Ik vond het ook heel gezellig!!!! Jelmer was al KO voor we de straat uit waren! Nu is hij even in de box aan het spelen. Zo maar even eten en dan gaat hij op tijd naar bed! Hij is wel een beetje mopperig van alle indrukken.
hey meidne hoop dat jullie het leuk heben zal vast wel! het is hier wel erg stil vandaag saai hoor haha @all bedankt voor jullie felicitaties we hebben het niet echt gevierd gister dat doen we morgen hopelijk met goed weer bij mn ouders in de tuin wel gister schoonouders en mn moeder en zus langs geweest gisterochtend toen ik met julian naar beneden liep (in de onweer bah) hij keek zn ogen uit naar de slingers en ballonnen zo jammer dat k het niet kon filmen echt geweldig!! ben benieuwd hoe hij het morgen vind weer slingers en ballonnen en nog meer kadootjes haha gelukkig vandaag niks gedaan dus lekker rustig dagje thuis lekker geslapen dus hij moet er morgen tegen aan kunnen ow en leuk ook de reacties op zijn spijkerbroek vind hem ook super leuk en geloof het t is gewoon een zeemannetje van 6 euro @pluis heerlijk lekker voor je even er tussenuit geweest! en fijn ook dat het goed ging bij je vriend, kan hij dus mooi vaker oppassen meiden denk ook de hele dag al aan jullie hoor ben zo benieuwd hoe het was en naar de fotos liefs
Hallo allemaal, even een zwaai vanaf mijn kant. Hier gaat het niet zo lekker allemaal. Heb amper tijd om te eten en te slapen, dus laat staan hier te komen. Jenz is behoorlijk bezig, slaapt bijna niet meer zowel overdag als 's nachts en zit het liefst 24 uur per dag aan mama geplakt. Hij huilt best veel. Ik word er momenteel echt even doodmoe van. Hij is erg met zijn tanden bezig, heeft er de afgelopen week 2 bijgekregen en er zitten er nog 2 te duwen. Hij is strontverkouden en we weten niet precies waar hij het meeste last van heeft. Maandag krijgen we de uitslag van zijn kweek, zijn ontlasting was weer op de kweek gezet omdat hij weer bloed in zijn ontlasting had. Het enige dat nog een beetje helpt nu is af en toe een paracetamol. Dan wordt hij iets rustiger. Verder zit ik zelf ook niet lekker in mijn vel, mede hierdoor, maar ook omdat ik een miskraam heb gehad. Donderdag krijg ik een echo om te zien of het echt allemaal weg is. Ik hoop dat Jenz snel weer rustiger word en dat ik meer tijd krijg om onder andere hier te komen. Liefs Wendy en Jenz ps: Dit is ook de reden waarom ik niet mee ben gegaan naar de meeting, ik wilde het jullie echt niet aan doen hoe Jenz momenteel is. Fijn te lezen dat jullie het leuk hebben gehad. Volgende keer zijn we zeker van de partij!
Wendy: O wat naar, toch weer een miskraam! Zal toch hard aan komen ondanks dat het niet gepland had. Sterkte er mee en met ook met Jenz!
@ Wen, ik schrik van je verhaal meid. Wat rot dat Jenz zo uit zijn doen is hopelijk zijn het de tandjes. Luuk was toen ook vreselijk moeilijk. En een miskraam ondanks alles zal dit niet makkelijk zijn, heel veel sterkte. Liefs Meiden ik heb ook de hele tijd aan jullie gedacht wil foto's zien had er zo graag bij geweest maar we moeten dan maar heel snel afspreken zodat wen en ik ook mee kunnen Liefs
Chivay en Jane hebben goede foto's gemaakt, ben erg benieuwd. Ik heb er een paar met mijn telefoon gemaakt, maar ze zijn niet zo goed gelukt. Bekijk bijlage 178691
@ Wen... Pff schrik ook van je verhaal.. Wat een moeilijke periode!! Veel sterkte.. Hopelijk komen jullie snel in rustiger vaarwater en kun je ook de miskraam een plekje geven! Dubbel hoor!! @ Kwebbel.. Leuke foto... Oona zit met Jelmers beker in de hand haha
Hoi meiden leuke dag gehad? Ik was om 1 uur vrij Onze laptop is kapot heb vanmiddag een ipad gekocht dus als mijn berichtje er raar uitziet weten jullie waarom. Ik mag pas volgende maand aan de clomid dus denk oktober pas beginnen. 9 september hoor ik de uitslag van get bloed. Groetjes sabdra
@wen jeetje schrik ook van je verhaal bah zo erg sterkte met alles thuis hoop dat het snel allemaal wat rustiger wordt knuffel @kwebbel wat een leuke fotos al! ben gewoon jaloers haha @chivay als je dan ook wel de fotos hier zet want ik heb jouw hyves niet liefs
Nou ik ga er maar even vanuit dat t wel goed is... zo niet roepen... gooi ik alles er weer snel vanaf!!! Alleen helaas geen foto's van Emily! Die lag lekker te slapen geloof ik toen ik foto's had gemaakt.. Bekijk bijlage 178724 4 dreumesjes..... Bekijk bijlage 178725 en nu met Jelmer
Bekijk bijlage 178727 Oona en Naomi samen een boekje aan het lezen Bekijk bijlage 178728 ' Elize wilde ook wel graag meekijken
wat gaaf die foto´s! Dan heb ik zeker wat gemist. Vind het wel jammer hoor, de volgende keer is noa wat ouder en dan zijn we zeker van de partij! liefs pluisje wen@ sterkte meid, vind het verschrikkelijk voor je weer een miskraam. En dan ook nog een baby die niet mee werkt, het zit je niet allemaal mee. Denk aan je!
Heej meiden, ik ben nog even na de meeting naar mijn Opa en Oma in Barneveld gereden. Mijn opa is alweer een paar weekjes thuis en had de meiden al vanaf april niet gezien, hij wilde ze zo graag zien. Ik ben om 16.00 uur weggereden bij Chivay en was om 16.30 uur in Barneveld. Heb de meiden daar eten gegeven en ben om 17.30 uur naar huis gereden en om 18.15 uur was ik thuis. De meiden vielen gelijk in slaap bij het wegrijden uit Utrecht. Hebben dus maar 30 minuutjes geslapen, ze vielen om 19.00 uur moeilijk in slaap. Denk door de vele indrukken....om 20.30 uit eindelijk helemaal stil.