meiden wanneer zijn jullie begonnen met brood te geven aan jullie kleintje? De dietist zei dat we vanaf 6 maanden brood mogen geven maar zie op internet 7 maanden staan wat hebben jullie gedaan?
San wat super dat je gelijk kan beginnen, nu weet je in ieder geval een beetje waar je aan toe bent. Succes! Meiden, ik heb zalmrolletjes en beenhamrolletjes gemaakt met roomkaas en komkommer. Ik neem nog wel een fles icetea en sinas mee en dan moet het wel goed komen. Ik hoop wel dat ons schema morgen niet uitloopt, zul je net zien dat de meiden besluiten uit te slapen..... maar ik zal dan wel even contact zoeken met chivay aangezien we daarheen gaan
Hier vanaf 6 maanden geprobeerd maar dat was nog niet echt een succes, twee maandjes later zonder problemen brood eten. Gewoon even proberen en dan zie je vanzelf wel hoe het gaat. Hier dus echt pas elke dag brood vanaf 8 maanden. Maar ja eigenlijk waren ze toen pas 7 maanden met aftrek van te vroeg geboren weken.
Jeanetjuh: Hier ook pas brood gegeven vanaf ongeveer 7,5 maand. Vond het belangrijker dat hij eerst goed groente en fruit ging eten. Dus pas toen dat goed ging, ben ik brood gaan introduceren. San: Wat fijn dat jullie gelijk met Clomid kunnen starten, hopelijk is het nu snel raak! Meeting: De appelflappen zijn net gebakken en ze ruiken lekker Hopelijk zijn ze morgen ook nog lekker. Ik heb er zin in dames!
meiden heeeeel veel plezier morgen vind het zo jammer dat ik er niet bij kan zijn met al die mooie kindjes live neemt er iemand een fototoestel mee?? even checken want we willen natuurlijk wel fotos have fun ga jullie verhaaltjes missen morgen liefs
@ babykwes gefeliciteerd met Julian alweer 1 jaar.. super lieve foto..!! @jane aaha lief met het aapje.. @banne mooie meid !! @alicia fijne vakantie.. @San fijn dat je er gelijk mee kan beginnen hopelijk heeeeeeeeel snel zwanger!!! @Jeanetjuh. hier ook vanaf 6 maand eerst heel weinig word steeds ietsje meer!! @ tandjes hier nog geen tandjes.. wanneer kregen jullie kids tandjes..?? Volgens mij komen er 2 door onder ben benieuwd.. @ foto van morgen wil ze ook heeel graag zien..!! Kwam jullie even veel plezier wensen voor morgen..!! Ondanks dat het weer slecht word..! Geniet er van meiden.. Liefs..!
Jeanetjuh ik gaf vanaf 6 maanden. In het begin kreeeg ik er maar 1 vierde deel in met moeite. En nu net sinds we er weer zijn uit Portugal eet ze het broodje heel snel op en ook nog eens een hele. Ik zou gewoon wachten tot zeven a acht maanden tenzij je merkt dat Luuk er al behoefte aan heeft. Girlie Liz kreeg toen ze zes maanden was haar eerste tandje. En inmiddels heeft ze er vier. 2 boven en 2 onder. Ik heb wel het vermoeden dat er meer tandjes aan het doorkomen zijn, want ze is s'nachts aan het spoken. Ik hoop ook dat jullie wat foto's posten van jullie meeting vandaag Veel plezier!
@ Brood... Uhh hier geloof ik met 7 mnd begonnen... Waren pas met 5.5mnd aan fruit en groente begonnen, dus even dat eerst een tijdje voordat ook het brood erbij kwam.. @ tandjes... 2 weken voor haar 1ste verjaardag kwam de eerste... nu is ze aan nr 4 en 5 bezig.. Enne ik leg mijn camera zometeen klaar Komt goed
Tanden: jelmee heeft alleen nog maar twee ondertanden, dus hij neemt de tijd. Jelmer besloot vanmorgen uit te slapen. Ben hem om 8:45 wakker gaan maken. Dit gooit natuurlijk wel mn hele planning in de war. Probeer hem om half 11 weer in bed te leggen en dan maak ik hem rond 12 uur maar weer wakker voor een boterham en dan daarna gaan rijden. Dan moet hij alleen als we aankomen in utrecht gelijk aan de borst.
Hahaha mooie kennismaking wordt dat Kwebbel Oona gooit hier ook de planning flink om... Ze slaapt nu.. ik hoop lang anders is ze total loss vanmiddag
Brood, dan ga ik daar lekker nog niet mee beginnen. Ik zat hier even mee omdat we natuurlijk naar Turkije gaan Luuk is dan 7 maanden en we moeten door zijn allergie al op veel dingen letten dus zat echt te denken hoe moet ik dat met het brood gaan doen maar dan wacht ik lekker tot we terug zijn en ga ik het dan proberen dan is het vroeg zat he. Hij krijgt nu lekker fruit en de worteltjes vind hij ook super dus dan is het ook prima. Meiden heeeeeel erg veel plezier
Wat een lief filmpje chivay. Ik ga hier rond 11.45/12.00 weg. Denk dat ik ongeveer 1 uur en 20 minuten nodig heb om in Utrecht te komen. Tot straks.
haha, ben blij dat Jelmer niet de enige is die de planning in de war schopt. hij heeft trouwens vanmorgen zijn hoofd gestoten aan de tafelrand, dus hij heeft een mooie bult op zijn voorhoofd!!!
Ik heb trouwens gezien dat ik het voor mij maar een half uurtje rijden is, dus dan geef ik hem toch maar gewoon thuis de borst. Als er andere mensen bij zijn, is hij zo afgeleid dat hij niet veel drinkt.
hey meiden, san@ wat een geluk heb je! Je mag straks gelijk beginnen met clomid. Denk er wel aan dat clomid bijwerkingen heeft! Ik had vooral last van opvliegers en dan vooral snachts. Als je vragen heb hoor ik het wel. Ben wel blij voor je dat je dus een snelle gyn heb getroffen haha. meeting@ meiden spannend maar hoe was de ontmoeting! Heb de hele dag aan jullie gedacht! Vanochtend heerlijk naar de jaarmarkt geweest was erg gezell en veel gekocht! Thuis was alles goed gegaan, noa sliep namelijk alleen maar haha. Smiddags wou me vriend nog even naar de stad. OKe eenmaal terug wou noa niet meer slapen. Helemaal overstuur 2 uur lang geprobeerd om haar in slaap te krijgen. Nu eindelijk slaapt ze, ze legt in haar inbakerpak. Ik hoop dat ze vanacht niet weer 3x komt, net zoals gisternacht. Het begint me namelijk wel een beetje op tebreken, het slaapgebrek. Meiden ben benieuwd naar jullie verhalen!! liefs van pluisje
Was hartstikke gezellig geweest.. Wat leuk om iedereen in het echt te zien.. Grappig hoe herkenbaar alle kindjes al zijn door alle foto's en filmpjes Alsof je ze al vaker gezien hebt! Huissie is weer aan kant Wat zijn jullie netjes meiden haha Oona ligt nog helemaal K.O.... zo maar eens wakker maken om wat te eten.. Foto's volgen nog!! @ Jeanetjuh.. Niet de eerste, maar wel nog niet vaak had ze het gehad