Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

Even snel bij gelezen, gaat veel over de meting. Ben er helaas niet bij maar wil jullie wel veel plezier wensen!
    Hier gaat alles redelijk. De afgelopen 2 dagen ging heel goed, ik dacht dat we in een goed ritme kwamen. Maar vandaag is het weer helemaal mis. Noa huilt veel, en wil niet in haar inbakerpak. Ze raakt dan helemaal overstuur, zo zielig. En ja heb ook al 2 nachten, die niet helemaal lekker liepen, dus jullie begrijpen dat ik er vandaag weer even door heen zit. En juist nu komt er straks nog kraamvisite:x. Maar ja we gaan gewoon door!
    Als ik morgen meer tijd en energie heb dan reageer ik weer even.

liefs van pluisje

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Meiden baal echt dat ik niet mee kan met de meeting maar zie het echt niet zitten om met Luuk die hele reis te maken in de trein maar baal echt.

@ Banne, wat vervelend dat het zo'n drama was op het cb. Hoe gaat het nu met haar.

@ Alicia, morgen alweer 1 jaar wat gaat het snel en wat een super mooie taart. Heel veel plezier morgen, wordt het druk?

@ Jane, ik had de quinny zapp gekocht (lekker eigewijs) wel 2e hands maar hij is echt te recht ga nu dus deze weer verkopen en ga zo de quinny zapp extra bestellen.

Liefs

3. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

kom ook even snel reageren ben gebroken ppff alweer een paar spooknachten met mn kleine draak en een mannetje die het erg druk heeft op werk en pas tegen 7 uur thuis is dan merk ik toch dat het me erg zwaar valt de hele dag alleen maar goed iedereen doet het dus mag niet klagen;)

@alicia
    wow wat een mooie taart wat zal nina trots op haar mama zijn!!!
    en morgen alweer een jaar goh echt gevlogen he
    is het huisje nu af voor nina? ben zo benieuwd wat ze er van vind:D
    hele fijne dag morgen geniet er van!!
    enne uhh fotossssss haha

@chivay
    soow wat knap van oona al zo goed kletsen echt een vrouwtje he leuk leuk
    en leuke fotos zag ik ook weer voorbij komen van je meisje

@banne
    tja cb bijna altijd rot tijden maar geloof dat het bij niemand ooit uit komt haha
    gaat het nu weer beter met haar?

@carpe
    ahh arme kim het is ook wat he dat vallen steeds bah
    julian gister ook weer vol op zn hoofd en weer een flinke blauwe plek er bij arm kind
    geef haar maar een dikke knuffel van mij

@pliusje
    ahh balen dat het vandaag niet zo lekker ging met noa
    hopelijk slaapt ze een beetje beter vanacht ook lekker voor jou
    en morgen weer gewoon opnieuw proberen want steeds als je denkt ik heb een ritme gooien de kleintjes het gewoon weer om;)

@meeting
    helaas kan ik er ook niet bij zijn:( julian is vrijdag jarig maar omdat de meeste werken vieren we het op zondag
    had er graag bij willen zijn en jullie allemaal willen ontmoeten dus heel snel toch maar weer een meeting plannen haha

fijne avond meiden
    liefs

4. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Pluisje wat fijn dat het twee dagen goed ging zeg! Het begin is er! Misschien had ze vandaag een baal dag en gaat het morgen weer helemaal goed. Mijn duimen draaien.

Figuur: Hier ook weer op het oude gewicht alleen mijn lichaam is niet meer zo strak. Heb er soms moeite mee maar dat is vaak als ik weer veel te veel gesnoept heb en weer wat ben aangekomen;) Eergisteren ben ik weer begonnen met lijnen. Er moet even drie kilo af. Pfff vind dat soms wel moeilijk. En sinds vier dagen ben ik gestopt met roken en gelukkig valt me dat wel mee:D

Carpe wat zielig voor Kim zo hard vallen. Ik merk aan mijzelf dat ik veel te voorzichtig ben met Liz. Hoe deed jij dat toen Kim begon met staan en nog niet wist hoe ze moest gaan zitten. Leerde jij haar dat aan of ging ze dat uit zichzelf doen? Geld ook voor Alicia en Babykwes en Chivay wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Alicia mooie taart! Heel veel plezier morgen:D

Ik kom ook niet naar de meeting. Is voor mij ook te ver weg en Liz zit op het moment ook niet goed in haar velletje. Volgens mij maakt ze een megasprong;) Ze is al drie weken niet te genieten hopelijk gaat het snel beter. Ben ook begonnen met de drie R's en het helpt wel iets gelukkig.

5. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    chantal het zijn de 4R'S.

zo werd net gebeld door de baas en ben morgen een dagje vrij heerlijk .

meeting zal ik wat vegetarisch maken en zalm salamierolletjes en knakworst met bladerdeeg?

meiden kunnen jullie nog wat foto's spammen kan er geen genoeg van krijgen sorry.

wendyr hoe gaat het met je ? kom je zaterdag ook nog lijkt me erg leuk als je er ook bij bent .

fijne avond allemaal.

groetjes san84

6. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Vandaag de schrik van mijn leven gehad. Floris was buiten aan het spelen en kwam een poortje uit rennen terwijl er een auto aan kwam rijden. Die auto reed zo tegen Floris aan, ik zag Floris zo vliegen. Gelukkig kwam hij op zijn billen terecht en reed de auto niet zo hard. Na eventjes huilen was het over en ging hij weer verder spelen. Hij heeft er geen last meer van, maar ik zit nog steed bij te komen van de schrik.

Ben vandaag ook met Rosalie naar het cb geweest en heb het over haar voeding gehad. Ze drinkt zo weinig 4x150+5 soms nog een 5de fles van 90+3, maar ze was verder goed gegroeid, ze weeg nu 5400 en is 58 cm. Wel moeten we proberen om naar de 4x180+6 te gaan, maar daar wacht ik mee tot ze de flesjes van 150 een beetje leeg gaat drinken. Ook moet ik oefeningen met haar gaan doen op haar voor haar zodat ze haar hoofdje gaat optillen, dat wilt nog niet zo.
    Rosalie heeft na haar prikjes weer lang gehuild. Pas toen ze in de wagen lag was ze stil. Toen ze wakker werd was ze weer vrolijk, volgens mij heeft ze dit keer niet zo heel veel last van de prikjes.

@Pluisje, vervelend dat het niet zo lekker gaat met noa. Hoop voor je dat het snel wat beter gaat met haar. Zodat het ook wat beter met jouw gaat. Ben je gisteren nog naar de kermis geweest?

@Banne, de tijden komen bij mij ook meestal niet zo heel goed uit en dan moetsen we op het cb ook nog 20 minuten wachten. Wel had ik een leuke arts vandaag.

@Alicia, de taart is heel goed gelukt. Heb laatst voor de vakantie ook zo'n taart gemaakt, en het is best veel werk, maar wel heel leuk om te doen.

Figuur, ik heb nooit echt een mooi figuur gehad, ben altijd een beetje stevig geweest. Na 3 zwangerschappen ziet het er al helemaal niet meer uit. Ben ook nooit meer op het gewicht voor mijn eerste zwangerschap geweest. Ik begin het steeds minder erg te vinden. Wel probeer ik nu meer te bewegen, wil ook straks op de fiets naar mijn werk gaan is bijna 10 km, dus dan kom ik wel aan mijn beweging.

@meeting, de tijd maakt niet zo heel veel uit, het is voor mij een klein uurtje rijden en Rosalie slaapt over het algemeen goed in de auto. Ik zal voor cake/muffins zorgen.

7. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ alicia morge nina alweer 1 jaar pff wat gaat dat snel.
    hoop dat de taart lekker is hij is heel mooi geworden.

@ san heb je eigenlijk nog getest?

@ pluisje knuffel voor je. als je het niet meer trek ga aub naar de huisarts.

@ banne ja zo zielig prikjes:(

@ mereli zo dat is zeker schrikken zeg gelukkig heeft floris er niks aan over gehouden.

@ jane gave foto's.

@ carpe ja zo zielig als ze vallen.

@ figuur ik moet nog ongeveer 10 kilo eraf:( dat lukt ook niet er is al 28 vanaf gelukkig.
    ben begonnen met arobicen 1 x in de week.

@ meeting hoop dat ik mee kan me schoonouders komen op visite hebben we al twee maanden niet gezien.
    wil jullie ook ontmoeten en zien waarmee we kletsen.

tandje nummer 8 is ook door in twee en een halve maand tijd.
    en ik heb zn eerste moedervlek ontdekt.
    kan dat op deze jonge leeftijd??

8. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @mereli: dat is inderdaad erg schrikken. Gelukkig gaat alles goed met Floris.

@meeting: zal ik dan voor het drinken zorgen? Kan wel voor ranja zorgen en weet niet wat jullie nog meer graag drinken? Cola, of iets van sap?

9. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goeidemorgen

Alicia en Nina van harte gefeliciteerd maak er een super leuke dag van!
    dikke kus van julian en mij:D

10. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Nina, Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!! Ik ben erg benieuwd wat je van je kado vindt!
    @Alicia, 1 jaar alweer wat gaat de tijd hard! Geniet ervan vandaag. Mooie taart trouwens! Waar haal je die "bekleding" voor de taart? Volgens mij heb je dat al een keer gezegd maar ik weet het niet meer.
    Ik wilde inderdaad proberen thuis te werken maar ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen... Dus eigenlijk liever niet als ik heel eerlijk ben.
    Ik werk in de verzekeringen bij een assurantietussenpersoon. Het is een klein bedrijf waar ik nu voor werk en eigenlijk wil ik wel kijken of ik bij een verzekeringsmaatschappij of grote tussenpersoon kan werken. Daar zal alles wat beter geregeld zijn verwacht ik.
    Altijd goed als mensen meekijken naar vacatures! Bedankt alvast

@Carpe, mijn man werkt fulltime. De volgende prikken mag hij met Emily naar het cb want dat valt in zijn vakantie.
    Wat zielig voor Kim zeg! Hoe is het nu met haar?
    Shoppen is altijd leuk!!

@figuur, ik zit 3 kilo onder mijn gewicht van voor de zwangerschap. Figuur is wel wat anders geworden. Ik heb het idee dat mijn voeten groter zijn dan ervoor?!:$
    En nog steeds wel een beetje een buikje en ook anders door de keizersnede. Maar verder wel weer helemaal zoals het was, of eigenlijk dunner.

@Chivay, Back-up bij jou lijkt me een goed plan!:D
    Wat gezellig dat Oona zo aan het kletsen is! Hopelijk doet ze dat zaterdag ook! Als ze niet teveel last heeft van haar tandjes.

@Jeanetjeh, ik zou je graag op komen halen zaterdag, maar helaas is dat te ver vanaf Arnhem...:(

Komen er eigenlijk mensen uit noord-nederland?
    Beetje laat om te vragen maar anders zou een stad in Brabant misschien meer in het midden liggen van iedereen?

@Babykwes, Balen zeg weer die spooknachten! En natuurlijk net nu je man druk is op zijn werk!
    De meeting is op zaterdag maar dat zal dan te druk worden denk ik hè, 2 dagen achter elkaar wat te doen... Jammer dat je niet mee kan!

@Chantal, wat goed dat je gestopt bent met roken!! Het gaat je vast en zeker lukken om gestopt te blijven! En als je het moeilijk hebt gewoon hier klagen! Ik ben ook een aantal jaren geleden gestopt..

@San, lekker een dagje vrij vandaag! Geniet ervan!

@Mereli, Jeetje wat zal jij geschrokken zijn!:$ Hoe is het nu met Floris?
    Ik zou ook wachten met het verhogen van de hoeveelheid tot Rosalie het zelf aangeeft. Hier zeiden ze juist dat ik toch echt tot 4 maanden 5 flessen moest geven! Want anders krijgt ze te weinig vocht binnen.
    Emily drinkt heel wisselend nu. Soms drinkt ze 180+6 leeg en soms heeft ze met 150+5 al genoeg. Ik vind het wel prima hoor. Ze groeit goed, heeft voldoende plasluiers. Ook krijgt ze af en toe wat thee tussendoor. Maar dat is voornamelijk als ze huilerig is. Beetje warme thee doet dan wonderen bij haar!

Ik had echt een boerin als arts gisteren!!:$ Emily heeft nu ook 2 rode en beetje harde plekken op haar beentjes! Dat had ze de vorige keer niet...
    Ik vind het cb hier echt niks aan. De mensen zijn ook "zakelijk" vriendelijk zeg maar. Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet omschrijven.

@Missyf, Jeetje Jovi gaat echt hard met zijn tandjes!!

@Meeting, ik zal even kijken wat ik mee kan nemen. In ieder geval zal ik ook wat te drinken meenemen.
    @Kirin, cola en sap lijkt mij prima.

Zo, vandaag maar eens in huis aan de slag! En een jurkje van Noppies terug sturen, wat een onhandig ding! Ik kreeg hem amper aan, zo onhandig. Dus die gaat lekker terug. Gelukkig kan dat heel gemakkelijk.

11. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Klinkt allemaal wel heel gezell zo over de meeting. Ik woon helemaal in de kop van noordholland dus voor mijn is het veelste ver rijden. Vind het wel echt jammer! Hoop op mooi weer voor jullie!
    Hier weer een rare nacht achter de rug, noa komt nu opeens 2 keer in de nacht. Na een paar nachten breekt het me wel een beetje op. Maar ja ik moet door gaan, zit niks anders op. Ik ben maandag samen met me vriend en noa even naar de kermis geweest. Noa sliep heerlijk dus nergens last van. Maar zaterdag ga ik even alleen met me zus naar de jaarmarkt! Heb er zon zin in even heerlijk alleen met me zus!
    Me vriend is er alweer vandoor, hij ging even sleutelen aan zijn crossauto. Ik was pislink, en zei dat ik even uit wilde slapen. Meneer was boos, dus ben maar uit bed gekomen en heb hem weg gestuurd. Hij zei nog wel, ik ga morgen weer werken dan kan je zelf je ritme aan houden. Net alsof ik me aanpas aan hem;) doei! Hij was boos gisteravond ik zei dat ik wel even ging kolven voor een flesje voor vanacht, maar dat zag meneer niet zitten. Nou als hij dan zo reageert dan doe ik het liever zelf. Noa is erg zoet snachts en ik doe het echt met liefde! Zo weer genoeg geklaagd haha.

liefs van pluisje

12. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    nina van harte gefeliciteerd meisie met je verjaardag!!! Wat gaat de tijd toch snel!

figuur@ ik was al binnen een week na me bevalling alweer op me oude gewicht. Ik moet goed blijven eten anders val ik te veel af.

nog even een fotoje van me noa!

13. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @pluisje: Je moet wel voor jezelf blijven opkomen hoor. En als je naar de jaarmarkt gaat met je zus. Blijft jouw vriend dan bij Noa? Lieve foto hoor!

@Alicia: Gefeliciteerd met Nina! Mooie taart.

@Chivay: Back up plan bij jou vind ik ook een goed plan. Mocht het echt extreem slecht weer zijn.

@Chantal: Gaat het goed met het stoppen?

@San: Geniet van je vrije dag

@Babykwes: Jammer dat je niet mee komt naar de meeting. Maar snap dat het anders te druk wordt.

@Banne: Wat zielig voor Emily. Wij hebben de 1e prikken nog niet laten zetten. We doen het 1 a 2 maanden later. Omdat hij zoveel te vroeg geboren is.

@Figuur: Ik ben nu ruim 8,5 week geleden bevallen. En zit nu onder mijn gewicht van voor mijn zwangerschap. Maar dat is nog steeds meer dan 10 kilo te zwaar. Had al een paar jaar beetje overgewicht. Eigenlijk moet ik wat meer op mijn eten gaan letten. Maar geef natuurlijk nog bortsvoeding. En helaas hou ik ook erg van snoepen.

Hier zijn we een beetje zoekende kwa voedingen. Jens kreeg eerst 7 voedingen. Rond 8.00/11.00/14.00/15.00/20.00/0.00 en vaak komt hij dan rond 3.30/4.00.

Maar ik moet hem voor de voeding van 0.00 vaak wakker maken. Dus heb hem nu laten slapen. En nu heeft hij dus van 20.30 tot 1.30 geslapen. Hoe ga ik het voor elkaar krijgen dat hij 's nachts die 5 uur slaapt? Ik ben tot 3.0 met hem bezig geweest. Toen begon hij weer te huilenen daarom rond 3.20 toch nog even de borst gegeven. Toen kwam hij om 6.00 weer. En toen om 9.00 weer. Hoezo vermoeiend ;)

Hij huilt eigenlijk altijd als je hem in bed legt. Vaak houd hij dan na een minuut of 20/30 wel op. Maar het is een erg onrustige slaper. Hij ligt nu bijna uur op bed en begint nu weer te huilen. Ik vind het soms best wel lastig wat er met hem aan de hand is.

Lijkt me zo fijn een doorslapende baby.

14. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@banne
    ow zaterdag haha ja dat ga ik ook niet redden helaas dan word t inderdaad teveel voor me denk ppff lijk wel een oud wijf he:(
    balen is dat he op het cb dat ze dan zo zakelijk doen heb daaar echt een hekel aan, gelukkig is dat hier echt niet zo moet ik eerlijk zeggen ze zijn ook echt met mij begaan zelfs dus misschien moet je hier heen komen haha

@mereli
    jeetje dat is echt schrikken kan me voorstellen dat je nog lang na heb zitten beven ppff
    hoe gaat het nu met hem??
    goed dat je wacht met verhogen tot ze het zelf aan geeft zou ik ook doen

@pluisje
    pff heb echt met je te doen meid het is al zwaar en helemaal als je bijna alles alleen moet doen maar zou het wel echt blijven zeggen steeds tegen hem
    en zeker naar de jaarmarkt gaan even er uit hoop dat het lukt!
    mooi foto trouwens van noa!!!

@kirin
    een doorslapende baby ja dat is heerlijk haha
    misschien heb je ook iets aan deze site er staat echt super veel tips op
    www.inbakeren.nl/regelmaat

@chatal
    wow knap van je stoppen met roken ik zou ook gaan stoppen maar door alle toestanden van mij de laaste tijd heb ik er nog ff geen zin in eerlijk gezegd dus vind t nog wel ff goed gelukkig rook ik niet veel
    maar blijven vol houden ik weet hoe moeilijk het is;)

@chivay
    nou ik heb me daar toch raar gedroomd over jou en oona haha
    we waren op de meeting en bleven allemaal slapen in een eigen tentje en jij en je vriend/man gingen savonds weg naar een of ander feest en lieten oona bij mij en julian slapen haha geloof je toch niet
    ze was wel heel lief hoor:D

zo ben ook maar druk bezig met de voorbereidingen voor julians verjaardag moet alles verdelen voor mezelf dus elke dag wat
    vandaag een paar boodschappen en de slingers/balonnen halen is toch wel leuk hoor haha

fijne dag meiden
    liefs

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedmorgen dames,

Alicia: Gefeliciteerd met Nina!!! Fijne dag! Ben benieuwd wat ze van de taart vond :D

Pluisje: Wat een lieve foto van Noa :D

Banne: Jelmer heeft ook een keer 2 harde blauwe plekken gehad van de prikken. Had ze een extra grote naald gepakt omdat ze bang was dat ze anders niet door zijn dikke speklaag zou komen. Ik had echt zoiets van, pardon? Sommige mensen hadden echt beter slager kunnen worden!

Figuur: Ik heb nu hetzelfde gewicht als voor de zwangerschap, iets te zwaar. Maar figuur is wel heel anders, erg slappe buik, train me suf maar die buik wordt maar niet strakker. Bredere heupen en raar maar waar, mijn voeten zijn ook groter, pas mijn schoenen van voor de zwangerschap echt niet meer, wat ik erg jammer vind want heb een vrij dure schoenensmaak en heb aardig wat schoenen die ik maar weinig gedragen heb en zo graag weer aan wil :(

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ pluisje, goed dat je voor jezelf opkomt! En geniet van je dagje zaterdag. Blijft Noa bij je vriend?

@ Kirin, baker je Jens in?

@ Alicia, gefeliciteerd met Nina haar 1e verjaardag:D

Ik heb gisteren de quinny buzz zapp besteld bij babypark er stond bij dat ze op voorraad waren kreeg ik vandaag een mail dat het 4 tot 6 weken duurt ik naar hun gemaild zou het eerder 6 dan 4 weken zijn dan moest ik maar een andere kleur uitkiezen de rode hadden ze wel maar hou niet van rood heb nu gelukkig de bestelling kunnen annuleren en ga hem bij babydump bestellen.

Liefs

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Even snel vanaf mijn werk

Pluisje leuke foto van Noa

Alicia van harte gefeliciteerd met nina haar 1 e verjaardag, een fijne dag

xxx

18. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Ja, alleen wel met een pacco doek. Inbakeren met de Pacco inbakerdoek, helpt je baby slapen, van onrustige baby, huilbaby naar blije baby.

Misschien moeten we toch eens aan de echte doeken. Daar kun je hem wel strakker mee inbakeren. Hij heeft hier toch nog wel wat vrijheid in. Hij is ook nog maar klein. Weegt nu rond de 3900 gram. Hij valt meestal wel in slaap, maar wel pas na 20/30 minuten huilen. En slaapt dan iets van 6o minuten gemiddeld.

Dat boekje van inbakeren brengt rust heb ik zelf al.

19. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Nina GEfeliciteerd...!!! Alicia ook natuurlijk hihi mooie 1e verjaardag..!!

Helaas kan ik ook niet mee na de meeting ik komt helemaal boven uit nederland moet een heel end rijdne en mijn vriend is jarig dus feestje..
    Maar wilde jullie wel heeeel veel plezier wensen en zie de foto graag tegemoet hahah.. Fijne dag zaterdag meiden !!!

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland

Deel Deze Pagina