Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Haha ik ben hartstikke Nederlands ik heet ook gewoon Marlous ;). Maar je moet een profielnaam hebben hè.

2. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @Alicia, ik werk 3 dagen di, wo en do. Deze week hoef ik gelukkig maar 2 dagen te werken wo en do. De uitzendkracht die mijn werk heeft overgenomen is er deze week en volgende week ook nog zodat ik een beetje rustig kan inkomen en dan mag ik het weer alleen doen.

@Chivay, dat is handig zo'n hulpje in huis:D. Leuke foto's van Oona.

@Babykwes, waterwratjes heeft Veerle ook gehad. De dermatoloog had ook gezegd dat die vanzelf weg zouden gaan, alleen duurt het heel lang. Bij Veerle kwamen er ook steed meer bij omdat ze er maar aan het krabben was. Wij hebben er toen elke avond betadine opgesmeerd met een watje en nu heeft ze er helemaal geen een meer.

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, ow super zeg dat je zoveel steun van haar krijgt. Hopelijk gaat het slapen snel beter.

Hier druk druk druk dus kan even niet reageren.

Liefs

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Lief van jullie dat jullie zo met ons meeleven.

Wat een mooie foto's allemaal weer.

He banne helemaal alleen niks aan.

Fijne avond allemaal.

5. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Babykwes, wat raar en vervelend dat je niet ongi wordt en ook negatief test.. Dat afwachten ook elke keer! Lijkt wel de rode draad in dit forum, het komt altijd weer terug! haha
    Hopelijk snel duidelijkheid voor je!
    Ik vind het vooral heel saai zonder mijn man! Voor de rest red ik me wel. Alleen de hond en Emily zeggen zo weinig terug als ik tegen ze praat.:p Hoewel Emily ook al aardig begint te kletsen!

@Pluisje, wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan! Je geeft natuurlijk borstvoeding dus dan heb je wel wat extra voedingsstoffen nodig. En wat betreft maatregelen als je weer bent afgevallen, dat zal dan waarschijnlijk een soort dieet of iets worden vermoed ik.
    Ik ben ook teveel afgevallen en probeer er nu zelf op te letten dat m'n gewicht niet verder zakt en dat ik juist weer een beetje aankom.
    Heb ooit 48 kilo gewogen en dat wil ik echt niet nog een keer! Dus ik probeer gevarieerd te eten en wat meer te snoepen!:D
    Draagdoek heb ik geen ervaring mee...
    Wat een schattige foto van Noa!

@Mereli, geniet van je laatste vrije dagje! Zal niet meevallen weer werken morgen.
    Emily heeft precies hetzelfde gehad laatst met de flesjes, ook huilen en niet drinken! Was ook maar een dagje. Vind het zo apart dat hun regelmatig dezelfde dingetjes hebben!

@Wen75, wat fijn dat je zo'n goede begeleiding hebt! Ik vind 3 dagen werken inderdaad ook voldoende maar ik vind het ook belangrijk dat we nog wel wat kunnen doen en kunnen sparen.

@Kirin, wat een mooie wieg is dat zeg! Al zal dat er wel even anders hebben uitgezien na het "poepincident" hahaha:D

@Chivay, ik heb ook wel eens gehad dat ik veel had getypt en dan op iets klikte waardoor alles weg was... Tot ik erachter kwam dat ik gewoon naar vorige kon gaan! Misschien is dat bij jou ook zo?
    Leuke foto's van Oona, vooral die in het weiland! hahaha

@Alicia, mijn man hoeft gelukkig niet vaak weg voor zijn werk. Deze beurs heeft hij 2 jaar geleden ook gedaan. Vorig jaar niet omdat we toen net op vakantie waren. En verder soms een beurs in Nederland maar dan komt hij gewoon thuis daarna.
    Ik zal dat park onthouden! Lijkt me wel leuk om een keer te doen.

@All, wanneer zijn jullie gaan babyzwemmen? En hoe deden jullie dat met slaaptijden?

Emily heeft gisteren hartstikke goed geslapen! Wat een heerlijke dag! Ik ben bezig geweest met haar fotoalbum. Erg leuk om die foto's weer terug te zien. Wat was ze klein... Het lijkt ook alweer zo lang geleden.
    Vanochtend werd ze dan wel weer om 5:15 wakker. Ik heb het idee dat dan de darmen bezig zijn en ze last heeft van lucht in de darmen. Ze blijft maar woelen en soms scheetjes laten. Als ze dat niet zou hebben zou ze gewoon doorslapen volgens mij! Maar ach, om 5:45 maar een flesje gegeven en toen zijn we meteen weer gaan slapen. Ik werd wakker gebeld door mijn man om 7:45...

Gisteravond nog even bij mijn zus geweest. Ze vertrekt morgen voor 6 weken naar Auatralie. Een hele onderneming want ze is gehandicapt en ze gaat alleen. Een goede vriendin van haar is daar weer gaan wonen toen haar nederlandse man was overleden.
    Ik ben benieuwd hoe de reis zal zijn!

6. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Goedemorgen,

Alweer een druk ochtendje gehad hier. Meneer wilde om 8.00 drinken. Maar hij bleef maar huilen en jengelen, nadat ik hem rond 9.00 weer in bed had gelegd. Dus heb hem weer aan de borst gelegd om 9.15. Maar die zijn gewoon leeg. Volgens mij is dit dan een regeldag. Hij blijft maar happen, en huilen. Gelukkig is hij rond 10.00 in slaap gevallen.Dus ben nu in dubio. Normaal is rond 11.00 de volgende voeding. Maar misschien moet ik hem even wat langer laten slapen.
    Je krijgt helaas geen gebruiks aanwijzing bij die kleine baby'tjes. Dat zou soms wel fijn zijn.

@babyzwemmen: Ik wil dat ook gaan doen, het kan hier al vanaf 2 maanden. Maar het consultatiebureau zegt dat hij de 1e prikjes gehad moet hebben. En die hebben wij uitgesteld. Omdat hij zo vroeg geboren was. Doen we dat 1 maand later. Ben ook gewoon benieuwd hoe dat gaat met jezelf omkleden, hem meesjouwen en omkleden enz.

@Banne: Spannend dat je zus naar Australie gaat. Wat voor handicap heeft ze? Jammer dat de hond niet terugpraat :D Ik merk al als ik gewoon overdag alleen ben als mijn vriend werken is, dat ik me ook erg alleen voel. En dan is het maar 10 uurtjes.

Foto album moet ik nog steeds aan beginnen. Neem het me elke keer voor en dan is Jens alweer wakker. 2 uurtjes slaap gaan hard. En is zo voorbij als je een beetje aan het huishouden besteed een beetje rondsurft.

@afvallen: Ik zou juist willen dat het hier iets harder ging. Maar ja ik eet gewoon alles en laat ook niks staan. Misschien moet ik ophouden met snoep en dergelijke. Ben een redelijke zoetekauw.

@Chivay: Het mooie barabantse land. Wonen jouw ouders zo vrij dat de weilanden hun achtertuin zijn? En kan Oona niet hier komen helpen met de was? Als je dan toch al met de kinderarbeit bent begonnen :p

Vanmiddag ga ik nog even met hem op pad. Mijn ouders zitten met een schuttersgilde. En het is hier nu kermis en dan hebben ze allemaal festiviteiten. Vanmiddag doen ze aan prijsschieten. En dat is niet zo ver hier vandaan. Dus ga even langs.

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kirin. haha gewoon marloes dus. Heel raar maar je hebt na al die tijd toch een beeldd van iedereen gekregen en daar zelf een gezicht bij bedacht. het blijkt wel dat ik er meestal hartstikke naast zit ;)

@banne. Gelukkig maar dat hij niet zo vaak weg moet. ik praatr altijd heel veel tegen Nina. En ondabks datz e eerst nisk terug zei,merkte ik wel heel snel dat daar reactie op kwam in de vorm van allerlei geuidjes. Nu kletst ze flink alleen versta ik er nog niks van. Alleen 'bah' en 'nee' kan ze heel goed zeggen.

@Mereli. Lekker dat je nog even hulp hebt de eerste twee weken. Lijkt me best weer wennen om aan hetw erk te gaan. Zit je al een beetje in ritme met de kinderen verzorgen 's ochtends en wegbrengen?

@Banne. Wij hebben nog geen babyzwemmen gedaan. Wel regelmatig gaan we zwemmen in duitsland. Is extra verwarmd en de hele dag open dus dan kunnen we tussenm de slaapjes door gaan. Bij ons is het zwemmen op de slaaptijden van Nina dus daar begin ik niet aan,is ze niet te genieten,hihi.

@San. Ik vidn dat meeleven vanzelfsprekend. Toen we hier ana de klets raakte vorig jaar,wilde iedereen maan een ding:een kindje en ik guin het iedereen zo ontzettend. Wij zijn zo gelukkig met Nina en ik hoop ook dat dat geluk jullie is gegund.

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

banne, kim was 3 maanden toen we met babyzwemmen begonnen, ze vond het heel leuk toen al
    Spannend dat je zus daar heen gaat. En leuk he een fotoboek maken, ze zijn zo weer groot.

Chivay leuke foto van Oona, lekker krullebolletje

San hoe gaat het? Heeft je man al zaad weggebracht voor onderzoek?

babykwes balen nega test en niet ongi, irritant is dat he. Je kan dan maar beter ongi worden en weten waar je aan toen bent.

Wen hoe gaat het met je?

Kim zegt steeds meer dingen, als ze poep heeft zegt ze poep, als ze iemand ziet eten zegt ze eten, en koek, en als ze ergens op wil op, en af. Als we de straat inrijden zegt ze huis, zo leuk.
    Ze gaat steeds meer snappen.

Vandaag een dagje vrij, kim is nu al wakker na krap een uur, tis haar enige slaapje overdag, dus dat wordt gezellig. pfff

xxx

9. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Pff. net werd ik gebeld door de office-manager waar ik mee samenwerk. Zij is op dit moment overspannen en werkt arbeidstherapeutisch. Ze wilde me er niet eerder mee lastig vallen, maar ze wilde het me wel nu alvast vertellen omdat ze morgen ochtend (mijn eerste werkdag) niet is. De uitzendkracht blijft nu tot half oktober.

@alicia, het verzorgen van de kinderen gaat goed. Soms wel haasten als Rosalie al aan het huilen is en ik de boterham van de andere kinderen nog moet smeren. Maar over het algemeen lukt het me aardig.

@Kirin, een gebruiksaanwijzing zou af en toe wel handig zijn hahah. Ik laat Rosalie meestal wel liggen tot ze wakker wordt of al 5 uur tussen het vorige flesje zit.

Ik ga nu even de gebruiksaanwijzingen van Rosalie op papier zetten, voor zover ik die weet. Ze gaat morgen voor het eerst naar opa en oma. Wel spannend hoor.

10. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

kirin@ bedankt voor de info! Heb nu ook een draagdoek in huis, maar dan wel een kant en klaredoek zeg maar. DUs wie weet ga ik hem vanavond uit proberen. Leuke foto´s, zag het nou goed bakker je dus ook hem in? En doe je dat altijd of soms? Ik alleen overdag, snachts slaapt noa heerlijk in haar slaapzakje.
    Veel plezier op de kermis, en hopelijk heb je mooi weer!

mereli@ spannend zo voor de eerste keer uit logeren! Hopelijk vind ze het leuk, en heb ze er niet al te veel erg in.

carpe@ wat wordt ze dan alweer groot he! Beginnen met praten, kan het me nu nog niet voorstellen, maar lijkt me wel heel leuk! Geniet er maar lekker van.

banne@ ik wil ook op babyzwemmen gaan, lijkt me wel leuk aan gezien noa water helemaal te gek vindt! En misschien wil ik ook wel op babymassage, maar die cursus begint pas in november.
    En ja afvallen, ik heb wel eens 85 kilo gewogen, en dat wil ik gewoon nooit meer! Dus ben wel iemand die erg op eten let, vind dat soms ook wel moeilijk hoor! Maar ja dat zit tussen me oren denk ik dan maar.

san@ leef erg met je mee, aangezien ik weet in wat voor schuitje je kom! Sterkte meid.

me kleine meid huilt, tot snel
    liefs van pluisje

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Banne wij doen ook aan babyzwemmen. Deze week begint het weer, maar we gaan volgende week ivm te weinig tijd deze week. Liz vind het erg leuk om te doen. Hopelijk kun je drie dagen werken. Ik werk soms ook 32 uur in de week en vind het echt wel veel. Ik heb het geluk dat ik het in zeven dagen kan werken, maar goed.

Pluisje ik heb dat ook dat ik heel erg op eten let. Alleen moet ik wel zeggen dat ik sinds dat Liz er is er niet meer zo op let als voordat liz er was. Toen liz er nog niet was sporte ik heel veel. Nu ben ik sinds twee weken ofzo weer begonnen met hardlopen en buikspieroefeningen.

Carpe leuk he dat ze steeds meer dingen gaat begrijpen. Dat zie ik bij Liz ook. Jammer dat ze nu alweer wakker is. Ik snap helemaal wat je bedoelt;) Ik meot zeggen dat liz sinds 2 dagen weer erg veel slaapt. Gisteren over de hele dag vier uur en vandaag gaat ze die kant ook alweer op. Hopelijk is het sprongetje nu helemaal over:D Vind die elf maanden sprong toch wel 1 van de ergsten:(

Merili succes morgen met werken. Vind het knap hoe je het allemaal combineert met drie kinderen!

Zo ik ga maar eens boodschappen doen. Ben op het moment zo druk op mijn werk met allerlei zorgoverleggen, die weer verwerken enz enz. Krijg er een beetje een punthoofd van. Ik doe dat allemaal als ik vrij ben (schrijf er wel uren voor hoor, maar zo word ik zo min mogelijk afgeleid) maar ja dat houd wel in dat ik weer extra werk pffff even klagen hoor;)

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, babyzwemmen daar kan ik je ook niet over informeren. Ik zag het zelf niet zitten en nu nog niet vind het zoiezo echt een hele onderneming om jezelf en je kleintje daar om te kleden en douchen enzo en ook vanwege de slaaptijden hier is dat om 10.00 dan slaapt Luuk altijd nog.
    Wat goed dat je zus dat gaat doen wel erg spannend idd wat voor handicap heeft je zus?
    Leuk he het fotoalbum ik ben al helemaal bij kan er elke keer weer in kijken denk dan ook echt was hij zo klein:$

@ Alicia, ik praat ook heel erg veel tegen Luuk en hij babbelde ook al erg snel terug en nog steeds is het een echte brabbelkont.

@ Carpe, hoe gaat het verder met je? Is jullie huisje al een eind klaar en hoever zit je nu in je cyclus?

@ Babykwes, raar hoor van je ongi. Maar kan dit niet van je MS komen?

Hier nog iets vreemds trouwens iemand van mijn werk is pas bevallen en haar kindje heet ook Luuk oke dat kan maar ze hebben ook precies het zelfde geboortekaartje:$ vind dit zelf heel erg vreemd.

Liefs

13. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
  14. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal.

Jeanetjuh dat is waarschijnlijk jaloezie of dat ze zelf geen keuze kunnen maken.
    Hier zullen wij ook een zelfde naam nemen als onze kennissen hebben maar dat heeft de reden van ons neefje.

Iemand vroeg het weet niet meer wie maar vrijdag krijgen we de uitslagen van bloed van mij en zwemmers van mijn man.

Wendy hoe gaat het heb je het allemaal al kunnen verwerken.

Bedankt voor jullie steun.

Groetjes

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal zo dan slaapt ze veel veel zeg overdag. lekker

Jeanetjuh na ja zeg, zelfde naam tot daar aan toe, maar ook nog zelfde kaartje, pff.
    Mijn cyclus houd ik niet meer bij, we klussen wel veel, maar houd me er verder niet meer mee bezig na vorige maand haha.
    Was er gelijk klaar mee. Ik zie het wel. Let ook niet meer op klachten enzo

Pluisje is het die foto gelijk op die pagina? Leuk zeg

San, ik vroeg dat,spannend zeg vrijdag.

Yoehoe, kim hele middag los door de hele kamer gelopen, gaat nu echt goed. Ben trots

xxx

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@alicia
    dank je voor de tip voorde wratjes!
    dat ik niet ong wordt zou niet door de ms kunnen komen, wel door de stress van de afgelopen tijd misschien

@chiavy
    wat een schattige fotos van oona
    en handig dat ze alvast de was er in doet haha

@kirin
    oei lekker schoonmaak klusje voor je;)
    leuk voor later haha

@jeanetjuh
    jeetje wat apart sommige mensen ook ppff
    vind t eigenlijk ook wel een beetje eng hoor

@mereli
    ok betadine dus dat heb ik hier staan zal t is proberen thnxx!
    hoe ging je eerste werk dag viel het mee of tegen??

@banne
    ja het zal wel ff stil zijn alleen maar wel leuk he dat kletsen van emily
    en gelukkig heb je altijd ons nog wij kletsen wel terug:D

@carpe
    jeeejj wat knap van kim!
    gaat ineens hard dan he wel superleuk

sorry voor als ik iemand vergeten ben!

nou dit geloof je gewoon niet, vanmorgen bij de dokter mn verhaal gedaan dus ging ze even de verlate nacontrole doen nou alles was goed ze kon geen gekke dingen zien
    gaat ze dus mn buik controleren dus ze duwt een beetje doet me daar toch pijn ppff
    zegt ze doe aan het eind van de week nog een test en kijk het even aan hoe de klachten gaan
    nou ik ben weg gegaan maar wat dan ik kijk het nu al een jaar aan sorry hoor dus morgen meteen weer even bellen ben het dus duidelijk niet eens heb ook lekker zelf al de afspraak gemaakt bij de gynaecoloog dus haha vind dat ik wel lang genoeg gewacht heb dus!

heb ook sinds vanmiddag echt pijnlijke borsten ppff wordt er echt gek van hoor dat heb ik nooit gehad behalve toen ik zwanger was:(
    denk dat ik schijnzwanger ben ofzo

fijne avond meiden
    liefs

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jeanetjuh. Vreemd dezelfde naam en hetzelfde kaartje . De naam kan nog vind ik. Ze kan die natuurlijk heel mooi hebben gevonden toen ze die van jullie hoorde,maar dan ook nog hetzelfde kaartje zou ik dan niet doen. Hebben ze zelf geen mening of zo. je moet maar zo denken; ze zijn jaloers en vinden alles van jullie leuk.

@Babykwes. Wta raar bij je arts. Je hebt niet eens een nacontrole gehad? Je huisarts zei dus ook niet wat zij dacht,alleen dat je nog maar eens moet testen. had zij toch ook daar kunnen doen. Beetje apart. Ben benieuwd wat de gyn dan zegt. Schijnzwanger zal wel niet. Dat zit tussen de oren en is volgens mij als je heel graag een kidn wil en het niet lukt,dat vrouwen zich inbellden dat ze zwanger zijn.

18. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Goedemiddag!

Net weer met Liz naar het CB geweest. Liz heeft weer prikjes gehad en ze heeft gelukkig nergens last van en moest ook niet zo hard huilen. Ze weegt nu tien kilo en achthonderd gram en is 80 cm lang. Ze word erg lang volgens het cb. Ook was de motoriek prima. Vind het altijd fijn als ze het goed doet.

Jeanetjuh nou ja zeg wat raar. Vind het niet normaal.

Pluisje wat een leuke foto:D

19. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @pluisje: Ik doe Jens inderdaad inbakeren met de pacco inbakerdoek. Wij doen het elk slaapje als hij in zijn bed/wiegje of kinderwagenbak ligt. Dus zowel overdag als 's nachts. Hoewel ik hem nu niet in zijn bedje heb liggen maar in de box. Hij ligt op zijn buik te slapen. Moet ook af en toe kunnen.

Heb je die doek al geprobeerd bij Noa? En leuke foto. Ik neem aan dat degene die Noa vastheeft de verloskundige is?

@Babykwes: Wanneer moet je naar de gynaecoloog?

@Carpediem: Wat goed dat Kim al los loopt.

@Chantal: Fijn dat alles goed is met Liz.

@Jeanetjuh: Inderdaad een vreemde actie. Dezelfde naam kan nog, maar exact hetzelfde geboortekaartje? Heb je ze er al mee geconfronteerd? Zou ik wel doen.

@Mereli: Hopelijk viel het werken vandaag mee.

@all: Ben vandaag ook bij het consultatiebureau geweest. Jens was weer goed aangekomen. Hij woog vandaag 4580 en afgelopen vrijdag was het nog 4370. Doet hij goed. Verder ben ik even boodschappen wezen doen. Jens ligt nu nog heerlijk te slapen in de box. Ga hem z eens wakker maken voor eten. De productie van de borstvoeding moet weer omhoog. Dus leg hem maar wat vaker aan.

Verder is het gelukkig goed gekomen met de wieg. Ik zie geen vlekken meer op het hemeltje en ook niet op de wiegenbak. Heb hem net weer in elkaar gezet. En hij hangt nu gezellig in de woonkamer. Vind het wel fijn om Jens vandaag in de buurt te hebben.

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Ik vind het erg moeilijk om er wat van te zeggen dus denk dat ik dat maar gewoon niet doe maar vind het wel erg vreemd allemaal. Ja idd net wat Alicia zegt zo denk ik ook maar.

Meiden ik heb tips nodig ik moet snachts soms wel 10 keer mijn bed uit voor Luuk sinds hij kan draaien is het echt vreselijk hij gaat dan bovenin zijn bed liggen op zijn buik en gaat dan jammeren dus ik er weer heen om hem goed te leggen en een speen te geven dit is dus soms wel 10 keer op een nacht. Dus alle tips zijn welkom.

Dan nog een slaapzakken vraag ik heb de slaapzak isimini met langemouwen maar omdat Luuk dus niet onder zijn dekentje blijft liggen vind ik hem eigenlijk te koud voor snachts welke vinden jullie fijn?

Vandaag ben ik jarig vanmorgen lekker naar de stad geweest met mijn moeder en Luuk en heerlijk geluncht verder doe ik er vandaag niks aan i.v.m. de verbouwing ik vier het pas 2 oktober dus voel me nu ook echt niet jarig.

@babykwes, heb je de dokter nog gebeld?

@ Chantal, fijn dat het allemaal goed was met liz hopelijk heeft ze niet teveel last van de prikjes.

@ Carpe, knap dat je dat kan hopelijk is het nu gewoon snel raak.

Liefs

Deel Deze Pagina