Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo…even niet geweest en gelijk 10 pagina’s bij lezen.
    Eigen schuld, dikke bult!! Haha!!

Alicia:
    Ik haal mijn boodschappen bij c1000. Daar hebben ze een heel schap met allemaal zonnatura producten.

Jeanetjuh:
    Het zwemmen is echt superleuk. Wij zijn ook pas gegaan toen Roan een half jaar was. Ze hebben er dan zelf ook iets meer aan. Wat een lachebekkie is luuk al!

Wen&R:
    Ik weet even niet wat ik moet zeggen…ik had het je zo gegund.
    Misschien kun je die spullen voor een mooie prijs op marktplaats verkopen? En mocht je toch nog snel zwanger raken dan koop je gewoon weer nieuwe terug!

San:
    Morgen is de grote dag!!!! Geniet ervan meis, want je zult zien dat de dag voorbij vliegt!

Kwebbel:
    Haha, wat een vrolijk ventje, die Jelmer! En die paté is echt top he?

Bewegen op het laatst:
    Roan was (en is nog steeds) erg beweeglijk. Tot op het laatst voelde ik hem heel goed. Dat zal per zwangerschap ook wel verschillen.

Mereli:
    Jeetje, dat gaat ineens snel! Wel fijn dat je vk je overdraagt naar de gyn en niet zelf aan blijft modderen.

Banne:
    Fijn dat alles goed is met jullie meisje. Hopelijk daalt ze zelf in en heb je binnenkort je kleine meid in je armen. Probeer je niet te veel vast te houden aan die 40 wkn of zelf eerder….dat kan nog heel erg tegenvallen. Ik spreek uit ervaring!;):D

Chivay:
    Wat schattig!!! Wonen jullie dicht bij elkaar? Leuk als ze samen op kunnen groeien.

Nbroen:
    Grappig dat je al weet welke datum je kleintje geboren gaat worden. Al is het voor jullie een hele geruststelling. Succes!

Carpe:
    Oei…ik zou ook schrikken als Roan zo hard zou vallen dat hij er een bloedneus van zou krijgen. Goed dat je meteen naar de HA bent gegaan.

Chantal:
    Prima oplossing zo met het brood! Roan kauwt alles weg alsof hij een mond vol tanden heeft, hij eet een hele boterham met korsten en al. Dus hier nooit hoeven dippen.

Lovely:
    Wat aardig dat je naar me vraagt! Hier gaat alles goed, druk met van alles en soms weinig tijd op iedere keer uitgebreid online te komen. Hoe gaat het met zulay? Heb je nog mooie foto’s?
    Ik ben in één keer gestopt met het uitkoken van water en flesjes. Roan heeft er helemaal geen last van gehad. Mijn buurvrouw werkt op de kraamafd in het ziekenhuis en vindt het ook onzin om spa of gekookt water aan te bieden. Ons kraan water is zo goed gezuiverd, daar is echt niks mis mee.

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Zo de hele ochtend geshopt altijd leuk:D!!
    Ik heb nog een heel lief pakje gekocht bij prenetal vandaan, kon het niet laten.

Me vriend vind het overbodig nou ja jammer dan.
    Hadden jullie mannen dat ook?? Dat weinige geintresserd zijn in de baby. Of laat staan naar mijn! Ik vroeg laatst wanneer ik respect krijg omdat ik zwanger ben, toen antwoorde hij, als je negen maanden zwanger ben. En doet me wel eens verdriet dat hij zo doet. Ik had me het gewoon anders voor gesteld.
    Maar snappen doet ie het niet. Snappen jullie me wel?? Of is dit iets wat overal zo speelt??

liefs van pluisje

3. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    nog geen baby nieuws:( jammer.

@ san een hele fijne mooie dag toegewenst!!!

4. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Sammie met zulay gaat het goed rolt lekker de hele kamer door enzo ik zal heel snel weer wat foto's plaatsen.

Pluisje wat jammer dat je vriend zo doet je draag tenslotte ook zijn kind. Hij heeft het besef gewoon niet wat een zwangerschap met je doet je kan het uit leggen maar of het dan word begrepen tja. Wat kleertjes betreft misschien intesseerd het hem nu nog niet maar wanneer jullie kleine meis er is het het den wel ineens veel boeiender vind? Geniet van alle bewegingen en alle spullentjes die je voor je kleine meis koopt echt want het is zn bijzondere ervaring zoals jij en wij allemaal hier weten. Als je kleine meis er is is hij niet meer bij haar weg te slaaan. Want misschien gaat het dan voor hem allemaal leven.

Liefs

5. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Hallo allemaal,

Vandaag een erge domper, ik moest om kwart voor acht in het ziekenhuis zijn. De arts kwam om te toucheren en zei gelijk al dat het nog potdicht zat en dat er vandaag niks ging gebeuren. Nou daar zat ik dan in alleen mijn bevallings t shirt. Na de ctg mocht ik weer naar huis. Ik was echt teleurgesteld en ben toen met mijn zus (die op Veerle aan het passen was omdat ik haar nog niet naar school wilde laten gaan vanwege de hersenschudding) kleertjes gaan kopen voor de baby, heb ook nog een leuk roze lakentje voor in het wiegje gekocht en nog wat roze hydrofielluiers om het wiegje mee op te maken.

Maandag weer naar het ziekenhuis kijken of mijn baarmoeder al wat meer open is gaan staan, is het niet het geval dan gebeurd er maandag ook niks. Heel erg vervelend allemaal. Zeker omdat er ook iedere keer weer oppas voor de andere kinderen geregeld moet worden en omdat ik niet weet waar ik aan toe ben. Kan je maar beter gewoon op je weeen wachten.

@Wendyenrichard, wat goed al 1,5 kg kwijt,blijf zo doorgaan.

@Chivay, nee ik heb geen buddy, ik had wel om een buddy gevraagd, maar weet niet meer wie het was, maar ik heb nu internet op mijn telefoon dus kan vanuit het ziekenhuis even reageren mocht er iets gebeuren.

Het is een hele rare week geweest, met veel ziekenhuis. Ga vanavond vroeg mijn bedje in.

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Merili, dat is balen zeg.

@ San, heel veel plezier morgen. GENIETEN@!!

@ Lovelyme, ook hier altijd kraan water gebruikt.

Moet nu nog werken tot 23.00 en dan lekker 5 dagen vrij ben er echt aan toe.

Liefs

7. LovelyMe: helemaal in het begin heb ik het water nog wel echt doorgekookt voor het maken van een flesje, maar daar ben ik al heel snel mee gestopt. Gewoon wat opgewarmd water krijgt ze in d'r fles, soms is het water al wel een keertje gekookt geweest en zit het nog in de waterkoker.

San, heel erg veel plezier morgen! Het weer wordt geloof ik wat beter dan vandaag, toch?

Ik lees allemaal over de zonnatura paté. Wij hebben sinds kort ook een C1000, heb gisteren even gekeken maar hier staat ie er niet bij in het zonnatura schap. Misschien een te kleine winkel
    Trouwens, als er tussen jullie nog C1000-shoppers zitten die zegeltjes voor een dagje uit over hebben... ik hou me aanbevolen :)

Over het zwemmen; met Femke ben ik nou alweer bijna 2 maanden aan het zwemmen, en ze begint het eindelijk leuk te vinden. De temperatuur is niet echt geweldig bij ons, dus tot nu toe was het eigenlijk nog te koud voor haar.

Banne; succes met de laatste loodjes, en met de bevalling als het zover is.

Mereli, nog nieuws? Ik hoop voor je dat het een gewone bevalling kan worden.

Ach Pluisje, die mannen snappen dat gewoon niet, een zwangerschap. Ze kunnen dat zelf niet ervaren, hebben geen idee wat je doormaakt. Dus doen ze maar alsof er niks aan de hand is :p
    En een pasgeboren baby, die ook alleen maar poept, huilt en melk drinkt.... tja, daar heb je natuurlijk ook nog weinig aan ;)
    De ene vent kan er nou eenmaal beter mee omgaan dan de ander!

Femke wil de laatste paar dagen d'r hapjes ineens niet meer goed eten. Ik vraag me af of het kwam doordat er kip doorheen zat, of dat het misschien te dik was. Ik ben door Jelle wat teveel verwend; die at gewoon heel vlot op wat je hem maar voorhield ;)

8. Ah Mereli, ik lees je verhaal nu....
    Balen zeg, dan reken je er toch een beetje op, rottig als er dan niks gebeurt en je maar weer moet afwachten.
    Maandag, dat duurt toch nog wel even. Hopelijk begint er in de tussentijd wat uit zichzelf!

9. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Mereli wat vervelend zeg!!! Nou hoop dat je heel snel je kleine meis vast mag houden!

@water dan ga ik daar ook maar mee stoppen. Thnx ladies

Liefs

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ohh mereli wat balen zeg!
    Hopelijk maandag wel!
    23 mei is ook een schitterende bevaldatum :D (Ben ik jarig ;) )

(Mocht je toch graag een buddy willen.... dan roep maar.. buddynieuws brengen is altijd leuk :D)

@ Water..
    Hier nog gekookt water voor de flesjes..
    Maar niet meer voor sap of water tussendoor...
    Puur omdat het in ons systeem zit dat gekookt water ;) Niet omdat ik het nog nodig vind..
    Steriliseren van de flesjes doe ik 2x per week nog..

11. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames de laatste avond .

heb zin in morgen ben gelukkig nog niet echt zenuwachtig .
    nagels zijn nu aan het drogen dan douchen en morgen om 6 uur al op .

lees zaterdag hopelijk weer bij en dan gaan we naar kreta .

foto's komen zo snel mogelijk .

groetjes san

12. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Mereli, wat balen zeg! Helemaal omdat je niet weet waar je aan toe bent nu! Hopelijk gebeurt het voor maandag spontaan!

@Pluisje, Mijn man heeft denk ik het tegenovergestelde.. Als voorbeeld, we zagen bij de bijenkorf een heel schattig jurkje van Lief! maar helaas niet in de maat die wij wilden. Ik ging op dat moment verder de stad in met een vriendin en hij ging richting huis. Belt hij even later op dat hij het jurkje in de juiste maat in de Lief!winkel heeft gevonden! En als we in de Prenatal zijn komt hij ook met kleertjes aan die hij uitgezocht heeft (terwijl we voor iets anders daar zijn..;)). Hij is ook bezorgd over mij en slaapt de laatste weken ook met 1 oor open! Als ik 's nachts wakker ben en ik ga naar de wc dan vraagt hij vrij snel of alles nog goed is. haha
    Maar contact maken met de kleine zoals praten tegen mijn buik enzo dat doet hij weer heel weinig, of eigenlijk helemaal niet. Maar ik denk dat als ze er eenmaal is hij dat helemaal goed maakt!

@Sammie, ik hou me niet vast aan de datum hoor! Ze mag nu wel komen van mij, Maar het kan maar zo begin juni worden... EN dat is ook niet erg.
    Ik ga wel bij de vk volgende week even vragen tot hoe lang ze je door laten lopen. Volgens de echo laatst loopt ze al een week voor qua groei dus dan zie ik 42 weken niet zitten.;)

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @san, ik had ook al op je hyves gereageerd...
    Heel veel plezier vandaag!!!

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Mereli jeetje wat een domper idd zeg, vooral als je er al vanuit gaat. Dikke knuffel

San een hele fijne dag, mazzel zeg met het weer. Heerlijk daarna naar kreta

Water koken doe ik al lang niet meer, volgens mij was kim toen 4 of 5 maanden ofzo, gewoon kraanwater.
    Flessen uitkoken nog 1 keer per week ofzo

Ik was bij de huisarts, en heb een peesplaatontsteking.
    Moet een paar dagen rustig aan doen, en of schoenen met heel veel steun, of naar de podoloog voor een zooltje

xxx

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Banne. Ik heb dat vaker gehoord dat je pas later naar het ziekenhuis mag gaan. Hier is het geloof ik met 7 cm. Dat was ook een grote reden dat ik er voor had gekozen om thuis te willen bevallen. Zag het echt niet zzitten om met zovel ontsluiting in de auto te stappen. Achteraf vond ik het het fijnst om de weeen in de auto op te vangen. Heb al weleens gekscherend tegen mijn vriend gezegd dat wanneer ik nog eens moet bevallen we maar een ritje naar amsterdam moeten gaan maken.
    Dan mogen ze in arnhem wel wat verloskamers erbij maken,want binnenkort moet idereen die nu nog in zevenaar bevalt ook naar rijnstate. Dan zal het helemaal wel druk worden.
    Bij de vk-praktijk waar ik was ,makenze ook een echo en schatten hoe groot het gaat worden. Als het dan een eel groot kindje word,ga je ook naar het ziekenhuis. Bij mij werd geschat dat Nina 3500 gr zou zijn,maar bij geboorte bleek 3800 gr. Nu heeft ze natuurlijk ook 10 dagen langer gezeten dus dat scheelt ook wel. Het is maar een inschatting,heel precies kan dat niet en vaak zittenz e er toch wel naast.

@Babykwes. Ja ze slaapt weer geod. Gister ook een rolgordijn opgehangen. We hadden het even met vuilniszakken uitgeprobeert,maar hetw erkt wel. Nu ongeveer slaapt ze tot 7:45 uur.
    Leuk he dat ze overal aan vast houden nu. Ik vind het zo leuk om te zien dat Nina nu de hele tijd op haar knietjes zit.
    ja dinsdag en donderdag zijn ze alweer 9 maanden. Is wat he. Fa en toe gaat het mij iets te snel. Heb jij dat ook?
    Fijn dat Julian het meeste in zijn eiegn bed slaapt. Zal de tijd wel ven nodig hebben,maar het gaat toch goed zo.
    edn je haar weer naar wens?

@Lovelyme. Je kunt nu gewoon kraanwater geven. Zulay ligt nu ook op de grond en stopt vanalles in de mond dus heeft het nu geen zin meer. Is voorla als ze heel klein zijn. je kunt er zo mee stoppen maar als ej het zelf fijn vidn kun je ook eerst minderen.
    Ik doe het soms nog wel als ik water in de waterkoker heb zitten,maar dat is meer gewenning.

@Mereli. Jeetje wat balen. Ik vidn het ook een beetje raar van die gyn. Ze beloven je de baby te gaan draaien en daarna weeopwekkers te geven en dan doen ze niks. Hij had er blijkbaar niet zo'n zin in. Zoiets kun je een zwangere vrouw dan niet beloven vind ik. Ik dacht gosterav ond nog:mereli zal haar kleintje al wel vast hebben.
    Nou houd moed meid. het kan niet lang meer duren en dan heb jij je meisje ook vast.

@mannen en zwangerschap. Mijn vriend was juist hel lief tijdens de zwangerschap,is hij tropuwens altijd. Hij liet mij wel mijn ding doen,want ik hoef niet betuttelt te worden,maar verven en zwaar tillen mocht ik niet van hem. Hij widle overal bij betrokken worden. De meeste spullen hebben wij dam ook samen gekocht,ook geen enkel bezoek aan de vk heeft hij over geslaegn,ook praten tegen mijn buik deed hij,heel leuk. Eieglijk dus een geweldige vriend tijdens de zwangerschap en een geweldige vader nu Nina geboren is.

@CArpe. NBou daar ben je ook klaar mee. Hoe kom je daar eigelijk aan?
    Heb je nu een zooltje of doe je rustig aan?

@San. Een hele fijne dag vandaag. Je bent super weer. Ik ben erg benieuwd naar je verhaal. Gniet ervan.

16. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    San hele fijne dag vandaag!!

Liefs

17. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Alicia daar heb je wel gelijk in ze is idd lekker op de grond aan het spelen enzo dus ik ga het ook afbouwen. Lief he kunnen die mannen zijn tijdens je zwangerschap hoe ze dan verandere zn stoere vent maar als hij over zn kleine meis praat dan smelt hij hahha( dat heeft mij mannetje dan).

Liefs

18. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@mereli
    jeetje wat een doper zeg:x hopelijk is er maandag al wat beweging in gekomen

@carpe
    hoe kom je daar nou aan? sterkte iig doe maar lekker rustig aan
    (voor zover dat gaat he met een kleintje)

@loveley
    julian slaapt al heel lang eigelijk gewoon in zijn eigen bed alleen als wij naar bed gingen legde ik hem bij mij kon het nog niet aan dat hij zover lag haha
    nu staat zijn bedje naast ons bed en ligt hij de hele nacht in zn eigen bed
    maar bedankt iig

@alicia
    dus nina vond het te licht in haar kamer begrijpelijk toch;)
    ja het gaat mij ook veel te snel hoor iedereen zegt het altijd maar het is ook echt zo de weken vliegen voorbij!
    helemaal nu ze steeds meer dingen gaan doen zoals gister had julian zich opgetrokken aan zijn bedje ik schrok maar hij had de grootste lol haha dus meteen maar zn bedje lager gezet zo ineens deed die dat kleine draak
    uhh mn haar haha het is wel blond maar ook nog erg oranje van het ontkleuren wisten we wel van te voren maar er moet vandaag even een donkerder tintje blond overheen ben nu net bassie hahaha

@banne
    hoe gaat het bij jou??

@san
    volgens mij hebben jullie super weer heerlijk
    geniet er van en alvast gefeliciteerd:D

@jeanetjuh
    hoe gaat het nu met luuk??

@water koken
    hier ook al lang niet meer wel gedaan tot een maand of 3/4 denk

vanacht een super goeie nacht jeeeejjj
    julian heeft de hele nacht in zn eigen bedje geslapen en is maar 3x wakker geweest voor zn speentje en toen meteen weer slapen
    ben zoooo trots op mn mannetje:D

fijne dag meiden
    liefs

19. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @Alicia, de gyn kon niets doen, omdat er geen ontsluiting was, ze kunnen de baby pas draaien als er onsluiting is. Zodra hij de baby gedraaid is worden mijn vliezen gebroken zodat ze niet meer terug kan draaien. Ik ga er nu een beetje vanuit dat ik maandag alleen maar voor een inwendig onderzoek naar het zh ga en dat er maandag weer niets gebeurd. Ik heb geen idee wat ik eraan kan doen om ontsluiting te bevorderen. Ik heb altijd 31 mei een mooie geboortedatum gevonden dus ga er maar vanuit dat het nog zo'n 2 weken duurt voor onze kleine geboren wordt, kan het alleen maar meevallen.

@Mannen, toen met de eerste was mijn man niet zo betrokken bij de baby en zwangerschap hij ging wel af en toe mee naar de vk maar verder niets. Toen Veerle eenmaal geboren was zat hij alleen maar met haar op schoot echt heel lief. Hoe mannen dan toch zo ineens veranderen he.

Verder weet ik niet meer wat er allemaal geschreven is.

Vandaag is Veerle weer voor het eerst naar school gegaan na haar hersenschudding, maar een half dagje school vandaag. Kan ze vanmiddag weer wat slapen en ik ook:D. Nu nog even wat in huis gaan doen, even wat was vouwen.

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, het gaat nog steeds niet lekker hij heeft last van zijn reflux en zijn buik we gaan zo naar de kinderarts.

@ Mannen, mijn man was ook heel erg betrokken bij mijn zwangerschap wilde naar alle controles mee en we hebben ook veel samen gekocht. Normaal is hij ook heel erg lief dus had ook niet anders verwacht ook nu is het een super vader:D

@ Carpe, dat is balen heb je medicijnen?

Liefs

Deel Deze Pagina