Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@pluis
    ja meis dat valt niet mee die gebroken nachten maar je doet er echt weinig aan helaas het hoort erbij:( dus gewoon echt zodra noa gaat slapen overdag jij dus ook lekker je bedje in dan kan je het misschien beter vol houden
    sterkte!

@mereli
    kan het wel begrijpen dat je er tegen op ziet om weer te gaan werken
    maar t zal vast meevallen als je er weer in zit denk

@chantal
    goed bezig meid knap hoor!!!

@chivay
    schattig filmpje zag ik nog voorbij komen van oona echt leuk!

meiden hier heeft julian hem door hoor meneer loopt!!
    het worden vanavond steeds grotere stukjes hij staat zo op en gaat zo lopen haha geweldig ben echt trots!!:D

even wat anders ik moest vorige week ongi worden is dus niet gebeurd op een heel klein beetje roze slijm na(sorry voor de details) heb al een test gedaan was negatief zo raar
    heb ook steeds maar t gevoel dat ik zwanger ben maar zou bijna onmogelijk moeten zijn ik slik de pil ik zal toch niet die 1% zijn zeker
    ben wel weer begonnen met mn strip zaterdag maar t zit me toch niet lekker dus ga hem maar even niet meer in nemen en kijken of ik alsnog ong wordt
    iemand dat wel is gehad??

fijne avond nog
    liefs

2. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi babykwes wat raar en heb je nu alweer een testje gedaan?
    En wat leuk dat de kleine loopt goed hoor.

Carpe ben beniewd naar het filmpje.

Welterusten allemaal

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Pluisje waarom baker je Noa 's nachts niet in? Hier sliepen ze met 2,5 maand al door en ik denk met name door het inbakeren. Met 5 maanden ineens gestopt met inbakeren en ze sliepen in 1 keer goed in normale slaapzak.

Meiden heb wel bijgelezen maar ben bekaf...veel gewerkt

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, wat goed van Julian echt leuk. Ow wat vreemd ik ken het niet zou idd even met de pil stoppen en kijken wat er gebeurd.

@ Pluisje, idd ik zou Noa snachts ook inbakeren.

Hier is Luuk vandaag alweer een half jaar:$ ik vind het soms ongeloofelijk hoe snel het allemaal gaat.

Liefs

5. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie´s.
    En om haar nou snachts in te bakkeren zie ik eigenlijk niet zitten. Ze doet het opzich harstikke goed hoor snachts, na het voeden gaat ze altijd gelijk weer slapen. En overdag doe ik haar dan inbakkeren zodat ze goed slaapt. Ik vind het gewoon zielig om haar dus 48 uur in te bakkeren, terwijl ze het zo goed doet in haar slaapzak.
    En ja ik weet ook wel dat het erbij hoort, maar het voelt sochtends echt alsof ik de hele nacht in de weer ben geweest. Terwijl dat dus niet zo is. En overdag slapen lukt me niet, stil zitten wel hoor maar slapen niet.
    Evengoed ben ik harstikke trots op noa! Ze doet het zo goed!

liefs van pluisje

babykweb@ spannend meid, ik zo het toch af wachten ja. En anders toch nog even een test tegen aan gooien.

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Pluisje, ik snap niet waarom mensen inbakeren zielig kunnen vinden voor een kind is het zo fijn en veilig net als in de baarmoeder. Maar ook al slaapt ze weer goed door na de voeding heb je wel kans dat ze door het inbakeren langer slaapt snachts en dan in plaats van 3 keer maar 2 keer komt of van 2 naar 1 keer.

Lieve foto

7. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal:
    Ja Roan heeft alles zo naar binnen gewerkt! Hoe zwaar hij nu is zou ik niet precies weten. Ik schat zo rond de 10kg.

Carpe:
    Wat een grote meid is Kim al. En wat zijn haar haartjes goed gegroeid! Vind ze het leuk in het nieuwe huis?

Wen&R:
    Fijn te horen dat het goed met je gaat. Volgens mij ben jij ook een duizendpoot of niet?

Pluisje:
    Ik weet dat het vermoeiend is en ook dat het nog even kan duren, die nachten. Bij Roan heeft het 2 maanden geduurd voordat hij voor het eerst door sliep. Het kan ook maar zo een half jaar duren. Of wie weet slaapt ze morgen ineens door. Daar kun je dus niks van zeggen.

Babykwes:
    Applaus voor Julian!!!
    En spannend…heb je al een tweede test gedaan?

Zo weer twee dagen cursus achter de rug!!!Daar wordt je gaar van joh!
    Ben nu drie dagen van huis geweest en geniet dan zo van mijn dagje thuis met Roan. Vanmorgen hebben we samen een heel stuk gefietst…heerlijk!
    Nog 1 maand te gaan…en dan is Roan baby-af!

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Sammie niks aan he 3 dagen van huis, wat voor curses?
    lekker genieten dan he van je mannetje

Jeanetjuh de tijd vliegt he, lijkt al weer heel lang geleden dat kim een half jaar was haha

babykwes raar zon gekke ongiben benieuwd of je nu ongesteld wordt. Ben je al lang weer aan de pil?
    Goed zeg van het lopen, trots ben je dan he

Hier genoten van mijn vrije dag. Veel in huis gedaan, buiten gezeten, gewandeld, naar winkelcentrum geweest, kim in bad gedaan.
    heerlijk

xxx

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @sammie ik ben idd ook een duizendpoot. Denk dat het ook een stukje afleiding is. Ik heb wel te horen gekregen dat ik mijn werk mag blijve :D jeej! Nog 1 dagje en dan hebben we vakantie!

10. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ pluisje hier nog steeds geen doorslapertje:(. snacht wel een paar keer uit bed voor zn speen en vroeg weer op.
    maar wat een klein poppetje is noa.

@ carpe het staat kim leuk een staartje echt een dametje.

@ babykwes goed van jullian.
    en mooie taart zeg.

@ wenenrich je heb het er maar druk mee wel een leuk idee om kinderfeestjes te organiseren.

@ chivay mooie krullen heb oona.

@ jeanetjuh jeahhh luuk een half jaar nu gaat het helemaal snel.

owww me mannetje kruipt:D en dan gaat hij op handen en voeten staan hahahh.
    het gaat zo snel allemaal.
    me baby word al een grote knul:D

11. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Zo ik heb wel meer dan 20 pagina's moeten door lezen maar het is me gelukt!!

Babykwes nog gefeliciteerd met julian!!

Wen bah wat jammer zeg een miskraam en je kleine is dan ook nog uit zn doen hoop dat het snel beter met jullie gaat!

Meeting zag er heel gezellig uit dames!!! We zaten dat weekend in Drenthe vandaar dat we er niet waren!

Pluisje voel je je al weer wat beter of ben je al naar de dokter geweest? Kan je vriend niet 2 nachtjes Noa eten geven? Kan jij ff gaan slapen.

Jane wat een mooie onderwater foto's!

San wat fijn dat je bij de gun bent geweest. Hoop dat je snel zwanger bent! Wat lief dat je naar ons vroeg!

Hier gaat alles goed zulay if ff goed ziek geweest overgeven en aan de diarre ze hielt niks binnen zo zielig! Gelukkig gaat het nu weer goed. Druk op het werk ik ga ook minder werken 3 dagen ipv 4. Zondag gaan we 2 weken naar Zuid Frankrijk heb er echt zin in!

Als ik iemand vergeten ben sorry ik denk wel aan jullie hoor en ik lees wel bij maar heb niet alfijd meer tijd om te reageren sorry meiden.

Ik zal proberen om te reageren en bij te lezen als we op vakantie zijn!

Liefs

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Pluisje ik snap ook niet dat je het zielig vindt want dat is het totaal niet. Als kinderen ermee geholpen zijn en jij dus ook dan heb je twee vliegen in 1 klap. Ik zou haar dan overdag in haar slaapzak laten slapen zodat ze misschien overdag wat meer of eerder wakker wordt en haar snachts inbakeren zodat ze snachts wat langer slaapt. Maar dat is een advies, als jij het niet wilt doen moet je het ook zeker niet doen.

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Lovelyme lekker 3 dagen werken ipv 4.
    Heerlijk zeg op vakantie gaan naar frankrijk.
    Gaat het verder met jullie?

Missy leuk dat ie kruipt, gaat hard he

Pluisje snap ook niet dat je het zielig vind. Je weet hoe kim gehuild heeft etc, en die heb ik toen ook ingebakerd.
    Dat droeg wel bij aan rust, en beter slapen

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, heerlijk vakantie. Gaan jullie nog weg?

@ Missy, wat leuk dat jovi aan het kruipen is. Luuk wil ook heel erg graag kruipen maar het lukt natuurlijk nog niet en daar wordt hij erg boos van.

Liefs

15. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Zo even de tijd nemen om hier weer wat te schrijven!

@Jane, wat een leuk filmpje zeg! Lijkt me inderdaad onwerkelijk om weer te zien hoe klein ze waren..

@Wen75, hoe is het nu met Jenz? En met jou?

@Babykwes, wat een prachtige taart zeg!! Wow! Echt balen dat je geen foto's hebt van zijn eerste verjaardag! Heeft ook niemand anders eraan gedacht? Je vriend, opa's en oma's...
    Alles maar weer inpakken en iedereen nog een keer uitnodigen!:D
    Wat goed zeg dat Julian zo goed loopt! FOTO!! haha
    Enne, al ongi geworden?? vind het wel spannend! Goed dat je de pil niet doorgeslikt hebt, zou ik ook niet doen denk ik..

@Sammie, ik vind het wel leuk als het lijstje meegaat! Zou er geen makkelijker manier voor te vinden zijn?

@Chivay, wat heerlijk dat Oona lekker op schoot kruipt met een boekje! En dat kletsen is ook zo schattig!

@Carpe, wat een mooie foto's van Kim! Echt een meisje! Heel leuk!

@San, vind het zo spannend voor jullie! Ik hoop echt dat het heel snel raak is!

@Pluisje, lieve foto van Noa!
    En ik sluit me bij de rest aan, dat de nachtvoedingen erbij horen zolang Noa ze wil! Wat je misschien zou kunnen proberen is haar 's avonds in bad doen i.p.v. overdag. Dat heeft bij Emily ook wel wat geholpen. Daar worden ze lekker slaperig van en dan slaapt ze misschien wel iets langer door.
    Wat betreft het inbakeren ben ik het met Jeanetjeh en Jane eens dat het absoluut niet zielig is! Het is juist een stukje geborgenheid wat ze dan hebben. Ik zou het ook gewoon 's nachts doen hoor..
    Ligt ze strak ingebakerd of heb je een puckababy??

@Mereli, Wat goed dat je een afvalcursus gaat doen! Hopelijk ben je daarmee je kilo's snel kwijt!
    En werken, ik zie er ook enorm tegenop! Moet er nog niet aan denken om mijn meisje hele dagen te moeten missen...

@Wenenr, lekker bijna vakantie! Geniet ervan saampies!

Hier is het slapen overdag 1 groot drama! Pfff... Emily wordt na een uurtje alweer wakker en dan komt ze niet meer in slaap. Als ik haar laat liggen dan wordt het huilen op een gegeven moment krijsen, en ze ligt dan zo een uur wakker. Terwijl ik wel merk dat ze moe is! Gisterenmiddag wilde ze zelfs de fles niet! Ze bleef maar huilen en ik heb haar toen maar in bed gelegd, met kleren en al en zonder slaapzak! Na zo'n 10 minuutjes was ze al vertrokken en heeft weer ruim een uur geslapen. Toen ging de fles er wel in gelukkig!
    's nachts slaapt ze wel heel goed! Gisteravond rond 21 uur laatste fles, even in bad en ze heeft geslapen tot vanochtend 7 uur ongeveer.
    Zou haar kamer misschien te licht zijn? Ik heb haar nu weer in de wieg gelegd op onze kamer, die is net wat donkerder. Eens kijken hoe dat gaat.
    Ook heeft ze wel regelmatig dat er lucht in haar darmen dwars zit waar ze dan wakker van wordt.

@Babykwes, is er een sprongetje rond de 14/15 weken?? :D

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@sammie
    jeetje roan ook alweer bijna jarig dan krijg jij het ook zwaar de aankomende weken;)
    lekker dat je zo'n stuk kan fietsen heerlijk!

@missy
    wow wat knap van hem al kruipen applaus!!!!

@pluis
    ik doe het zelf niet maar idd inbakenn is absoluut niet zielig begrijp wel dat je dat vind maar waarschijnlijk heeft noa er juist wel heel veel aan
    probeer het anders een nachtje??

@lovely
    ahh arme zulay gelukkig is ze nu weer opgeknapt nu jullie op vakantie gaan!
    heb je ors ingepakt;)
    heerlijk 2 weken frankrijk geniet er van!!!

@carpe
    ja heel trots haha het is geen gezicht hoor dat ukkie lopend haha
    ben eigenlijk al meteen weer aan de pil gegonnnen toen ik weer ongesteld werd de 1e keer
    had vorige ong ook bijna geen bloedverlies raar hoor

@banne
    ppff dat valt even niet mee he als ze ineens niet willen slapen en helemaal niet als je niet weet wat er aan de hand is
    maar wees gerust volgens het grote boek rond 14.5 week tot ong 19.5 weken kan je baby hangeriger zijn als normaal!
    dus ja een sprong en ik zou er lekker een beetje in mee gaan want vechten er tegen heeft toch geen zin denk
    ik merk het ook meteen aan julian dan gaat hij ineens huilen met naar bed gaan en snachts weer spoken en tussenin slapen en idd ook steeds maar uurtjes heel raar net als nu al een week
    sterkte!!
    en nee niemand heeft er even aan gedacht om fotos te maken ben daar best pissig om hoor ik ben toch niet alleen :x
    ach ik maak volgend jaar wel extra fotos haha

nou meiden dinsdag mijn laatse pil ingenomen en nog steeds niks ook helemaal geen kramp ofzo alleen heel drukkend gevoel laag in mn onderbuik wordt dr gewoon zenuwachtg van haha
    volgens mij zit het gewoon tussen mn oren hoor ik wacht nog maar ff een paar dagen af;)

heb een filmpje van julian lopend weet alleen niet hoe ik die hier kan plaatsen
    voor degene die mijn hyves hebben daar staat hij uiteraard ook op:D

fijnne dag meidne het is heeeeeerlijk weer!
    liefs

17. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    @Pluisje.. hier vanaf 4 weken 6 uur door slapen.. het ene kind is het andere niet want als ze het niet nodig hebben dan kunnnen ze gewoon 6 uur door slapen .. ze komt om de 3 uur?? ja ik vond het ook altijd moeilijk.. ik zeg proberen misschien snachts uurtje langer door laten slapen ? snachts om de 4 uur en als ze het er niet mee eens is dan dnek ik idd dat je je er bij neer moet leggen ..maar zou gewoon proberen .. ik kreeg Bjurn niet eens wakker snachts dus mocht hij gewoon door slapen .. want hij was goed op gewicht...
    Succes..

@babykwes Ik heb het ook gehad.. 1 maand overgeslagen.. Maar eentestje extra is nooit overbodig..!!

@wen ..Sterkte.. Ik had een stukje gemist van het forum dus zag in de lijst dat je zwanger was.. en paar paginas verder dit verdrietige nieuws..
    Hopelijk gaat het snel beter met Jenz.. en jou..

x

18. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Mereli heb de testjes binnen bedankt hiervoor nu maar hopen dat ze gaan lachen.

Zo mannetje vandaag zaad ingeleverd en volgende week uitslagen spannend.
    zo ga even een uurtje slapen druk geweest.

Groetjes

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ san, spannend hoor.

Wij gaan zondag de keuken slopen en dan gaan we beginnen aan de verbouwing van de keuken 26 september komt de keuken en 27 september wordt hij gezet ben echt benieuwd.

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    banne gek dat ze niet wil slapen, vervelend zeg

babykwes gek nog geen ongi. Ik wordt het altijd 4 dagen nadat ik laatste pil heb ingenomen jij?

Jeanetjuh leuk zeg een nieuwe keuken, wat voor 1?

San fijn dat er wat gebeurd, spannend he

Was met kim op mijn werk bij die oudjes, ze vonden het zo leuk.
    Kim vond het ook leuk al die kamers op, ze had veel te zien

xxx

Deel Deze Pagina