@Babykwes, 5 weken lang een sprong?! Ik heb nog maar 2 weken vakantie! Hahaha Ach ik leg me erbij neer en ga wat vaker met haar op bed zitten. Dan valt ze in slaap en leg ik haar weer weg. Het is even niet anders. Vind het stiekem ook wel lekker af en toe zo met haar te zitten. Dat niemand er aan gedacht heeft zou mij ook boos maken! Jij moet waarschijnlijk al aan alles denken qua organisatie van zijn verjaardag! Gelukkig heb je wel een foto van de taart! Kan je dat filmpje niet op youtube plaatsen, zodat alleen mensen met de link hem kunnen zien. Dan kan je de link hier plaatsen.. @Carpe, leuk met Kim nar je werk! @San, spannend hoor! Hopelijk is de uitslag goed! Hoe is je man hieronder? @Jeanetjeh, leuk een nieuwe keuken! Ben benieuwd hoe hij eruit ziet. @Alicia, zo bijna weer thuis als het goed is. Hebben jullie het leuk gehad? Zo, vanmiddag even met m'n moeder naar babypark geweest. Ik heb zo'n Look&Light gekocht. Lamp en spiegel voor op de commode. Superleuk! Benieuwd wat Emily ervan vindt een grote spiegel boven haar hoofd.. En een nieuwe luiertas, die ik had (rode ruitjes) geeft af aan de kinderwagen (die is wit). Dus nu een postbag model, die kan ik ook handiger aan de wagen hangen! Ben d'r helemaal blij mee.
Pfff zo... weeeeekend.. Toch echt pittig die 3 dagen achter elkaar werken! Maarja... hopelijk went het nog! @ Banne... Leuk hè die look & light! Oona vond hem prachtig, nog steeds... Al probeert ze hem nu ook regelmatig van de commode af te duwen, omver te trekken of andersinds te mishandelen (en de lamp is echt ideaaaal snachts... ) Wel meegelezen maar verder even geen fut om te reageren.. Volgende keer doe ik weer mijn best.... Oona had gisteren tandje 4 door... en ontdekte net nr 5... ze zet er vaart achter ineens!
@ carpe: Ik volg de cursus Kanjertraining. Erg leuk. Dat is een instrument om kinderen zich bewust te maken van hun gedrag (even kort gezegd) En we hebben een studiedag gehad met het hele team. Dit ging over passend onderwijs. Komende week weer twee keer. @Wen&r: Wat goed dat je contract verlengd wordt! Gefeliciteerd! En vakantie gaan jullie nog weg? @Missy: Jeee kruipen, wat knap van hem!! Hij is er snel bij hoor! @Lovely: Minder werken, heerlijk. Lekker een dagje extra bij je meisje! Fijne vakantie ga er maar lekker van genieten! @babykwes: Nou als ik niet ongi zou worden dan zou ik daar ook helemaal zenuwachtig van worden. Misschien nog een testje voor de zekerheid? @San: Spannende tijd voor jullie. Hoe is je man eronder? Het is voor hem toch ook heel pittig lijkt me. @Jeanetjuh: Leuk een nieuwe keuken. Toen wij gingen verhuizen hebben we hier ook een nieuwe keuken gezet. Wat voor een keuken krijgen jullie? Met Roan gaat het nu ontzettend snel. Zo zijn we een paar dagen terug het traplopen met hem gaan oefenen. Voor ik het wist was hij al bij de 4de trede. Nu klimt hij helemaal zelf naar boven. Ik vind het wel belangrijk dat hij het goed leert. Als we er per ongeluk een keer niet bij zijn .weet hij toch hoe het moet. Al hoop ik niet datwe dit een keer meemaken.
San84 - 26-08-2011 afspraak gyn Wendyenrichard - 1 jaar pauze CarpeDiem - ronde 2 2e kindje Geboren: CarpeDiem - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm. Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm. Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm. Jeanetjuh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm. Banne - 22 mei 2011 - Emily - 3785 gram en 51 cm. Mereli - 26 mei 2011 - Rosalie Myrthe - 3595 gram en 49 cm. Nbroen 4 juni 2011 Meila Esmee 3480 gram en .. cm. Kirin 26 juni 2011 Jens 2130 gram en .. cm. Pluisje- -Noa - gram en ..cm Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh- 5,5 week Ingie-5,5 week Wen1975 - 6 weken - .. weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Pluisje - Jane
Hoi allemaal, Banne lekker blijven knuffelen met de kleine. Chivay dat gaat hard met de tandjes. Mijn man is er heel nuchter over en vind het niet erg om dit te doen dus das fijn hij wil ook graag een kleine . Zo vandaag heerlijk uitgeslapen was weer een drukke week 42 uur gewerk. Fijn weekend allemaal.
Hey meiden, Eindelijk effe tijd om wat te typen. Gisternacht heb ik noa in haar pak gedaan om te kijken of het hielp. Eerlijk gezegd maakt het niks uit, noa kwam even goed 2x snachts. Dus vanacht heerlijk weer in haar slaapzakje gedaan, en noa sliep even goed weer heerlijk. Dus snachts laat ik haar gewoon in haar slaapzakje. En dan overdag 1x in het pak, zodat ze goed kan bij slapen. Gister wezen winkelen overdag, heerlijk kleren geshopt! En noa vond alles best in de kinderwagen. Dus ben wel super trots op haar. ik heb wel bij gelezen, maar heb het nog druk. liefs van pluisje
Hallo dames, Ik kan het lijstje niet aanpassen op mijn telefoon. Maar ik had Jens zijn gewicht en lengte erbij gezet en op dit lijstje staat het niet. Dat was 2140 ipv 2130 en 43 cm. Ik heb ook weer aardig wat bij moeten lezen. Heb weer leuke foto's voorbij zien komen. Hier alles oké. Heb het idee dat Jens iets langer begint te slapen en van 7 naar 6 voedingen aan het kruipen is. Hij ligt nu al meer dan 4 uur te slapen. Hij zal het wel nodig hebben. Deden jullie kindjes dat ook. Dat ze na 1 uur wakker gaan jengelen en naar bed willen en dan zoveel slapen? Ik ga hem zo toch maar eens wakker maken. En dan na de volgende voeding in het bos wandelen met Koen. Morgen gaan we ons kraamfeest geven voor de familie. Dan heb ik iedereen in 1 keer gehad. Fijne dag iedereen.
@san ik ben ook erg benieuwt. Sorry dat ik nog niet op je had gereageerd... ben erg moe laatste tijd. Ben je al begonnen met clomid of nog aan de provera? ik zal duimen voor een positieve sementest. is het zo dat je erheen gaat voor een gesprek als de uitslagen binnen zijn? Een sementest weten ze de uitslagen dezelfde dag nog van..
Veel te doen hier, badkamer gedaan vanmorgen en met het hele gezin vanmiddag op de fiets een ijsje gegeten en wat boodschapjes gedaan. Rosalie heeft erg veel last van de warmte lijkt. Net wilde ik haar een flesje geven en dan ging ze huilen als ik het flesje in haar mond deed. Als ik haar dan rechtop over mijn schouder hield was ze weer stil. Ik dacht misschien iets in haar mondje, maar ze wilde wel haar speentje. Heb haar net maar lopend en sussend een flesje gegeven en heeft uiteindelijk wel wat gedronken. Hopelijk gaat ze straks wel slapen. Heb even geen tijd om op iedereen te reageren, maar wilde wel even de foto van de schoolfotograaf laten zien, hij is echt heel leuk geworden vind ik.
@ Merili, wat een super mooie en lieve foto van je 3 kindjes. En hoe doe je dat met Rosalie op de fiets? Keuken, vind het moeilijk om uit te leggen maar de kleur is vanille en we hebben een erg dik aanrechtblad met verschilde kleuren soort hout en dat loopt dan door aan de achterkant van de muur. Verder hebben we een gasfornuis met over antracied kleur maar als hij eind september staat maak ik zeker foto's we krijgen echt een verbouwing want er moet een stuk muur uit de hele kamer is nu leeg alles staat op zolder behalve de grote meubels die pakken we in. Wij gaan 2 weekjes logeren bij mijn ouders. Liefs
hey meiden even kort @banne haha geen paniek hoeft geen 5 weken achter elkaar te duren hoor hier is het altijd zo net als ik denk dit trek ik niet meer dan gaat het weer een paar dagen goed en dan weer even minder zeg maar en soms minder dus rustig aan komt goed je kan het @carpe meestal komt mij ongi ook na een dag of 3/4 alleen nu dus niet en ik heb daarna maar 4 dagen mn pil geslikt tot dinsdag en nog steeds niks @alicia inmiddels weer terug van vakantie?? leuk gehad?? @mereli wow mooie foto zeg!! hier dus nog steeds geen ongi ppff begin m nu wel een beetje te knijpen hoor haha heb nog maar een testje gehaald als ik morgenochtend nog steeds niks heb dan toch maar even testen verder alles goed julian gaat steeds meer lopen ipv kruipen heerlijk scheelt me een hoop broeken ow en banne (en voor degene die het willen zien natuurlijk) hier het filmpje van julian lopend hij is wel een beetje smal en donker maar tis van mn iphone gefilmd http://www.youtube.com/watch?v=qEtRmqwgpqA fijne avond meiden liefs
Hoi allemaal. Hier weer terug van weggeweest. We hebben het ontzettend geod naar onze zin gehad. Nina vond het helemaal gewledig. Ze heeft ontzettend van alle aandacht genoten en ontzettend veel leuke dingen op het paek gedaan. Ik kan jullie allemaal dit park van centerparcs aanraden,voorla als je kindje van schoolgaande leeftijd is. Ze hebben ontzettend veel voor de kidneren om daar te doen. Ze hebben een buiten en binnen speeltuin met aparte gedeeltes voor verschillende leeftijden. Er staan echt enorme bouwwerken om in te klimmen. Ook het zwembad verschillende baden voor verschillende leeftijden. Nina heeft zich erg goed vermaakt in het zwembad met zandbak?? Zag er erg raar uit maar was een groot succes. En gelukkig watre bij de hand om na de hand schoon te maken. Ook een grote kinderboererij vlakbij ons huisje,dus elke dag even kijken. Nina stapte vrolijk rond daar om overal even te kijken. Verder ook mooi weer gehad en een mooi huisje,dus ik kan het iedereen aanraden. Heb even snel een poging gedaan om bij te lezen. @Wen. Wat erg van je miskraam. Misschein niet gepland maar toch erg moeilijk nu lijkt me. Was alles weg of moet je er aan geholpen worden? @Babykwes. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Julian. Wat jammer dat je bent vergeten om foto's te maken. Al kan ik me dat wel voorstellen,je word echt een beetje geleeft zo'n dag en zo'n eerste verjaardag voelt ook wel een beetje emotioneel vanwege het fasluiten van de babyfase. Althans dat had ik. Oh niet ongesteld. Volgens mij kan dat wel heb ik eens op de bijsluiter gelezen. Zou het even nalezen op die van jouw pil. Wat een leuk filmpje bvan Julian. Hij loopt als een best stuk. Wat ben je trots he @banne. Goed bijgehouden van jou dat we gister terug kwamen. Lief dat je aan ons dacht. We hebben het erg naar onze zin gehad. Hadden eigelijk geen zin on naar huis te gaan,maar ja. We willen over 'n paar jaar nog eens terug met Nina. @Sammie. handig dat je Roan leert traplopen.Nina begon er bij ons ook mee en woij hebben dat ook gestimulleert ne moet ook bekennen dat ze van de week ontsnapte' en halverwege de trap was. We waren dus ontzettend blij dat ze dat heel netjes doet. @Mereli. Inderdaad een leuke foto. Wat staat de groet zus er trots op. En grote broer kijkt heerlijk ontdeugend. Lief stel zo bij elkaar. @Jeanetjuh. Dat klinkt mooi. Wij hebben ook zo'n aanrechtblad met verschillende kleuren hout,is fijn met schoonhoduen. Wij hebben dit ook gecombineerd met vanille. Als noem je het meer creme als je het ziet. Ik ben benieuwd naar de foto. @Meeting. Leuke foto's van jullie meeting. Ik moet voorla erg lachen om alle kindjes die zo netjes braaf zitten en een boekje lezen. Als ik het huis van Chivay zo zie,denk ik dat Nina daar in de boekenkast zou zitten waar daar staan wel heel veel boeken en ideaal om in te klimmmen,hihi. Vandaag trouwens de eerste echte schoentjes voor Nina gekocht. Ze loopt nu zo'n 8 weken en dus werd het daar wel tijd voor. Ze heeft in ze vakantie ook zo veel gelopen dat ze door de bodem van haar schoentej heen is gegaan,dus babyschoentejs kan nu echt niet meer. Straks even geoefend. Ze tilt haar voeten nu hoog op omdat het wel wat zwaarde is dan met haar oude schoenen. Ziet er grappig uit.
in de indoor speeltuin was een groot houten bouwwerk en daar wilde nina telkens in. Was eigelijk voor 6 tot 12 jaar,maar constant zat ze daar in en ze stond ook nog haar mannetje tussen de grote Bekijk bijlage 180593
@ Babykwes... Wat een leuk filmpje Geweldig om te zien! @ Alicia.... Leuke vakantiefoto's... Je ziet haar echt genieten Wat een lange benen heeft ze zeg! Welke maat draagt Nina nu?? En hahahaha ja ik heb er ook behoorlijk wat tijd en energie in gestoken.. Oona blijft nu netjes van de boeken af! Er staat een koffertje en regelmatig een autootje van little people op ooghoogte voor Oona, en ze weet dat ze die wel mag pakken... Oona klimt sinds vandaag ook op de trap! Stond ook ineens op tree 3... Helaas was het ophangen van het traphekje vorige week mislukt... de muur brokkelde een flink stuk af! Dus extra opletten geblazen nu.. wanneer het traphekje hangt wil ik het ook gaan stimuleren.. nu nog niet..
Alicia fijn dat jullie hebben genoten zeg, wat een leuke fotos. Nina is echt vlot he met lopen. Buiten looopt ze dus ook gewoon? xxx