Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chantal: Hier dip ik het brood niet, omdat Jelmer zich eigenlijk zelden verslikt, hij eet ook stukjes vlees of vis door zijn warme maaltijd en dat gaat ook goed.

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Merili, dat is goed nieuws. En hopelijk heb je morgen dochtertje in je armen. Heel veel succes!!

@ Banne, wat fijn dat je jullie meisje weer goed voelt.

@ Kwebbel, heerlijk even tijd voor jezelf.

@ Wenrich, zo 1,5 kilo dat gaat snel:D

@ San, spannend hoor nog 2 nachtjes:) ben je helemaal klaar nu?

Hier is het drama met Luuk hij huilt veel wil niet slapen overdag denk dat hij een moeilijk sprongetje doormaakt maar ook heeft hij weer veel maagzuur de ka zou vandaag bellen dus maar eens even overleggen.

Liefs

3. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Even weer bij gelezen hier,

san@ meid spannend nog 2 dagen. Ik wil je alvast een heeeele moooie dag toe wensen, en hopelijk komt het zonnetje nog even achter de wolken vandaan! Geniet ervan, het is jullie gegunt!!

wendyric@ meid ik heb echt respect voor jullie, hoe jullie er mee om gaan! Ik denk vaak aan jullie situatie, en vind het dan oneerlijk hoe de wereld is verdeeld.
    Echt knap dat je nu aan sonja bakker ga, ik kan dat helaas niet. Ik begin dan te trillen en duizelig te worden, dus dat is niks voor me.
    Maar nu moet ik wel eerlijk zeggen, dat ik snel me knop om kan zetten om niet te eten of te snoepen. Ben nu ook nog maar 6 kilo aangekomen. Dus ja dat is voor jou wel iets anders. Meid succes ermee!!

merelli@ alles weer goed met je dochtertje!??

carpedium@ vreselijk schrikken hoor, als je kleine meid valt. Gelukkig gaat het nu alweer beter. Sterkte met haar!!

banne@ gelukkig gaat alles goed met de kleine, en nu hopen dat de tijd voorbij vliegt en de kleine snel komt!

Jeanetjuh@ het zit je niet mee he met luuk. Hopelijk veranderd het snel en kan je er van gaan genieten! meid sterkte.

Oke meiden, ik moet weer wat gaan doen. Effe eten koken, en daarna heerlijk de beentjes de lucht in. ( nu kan het nog haha)
    Voor de rest gaat alles heerlijk! Morgen lekker shoppen met me zus, altijd leuk!! Mischien toch nog wat kleertjes kopen, blijft leuk namelijk!

liefs van pluisje

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Zoals het er nu naar uitziet gaan ze inleiden..want ze ligt mooi met haar hoofdje naar beneden en ze is al diep ingedaald!

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    @ Carperdiem en Mereli, jeetje wat schrikken zeg! Gelukkig is alles goed met de kleintjes..
    Mereli, veel succes morgen...ene, banne, hoop dat ook jnij je kleine meisje snel in je armen kan sluiten meid!

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    De kinderarts gesproken en vanaf vrijdag starten met motilium dat zorgt ervoor dat de voeding sneller zakt hopelijk helpt dat want zo is het echt niks we zijn echt de hele dag bezig met hem vind het ook zo zielig, hij zit nu gewoon niet lekker in zijn vel.

7. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    wenrich ik had het zo gehoopt voor jullie want jullie verdienen dit echt goed dat je ff lekker rust neemt en idd je ziet wel wanneer je weer wilt gaan beginnen. Heel veel succes meid! Wat goed 1,5 kilo in 1 dag nou dan hou je dus best veel vocht vast!

Pluisje wat een mooie kamer! en wat een lief buikje!

carpe en mereli jeetje wat schrikken zeg! gelukkig gaat het weer goed met jullie kleine meisjes!

san nog 2 dagen spannend heel veel plezier geniet ervan

ik zag weer hele leuke foto's voorbij komen!!! lekker blijven spammen!!

banne en mereli en nboer heel veel succes dames!! hoop dat jullie niet al te lang meer op jullie kleintje moeten moeten wachten!

Voor mereli is het morgen misschien al zo veer spannend!! succes morgen

jeantjuh hopelijk gaat het snel weer beter met je kleine mannetje! wat dit is natuulijk ook niks.

nou ik ga zulay lekker in bad doen.

Fijne avond ladies

8. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@carpe en mereli
    jeetje schrikken zeg! gaat het goed met jullie kleintjes??

@jeanetjuh
    fijn dat luuk nu motilium krijgt hoop echt dat het helpt voor jullie mannetje
    heeft de ka ook de bijwerkingen met jullie besproken?? julian heeft ook is motilium gehad en kreeg daar een nare bijwerking van gebeurt bijna nooit hij was weer 1 van de weinigen;)

@mereli
    spannende dag voor jou morgen hopelijk schiet het goed op en heb je morgen jullie kleintje in je armen
    succes meis je kan het!!!

@nrboen en banne
    voor jullie ook niet lang meer hoop ik:D

@pluisje
    heerlijk dat je je goed voelt geniet er van!!
    enne veel plezier met shoppen:D

@chantal
    fijn dat de fysio voor het laatst was knappe meid!!

@san
    woooowww spannend nog maar 2 daagjes (je kan nog steeds terug he:p)
    hoop voor jullie een super dag met mooi weer
    en geniet er van!!

@alicia
    met mn hoofdpijn gaat het een stuk beter gelukig dank je!
    alleen dat slapen van julian is nog niet optimaal maarja wat wil je na 8 maanden bij je ouders in bed en nu ineens alleen vind nog dat hij het goed doet
    fijn dat je geslaagd ben bij prenatal strikjes en dingetjes hou ik ook niet zo van
    heb je wel is bij h&m gekeken vind dat ze daar leuke dingen hebben heb voor julian ook veel daar vandaan

vandaag weer opgepast op mn nichtje ze wordt volgende week 1 wat gaat de tijd snel zeg
    helaas lijkt er bij julian toch iets flink dwars te zitten heeft ook weer lichte koorts hij is super vrolijk maar ineens gaat hij zomaar huilen zo zielig:( hoop dat hij vanacht goed slaapt zou wel fijn voor hem zijn (en voor ons;))

fijne avond meiden
    liefs

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, nee daar heb ik niks over gehoord hopelijk krijgt hij geen bijwerkingen. En hopelijk helpt het.

vanavond is babyboom weer op tv, ga zo lekker kijken

10. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

ja we zijn er klaar voor .

morgen nog even de laatste boodschappen doen en 2 bloemetjes maken voor op het graf en dan zijn we klaar .

groetjes san

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Carpe.... Jeee schrikken zeg... Hoe gaat het nu met Kim?

@ Mereli... Oh jullie meisje ook al... Fijn dat ze weer naar huis mocht... Heeeeeeeeel veel succes morgen.. denk aan je! Heb je een buddy??

@ Nbroen...
    Jee spannend.. Ook al een datum.. Ik hou mijn telefoon in de gaten :D

@ Jeanetjuh...
    Pfff wat naar dat hij weer zo'n last heeft.. hopelijk werkt dit nieuwe medicijn goed en gaat het snel beter met Luuk!!

@ San..
    Ohhhh spannend! Bijna bijna!!

@ Pluisje..
    Lekker shoppen :D Ben je nooit mee klaar hoor met een meisje :D

@ Wen..
    Ohh lekker begin die kilo's!

Was even een snelle reageerronde..
    Anders ga ik weer zo achter lopen ;) Volgende keer probeer ik weer wat uitgebreider!!

@ Brood..
    Oona eet nu vaak ook repen brood... ging vanaf het begin heel goed.. Korstjes nog in stukjes... en de rest in repen.. soms scheurt ze die zelf weer kleiner... soms hapt ze wat af.. soms gaat een halve reep naar binnen :D Maar gaat prima..

Sowieso eet ze echt als een bouwvakker ;)
    Vandaag voor het eerst volle yoghurt als toetje gedaan.. Ook heel erg lekker vond ze dat... daarvoor vaak een beetje fruit als toetje.. druifjes... stukje sinasappel...

Bijwerkingen van de ijzerkuur zijn gelukkig weer een stuk minder hier!! Nog maar lichtjes misselijk bij vlagen... Heel erg blij mee... Was al bang dat ik moest stoppen.. en ben toch wel echt klaar met die vermoeidheid... Nu hopen dat deze kuur ook snel aanslaat!!

Verder weinig te melden..
    Gaat hier lekker z'n gangetje..

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @loveme, ik had idd een hoop vocht in mijn lijf, zo erg dat mijn handen en voeten s avonds zeer deden...

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Mereli, Heel veel succes vandaag!! Hopelijk verloopt alles voorspoedig en heb je snel jullie meisje in je armen!

@San, nog 1 nachtje slapen.... Spannend hoor! Het wordt vast een geweldige dag! De weersvoorspelling is in ieder geval goed, niet te warm en een lekker zonnetje! Geniet ervan en ik hoop dat je snel komt vertellen hoe het was. Uiteraard met foto's.. ;)

@Alicia, Ik voel me wel goed. Ik kan zeker nog wel genieten van m'n zwangerschap. Het enige wat ik eigenlijk vervelend vind is dat je zo weinig kan doen. Ik ben vrij snel moe. In de tuin werken zit er niet meer in met die buik en het vocht in m'n benen, en ook een hoop huishoudelijke dingen moeten stukje bij beetje.
    Ik ben wel heel nieuwsgierig naar ons meisje! Voornamelijk daarom mag ze van mij wel komen... haha

@Jeanetjeh, Wat vervelend dat het weer zo'n drama is met Luuk! Hopelijk helpt de motilium...

@Pluisje, Leuk shoppen! Veel plezier vandaag!

@Chivay, wat fijn dat de bijwerkingen al een stuk minder zijn geworden! Hopelijk slaat deze kuur snel aan inderdaad.

Hier nog steeds alles rustig! Geen voortekenen, oefenweeen of iets in die trant! Gelukkig zegt dat niks...:D
    Vandaag maar weer een beetje in huis rommelen.

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

mereli fijn dat veerle naar huis mocht. Zet hem op he vandaag, spannend

San morgen is de grote dan, zeker heel zenuwachtig

Wenr idd vocht dan, als je na 1 dag als 1,5 kilo kwijt bent
    Ik doe het 40 punten dieet, met calorien tellen

Jeanetjuh naar dat Luuk niet kon slapen. Ik hoop dat de motilium helpt

Pluisje shopze vandaag

Babykwes hoe gaat het nu met Julian? Nog koorts

Ik heb wat raars, sinds gisteren hele erge pijn in mijn hiel, zo opeens.
    Kan er haast niet op lopen.
    Had vanavond avonddienst, maar afgebeld. Je moet savonds heel veel lopen op mijn werk. Voel me daar wel rot door, maar ja
    Moet vanmiddag om 4 uur naar de huisarts.

Alicia had je nog gefietst?

Met Kim alles goed, geen klachten meer vernomen na de val

xxx

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Mereli. Heel veel succes vandaag en hopelijk heb je je kleine meisje sne in de armen.

@Babykwes. Kan me inderdaad voorstellen dat Julian eerst even protesteert want bij papa en mama is natuurlijk wel fijn en zeker als je niet anders gewent bent. Zal vast goedkomen,eerst even aan wennen.
    Fijn dat het beter met je gaat.

@San. Oh nog 2 boeketjes voor op het graf. Wel heel leuk dat jullie dat doen om zo die mensen ook er een beetje bij te hebben. Ik denk dat jmorgen niet meer online bent,dus wil je bij deze vast een hele fijne dag wensen,geniet er lekker van en ik ben erg benieuwd naar je verhaal erover.

@Jeanetjuh. Hoe gaat het met de kleine man nu? Hopleijk helpen de medicijnen.

@Carpe. Hoe gaat het met Kim nu? Zie je nog iets anders aan haar?
    Zie al staan dat het goed gaat.
    Ik heb al verschillende keren weer gefietst met Nina. Ze vidnt het heelmaal geweldig en het is echt gezellig zo met haar voorop. We fietsen toch wel meerdere keren per week. Ik wissel het af met wandelen,elke dag even naar buiten.
    Wat raar van je hiel. Misschein raar gelegen vanacht. 's Nachts kan er verder niet veel gebeuren lijkt me. Ben benieuwd wat de dokter zegt.

@Chivay. Fijn dat de bijweringen nu minder zijn,hopelijk kun je deze kuur zo afmaken en ben je er eindelijk vanaf. Kan me voorstellen dat het heel vervelend is constant zo moe. Je hebt dara ook lang last van gehoduen he.

@Banne. Ik had ook op het laatst dat ik heel benieuwd was naar ons kindej. Op wie ze zou lijken,de oogjes. Qua zwangerschap had ik het nog wel een tijd uitgehoduen,voelde me juist op het laatste het best.
    Maar jullie meisje zal nu ook wel opschieten. Mijn vk zei dat gemiddeld het eerste kindje met 40+2 of 40+3 komt,dus dan schiet je wel op.
    Het huishoduen gaat inderdada wat langzamer maar doordat je de hele dag de tijd hebt,komt dat ook wel klaar. Heb je ook dat je nu flink aan het peotsen bent. ik widle op het laatst alles schoon hebben. Heb zelf alle plinten in huis op de knieen nog gepoetst.
    Ga je meteen naar het ziekenhuis als het begint of pas met als je 7 cm hebt?

Hier een rustig ochtendje. Nina slaapt tegenworodig tot 7:45 uur dus dat is heelrijk. Beter dan de half 6 van een tijdje geleden.
    Ze zt nu sinds deze week de hele tijd op de knieen te spelen. Het liggen word stukken minder,alleen nog als ze gaat tijgeren. Kruipen lijkt ze niet meer te gaan doen. Ik denk dat ze meteen gaat lopen. Nu ze zo op hara knieen zit,lijkt het net een kleuter die ana het spelen is,zo groot alweer.
    Vanmiddag si mijn vriend lekker thuis,dus even tijd met z'n drietjes.

16. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, Ik heb niet zo heel veel poetsdrang helaas.. Ik wil wel elke dag wat doen en probeer ook de dingen te doen waar ik niet aan toe kwam toen ik nog fulltime werkte.
    We gaan niet meteen naar het ziekenhuis want ze willen niet dat je de verloskamer te lang bezet houdt. Beetje belachelijk vind ik wel. Ze declareren waarschijnlijk wel een hele dag bij iedereen...
    Maar als het goed is gaan we rond 5 cm ontsluiting naar het ziekenhuis. Gelukkig hoeven we niet zo ver te rijden.

Wat leuk dat je vriend vanmiddag thuis is! Als het goed is gaat de zon ook nog wel schijnen. Geniet ervan met z'n drietjes!

In een van de meimama topics (eigenlijk lees ik daar alleen een beetje mee) is degene die precies gelijk met mij liep afgelopen dinsdag bevallen van een dochter. Ze hebben haar ingeleid omdat het kindje op dat moment al vrij groot was (schatting 4000 gram). Ze was dan ook al 3800 gram en 54 cm bij de geboorte!
    Bij ons meten ze dat helemaal niet op?! Ik heb alleen de schatting dat ze rond de uitgerekende datum tussen de 7 en 8 pond zit.
    Ach ja, we zullen wel zien. Ik vind het op zich wel een prettig idee dat ze wat voor ligt qua groei. Dan heeft ze waarschijnlijk toch al wat extra reserves.

@Carpe, wat raar dat je ineens last hebt van je hiel. Misschien inderdaad wat Alicia zegt, verkeerd gelegen. Ben benieuwd wat de huisarts zegt.

17. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@mereli
    successss vandaag!!!

@carpe
    gelukkig dat kim er niks aan over gehouden heef! hmm vervelend van je hiel is echt een rot plek he ben ook wel benieuwd wat de ha te zeggen heeft
    sterkte

@alicia
    hee wat lekker dat nina weer zo lang slaapt zat er toevallig gisteravond nog aan te denken om het je te vragen of ze al langer slaapt
    hier julian ook steeds op handen en knieen en hij probeert zich ook steeds aan de tafel op te trekken maar komt er dan net niet bij het ukkie haha
    wat gaat het hard he volgende week alweer 9 maanden;)

@banne
    ben benieuwd wanneer jullie dame zich meld en of ze een goeie schatting gemaakt hebben
    voel je je verder nog goed??

@chivay
    fijn dat de bijwerkingne minder worden hoop dat je snel opknapt nu

@jeanetjuh
    hoe gaat het nu met luuk??

hier vanacht weer aan het spoken geweest snap er echt helemaal niks van
    gaat de hele nacht goed wel af en toe wakker maar met zn speentje meteen weer in slaap tot een uur of half 5 dan heeft hij het gehad en ik dus ook dus tegen beter weten in weer bij mij gelegd en in slaap gevallen als een blok ongelofelijk ach blijven volhouden denk ik dan hij slaapt het grootste gedeelte al in zn eigen bed dus vooruit;)

vanmiddag eindelijk naar de kapster heerlijk weer helemaal blond is een tijd geleden voor me ik verf het al 3 jaar bruin ofzo haha

fijne dag meiden
    liefs

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Carpe, hopelijk is het geen hielspoor ofzo.

Luuk slaapt gelukkig snachts goed daar kom je dan lekker van bij maar vanmorgen liet hij ook weer 50 van zijn fles staan krijg er gewoon niet meer in en om 11.00 liet hij 30 staan nu ligt hij heerlijk te slapen maar heb het idee dat hij ook weer veel buikkramp heeft hij heeft ook al 2 dagen niet gepoept. Gelukkig kunnen we morgen al naar de ka er was een afspraak uitgevallen.

Liefs

19. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Mereli heel veel succes dat je je kleine meis maar snel in je armen hebt!

San heel veel plezier morgen geniet ervan!

Chivay wat fijn dat die bijwerkingen minder zijn!

Carpe wat raar ben benieuwd wat de dokter zegt

Alicia lekker genieten strx met zn 3tjes

Banne wat fijn dat je je nog steeds goed voelt!

Babykwes zulay sliep eerst ook bij ons bij mij eigenlijk ben toen bbegonnen met haar naast mij neer te leggen en overdags in haar eigen bed te laten slapen dit heeft toen bij haar wel gewerkt. En ik merk nu ook dat als ze wat later naar bed gaat ze wat vaster slaapt en te moe is om savonds nog tegen te stribbelen dus slaapt ze nu lekker in der eigen bed. Maar dit werkte voor haar. Maar misschiem heb je er wat aan.

Sammie hoe gaat het met jou en roan?

Kwebbel wel weer fijn he dat manlief weer thuis ia.

Liefs

20. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb ff een vraag geven de mama's waar van kids 6 maanden of ouder zijn hun flesvoeding nog steeds water zoals spa, evian of gekookt water? Of doen jullie dat niet meer? Ik geef zulay namelijk nog steeds haar flesvoeding met spa water. Kan ik hier mee stoppen lanzaam afbouwen of kan ik hier in 1 keer mee stoppen?
    Alvast bedankt!

Liefs

Deel Deze Pagina