Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Jeanetje: Lief

Op de domo bij mijn vriendin vanmiddag

2. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Op speelkleed

3. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Babykwes het stoppen met roken gaat goed. Ga nu iedere avond wat sportiefs doen, maar dan vooral hardlopen:D Erg leuk om te doen.

Mooie foto's Kirin!

Jeanetjuh wat heeft Luuk een ondeugend koppie. Super leuke foto:D

Alicia gefeliciteerd met Nina haar eerste verjaardag. Hoe heeft ze het allemaal beleeft? Vond ze de taart lekker?

Verder weet ik het niet meer. Ga lekker op tijd slapen. Moet morgen en overmorgen weer werken. Vandaag ben ik met Liz wezen zwemmen en een collega met haar kindje. Erg leuk! Vooral ook omdat ik geen vriendinnen heb die een kindje hebben.

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Bedabkt allemaal voor de felicitaties. Wel hee raar dat Nina nu baby-af is. Aan de ene kant begint er nu ene hele nieuwe fase en aan de andere kant word ik er ook wel iets emotioneel van. Heel raar. Toch heel bijzonder zo'n eerste verjaardag.
    We hebben een leuek dag gehad. Vanochtend met z'n drietes. Samen gezongen en taart gegeten. Nina begon heel enthousiast aan de taart maar hij kwam ook snel weer eruit. Geen succes terwijl wij hem tcoh echt lekker vonden. Dus heeft mevrouw heerlijk fruit gegeten. Een gezonde dame hihi.
    's Middags allemaal visite. Ook geod verwent;zandbak,kinderwagen,pop,tent,boek en nog wat speelgoed. Om 15:15 uur naar bed en boven helemaal moe en overstuur. heb bij haar gezeten en toen viel ze in slaap. Kun je toch zien wat veel prikkels doen en dat ze erg moe raken. Gelukkig toen heerlijk geslapen en idereen ging in dat slaapje ook naar huis,dus daarna rustig gezeten en met al haar speelgeod gespeeld. Haar huisje vidn t ze helemaal leuk. Staat er contstant in en loopt dan rondjes. Hij is alleen nog niet helemaal af. De glijbaan moet er nog aan,die willen we haar met sinterklaas geven en de trap moet er nog aan. Haar schommel viel ook in d esmaak,die gebruikt ze als stoel,haha. Een leuek dag dus. Morgen ff beetje rsutig dagje en dan vrijdag weg.

@Mereli. Jeetje wat schrikken. Echt heel erg om mee te maken. Gelukkig dat het wel goed met hem gaat,maar kan me voorstellen dat de schrik er in zit. Heeft hij nergens last van nu?

@Banne. De marsepein kun je bestellen via de leukstetaartenshop en Jamin heeft bij ons ook het een en ander. Ook hebben wij vlakbij een molen en die heeft ook best veel.
    Ik zal het zeggen als ik iets in de beurt zie voor je.

@Jeanetjuh. We hebben het aantal mensne een beetje beperkt gehouden voor de verjaardag. 's Ochtends ook niemand dus lekker met z'n drietejs. 's Middags oma's,opa's,ooms en tantes. Daarnaast 2 vriendinnetjes van Nina en vriendin van ons. Dit wa sdruk zat voor Nina hebben we gemerkt. Moregn lekker een rsutige dag.

@Kirin. Leuke foto's.

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, ja ik geloof dat je daar emotioneel van wordt ik heb dan nu soms al bij sommige dingen dan zie ik hoe hard het gaat ben me daar wel bewust van dus probeer echt te genieten van elke moment. Leuk dat ze zo verwend is. En ja idd dan zie je echt wat die prikkels met een kindje doen he, gelukkig is ze nog lekker gaan slapen.

@ Merili, echt schrikken zeg hoe gaat het nu?

Vanmiddag lekker wezen shoppen met mijn moeder:) en kon het weer niet laten om kleertjes te kopen, alles is ook zo leuk:D

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Alicia.... Gefeliciteerd met je 1jarig meisje!! Babyaf.. Raar is dat hè... Nu officieel een dreumes! Ik vond dat ook maar heel wat... Wat is ze heerlijk verwent...
    Oona was ook helemaal overprikkeld... vooral in het begin (ze had ook nog eens koorts toen helaas)

@ Mereli... Tjee wat schrikken zeg! Fijn dat hij er goed vanaf kwam!

@ Kirin.. wat een lekker mannetje :D

@ Jeanetjuh.. Ohhh wat een leuke foto :D
    Btw... Mocht t op een of andere manier dan wel mogelijk zijn naar de meeting te komen ben je van harte welkom hier eerst hoor! Slaapplekje voor Luuk of om rustig met hem te eten??

Sorry was even uit mijn hoofd...
    Druk druk..
    Bezig met allerlei kleertjes op marktplaats te zetten (evt meisjesmama's hier interesse?? Oona zit nu in broekjes maat 74 korte pootjes ;) en shirtjes maat 80/86... dus kleiner staat op marktplaats...)
    Alle foto's en filmpjes weer eens goed backuppen.. (pff wat maken we er veel haha)

Oona kwam heerlijk in haar hum terug uit de opvang vandaag... Fijn hoor! Ze lijkt wat te wennen aan de drukke dagen.. is iets minder vermoeid bij thuiskomst...

En vandaag fijn nieuws van de opvang van Oona:

Op de opvang van Oona gaan ze het eetbeleid omgooien.. ik voelde me altijd een beetje die 'geiten wollen sok' Oona mocht maar 1x sap van ons.. andere kindjes 2x... alleen appelstroop en boter op haar brood... Smeerkaas (te zout) en jam (teveel suiker) vind ik niet nodig dus!.. Ook drinkt ze prima water dus waarom 2x sap??

Maar nu is er dus een dietist geweest en hebben ze door dat het toch wel echt anders kan!! ze gaan over op vruchtenthee, gewone kaas ipv smeerkaas.... kipfilet e.d ipv smeerworst...
    hé hé!! ;) Fijn hoor!

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    even snel hoor.... vanmiddag naar Movie Park geweest samen met vriendlief en morgen naar de apenheul met de meiden en dan zit vrijdag onze vakantie er al weer op.

Alicia ten eerste gefeliciteerd met Nina's eerste verjaardag! En flashbacks ik ken ze hier ook...over twee dagen is het alweer 1 jaar geleden dat onze meiden thuis kwamen uit het ziekenhuis. Hoop dat jullie er een mooie dag van hebben gemaakt, de taart daar lag het niet aan in ieder geval ;)

Meeting, wat moet ik meenemen? ...... misschien even een lijstje maken wie wat meeneemt?

Quinny zapp xtra, ik vindt het een heerlijke wagen. Heb de normale zapp niet gereden dus weet niet hoe recht deze is. Ik heb hem gekocht bij babycare.nl echt supersnelle goede service.

Wenr ik kan je eventueel ophalen als je wilt voor de meeting, alles geheel vrijblijvend hoor ;)

Verder ben ik het weer kwijt.....

nog even wat fotospam voor San en natuurlijk ook voor de rest

Elize

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Naomi

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    samen

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jane wat een super leuke foto's weer! Vakantie gaat snel voorbij he. Wel leuk dat je gisteren iets leuks met je vriend hebt gedaan. Doen wij ook af en toe en vinden het heerlijk af en toe met zijn tweetjes.

Chivay wat goed dat ze het gaan veranderen op het KDV. Ik merk dat Liz kaas heerlijk vind. Als ik het op mijn brood is wil ze het er bij mij bij wijze van spreken nog afeten. Water en thee is hier geen succes helaas:( Heb het vanaf het begin geprobeerd maar madam vind het niet lekker en drinkt dan helemaal niets. Nu doe ik tussen de middag na de boterham optimel en de andere keren roosvicee verdund. Het is niet anders.

Alicia leuke cadootjes heeft Nina gekregen. Kan me voorstellen dat het een hele drukke dag voor de kleintjes is en dat ze even oversteur was. Gelukkig dat ze toch nog in slaap viel. Lijkt mij ook wel een emotioneel dagje.

Zo ik ga weer twee dagen werken:) Zal mijn meisje zo eens wakker maken. Gisteren hebben we haar voor het eerst zonder snooze laten slapen. Ik had hem er wel voor de zekerheid ingedaan, want stel dat ze wel begon met kruipen vannacht in haar bedje dan zou ik haar zo weer vast kunnen leggen. Normaal word ze altijd rond kwart voor zes wakker en raar maar waar mevrouw slaapt nu nog! Ik denk toch dat ze wat liever op de zij nu slaapt en op de buik en dat kan in de snooze niet. Nou fijne dag allemaal! Jane veel plezier in de apenheul vandaag.

12. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ga straks naar de cb met noa, het zou mijn benieuwen spannend!
    Gisteravond was ik om half 8 in me bed gekropen, ben helemaal gesloopt namelijk! Maar dat ik beter niet kunnen doen. Me vriend kwam er om half 9 naast leggen en die was zo vertrokken. Dus toen ik de voeding van half 10 ook weer in me eentje doen. Het leek wel of ik al heel lang had geslapen, dus voor me gevoel heb ik vanacht 3 voedingen gedaan. Dus dat doe ik ook niet meer.
    Heb gister nog even gepraat met me vriend, over me gevoelens. Maar helaas hij praat niet, en zegt dus wening. Maar ik heb tenminste gezegd hoe ik me voel! Ik kijk er zeker naar uit zaterdag, heerlijk shoppen met me zus, en ja me vriend past op! We zullen zien hoe noa het vindt haha.

chantal@ heerlijk he de kleine die zo door slaapt! Ik kijk er ook wel een beetje naar uit! haha

jane@ leuke foto´s en wat worden ze al groot he! Veel plezier vandaag in de apenheul!!

chivacy@ wat een mooi meisje heb je toch! En dan die leuke krullen, vind dat zo lief staan!

alicia@ zo de verjaardag is ook alweer voorbij, waar blijft de tijd he!? Vandaag even bijkomen?

kirin@ ik heb het ook hoor het niet uit komen met het ritme kwa voedingen en slapen. Ze maakt er zelf wat van en dat verschilt dus per dag! Maak je er niet te druk om, pas je gewoon je baby. Doe ik ook.

liefs van pluisje

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, leuke foto's en veel plezier in de apenheul vandaag.

@ Chivay, dat is heel erg lief van je maar helaas zie ik de reis met de trein niet zitten. We hebben wel gewoon 2 auto's dat is niet het probleem maar ik ben geen auto rijder heb 2 behoorlijke auto ongelukken gehad beide door een ander zijn schuld en sinds dien ben ik een schijtert zeker op snelwegen dus als we een volgende keer een zondag plannen kom ik wel dan komt mijn man mee en die gaat dan lekker naar de bios ofzo haha. Ook weer super foto's van Oona en wat goed van he kdv. Wat voor thee geef je oona?

@ Pluisje, ow ja dat is ook weer lekker handig:$

Wij hebben vandaag een afspraak met de dietist voor Luuk ben benieuwd. Hij krijgt nu al mango en banaan. Peer ook geprobeerd maar daar krijgt hij uitslag van. Ook geef ik hem smiddags een beetje diksap tussendoor maar misschien is thee dan wel beter.
    Ook de rijstebloem door zijn laatste fles gaat nu super geen krampen en verstoppingen meer.
    Hopelijk mogen we vanavond worteltjes ofzo gaan geven:)

Liefs

14. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nina:
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag? Heb je een leuke dag gehad?

Mereli:
    Jeetje dat is schrikken, gelukkig niks ernstigs. Maar dan besef je dat het ook anders had kunnen gaan…

Figuur:
    Tijdens mijn zwangerschap was ik 20kg aangekomen. Nu zit weer op mijn eigen gewicht, al is mijn figuur niet meer hetzelfde. Mijn heupen zijn voor mijn gevoel breder en ik heb geen platte buik meer.

Pluisje:
    Wat een mooi meisje is Noa.
    Ben je al bij de HA geweest? Wat goed dat je vriend zaterdag bij Noa blijft. Ik ben benieuwd hoe hij het vindt…

Julian:
    Fijne verjaardag morgen!!!

15. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wen - 2e kindje - ZWANGER uitgerekend op .. - .. -2012
    CarpeDiem - ... – ronde 2 – 2e kindje
    San84 -
    Wendyenrichard –

Geboren:
    CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm.
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm.
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm.
    Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm.
    Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm.
    Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm.
    Nbroen – 4 juni 2011 – Meila Esmee – 3480 gram en 52 cm.
    Kirin – 26 juni 2011 – Jens – 2130 gram en .. cm.
    Pluisje – 23 juli 2011 – Noa – .. gram en .. cm.

Vlindertjes:
    Wendy - 9 weken (26-12-2007*)
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh- 5,5 week
    Ingie-5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Nbroen – Chivay
    Pluisje – Jane

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden we vertrekken om 13.00 uur als de meiden geslapen en gegeten hebben. Rapport en foto's volgen snel ;)

Zijn er nog mensen die naar de meeting gaan waar de kindjes het avondpappje van bambix drinken/eten? Ik heb hier nog wat pakken staan. Had goed ingeslagen maar de meiden wilde het na 1 week niet meer... misschien kan ik er iemand blij mee maken.

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Jeanetjuh leuke foto van Luuk, echt een lekker ventje

Kirin ahh leuk op die domo zak. Kim wou daar nooit op

Chantal goed zeg gestopt met roken

Alicia nina is lekker verwent zeg. Druk he zon dag.

Chivay fijn dat ze het eten aanpassen op kdv.
    Moet wel zeggen dat kim ook 2 x per dag diksap drinkt, wel heel erg verdunt.
    Ook eet ze pindakaas op brood, en smeerkaas en jam:D
    Savonds drinkt ze ook water

jane leuke fotos, ze worden ook al groot zeg

Vanavond avonddienst, echt helemaal geen zin in. daarna 2 dagen vrij gelukkig.
    Vanmorgen al gewandeld met kim, ze ligt nu lekker te slapen.
    De laatste tijd breekt alles me een beetje op, misschien ook omdat ik veel extra gewerkt heb. Was daar zon 5 dagen per week, en maakte dan zon 32 uur.
    dan nog in huis veel doen, want niet alles is nog klaar, en kim natuurlijk.
    Ben echt kapot de laatste dagen. Maar even proberen wat rustiger aan te doen

xx

18. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    #1558 Kirin, 25 aug 2011
    Laatst bewerkt: 25 aug 2011
    Wen - 2e kindje - ZWANGER uitgerekend op .. - .. -2012
    CarpeDiem - ... – ronde 2 – 2e kindje
    San84 -
    Wendyenrichard –

Geboren:
    CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm.
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm.
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm.
    Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm.
    Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm.
    Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm.
    Nbroen – 4 juni 2011 – Meila Esmee – 3480 gram en 52 cm.
    Kirin – 26 juni 2011 – Jens – 2140 gram en 47 cm.
    Pluisje – 23 juli 2011 – Noa – .. gram en .. cm.

Vlindertjes:
    Wendy - 9 weken (26-12-2007*)
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh- 5,5 week
    Ingie-5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Nbroen – Chivay
    Pluisje – Jane

19. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Ik heb even de lengte en het gewicht aangepast van Jens. Volgens ziekenhuis was gewicht 10 gram zwaarder.

@carpe: Hij vond het heerlijk, dus ben nu op zoek naar een 2e hands doomoo. Mijn vriendin had deze via marktplaats voor 25 euro!!

@Pluis: Succes bij het CB.

Ik had dat dus ook dat ik de vorige nacht hem had laten slapen tot 1.30 maar hij was heel de nacht aan het spoken geweest. Dus voordat ik na 1.30 sliep was het 3.30. en hij kwam toen om 6.00 alweer. Ik was gebroken. Gisteren ben ik maar weer om 21.00 naar bed gegaan. Heb Jens om 23.45 wakker gemaakt. En hij lag er rond 0.40 weer in. En hij heeft geslapen tot 4.30. En na de voeding van 4.30 tot 7.30. Hij heeft wel echt een 3 uurs ritme.

Jammer dat je vriend niet echt een prater is. En vervelend ook dat hij niet een keer een voeding van je over neemt. Mijn vriend deed dat de 1e week wel vaak. Kreeg hij gewoon afgekolfde melk bij de voeding van 20.00 zodat ik kon slapen tot de voeding van 23.30. Lag dan ooit om 19.00 al in bed.

@Chivay: Ik vind je helemaal geen geitenwollen sok hoor. ;) Ik heb er nog helemaal geen idee van wat ze bij ons op het kdv doen. Duurt ook nog even voordat hij er naar toe gaat.

@jane: Was zijn het ook schatjes!

@chantal: Werk ze!

@Jeanetje: Succes bij de dietist.

@meeting: Ik hoop dat Jens zaterdag in het ritme zit dat hij rond 11.00 de voeding heeft. Dan ben ik rond 12.00 wel uitgetakelt. En heb ik 1,5 uur om vanuit regio Eindhoven in Utrecht te komen. En om 14.00 moet hij dan weer eten. Hoewel het de laatste tijd ook vaak al na 2,5 uur komt. Dit wordt de 1e keer dat ik zo lang en zo ver weg met hem ga. Ben benieuwd of hij dat goed trekt. Of dat hij heel de dag gaat huilen.

@vandaag: Mijn vriend is onverwachts thuis. Dus dat is wel prettig. Hoewel we net een menings verschil hadden. Hij was bezig met een computerspel. En Jens moest in bad en eten. En hij was al even aan het huilen. Dus ik vraag aan hem of hij het badje vast klaar wilde maken. Zegt hij over 15 minuten. Ik ga echt niet 15 minuten hem laten huilen als hij al honger heeft. Uiteindelijk na 5 minuten kwam hij me toch helpen.

Ik ga vanavond een avondje me-time hebben. Heb een etentje met een aantal vriendinnen. Verder gaan we straks nog even een stukje wandelen, als het weer zo mooi blijft.

20. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Ik heb een groeicurve gemaakt

Deel Deze Pagina