@ meeting meiden vind het ook heel jammer dat we er niet bij konden zijn maar wat een leuke foto's. volgende x zijn wij ook van de partij ( als het uitkomt) @ wendy jeetje wat erg voor jullie een hele dikke knuffel. @ san oktober beginnen hoop dat je snel zwanger bent. @ jeanetjuh met 6 maanden gaf ik jovi een broodkorstje en met 7 maanden een boterham hij wilde geen fles meer. hier gaat voor de rest alles goed denk dat meneertje in een sprongetje zit of er zitten nog meer tanden aan te komen. meiden werk ze
Echt super leuk de foto's terug zien! @ Carpe.. Wauw wat goed van Kim! Weet niet meer wie ze gemaakt had De cakejes zijn hier een heerlijk toetje geweest na het avondeten Erg lekker! @ Banne.. Ik kom helaas idd niet in de buurt daar... via via misschien... kom van het weekend in brabant (omg eindhoven) en mijn broer woont in Nijmegen en heb familie richting Mijdrecht/Amstelveen/Naarden...
Komt mijn vader 1 jaar na dato nog even met een filmpje die ik nog nooit eerder heb gezien van onze zo kleine ienieminie Naomi.... Kan het met niet meer voorstellen hoe klein ze hier was http://www.youtube.com/watch?v=V6NQGsCjV3M
@All Bedankt voor de lieve reacties! @foto's Wat een leuke foto's van de meeting. @update Sinds gisteren gestopt met alle bijvoeding en het lijkt erop dat dit werkt! Hij ligt nu al 2 avonden om 20:00/20:30 uur in bed. Afgelopen nacht zelfs doorgeslapen vandaag heeft hij niet meer zoveel gehuild. Vanmiddag eventjes, toen een paracetamol gegeven en even daarna was het over. Hij was ook weer een stuk ontspannender in zijn hele doen en laten vandaag. Dus keep my fingers crossed dat we voor nu even DE oplossing hebben. Morgen weer verder overleggen met de ka, als het goed is worden we in de loop van de dag gebeld voor de uitslag. Liefs Wendy en Jenz
@ Wen, ow wat fijn voor jullie dat het nu goed gaat. Al is dat natuurlijk niet de oplossing. Hier gaat het met de bijvoeding ook niet lekker. Dus ik stop ook weer even met alles en begin dan weer helemaal opnieuw. Liefs
Hey meiden, Leuk hoor al die foto´s!!! Hier gaat alles prima. Gister weer even gepraat met me vriend. Heb gezegd dat als ik me niet lekker voel dat ik het gewoon zeg, en wat hij er mee doet moet hij zelf weten. Hij begreep het wel, maar echt mee praten was er nog niet bij. Maar oke, ik heb lekker me hart gelucht! Noa was gisteravond niet te genieten, om 20.30 maar even mee genomen onder de douche en daarna lekker gevoed en toen ging ze eindelijk slapen! Vanacht ging het prima hoor, netjes weer 2 x. Ze slaapt nu lekker, zal er om 11.00 uur lekker in badje doen. Me zus komt zo effe een kopje doen, gezell! liefs van pluisje
goedemorgen meiden @carpe sooww wat knap van kim al zoveel lopen echt lachen zeg! @wen fijn dat het weer even beter gaat valt allemaal niet mee! hoop dat het voor nu even de oplossing is en dan volgende maand maar weer is wat proberen ofzo @banne wat heeft emily toch een mooi koppie met haar echt mooi!! en leuke fotos ook hoor @pluisje wat een schattige foto van noa en fijn dat er weer een beetje rust is bij noa veel plezier met je zus @ingie fijne vakantie geniet er van! @san ik begin alvast met duimen voor je kan niet vroeg genoeg beginnen toch @meeting alle kindjes weer een beetje bijgekomen van alle prikkels? julian hier ook zwaar overprikkeld van het hele weekend ppff ben weer de hele nacht in de weer geweest bah vandaag dus maar echt even een pyjama dagje voor ons even rust verjaardag was leuk gister helaas wel erg nat maar gelukkig zaten we droog in de tuin en was het niet koud meneer is flink verwend hoor kan het bijna niet eens kwijt al dat speelgoed haha leg dus nog maar het 1 en ander weg er zitten ook veel herrie dingen bij heel fijn maar wel leuk het enige is dat ik dus gewoon geen fotos heb van zn eerste verjaardag baal ik zo verschrikkelijk van hoe kan je nou vergeten fotos te maken:x heb alleen een foto van de taart dat geloof je toc niet nou ik ga maar is wat opruimen hier voordat meneer weer wakker wordt fijne dag meiden liefs
@Jeanetjuh Ook al problemen met bijvoeding. Welke bijvoeding gaf je dan? Alleen fruit of ook al meer? @babykwes Wat een mooie taart! Wat leuk dat Julian zo verwend is, zo hoort het toch ook op zijn 1e verjaardag? @Pluisje Wat een schattige foto. De kinderarts heeft gebeld en er was niets gevonden in zijn ontlasting. Nu wil hij het nog onderzoeken op wormeieren cysten en lamblia (ofzo iets). Ook moeten we de bijvoeding voorlopig staken om te kijken of Jenz rustig blijft en om te kijken of het bloed in zijn ontlasting weggaat. Het bloed is namelijk 2 weken na introduceren bijvoeding gekomen, dus wie weet heeft het er mee te maken. Volgens ka is het zeldzaam een ernstige voedselallergie, maar aangezien Jenz nog niets volgens het boekje heeft gedaan, sluit hij niets uit. Fijne dag allemaal!
@ Wen, we zijn 2 weken geleden met fruit begonnen met banaan, peer en mango dit gaat goed nu sinds donderdag met warm eten maar nu heeft hij dus weer meer krampjes moet dus nu even gaan uitzoeken wat het probleem is. Ow nog meer onderzoeken hopelijk komt er niks ergs uit. Ja idd net wat je zegt je hebt gelijk hoor dat je het goed uit laat zoeken. @ Pluisje, schattige foto. En goe van je dat je blijft praten. @ Babykwes, wat enorm balen dat je foto's bent vergeten te maken. De taart is echt super leuk. Heb je hem zelf gemaakt? Liefs
hee meiden leuke fotos nog van de meeting. Banne wat is ze toch een popje zeg, mooie meid Pluisje schattige foto banne wow wat een mooie taart, zelf gemaakt? Wen gelukkig ging het beter zo . Mijn moeder had ook die bacterie die jij zei, die is er 2 maanden ziek van geweest. Die lambia ofzo. Continu diarree, en op laatst ook spugen. Haar ha zei dat het vooral in het buitenland voorkomt, in de tropen enzo Zo mijn avond en dagdienst overleefd haha. Eindelijk weer is een zonnetje, dat werd tijd xxx
Babykwes wat een super leuke taart zeg! En wat balen dat je geen foto's hebt gemaakt. Komt denk ik ook wel door de drukte en de organisatie er om heen dat je zoiets vergeet. Wendy gelukkig hebben ze tot nu toe niets ernstigs gevonden. Nu hopen dat de andere testen ook positief zijn en dat Jenz gauw weer wat rustiger word. Lijkt me erg zwaar en ook nog als je net een miskraam hebt gehad. Rustig aan doen hoor en op tijd je rust nemen Dames mooie foto's van de meeting hoor. Echt super leuk allemaal. Hier is het vierde tandje ook een feit. Mijn man had het vorige week blijkbaar al tegen me gezegd, maar goed ik ben een vrouw en heb het niet gehoord hahaha. Echt zo leuk weer. Ook kan ze nu in de handjes klappen en kan ze zich aan andere dingen optrekken dan de box zoals de tafel enz. Het gaat nu wel super snel met haar ontwikkeling. Vind het wel iedere keer weer leuk als ze weer wat nieuws kan. Ook is ze sinds 2 dagen weer stukken rustiger en kan ze eindelijk zichzelf weer eventjes vermaken en ook leuk om te zien hoe ze dan bezig is met haar speeltjes en er tegen "praat". Zo ga maar eens douchen. Heb net hardgelopen echt heerlijk. Fijne avond dames. Pluisje trouwens mooie foto van Noa. Schattig dat ze dat doekje zo vasthoud! Goed dat je zo af en toe je hart lucht tegenover je vriend, Dan weet hij in ieder geval hoe jij er over denkt en doet hij er hopelijk ook wat mee.
hey meiden @wen gelukkig dat er niks is gevonden in zn ontlasting alleen nog meer testen ppff arm ventje hopelijk blijft het nu wel even beter gaan met hem en blijft hij wat rustiger zonder de bijvoeding @chantal zo liz gaat lekker met optrekken leuk he hoe ze ineens weer allemaal nieuwe dingen kunnen sprongetje misschien weer voorbij, geniet er van zo lang het duurt volgens mij staat de volgende sprong alweer bijna klaar @carpe zo lekker nu weer een paar dagen vrij?? @taart nee niet zelf gemaakt was het maar zo dat had me een hoop geld gescheeld haha ach hij wordt maar 1 keer 1 jaar toch julian ging vanmiddag ineens van de bank naar de tv lopen dat zijn toch wel zomaar 6 of 7 stappen haha geweldig ook gaat hij steeds vaker zomaar opstaan zonder zich ergens aan vast te houden!! ben zo trots op mn kanjer als hij nou ook nog even een nachtje goed slaapt ben ik morgen weer helemaal blij haha hij is ook niet echt happy zit volgens mij weer een tand te broeien want de eerste spuitluier was weer een feit vanmiddag hij is ook weer snot verkouden het arme kind kan amper adem halen als hij in bed ligt we gaan maar weer met luuf aan de gang nu fijne avond meiden liefs
@San: Meid wat fijn dat de eerste stap is gezet. Hopelijk is het snel raak! Wat is pcos precies, als ik vragen mag? @babykwes: Ach de jarige waterpokken zul je net zien. Leuke foto, volgens mij is het een geslaagd cadeau zo te zien! En wat een mooie taart zelf gemaakt? @Jeanetjuh: Ik heb Roan eerst broodkorstjes gegeven om op te sabbelen. Later wat kleine stukjes brood. Ging er bij Roan in als pap! Nog steeds trouwens het is een goede eter! Volgens mij komt het niet zo heel nauw wanneer je er precies mee begint. Hij zal toch even moeten oefenen om de stukjes weg te krijgen. @Wen: Jeetje Wendy een miskraam, echt vreselijk! Ik kan me voorstelen dat al echt naar dit kindje uitkeek. Ik krijg er kippenvel van. Meeting: Toch wel leuk om iedereen zo bij elkaar te zien! Leuke fotos dames! En wat zal jelmer het druk gehad hebben met al die meiden, hihi! Ik heb afgelopen zaterdag een volleybaltoernooi gehad, en jawel kampioen! Haha, toch leuk. Hier verder alles goed, al had ik gisteravond een emo momentje. We zaten sons of anarchie te kijken (nou ja, mijn man en ik kijk dan mee) hebben ze zijn zoontje ontvoerd en is hij op zoek naar hem, hij vindt hem bij een perfect gezinnetje en besluit hem daar te laten. Ik vond het zo stom, dat doe je toch niet! Ik kan Roan echt niet meer missen, snik, snik! Tranen met tuiten Ach, soms wel lekker om alles eruit te gooien.
San84 - 26-08-2011 afspraak gyn Wendyenrichard - 1 jaar pauze CarpeDiem - ronde 2 2e kindje Geboren: CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm. Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm. Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm. Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm. Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm. Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm. Nbroen 4 juni 2011 Meila Esmee 3480 gram en .. cm. Kirin 26 juni 2011 Jens 2130 gram en .. cm. Pluisje- -Noa - gram en ..cm Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh- 5,5 week Ingie-5,5 week Wen1975 - 6 weken - .. weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Pluisje - Jane Ik dacht dat deze de meest recente was...vinden jullie het nog leuk om het lijstje mee te nemen? Ik moet m steeds van heel ver zoeken. Ik blijf het toch een mooi lijstje vinden en kan er moeilijk afscheid van nemen, haha. Maar als jullie anders beslissen dan laten we m weg.