan een feit. Hij lachte vanmorgen en ineens zag ik m. Nu heeft hij er straks twee in zijn ondergebitstaan, leuk hé?
    Ben gistermiddag nog bij mijn vriendin geweest, wat een schatje is die kleine. En super licht, al is ze even zwaar als Roan toen. Was dat weer vergeten. Ik ga van de week een leuk cadeautje scoren!

18. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @pluisje, na mijn vorige zwangerschap heb ik niet echt een depressie gehad, maar was ik wel neerslachtig en kon ik niet van mijn kindje genieten. Ik ben toen een paar keer weg geweest alleen of met iemand anders zonder mijn kinderen en dat heeft wel geholpen. Misschien moet je kijken of er iemand anders op Noa kan passen zodat jij morgen naar de kermis kan, even er tussen uit, iets voor jezelf doen. Wie weet ga je je daarna wat beter voelen. Als jij je goed voelt gaat Noa zich misschien ook beter voelen. Kleintjes kunnen heel goed aanvoelen als er iets is. Het kan ook geen kwaad om eens met de huisarts te gaan praten. Sterkte meid.

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi dames,

ik kom even kort reageren.

pluisje: ik zou wel even naar de huisarts gaan, als je echt PND hebt, moet je wel aan de bel trekken, anders ben je straks misschien te laat en dat wil je ook echt niet.
    Het betekent niet dat je gelijk aan de anti-depressiva hoeft, misschien helpt het al om er met een professioneel iemand over te praten.

Dames die mee gaan naar de meeting volgende week, doen we nou zaterdag of zondag. Het aantal dames dat mee kan is hetzelfde, alleen kan Jeanetjuh zaterdag niet en ik zondag niet.
    We moeten wel echt een knoop gaan doorhakken, want het is volgend weekend al.
    Ik ben vandaag met een meeting van de oktobermama's in het Griftpark in Utrecht geweest en dat was echt een supermooi park.
    Er zit een mooie speeltuin, een dierenweide en een restaurant voor als we het niet droog houden.
    We hadden vandaag allemaal een lekker hapje en wat te drinken mee genomen.
    Is deze locatie misschien ook een idee voor volgende week?
    link: Griftpark

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, anders gaan jullie gewoon zaterdag en dan moeten we als het gezellig is;) dit jaar misschien nog een keer wat afspreken?

@ Pluisje, ik zou idd ook naar de huisarts gaan. En wat betreft inbakeren het is niet goed voor een kindje om het de ene keer wel te doen en de andere keer niet ze weten zo niet waar ze aan toe zijn. En die kleine slaapjes komen ook doordat ze waarschijnlijk niet is ingebakerd luuk had dit ook.

@ Sammie, Leuk weer een tandje wat een verschil he wanneer ze doorkomen Luuk heeft er nu al 2

@ Jane, super leuke foto's:)

Luuk heeft vandaag voor het eerst van zijn rug naar buik gedraait ik was aan het werk en mijn man zat op de wc:( dus we hebben het allebei gemist haha ben wel trots op ons kleine mannetje:D

Deel Deze Pagina