Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Deze vind ik zelf ook erg mooi..

2. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Is het trouwens handig om wat telefoonnummers uit te wisselen voor de meeting?

3. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

julian@ van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Waar blijft de tijd he! Geniet ervan en hopelijk met heel veel cado´s!!

banne@ Ik weet niet wat het is met me vriend. Hij denkt dat ons leven niet veranderd is denk ik. Ik heb hem proberen duidelijk te maken dat het wel het geval is. Inprincipe vind hij een hoop goed, maar kom zeker niet aan zijn nachtrust, dan kan meneer niet tegen. Me moeder is wel even kwaad geworden op me, ze vindt dat ik hem harder moet aan pakken. Ik heb zo iets van, laat maar. Ik doe het met liefde!

san@ sterkte bij de gyn. Maar kan je wel zeggen dat zon eerste bezoek altijd afvalt. Maar de eerste stap wordt gezet! Denk aan je.

carpe@ geniet van je vrije dagen!

meeting@ meiden het weer wordt niet zo mooi, maar hoop wel dat jullie evengoed genieten!

Hier gaat alles prima. Noa kwam wel weer twee keer vanacht, maar gaat dan weer snel slapen. Dus dat doet ze wel goed. Helaas ging me vriend vanochtend om 6.00 uur met de deur gooien dus noa werd wakker. Kreeg haar niet meer in slaap, ze dut nu weer een beetje in maar is nog steeds aan het mopperen. Daar baal ik dan van, dat de dag zo begint. Maar ja komt wel weer goed!

liefs van pluisje

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen dames,

Babykwes: Gefeliciteerd met Julian's eerste verjaardag!!!

Banne: O, wat een heerlijk meidje is Emily toch!

Meeting: Het weer lijkt erg slecht te worden, het lijkt mij verstandiger om bij Chivay af te spreken. Hoe denken jullie daarover? Dan is het misschien handig dat Chivay haar adres en telefoonnr. naar ons pb't, zodat we met haar contact op kunnen nemen indien nodig. Het is maar een idee?

Net al boodschappen gedaan voor de appelflappen. Jelmer doet nu even een tukkie. Vanmiddag moet ik werken, bleh, geen zin.

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even bijgelezen....

Julian:
    Van Harte jongen!!! Dat je maar een grote jongen mag worden.

San:
    Succes bij de gyn!

Foto's:
    Wat een mooie plaatjes!!! Leuk om al jullie kindjes groter te zien groeien!

Hier barst het slechte weer nu los. Ik ga even kijken of Roan door het gerommel heen slaapt! (Vast wel)

6. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Ik reageer later even uitgebreid. Telefoonnummers uitwisselen lijkt me wel handig. Ik wil hem best wel even aan chivay pm'en. en aan kwebbel. Dan hebben 2 mensen mijn nummer vast.

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, wij hebben luuk tot vorige week nog in de zijslaper gehad maar dit meer omdat hij het heerlijk vind om op zijn zij te liggen nu gaat hij zonder zijslapen op zijn zij. Ik weet dus niet tot hoelang je dat moet doen misschien eens aan de fysio vragen. Dank je voor je lieve reactie op de foto. Jou meisje staat er ook weer super op ook een mooi poppetje. Luuk heeft nu nog veel 62 aan alleen van noppies al wel veel 68 valt echt kleiner. Hoe gaat het trouwens met jou en je man?

Luuk mag idd aan de groentes, gisteren heeft hij een hapje worteltjes gehad en vandaag en morgen ook weer dan mogen we weer wat anders gaan geven.

Liefs

8. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Hey meiden

Even snel bedankt voor alle felicitaties
    Hier alvast een foto van 1 van onze kado's
    Inclusief de waterpokken het arme kind op zn verjaardag haha hij heeft er gelukkig weinig last van

Liefs van ons

9. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    overal aan staan:D

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Waauw mooie foto's babykwes! Proficiat met jullie 1 jarige knul!

Chivay ik pb je mijn nummer even.

Mensen ik weet echt niet wat ik mee moet nemen....iets van drinken? Ik ga zo boodschappen doen en anders weet ik het echt niet

11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jeanetjeh, ik zal het inderdaad eens aan de fysio vragen. Ik hou haar nu wel een beetje in de gaten hoe vaak ze op welke kant ligt. Ze slaapt wel beter weer in heb ik het idee... Maar kan ook nog toeval zijn.
    Met mijn man en mij gaat het wel aardig goed moet ik zeggen. We zijn er nog niet maar het begin is er weer gelukkig!
    Vind het erg jammer dat je morgen niet kan komen!
    Van Noppies heb ik ook al wat in maat 68 besteld inderdaad valt het soms wel klein! Jij bedankt voor je compliment over m'n dochter!:D

@Babykwes, wat lijkt hij al groot zo als hij staat!!! En stoere spijkerbroek! Mooi!
    Hopelijk krijgt hij ook geen last van de waterpokken!

@Kwebbel, bij Chivay vind ik ook prima hoor!
    Ook bedankt voor je compliment!

Jullie zijn altijd erg enthousiast over Emily, leuk hoor! Dat doet een moederhart goed! haha:D

12. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jane, ik weet het ook niet! Lastig he!
    Ga ook zo boodschappen doen en dan kijk ik wel even voor wat kleine hapjes... Misschien voor jou ook een idee? Soort tapas-achtige dingen?
    En anders maar wat dubbel, is ook geen ramp!

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Banne leuke foto van emily, lief koppie

Babykwes ahh waterpokken op zijn 1 e verjaardag. leuke foto

Zijslaper, kim lag er tot wel 6 maanden in overdag

Lekker dagje gehad. Kim sliep maar een uur tussen de middag, dus die zal zo wel naar bed gaan.
    heb zon kruidvat voordeelkaart, en had er 220 punten op, gratis haarmaser van dove en een shampo van nivea, altijd weer leuk

xx

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey meiden..

Hier is prima hoor... De voorspellingen zijn idd nog steeds regen.. precies in de middag ook!

Ik zal mijn adres / telnummer even rond pb-en....

Helaas ga ik het dan niet redden om nog naar de winkel heen en weer te gaan... Ik zorg voor de koffie, thee... heb nog plastic bordjes en bestek liggen e.d!
    ;) Morgen dan even een rondje puinruim extra haha...

Heb 2 kinderstoelen maar geen wipper meer in huis... Dus mocht iemand die hard nodig hebben dan moet er eentje mee..

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Julian van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! 1 jaar :D
    & Babykwes en Kwesman ook van harte met jullie 1 jarige zoon!

16. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @chivay: Dan zie ik je berichtje wel tegemoet. Is er voldoende parkeer ruimte bij jou? En moet je er betalen?

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) genoeg plek en gratis....
    Teminste als de jaarbeurs geen roet in het eten gooit... dan zou het wat drukker kunnen zijn...

Al paar pbtjes verstuurd.. nog niet allemaal gehad..
    Wil je mij even pben als je nog niets hebt? Dan kan ik makkelijk nog even de info doorsturen..

18. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden ,

even snel vandaag bij ge gyn geweest en heb toch eindelijk geluk was nu natuurlijk net 2 dagen ongi en heb nu al clomid mee voor de volgende ronde en op het eerste gezicht was het wel goed alleen vermoeden ze wel pcos . moet me er nog in verdiepen maar goed de eerste stap is gezet .

groetjes san

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ San, ahhh wat fijn meid wie weet is het nu wel snel raak. Gaan ze ook onderzoeken bij je man doen?

@ Banne, ja ik heb nu ook alweer maat 74 gekocht haha:D ja ook ik vind het nog steeds heel erg jammer. Volgend jaar voorjaar of zomer moeten jullie allemaal maar deze kant op komen kunnen we heerlijk naar het strand:)
    Ja als je er gewoon goed op let is het ook goed he deed ik bij Luuk ook.

@ Babykwes, wat een heerlijk ventje die julian en wat ziet hij er stoer uit hele leuke spijkerbroek. Wat zielig van de waterpokken hopelijk krijgt hij er niet teveel last van.

Liefs

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    San wat fijn dat de eerste stappen gezet zijn. Spannend hoor!

Carpe ik heb net ook die kaart geactiveerd. Staan leuke dingen bij waar je voor kunt sparen.

Babykwes en man van harte gefeliciteerd met Julian. 1 jaar alweer wat gaat het snel he. Wat zielig van die waterpokken. Gelukkig dat hij er geen last van had.

Dames veel plezier morgen op de meeting!

Deel Deze Pagina