Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Alicia fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Super leuke foto's van Nina:)

Chivay schrikken he dat ze in eens op de trap stond. Wij moeten ook nog steeds een traphekje kopen. Vind dat oefenen met trap lopen nog niet eens zo'n gek idee.

San spannend zeg. Wanneer krijg je de uitslag of het zaad van je man goed is?

Babykwes wat leuk dat Julian nou kan lopen. Ziet er goed uit hoor:d Mag je trots op zijn!

Nou hier is het op het moment echt raak met Liz. S'nachts komt ze wel vier keer overdag valt ze veel moeilijker in slaap:( Dacht net dat ik het gehad had. Ik was er altijd fel op tegen dat ze bij ons in bed zou slapen, maar vanmorgen huilde ze weer. Ik pakte haar en heb haar bij ons in bed gelegd. Ze keek me aan draaide zich om en sliep tot acht uur!!!!! Dat is lang geleden dat ze dat heeft gedaan. Vond het heerlijk hahaha.

Wendy hoe gaat het met je? Kun je het allemaal een beetje verwerken? En hoe gaat het met Jenz is hij alweer wat rustiger?

Jeanetjuh super een nieuwe keuken:D Zou ik ook wel willen. Gaan wij over een paar jaartjes doen. Fijn dat je tijdelijk bij je ouders kunt wonen. Dan zit je lekker niet in de troep en kun je er weer in als alles mooi gefixet is;)

Zo er schreeuwt er hier 1 om aandacht, dus ik ga er gauw naar toe. Fijne avond meiden!

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. ja Nina heeft inderdaad lange benen, heeft mijn figuur. Ze draagt aan shirts nu maat 80 en aan broeken 74 of 80 afhankelijk hoe het uitvalt. Heb wel altijhd broeken met van die verstelbandjes erin want ze heeft maar een heel smal middeltje dus daar kan ze met maat 68 nog wel mee weg komen.
    Hihi knap dat Oona eraf blijft. Nina moeten we nu na de vakantie weer helemaal even leren waar ze niet aan mag kone. Probeert nu weer alles uit. Maar toen ik die foto's zag moest ik wel erg lachen. ook die waar de babys op de grond lagen. Maar gowd dat Nina er niet was,want die was er waarschijnlijk op gaan liggen om ze even van dichtbij te bekijken. Het si een kleine donderdsteen.

@Carpediem. Ja Nina loopt nu alles. Kruipen doet ze helemaal niet meer. Als ze nu eens valt kan ze ook zo opstaan zonder iets avst te houden. Ze heeft de smaal echt te pakken. Haar schoentjes vindt ze ook erg leuk. Ze tilt haar voeten nu ook niet meer zo raar hoog op.
    Hoe is het met jou> Wanneer heb je je NOD?

Fijne avond verder allemaal.

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
  4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal @ vrijdag krijgen we de uitslagen van het bloed van mij en de zwemmers van mijn man dus dat is wel weer spannend.

Wendy gefeliciteerd met jullie trouwplannen. Je roept maar als je wat wilt weten..

Alice wat een mooie foto's.

Groetjes allemaal

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hallo allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij. Hier gaat alles momenteel weer redelijk. Jenz is een stuk rustiger en vrolijker sinds hij geen bijvoeding krijgt. Alleen het 's avonds naar bed gaan, blijft een probleem. Meneer wil gewoon niet slapen voordat het goed donker buiten is en moet perse bij mama in slaap vallen. Morgen komt mijn begeleidster en dan zal ik het er met haar eens over hebben om te kijken of zij een oplossing weet. Maar al met al mogen we echt niet klagen, zeker vergeleken met de weken hiervoor. ;) Ow ja, Jenz heeft inmiddels 4 tandjes en er zijn bijna nog 2 door. Pffff hij gaat echt hard met zijn tanden ineens.

Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad en alles was "schoon". Maar goed, dat zeiden ze de vorige keer ook maar de menstruatie die daarna volgde, leek het wel of ik weeën had. Dus ik zie het wel.

@Wendy Van harte gefeliciteerd met jullie trouwplannen! Mooie datum om te trouwen.

@Alicia Wat fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Leuke foto's.

Zo nu snel mijn bedje in, voordat ik het weet is Jenz weer wakker. ;)

Liefs
    Wendy en Jenz

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, gefeliciteerd. Gaan jullie het groots vieren?

@ Wen, fijn dat het beter gaat met Jenz maar wel balen van het slapen savonds. Waar heb je een begeleidster voor als ik vragen mag. Fijn dat het schoon is hopelijk is je eerste ongi dan niet weer zo heftig. Hoe gaat het verder met jou? Kan je het een plaatsje geven?

Liefs

7. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wendy fijn dat het beter gaat met Jenz en met jezelf:) Hopelijk heb je niet zoveel pijn als bij de vorige keer dat je ongesteld werd:(

WendyenRichard van harte gefeliciteerd zeg! Super blij voor jullie.

Chivay leuke foto's op hyves:D

San spannend nog vijf daagjes. Mijn duimen draaien dat alles goed mag zijn.

@ schoentjes. Ik kan nog geen schoentjes kopen. Liz heeft de bovenkant zo bol dat ze nergens in past hahaha. Ze draagt nu nog van die slofjes van de Hema. Maar ben wel van plan om leren slofjes te kopen ivm het weer wat we straks krijgen. Als ze dan echt begint met lopen hoop ik dat ze gewone schoentjes past. We zien het wel. Nou ik ga werken. Fijne dag dames.

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @jeanetjuh, we hebben een feest voor ongeveer 50-60 personen. Mijn nichtje die dan bijna 7 is wordt bruidsmeisje. ( nog niet gevraagd)
    Ik heb de gemeente net gebeld omdat we de datum vast moeten zetten, mei blijkt heel geliefd te zijn. Het omzetten van het geregisteerde partnerschap naar een huwelijk is alleen een formaliteit. Verder wordt het een show huwelijk met ceremonie, eten en daarna een feestje :D

9. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Mereli, wat een superleuke foto van jouw drietal!

@Jeanetjeh, de keuken klinkt in ieder geval heel mooi! :D

@Babykwes, oh gelukkig duurt het geen 5 weken. Zaterdag hadden we een goeie dag! Maar gisteren was het weer 1 groot drama 's middags... Ze bleef maar huilen en ik wist gewoon niet wat er was. Ze wilde ook niet op de arm. Zo frustrerend! Maar goed, toen ze eenmaal weer in slaap was ging het wel weer gelukkig. Ach, ja we hadden toch een pyamadag gepland! hahaha

Wat een geweldig filmpje van Julian! Zo schattig om te zien. Hij loopt ook al een flink stuk!
    Heb je trouwens alweer een keer een testje gedaan?

@Alicia, Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Klinkt inderdaad goed, dat park. Hoe heette het ook alweer?
    Leuke foto's! Ze is echt groot geworden! Mooi ondeugend koppie! Ik vind dat shirt (mouwtjes rood met witte stippen) ook erg leuk trouwens.
    Hahaha, dat boekje lezen op de meeting was ook niet zo lang hoor..
    En de baby's lagen alleen heel even op de grond voor de foto. Anders waren er inderdaad wel kindjes op of naast gaan liggen! haha

@Chantal, groot gelijk dat je Liz lekker bij jullie in bed hebt gelegd! Is ook wel erg lekker als je weer even wat langer kan slapen.

@Wenenr, WOW gefeliciteerd!! Leuk hoor trouwen! De voorbereidingen zijn ook zo leuk! Weet je al in welk gemeentehuis je wil trouwen? Wij zijn in Rozendaal getrouwd, erg mooi en knus gemeentehuis. 2013 duurt nog wel lang... Maar dan heb je in ieder geval genoeg tijd om alles te regelen hoe je het wil hebben. Voor een jurk ben ik toen geslaagd bij Assepoester in Arnhem. Als het goed is gaan ze binnenkort ook in de uitverkoop, de modellen van 2011. Daar had ik toen ook mazzel mee.

@Wen75, Wat fijn dat het weer beter gaat met Jenz! Hopelijk valt je menstruatie mee...

@Nbroen, hoe is het nu met jullie en met Meila?

@All, mijn man is gisteren voor zijn werk vertrokken naar Hamburg. Ze staan daar op een beurs. Hij is daar tot en met vrijdag! Vind er niks aan dat ie weg is...
    Ook best wel lastig omdat ik nu de hond ook uit moet laten. En dat wil ik niet 's ochtends vroeg en 's avonds laat met Emily samen doen. Dus voor de hond is het ook minder leuk.. Gelukkig heb ik wel een buurman die eventueel een stuk met hem kan lopen als het nodig is.
    Met Emily gaat het eigenlijk heel wisselend. 's ochtends en 's avonds slaapt ze wel goed maar overdag is toch wel vaak een ramp. Ze is dan wel moe volgens mij maar kan moeilijk in slaap komen..
    Maar ach, het komt vast goed!
    Nog maar 2 weken vrij. Ik kan gewoon nog niet geloven dat ik haar over 2 weken fulltime moet missen.
    Als het financieel had gekund, dan zou ik toch even willen stoppen met werken. Maar helaas zit dat er echt niet in. Ik wil wel proberen om m'n parttime salaris wat omhoog te krijgen zodat ik 3 dagen kan werken.

10. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    `goedemorgen meiden

@alicia
    wat super dat jullie het zo leuk gehad hebben! en wat een mooie fotos van nina haha op die auto zo zat julian ook vorige week achterstevoren haha
    stoere schoenen heeft nina ook aan! krijg bij julian echt niks aan behalve slofjes van de wibra;) wil nu ook wel schoentjes gaan kopen omdat hij toch loopt maar hoe ik ze dan aan moet krijgen hij houdt altijd zn tenen zo krom ppff

@banne
    ach arme emily en arme jij! ze hebben het ook zo zwaar in zo'n sprong maar het gaat over hoor;) julian heeft de afgelopen anderhalve week steeds weer tussenin gelegen snachts en ineens in t weekend niet meer echt heel apart!
    wel balen dat je man weg gaat zal wel ff zwaar zijn alleen

@wen
    woooww GEFELICITEERD!!! echt super leuk voor jullie!
    trouw je in leiden dan kom ik ff kijken hoor:p

@wendy
    fijn dat jenz weer wat rustiger is hopelijk heb je wat aan de tips van je begeleider
    hoop ook voor je dat je niet zoveel pijn krijgt straks als je weer ong wordt

@chantal
    groot gelijk liz tussenin je moet zelf ook een beetje rust krijgen

@san
    spannend!!

sorry voor de rest ben ik het een beetje kwijt:(
    ga straks met julian even langs de ha om de kijken naar de pukeltjes die hij nog steeds heeft en of het echt de waterpokken zijn nog steeds;)

nog steeds niet ong geworden gister wel getest maar weer negatief snap er echt geen bal meer van voel ook nog steeds niks
    ga morgen voor mezelf ook naar de ha ik blijf maar steeds pijn hebben bij het vrijen heel irri ben er nu wel ff klaar mee zeg maar na een jaar
    hebben meer van jullie dat toevallig??

fijne dag
    liefs

11. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

wendyric@ Wat een leuk nieuws voor jullie! Trouwen!!! Van harte meid, en ook vooral spannend! Geniet er even goed van.

san@ spannend de uitslag, hopelijk valt ie positief uit! Mijn duimen draaien.

alicia@ wat een mooie foto´s van je kleine meid, en wat wordt ze alweer groot he! Dus een mooie vakantie gehad, gelukkig maar!

banne@ sterkte zo helemaal alleen zonder man. Lijkt me niks hoor zonder man. Vind je wel sterk hoor!
    Bakker je je kleine meid helemaal niet in? Ik bakker namelijk noa overdag in, waardoor ze heerlijk slaapt. Is dat niet een oplossing voor je?

wendy@ gelukkig gaat het wat beter met jenz! Dan voel jij je ook iets beter, dat scheelt toch weer. Gelukkig is nu alles schoon, en is het dus weer afwachten.

babykweb@ raar dat je nog niet ongesteld ben geworden, maar dat je dus ook negatief test. Dus nu weer afwachten tot er iets gaat beginnen.

liefs van pluisje

12. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Nou heb de stoute schoenen aan getrokken en ben vanochtend naar de huisarts geweest. Ik heb zout te kort waardoor ik me dus zo duizelig voel. En ze vond me ook veel te mager, ik moest op de weegschaal gaan staan. En nu moet ik over 3 weken terug komen en als ik dan ben afgevallen dan gaat ze maatregelen treffen. :( Vraag me niet wat! En ze adviseerde me om 1 uur op een dag te gaan wandelen, is goed voor de depri gedachten. Ben wel blij dat ik heen ben gegaan. Even lekker gepraat en begrip gekregen.
    Met noa gaat alles prima, ze volgent me alleen maar en lacht veel naar me. Alleen savonds is een drama, maar ja voor de rest valt alles mee! Misschien ga ik er toch maar in een draagdoek doen savonds, iemand hier ervaring mee??

liefs van pluisje

13. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Noa deed zelf haar handjes zo, lief he!!

14. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @Alicia, leuke foto's van Nina tijdens de vakantie. Hoe heet het park waar je naartoe bent geweest?

@Jeanetjuhh, we hebben een fietskar met 2 plaatsen. Op 1 plaats zit een babyschaal waar Rosalie in kan liggen en dan kan er ook nog een kindje naast. Als ik dan de kindjes alleen ga wegbrengen heb ik ook nog een kindje achterop in een fietsstoeltje. Volgens mij wordt het een hele mooie keuken.

@babykwes, leuk filmpje van julian. Leuk altijd die eerste stapjes, nog zo lekker wankelend?

@Chantal, vervelend dat Liz niet zo goed slaapt in haar eigen bedje. Ik ben ook niet zo van een kind bij ons in bed, maar soms is het gewoon veel te vroeg.

@wenenrich, gefeliciteerd met jullie trouwplannen.

@wen75, fijn dat het een stuk beter gaat met Jenz. Vervelend dat je menstruatie zo pijnlijk was, hopelijk valt het de volgende keer mee.

@pluisje, goed van je dat je naar de ha bent gegaan. Hopelijk kan je wat met de advieze van de huisarts. Schattig zo die handjes van Noa. Ik heb geen ervaring met een draagdoek.

Morgen mijn laatste dagje vrij en woensdag weer aan het werk. Ik heb van de week een nachtmerrie gehad over mijn werk, maar hopelijk valt het in werkelijkheid mee:D. Begin al een beetje te wennen aan het idee dat ik weer moet gaan werken. Ben wel heel druk in huis om alles op orde te hebben voordat ik weer aan het werk moet. Rosalie deed gisteren heel raar met haar flesjes, ging steeds huilen als ze een flesje kreeg, maar vandaag ging het weer goed. Alleen het laatste beetje drinkt ze niet goed. Ze gaat dan lachten en kletsen tegen me terwijl ze moet drinken;). Beter zo dan dat ze aan het huilen is.

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Ik heb een begeleidster van Cardea Jeugdzorg al vanaf Jenz zijn laatste opname. Het is een nieuw project van hun hier in de regio voor baby's die veel huilen zonder medische oorzaak. Nou was er bij Jenz natuurlijk wel een medische oorzaak, maar de begeleiding is super. Zowel voor hem als voor mij. Ze hebben ook een korte lijn met de kinderartsen, dus als het fout gaat dan nemen zijn meteen contact op.

@Pluisje Wat goed dat je naar de ha bent gegaan en wat fijn dat ze zo adequaat heeft gereageerd! Schattige foto van Noa.

@babykwes Wat vreemd dat je niet ongi wordt en ook niet zwanger bent...

@Banne Sterkte komende week zonder je man. Jeetje, jouw verlof ook alweer bijna om. Wat vliegt de tijd voorbij zeg. Als het kan, zou ik zeker ook naar 3 dagen gaan. Merk zelf dat dat al pittig is, laat staan dat ik er meer zou moeten werken. Persoonlijk vond ik het wel weer fijn om aan het werk te gaan, even een andere wereld dan mama zijn. ;)

Zojuist is mijn begeleider geweest en we zijn het beide over eens dat Jenz gewoon helemaal uit zijn ritme is. Het probleem is dan wel opgelost, maar hij komt niet vanzelf terug in het ritme van slapen. Krijg nu een boekje voor slaaptraining, die ga ik doorlezen samen met mijn man en dan maandag komt ze weer en gaan we kijken hoe we dit kunnen toepassen. Mocht het van de week de spuiggaten uitlopen, dan bel/sms ik haar en komt ze 's avonds een keer langs. Blij dat er weer een oplossing aan zit te komen, want zowel Jenz als wij krijgen zo te weinig rust.

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@pluisje
    wat goed van je!! dat is de eerste stap en idd wandelen kan heel goed helpen
    hoop dat je snel weer een beetje beter voelt
    wat een superschattige foto van noa!!!

@wendy
    wat fijn zeg dat je zo goeie begeleiding heb en dat je dat boekje krijgt hoop dat je er wat mee kan en het ook helpt
    wat goed trouwens zo'n project had ik nog nooit van gehoord

@mereli
    jeetje een nachtmerrie over je werk bah kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vind maar hopelijk is je eerste werkdag goed en valt het mee
    tja dat wankelen haha echt lache al loopt hij alweer een stuk beter alleen wordt hij vaak te enthousiast waardoor hij heel snel gaat en dan valt haha

ben vanmorgen bij de ha geweest zei zegt dat het waterwratjes zijn pff hoe komt hij daar dan weer aan sjonge kan volgens haar een hele tijd duren voor ze weer weg gaan nou bedankt
    vanmorgen hebben we trouwens tot half 10 geslapen:$ dan gaat julian dus niet meer naar bed smorgens
    heb hem nu om 13.00 op bed gelegd en hij slaapt nog steeds tis een wonder haha
    gister ook al bijna 3 uur geslapen smiddags lekker hoor

liefs

17. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @pluisje: Wat goed dat je naar de ha bent geweest. Wij hebben hier wel ervaring met een draagdoek. Jens vind het super. Ik heb er dus wel 1 die je zelf moet knopen. Maar die schijnen weer beter te zijn dan die kant en klare draagdoeken. Ik heb ook zo'n kipling babydrager. Maar daar is Jens veels te klein voor + dat hij daar zoin bungelt.

@Wenenrich: Gefeliciteerd met jullie aankomend huwelijk!!

@wen: Ik hoop dat jullie met dat boekje verder kunnen en dat het ook helpt voor Jenz.

@Banne: Spannend zo voor het eerst met Emily. Snap dat het niet handig is om elke keer met haar de hond uit te gaan laten. Dus hoop dat de buurman bij wil springen. Anders misschien de hond een paar dagen bij iemand logeren? En zal heftig zijn weer fulltime werken, ook al is het maar voor een bepaalde tijd. Wat voor werk doe je?

@Mereli: Het zal allemaal wel goedkomen met het werken. Ik neem aan dat het bij de vorige 2 kindjes ook even wennen was in het begin.

@Babykwes: Ik hoop dat je ongesteldheid zich snel aandient. Heb je dit vaker zo gehad, dat hij uitblijft? Ik ben even kwijt hoe het zit.

@Alicia: Leuke vakantie foto's

@San: Hoop ook dat de uitslag positief is! Dus mijn duimen draaien ook mee.

@Chantal: Ik snap dat je Liz bij jullie in bed hebt gelegd. Het gaat anders gewoon enorm opbreken.

@All: Hier gaat alles goed. Het lijkt alleen wel of Jens een regeldag heeft. Vannacht kwam hij om 4.45en vanochtend al om 7 uur, toen weer om 10.30r dus dat is normaal en daarna weer om 12.30. Er is even geen touw aan vast te knopen.

Koen en ik zijn even het dorp in geweest. Het is hier kermis. Verder naar de supermarkt. Koen had verder een BBQ van zijn werk, zonder aanhang, dus wij hebben een avondje alleen.

Verder houd hij me wel bezig. Ik wil Jens verschonen, nu hangt alleen naast de commode zijn hangwieg. Krijgt hij last van spuitpoep. De hele wieg zat onder, het hemeltje en de wiegbak. Nu net maar even uitgezocht hoe ik de wieg moet demonteren. En heb nu de wiegbak in de wasmaschine zitten en het hemeltje heb ik al gewassen. Dus nu ligt Jens voor het eerst in zijn grote bed. :)

18. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Voor pluisje:

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ow grom... Al vanalles getikt en ineens alles weg... Zucht..
    Even de snelle versie dan maar!

@ Pluisje.. Lieve foto! Goed dat je naar de ha bent geweest.. Hier geen draagdoek ervaring.. wel met de minimonkey.. niet helemaal ideaal voor mij, wel heel fijn voor Oona in sprongetjes geweest...

@ Kirin... Ohhh wat een vieze boel moet dat geweest zijn! ;) wel een leuk weetje voor als hij straks volwassen is haha.. Opschrijven! :D

@ WenR... Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Heeft hij je gevraagd??

@ Wen... Wat fijn dat je zulke goede begeleiding krijgt.. Hopelijk heb je iets aan die training... Hoe gaat het nu verder met de voeding? Eerst testen op allerie en dan weer opbouwen?

Hier een rustig dagje gehad.. Oona had duidelijk behoefte aan een knuffel/slaapdagje na het drukke weekend.. en ik kon het ook wel gebruiken om achter haar aan te duiken.. zelf niet helemaal fit...

Gisteren naar een verjaardag geweest in brabant.. Oude kippenschuur omgebouwd tot feestzaaltje... buiten een mega grasveld met koeien in de wei erlangs... Oona vond het prachtig.

Bekijk bijlage 181020
    Op volle snelheid richting de koeien...

Bekijk bijlage 181021
    En we doen hier aan kinderarbeid :D Oona vind de wasmachine geweldig... Meestal haalt ze de wasmand leeg en geeft mij alles aan.. Nu was ze zelf al begonnen! Was 1 minuutje ergens anders en toen ik terugkwam was ze dit aan het doen :D

20. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Die roze schoentejs die Nina aan heeft op de foto zij van de hema. Ze hebben ook ene hele leuke jongensvariant. Met een dubbele knoop blijven ze wel zitten. Het zit tussen een schoen en slof in. Alleen loopt Nina nu alles en dan is die zool helemaal niks en nu zit er ook een gat in. vandaar dat we nu echte schoenen hebben.
    Jeetje nog niet ongi en niet zwanger. Hmm,raar. Zou het met je vermoedelijke ziekte e maken hebben? ik heb geen idee ,maar is mijn eerste ingeving.
    Pijn herken ik niet. Heb je wel nacontrole gehad na de bevalling en was toen alles goed?
    Over watrewratjes. Er woird altrijd gezegd dat je daar niks aan kunt doen en dat het wel 1 jaar kan duren voor je eraf bent. Een moeder op mijn oude werk heeft eens bij zo'n natuurwinkel spul gehaald tegen waterwartjes en binnen no time was het kindje eraf. Sindsdien gebruikte alle ouders dat want het is hartstikke besmettelijk en anders kom je er niet vanaf binnen een kdv. Mischein een idee om dat eens te proberen. Weet niet meer hoe het heet,maar zullen ze in de winkel wel weten.

@Wendyenr. Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Super leuk om hier naartoe te kunnen leven.
    Hoe gaat het veder met de adoptieplannen?

@banne. We waren in Centerparcs les trois forettes in Franrijk. ongeveer 100 km onder luxemburg dus niet heel ver weg. eker een aanrader voor gezinnen met kinderen.
    Jee je man de hele week weg. Ik zou daar ook nisk aan vinden. Moet hij vaak weg zo voor zijn werk?
    En alweer bijna beginnen. kan me voorstellen dat je dat moeilijk vind,ik moet er nog steeds niet aan denken.

@San. Spannend hoor de uitslag. ik ga voor je duimen.

@Kirin. Oh wat een smeerboel moet geweest zijn. Fijne klus om schoon te maken maar later zul je er nog weleens om lachen.
    Leuk om een foto van joiu te zien. Heel raar maar ik dacht altijd dat jij turks of marokaans was. Waarschijnlijk komt dat bij jouw naam verdaan,maar je bent dus hartstikke nederlands. Oeps foutje,hopelijk niet erg.

@Wen75. Wat fijn dat je zo veel steun hebt aan die begeleider. Lijkt me erg geruststellend dsat je zpo altijd bij iemand terecht kunt.

@Mereli. Het park heet centerparsc Les trois de forrets. Zou voor jullie echt heel leuk zijn met de oudste twee. Ooke rg mooie huisje van alle gemakken van thuis voorzien.
    Jij ook alweer aan hetw erk. Wat gaat dat toch snel he. Hoeveel dagen werk jij?

Hier een heelrijk klusdagjke gehad. Garage opgeruimd en al het tuingereedschap opgehangen. Laatste raam boven geverfd. 2 Jurkjes voor Nina gekocht voor als het kouder weer word.

Deel Deze Pagina