Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    nou meiden geen baby hoor gelukkig!
    ergens toch ook wel weer jammer haha
    wel heb ik een kleine cyste in mn baarmoeder waar ik dus idd last van kan hebben dus morgne met de ha overleggen wat er aan te doen
    verder zag alles er goed uit en ook niet alsof ik 2 weken overtijd was dat kon ze zien aan mn slijmvlies ofzo dus over 2 weken gewoon ong worden dan denk

@jeanetjuh
    wij laten hem ook altijd liggen wil ook t risico niet lopen dat hij wakker wordt
    hij ligt in een romper met pyjama en een slaapzak dus echt koud kan hij het nog niet hebben denk ik dan

liefs

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ babykwes, vervelend zeg een cyste hopelijk kunnen ze er iets aan doen. Idd ook wel jammer dat je niet zwanger bent. Oke dan blijf ik voortaan lekker van Luuk af:)

Liefs

3. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Jeanetjuh hopelijk slaapt luuk vanacht beter.

Chivay en wendy wat gaat dat snel met de tandjes.

Morgen krijgen we de uitslagen van de zwemmers en bloed ben wel erg zenuwachtig. En vandaag ben ik door mijn rug gegaan zo dat deed zeer maar het gaat gelukkig al weer wat beter.

Fijne avond allemaal.

4. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @san
    Ooww spannendddd hoe laat:)
    Ben zo benieuwd!
    Sterkte vanacht en morgen

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ San... Veel succes morgen! Ben benieuwd!!

@ Babykwes... Oh, joh das dan toch raar dubbel idd zo'n echo! Benieuwd wat je HA morgen zegt over de cyste!!

@ Banne... Ken je nog mensen uit omg Naarden, Mijdrecht, Amstelveen?? Evt voor de kan ;) (Zou ie via via misschien kunnen)

@ Jeanetjuh... Nog van harte proficiat!!!

@ All..
    Niet zo heel goed bijgelezen vandaag.. druk druk..
    Morgen nog 1 daggie werken en dan weer weekend gelukkig..
    Ben volop bezig met de cursussen medische handelingen.. Op mijn werk nu aan het oefenen met katheteriseren, gaat wel goed... en mag nu ook gaan oefenen met balloneren en uitzuigen van een trachea canule...

Hebben jullie de aardbeving ook gevoelt??? Las dat Jane hem iig wel gevoeld had al via Hyves.... Raar hoor!!!
    Dit was mijn 3de... Die in Roermond in jaren 90 goed gevoelt.. eentje op vakantie in Peru meegemaakt.. en nu ook weer heel goed gevoelt.. blijft echt bizar!

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ San, heel erg spannend vandaag, succes.

@ Chivay, hier geen aardbeving gevoeld gelukkig lijkt me toch best een naar iets.

Luuk heeft heerlijk geslapen vannacht heb hem wel een paar keer gehoord maar ben niet gaan kijken en hij is snel weer verder gaan slapen en ook heb ik gisteren niet aan hem gezeten om goed te leggen:D

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

San wat spannend zeg vandaag, ben heel benieuwd. Je zal wel zenuwachtig zijn

Alicia bedoelde het systeem voor de schommel, daar had je het toch over?
    IK ben ook veel thuis hoor ondanks dat ik werk, omdat ik ook avond werk, en in het weekend halve daagjes.
    Mijn moeder is er alleen op maandag, en rest lossen we zelf op.

Aardbeving, niks gvoeld

Babykwes dus geen baby. Naar zeg van die cyste. Nu weet je wel waar je aan toe bent

jeanetjuh super dat ie goed heeft geslapen, lekker is dat he

Chivay al die handelingen doe ik ook die jij nu leert.

Mijn mannetje heeft vandaag vrij genomen, dus we zijn 3 dagen samen vrij. Was lang geleden. Morgen zwemmen en naar een pannekoekenrestaurant. leuk

xxx

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Even snel bijgelezen...

@San, spannende dag vandaag! Ik ben ook erg benieuwd! Sterkte met de zenuwen!
    Hoe is het met je rug?

@Aardbeving, hier ook gevoeld! Mijn buurvrouw (2 deuren verder) belde me op, "voelde jij dat ook"? Haha
    Het was heel licht voelbaar alsof er een grote vrachtwagen door de straat reed...

@Carpe, lekker 3 dagen vrij samen,geniet ervan!

@Chivay, nee geen bekenden in die buurt... Kan jij hem zelf gebruiken? Dan hou 'm maar hoor!:D Heeft alleen water ingezeten...

@Jeanetjeh, wat heerlijk dat Luuk zo goed geslapen heeft!

@Babykwes, aan de ene kant toch jammer niet zwanger.. En balen zeg een cyste, hopelijk valt het mee en is er makkelijk iets aan te doen.

Zo, vandaag komt mijn man weer thuis! Hij is al vertrokken dus ik verwacht hem begin van de middag thuis. Heerlijk!
    Nu maar eens even het huishouden aanpakken want dat is toch wel blijven liggen afgelopen week. Even lekker fris weer voor het weekend! Dan hoeven we dit weekend niet veel te doen!

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @CArpe. Oh dat bedoelde je. Ja dat is een mooi systeem. We hebben alles nu in huis dus hop;leijk is het het weekedn mooi weer en kunnen we het af maken.
    Goed geregeld dat je overadg veel bij Kim bent en 's avonds werkt. Zo is ze toch bijna ltijd bij haar ouders.

@banne. fijn dat je man er weer is.
    ja inderdaad begint nu de toestand met mijn schoonzus weer. Volgende week gaan ze praten en hopleijk komen ze er dan uit hoe ze het zakelijk gaan doen. Prive is een andere zaak. Wij willen haar hier voorlopug niet meer hebben en of dat in de toekomst nog anders word weet ik niet.

@Jeanetjuh, Wat fijn dat Luuk zo goed heeft geslapen. Zo zie je maar;waar je ze aan went,heb je ze aan.

@babykwes. Oh een cyste. Weet je al wat er nu gaat gebeuren?
    dat je bij het vrijen daar zo'n pijn van kunt hebben.

@chivay. ja heir ook de aardbeving gevoeld. Het raam trilde helemaal,dachgt dat er ingebroken werd en heb mijn vriend er op uit gestuurd.

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    San hoe is was de uitslag?

Chivay leuk hoor dat je die dingen allemaal leert:D Alleen die trachea canule daar zou ik echt niet tegen kunnen. Op school moest ik dat ook leren hoe je die verschoonde enz. Nou ging bijna over mijn nek. Dat is ook het enige (en een kunstoog schoonmaken) wat ik echt niet kan doen op mijn werk. Gelukkig komt het ook niet voor.

@aardbeving ik heb niets gevoeld:D Ik was nog wakker en keek tv, maar heb echt niets gevoeld. Wel jammer had wel eens willen voelen hoe dat was.

Pluisje lekker aan het genieten van je rust nu je moeder er is? Is ook wel gezellig toch lekker met je moeder in de buurt. Ik ben een echt mama's kindje. Als ik vrij ben kom ik wel iedere dag even bij mijn moeder of zij bij mij. Ben ik ook altijd al geweest. En iedere zaterdag gaan we samen de stad in ook erg gezellig:)

Zo vandaag gewerkt. Druk en hectisch dagje gehad. Morgen en zondag weer werken. Gelukkig zondag maar tot tien en daarna lekker genieten van een relax dagje met mijn man en Liz:)

11. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal lekker tot 10 zondag, heb je toch nog beetje weekend.

San weet je al wat?

Vanmiddag schoentjes gekocht voor kim, zilverkleurig met bloemetjes. Ze heeft gelijk buiten gelopen, zo leuk.

xx

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ aardbeving.. wel apart dat het zo verschillend is wie hem voelde en niet! Mijn broer woont in Nijmegen en heeft niets gevoelt.. mijn ouders ook niet en anderen mensen in hun buurt weer wel... Het was maar een sec of 5... de bank begon te bewegen.. alsof we een beetje van voor naar achter gingen...

Op vakantie in Peru een zwaardere meegemaakt.. (geloof dat dat een 6.0 was).... Voor Peruanen niets speciaals.. de eigenaar van het hotel waar we waren kwam eventjes buiten kijken hoe het met de gasten was (wij zaten bij het zwembad)
    Voor ons gevoel schoven onze stoelen toen zeker 10/15 cm heen en weer een keer of 10... Heel raar... Eerst dachten we dat er een grote vrachtwagen voor het hotel langs reed, maar het ging steeds harder... Wel een aparte ervaring!
    Achteraf vonden we het wat enger... 2 jaar voordat wij er waren was er in dat gebied een zwaardere geweest waar we de schade nog van gezien hebben... Ook zaten we naast een enorme zandheuvel (we zaten bij een oase in de woestijn) daar hebben we toch verschillende keren naar op gekeken of ie bleef liggen haha ;)

Bekijk bijlage 181857
    Aan de overkant van het water zaten we aan de voet van die zandduin..

@ Banne... Hahaha nee eigenlijk gebruik ik ze amper... Wellicht handig voor theewater als het straks wat kouder wordt ;) Met oona heb ik altijd een kleintje gebruikt... die staat een tijdje werkeloos in de kast..... Naja volgende meeting dan maar? :D
    Fijn dat je man weer thuis is bijna!!!

@ Carpe & Chantal..
    Leuk dat jullie dat ook doen... Vandaag 4x gekatheriseerd (2x meisje 2x jongen)... gaat goed... Vandaag druppelen en ballonneren geoefend... volgende week ga ik ook uitzuigen van de trachea doen... @ Chantal.... Ik heb een leerling met een trachea.. dus het is het handigste als ik het straks kan ;) maar denk wel dat ik het durf... Colon spoelen lijkt mij weer minder haha ;) Maar heb geen leerlingen waarbij dat hoeft!

@ Carpe..
    Lekker een paar dagen samen! Wij morgen voor het eerst sinds weken met z'n 3tjes!

@ Alicia..
    hahahahahaaha en wat trof je vriend aan ?? Ik gaf de schuld in eerste instantie aan de werkzaamheden hier voor de deur.. schrok wel omdat het zo heftig was terwijl de werkzaamheden alleen wat lichte trillingen geven... Besefte later toch dat het wat anders was..

@ San... weet je al wat??

Zooo weeeeeeeeekend.. was er weer aan toe!

13. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meidn,

Hier geen last van aardbevingen gehad.zal wel raar zijn om dat te voelen.

Banne fijn dat je man weer thuis is. Myet mijn rug gaat het wel wat beter beetje stijf nog.

Nou helaas geen uitslag gehad vandaag ze hebben niet gebeld en was zelf hun nummer vergeten stom dus maar wachten tot maandag dan bel ik zelf wel.

Fijne avond grroetjes

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @CArpe. Leuk he de eerste schoentejs kopen. Ik ga die ook bewaren voor Nina. Wat zijn schoenen trouwens duur vooe een kleintje he. Heb zelf hele leuke gezien voor 80 euro. Dat ga ik echt niet betalen voor zulke kleine schoenen. Zeker omdatz e met deze ook de winter niet door zal komen. Gemiddeld schijnt een kind een maat in de 4 maanden te groeien,dus dat word nog 'n keer nieuwe. Wij hebben nu Elephante,oud merk maar goed. Wij willen eens naar die fabriek gaan. Krijg je fkink korting als je daar koopt en niet zo ver bij ons verdaan.

@Chivay. Hihi tja mijn eerste reactie. Hij zag niks. Keek ook zo voorzichtig door het raam. Vervolgens heb ik de deur maar open getrokken,dacht toen dat er een vogel tegen het raam was gevlogen,maar dat was het ook niet. mijn ouders nog gebeld die 5 minuten van ons vandaan wonen ,maar die hadden nergens last van,dus toen hoorde we het de volgend edag pas.
    Hier ook geleerd een canule te vercshonen. Weet niet meer of ik het kan,want heb dat 10 jaar geleden geleerd. ben verpleegkundige van beroep naast leidster kdv.

@San. Balen dat ze niet gebeld hebben. vereveldn dat je nu weer twee extra dagen moet wachten.

Nina heeft nu een nieuw zoekspelletje. Wij verstoppen een bal en als we dan zeggen:waar is de bal,gaat ze het hele huis door om te zoeken. Wanneetr ze hem heeft,komt ze breed glimlachend hem brengen. Net had ze een slofje uit en zie ik:waar is je slof. Ging ze hem ook zoeken en kwam daarna ook nog met de slof terug. vind dat hel knap van haar. Ben weer supertrots op mijn meisje.

15. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alicia wat goed van nina :)

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ San... Balen zeg dat het niet gelukt is.. Hopelijk maandag!

@ Alicia.. Toch veel in dit topic die in de medische hoek zitten... Vind het wel erg leuk om te doen.. geeft wel extra verdieping.. Binnenkort laten ze me ook zien hoe ik een noodcanule kan vervangen e.d... wel erg fijn omdat ik 3 dagen in die klas werk...

Wat een leuk spelletje van Nina! Oona doet dat ook al een tijdje... Vooral met de bal en met haar knuffelpop....

17. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@san
    ppff nog een weekend in spanning raar dat ze niet even gebeld hebben!

@chivay
    hier geen aardbeving gevoeld hoor maar ik woon aan de kust dus dat is wel erg ver er vandaan
    lijkt me idd echt een heel raar gevoel
    leuk al de medische handelingen lijkt me erg interessant!

@jeanetjuh
    kijk heerlijk dat hij zo goed geslapen heeft dus idd gewoon met rust laten haha
    kan luuk niet ff met julian gaan praten uitleggen hoe dat moet:p

@carpe
    lekker samen vrij
    veel plezier met pannenkoeken eten mmmmmm:D

@banne
    lekker hoor je mannetje weer thuis hij heeft jullie ook vast gemist!

@alicia
    tja vind het ook erg raar dat ik daar zo'n last van moet hebben
    moest ook nog n afspraak maken bij de gyn dus die staat oktober pas:(
    wat goed van nina dat ze dat zo snapt als ik dat tegen julian zegt kijkt hij me alleen maar aan of hij denkt bij zich zelf ga ff lekker zelf zoeken haha

@pluisje
    lekker voor je dat je mams er even is kan je even goed bij tanken!
    maak er dus maar goed gebruik van:D

hier nu al 2 nachten achter elkaar dat julian schreeuwend wakker word en niet te troosten is zo zielig duurt echt wel een kwartier voor hij stopt met huilen arm kind
    gelukkig is hij wel verder gaan slapen in zn eigen bed dat scheelt weer maar wel erg vroeg wakker kwart over 7 ppff

over de cyste het zou ook heel goed een overblijfsel kunnen zijn van een eisprong en gaat dus vanzelf weg:( moest eigenlijk een afspraak maken bij de gyn en geen echo haha had ik verkeerd begrepen denk
    dus die afspraak staat in oktober duurt wel weer lang maar goed
    ik kan daar onderhand wel een bed huren moet volgende week voor de mri dan in oktober terug voor de uitslag en ook nog naar de gyn
    ze hebben een goeie aan mij haha

fijne dag meiden het is zo mooi weer alleen worden we vanavond meteen weer gestraft met flinke onweer van het westen uit
    laat ik daar nou net wonen en super bang zijn voor onweer:(

liefs

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia leuk he dat verstoppen.
    Kan kim ook al opdrachten geven, zoek dit zoek dat.
    Gisteren zei ik mag de poes ook een slokje van je fles. Ging ze hem helemaal zoeken en fles bij zijn mond houden hahah. Zo leuk.

Babykwes, waar woon jij eigenlijk? Ik woon nl ook in het westen.
    Zielig dat ie zo moest huilen zeg vannacht.
    Dat dat kan zeg een cyste van een eisprong, pff

Vanmorgen op de fiets een winterjasje gekocht voor kim, en een nieuw badpakje.
    Ze liep vanuit de fiets naar vd, en daar in die winkel ook.
    Echt byzonder weer zeg

xx

19. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @carpe
    haha lekker dubbel een winterjas en een badpak:D
    super knap van kim echt geweldig gezicht he dat lopen!
    volgens mij woon jij niet heel ver bij mij vandaan ik woon in rijnsburg vlak bij katwijk
    jij in hoofddorp toch??

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ja ik in hoofddorp ja, dat is best dicht bij elkaar denk ik
    xx

Deel Deze Pagina