@Kwebbel, 13 uur is wat mij betreft prima! Moeten we alleen nog even kijken waar het handig is om af te spreken, maar dat weet jij vast ook wel? Er kan ook wel iemand met mij mee rijden eventueel... @Kirin, borstvoeding is ook wat mij betreft geen probleem hoor! Juist goed dat je dat gewoon doet! @Chivay, geen idee of ik in de toekomst weer eens naar Lowlands zal gaan.. Vind het wel het beste festival van Nederland! Mijn man heeft vanaf 19 september een maand vakantie en is dus lekker met Emily. Daardoor kan ik nog een maand fulltime werken om weer in te komen en nog een maand fulltime salaris is ook wel lekker! Vanaf 17 oktober gaat ze dan 3 dagen naar het kdv.. Leuke foto's weer van Oona!!
13:00 uur is prima zijn er nog mensen die met de trein gaan? en wie weet hoe ver het lopen is vanaf het station? hapjes meenemen wie neemt wat mee? Zijn er vegetariers onder ons? of bepaalde dieeten anders wil ik wel zalm rolletjes maken en knakworstjes met bladerdeeg en wat drinken? groetjes san84
San: Er gaat een bus vanaf het centraal station naar het park. Moet je even kijken op de site van het Griftpark. Aangezien Jane liever om 13:30 afspreekt, zullen we dan 13:30 doen? En dan voor het restaurant afspreken? Zal ik appelflappen bakken?
@ San... Je kan beter een bus pakken... Ik kijk nog wel even welke bus dat moet zijn Zelf kom ik ws ook met de bus, want voor mij is het ook aan de andere kant van Utrecht. Ik weet nog niet of ik 13.00 red, Oona is zo met haar tandjes aan het rommelen dat haar slaap enorm wisseld.. Ik ga het probereren het gunstig uit te laten komen Helaas slaapt ze niet in de wandelwagen, anders was het geen probleem geweest.. Oona en ik eten vegetarisch @ Autostoeltje... Wij hebben een Romer.. ouder model we hebben hem van vrienden overgekocht. @ Kirin... Lamb's bekendste nummer is Gabriel.
Komen er nog mensen uit brabant? Of ben ik de enige? Ik ga ook kijken hoe ik het kan plannen. Het is volgens mijn routeplanner 1 uur en minuten rijden. En Jens eet om de 2,5-3 uur. Dus wordt eten geven en snel in de auto laden
Maar doen we dan 13:00 of 13:30? Als ik de verschillende reacties zo lees, komt 13:30 beter uit of niet? OV: Je kunt vanaf het Centraal Station bus 8 (ri. Station Overvecht) of 138 (ri. Maartensdijk) pakken en dan uitstappen op halte Kleine Singel.
@ Kwebbel, oke ik heb er nog 1 gekocht op internet voor 10 euro zit een hoes overheen maar dat maakt natuurlijk niks uit deze geef ik aan mijn ouders is wel makkelijk. ik twijfel zelf of ik voor in onze auto de tobi neem maar aan de andere kant vind ik de priori ook prima en het schilt nog al in prijs.
Heeft iemand het exacte adres voor mij? Of ik heb het gemist.... Anders spreken we af tussen 13.00 en 13.30 uur, met kindjes kan je nooit precies op tijd komen.
@Jeanetjuh. Wij hebben een priori. Bevalt geod.Kun je ook in 3 standen kantelen. Erg handig als ze in slaap vallen,dan kantel je ze in ligstand en als ze wakker zijn gewoon rechtop. @Banne. Fijn nog even vakantie. kan me voorstellen dat hetw el erg wennen word om emily de hele dag niet te zien. Hoe vaak gaat ze naar het kdv? @Kwebbel. Ik zal een foto plaatsen als ie klaar is. Wij zijn heir druk met het huisje van nina. Grote lijnen is klaar en dak zit erop. Nu bezig met het klimwandje te maken. komen klimgrepen op. Dan nog een trappetje erop. En de glijbaan willen we voor sinterklaas geven. Al met al wel een hele klus maar heel leuk om te doen. vandaag taarten gemaakt voor Nina's verjaardfag morgen. 1 Jaar alweer ,waar bkijft de tijd. We zeggen ook de hele dag teghen elakar:vorig jaar deden we dut nu en teon deden we dat. Rare dag zo moet ik zeggen. Nina is heir erg gek met haar Nijntje. Heb daarom om een Nijntje taart gemaakt. Zal straks een foto plaatsen.
Zo vandaag weer bij het consultatiebureau geweest... Emily was al moe toen we erheen gingen. En vanaf het moment dat ik haar uitgekleed had was het drama! Niet stil te krijgen.... Ook nog weer 2 prikken dus ze was wel een beetje schor van het schreeuwen! Zo zielig! Nu ligt ze gelukkig nog lekker te slapen. Wat een drama is dat toch elke keer. De tijd lijkt ook nooit uit te komen. Of ze moet nog drinken en is daarom ontroostbaar of ze heeft net gedronken en is alweer moe! Pfff... Is ook lastig praten met zo'n arts als zij zo hard ligt te krijsen. Maar gelukkig hebben we het weer gehad! @Alicia, Het zal zeker wennen zijn om haar fulltime de hele dag te moeten missen!! Moet er nu echt nog niet aan denken zeg. Emily gaat vanaf 17 oktober 3 dagen naar het kdv. Meer wil ik ook absoluut niet minder eigenlijk wel! Maar ja, dat is financieel gewoon niet haalbaar helaas. Ik ben nu ook op zoek naar ander werk om even een flinke sprong te kunnen maken qua salaris. Dan wil ik graag 3 dagen gaan werken. Nina alweer 1 jaar morgen! Wat gaat dat toch hard! Ik heb dat nu ook al nu Emily 3 maanden is! Vind ik ook zo'n mijlpaal.. Alvast heel veel plezier morgen! @Meeting, stel dat het weer slecht is dan kunnen we natuurlijk niet met onze eigen hapjes in het restaurant gaan zitten... Ik zie op weeronline.nl dat er toch wel wat regen wordt verwacht (70%kans in utrecht).
De taart voort Nina voor morgen. Gevuld met baravois perzik/maraquja. Ben benieuwd of Nina hem lekker vindt. Ze heeft nog nooit gebak gehad, maar op haar eiegen verjaardag mag zij ookw el een stukje proeven. Bekijk bijlage 177519
hee meiden Jeanetjuh ik heb ook die autostoel priori, prima stoel, en kan ook in 3 standen. ben er blij mee meeting, ik zou er nog over denken, ik vind het te ver, en kim slaapt ook vaak tot half 2, en slaapt ook nergens anders. Dus gaat voor mij even over Banne lastig altijd he dat plannen en weggaan, zielig die prikjes ook. je bent er weer ffies vanaf Je zal wel moeten wennnen aan het werken idd. Werkt je man ook fulltime? Alicia ben benieuwt naar het huisje, en de taart. 1 jaar alweer morgen. Ik dacht dat ook de dag ervoor, van nu was ik in het ziekenhuis enzo. Gek is dat he. Alvast een hele fijne dag Kim viel vanmorgen met de hoofd op de tafel, een heel dik rood warm oor. Zo zielig, en heel erg huilen. Vanmiddag is voor mezelf geshopt, 2 truitjes. Vind dat alles wel minder mooi staat. Hebben jullie dat ook? Mijn gewicht is als voor zwangerschap, maar ander figuur. Ik ga ff bietjes opzetten, en aardappeltje, en visje voor kim xxx
@Kwebbel. ja het gaat inderdaad hard. Ik dacht altijd:ik mis niks want ik ben bij haar,maar nog gaat het (te) snel. @Banne. ja zileig altijd op het burfeau. ik emrkl aan Nina dat ze nu al op haar hoede is daar. Blijkbaar weet ze nu al wat daar allemaal gebeurt. dat vind ik echt zielig. Gelukkig heeft Emily het weer gehad. Na 4 maanden is het even rustig met spuiten. 3 dagen is denk ik wekl gemiddeld wat een kindje gaat,maar snap dat je het heel moeilijk vindt. Ik hoop dat je snel wat ansders vind en zo wat midner kunt gaan werken. Je ging nu ook thusi werken he. Wat zoek je ongeveer. Kan ik het heir ook in de gaten houden voor je,want je woont tenslotte vlakbij. @Carpe. Ik herken dat wel. Ik ben de laatste 3 kilo nooit kwijtgeraakt maar heb ook een ander figuur dan voor de zwanherschap. Vroeger droeg ik ook veel strakke truitjes,nu toch wat meer losse dingen. Ik heb daar wel even van gebaalt,maar nu denk ik maar;ik heb er iets geweldigs voor terug gekregen.
Alicia gaaf zeg je taart, echt heel mooi! Ja ik heb er wel moeite nog mee, maar ja. Het zijn mijn heupen lijkt het haha xxx
Even uit mijn hoofd... @ Alicia... Heeeeeeeeel fijne dag morgen! Speciaal hoor... Ben heel benieuwd naar de foto's! @ Carpe... Hier ook nog een paar kilo meer dan voor mijn zwangerschap.. en qua figuur ook wel echt anders... merk toch wel dat de keizersnee ook mijn buik anders gemaakt heeft... Ik draag dus ook veel meer losse dingen... Ga nog wel een poging doen om die kilo's kwijt te raken... Ik probeer er vrede mee te hebben, maar heel makkelijk gaat dat nog niet! Wel ondertussen door welke dingen me weer leuk staan, dus lekker ingekocht.. @ Meeting.. Ik wil nog steeds wel backup zijn mocht het weer te slecht worden? meegebrachte comsumpties zijn hier van harte welkom haha... Oona zei verschillende keren -bal- vanmorgen... Zo leuk Ook is de vergeten -papa- weer terug.. en heb ik nu verschillende keren -poh- gehoord en dan bedoelt ze haar knuffelpop.... Lief hoor dat geklets Helaas wel een hoop tandjesleed weer... alles stroomt eruit... neusje, rode oogjes, kwijlen..... Ik hoop dat ze snel door zijn!